המשך אני יתחיל לכתוב עוד מעט פשוט אני עם אהובי=]
זה רועי? דיי אמלאאא!!!!!
וואי פרק נדיר!!! 😛 מהמם! אהבתי הכי בעולם!
יאא איזה מתח!!! תמשיכו דחוףףףף!
אוהבת, תובלוש! 😂 3>
חחח בווביייתת;]
אני עושה המשך ארוך כיי מלא זמן לא כתבנו המשך
מזה לא אהבתי את ההמשך/;
סתם כזה פשוט לא משו אבל צריך להיות גם כאלה המשכים לא?
וארוך מידי חחח
אני:מה אתה נכנס בלי רשות יחוצפן , צא לי מהבית עכשיו...
...:תרגעי באלי לראות מה עם איציק לא מה איתך
אני:רועי צאאאאאא
....:מה הוא עושה פה.
אני:אנלא יודעת ליאור תאמין לי
ליאור:רועי יש לך 2 דקות לעוף
רועי:פתאום מה קרה?!?!
ליאור:מה קרה מה?
רועי:פתאום אכפת לך מבחורה פתאום הכל מושלם ויפה? אתמול היינו עוד חברים
ליאור:מה הקשר אושר לא רוצה להיות פה אתה לא תיהיה
רועי:אושר פחח
ליאור:בונא יבן זונה אתה לא תזלזל בה .
ליאור התקדם לרועי משך אותו ביד החוצה ונעל אחריו
איציק:אושרת מה את עושה?
אני:מה?#@
איציק:אני ורועי חזרנו להיות חברים
אני:מה?
איציק:סתם סתם ;]
אני:יאו כימעט בעטתי בך😊
איציק:אסור אני ילד גוסס😉
אני:סתום ידפוק
ליאור הלך ליד איציק והתישב עליו
אני:לא ליאור הוא חולה
ליאור:בראש
אני:באמת תראה הוא חיוור
ליאור:ואאלה אחי מה יש לך?
איציק:אני גוסס אמרתי לכם
ליאור:שמענו עלייך נטלי בחוץ (נטלי אחת שהרבה עברו עליה)
איציק:מה איפה?. בא לקום
ליאור:אני חולה גוסס מתה.חיכה אותו
אני:שתי דפוקים באמא שלי ,יאאלה ליאורי בוא לחדר
איציק:יאאלה לך לך לחדר כלבלבון
ליאור:יא מזה?
איציק: 😊 הב הב
ליאור הביא לאיציק בעיטה קטנה ברגל והוציא לו לשון כמו כלב
אני:יאו שתי תינוקים אני בחדר..אמאמ ליאור
ליאור:יא מאן?
אני:בוא כבר
אני וליאור התקדמנו לחדר שלי ואיציק מאחורה צעק עוד כמה מילים לליאור על זה שהוא כלב שלי
אבל ליאור בא אחרי;]
-----------------------------------------------
'יאו אחי אני לא מאמין שהוא הוציאה אותי מהבית שלה'
לידור:מה רצית שהיא תיתן לך להיכנס?
רועי:ועוד הבן זונה הבוגד הזה חבר אל'ק היה שם איזה עצבים קיבלתי
לידור:רועי חלאס הם חברים צא מהבאסה אתם לא תחזרו בחיים
רועי:שתוק ימלשין
לידור:בונא אתה דפוק...
----------------------------------------------
אני:געגעתי
ליאור:גמאני המון המון ;]
אני:ליאור נכון ביום שישי הולכים למסיבה?!
ליאור:בתנאי
אני:ש?
ליאור:את ישנה אצלי אחרי זה
אני:מממ
ליאור:מאמי לא חייב את יודעת
אני:בטוח:S
ליאור:בטח
אני:אז טוב
ליאור:בואי בואי אלי שמנה
אני:לא צ'ה
ליאור:תינוקת שלי
ליאור משך אותי אליו וישבתי על הברכיים שלו והתנשקנו הוא מנשק מדהים כפעליו.
אני:ליאורי בוא לשכונה קצת
ליאור:ונשאיר את איציק?לא נעים כפרע הוא התבאס שאנחנו יוצאים
אני:צודק /; ,טוב נשאר פה גם פה נהנה
ליאור:בטח
נסחפנו לעוד נשיקה ועוד הרבה נשיקות כאלה ליאור הלך מאוחר ממניי מתנחל;]
אני נכנסתי להתקלח והלכתי לישון..
-בוקר-
אמא:אושרית קומי
אני:לא רוצה
אמא:שום לא רוצה עכשיו,הורידה ממני את השמיחה
אני:איייייי את נאצית
אמא:שתקי
אני:נו אני רוצה לישון
אמא:תשני שתחזרי
אני:טוב נו למרות שאני כבר לא יהיה עייפה שקוף
אמא:ואיציק בא איתך הוא רוצה לחזור לביצפר
אני:טווב איך הוא מרגיש?
אמא:מעולה הוא ניראה טוב גם הרופא אמר
אני:איזה רופא?
אמא:היינו בבוקר אצל הרופא ב7 בבוקר לא כמוך כמה ב8 ורבע
אני:מה אני מתחילה ב9;] למה לקום מוקדם.
הלכתי למקלחת ציחצחתי שיניים עשיתי פן קצת ,גינס לא צמוד צמוד למעטה אבל לא רחב,חולצה ביצפר לבנה וגק'ט שחור,
איפור קל,שפיץ שחור והייתי מוכנה;]
אני:איציק אתה נוסע באוטו?
איציק:כן את באה איתי?
אני:בטח אחי יאאלה בוא
לקחתי את הסנויץ שהיה לי על השייש ויצאנו ...
בכניסה לביצפר היה שלט ענק -איציק אוהבים אותך שמחים שחזרת הח'ברה הכרישים-
אני:יאו איזה חמודים
איציק:חחח כרישים הרגו אותי
אני:ובטח המנהל יהרוג אותם
איציק:כאילו אכפת להם
אני:תכלס יאאלה קוף שיהיה לך יום טוב
איציק:בי דוובי
---------------------------------------------------
אני:נו שמנה בלך לזוז בואי כבר להפסקה
לינוי:סאמ'ק אין לי כח לצאת מהביתה אני עייפה למה באתי בכלל
אני:כדי להראות נוכחות;]
לינוי:על הזין שלי אני הולכת הביתה ביי
אני:יא מה את עצבנית
לינוי:סתם לא היום שלי בוקר מסריח
אני:טוב/; דבריאיתי מאוחר יותר
לינוי:טוב מאמי יאאלה ביי
יצאתי החוצה וראיתי את רוני וליאן יושבות
אני:הייייייייייייי
רוני&ליאן:היי כפרוונה שלנו
אני:תביאו לי סיגריה
רוני:מה קבוע?
אני:לא סתם באלי לעשות פוזה😁
רוני:דוגרי?
אני:לא ניראלך סתם באלי כזה
רוני:טוב
ליאן הביאה לי כי לרוני נשאר רק -1-
ראיתי שיש לי הודעה בפלא
-מאמי שלי איפה את?-
-איפה שהמחששה-..עניתי.
אני:אז מה אחיות שלי
ליאן:מה אחות שלנו?
אני:מחר מסיבה?
ליאן:בטח איפה?
אני:ממ ניראלי נלך לסטודיו
ליאן:טוב יש כרטיסים חינם?
אני:ממ רוני?
רוני:יש לי 2 להביא
אני:גמלי אני מביאה אבל לליאור
רוני:או מדברים על החמור והוא בא
אני:בוקר טוב יפה שלי
ליאור:בוקר טוב..הדביק לי נשיקה..
רוני:אמאמאמ אנחנו פה
ליאור:הא ואאלה?,אושר תביא שחטה
אני:קח נשמה שלי
ככה ישבנו בהפסקה של 10 דקות דיברנו על המסיבה אחרי זה עוד 4 שעות של זיוני שכל והביתה.
באתי הביתה הורדתי ממני את התתיק הזה כבר/; ..נכנסתי לאיסיקיו חייב
-------------
חזרתי;],ישנה קצת
שישי סטודיו אבירם דבר איתי..
ליאורי אוהבת אותך בעלי שלי😘
לינוי שיחה דחוופי איתי
אחיות אווהבת אותכן הכי בעולמי
על הפלא..
-------------
ראיתי עוד כמה אוואי
לינוי-סאמ'ק עצבנית אל תשגעו אותי
חרא של יום טוב? ישננה לעולם ביי..
ליאור-ביצפר עד 4/;
אושר אוהב אותך אישתי 😘
על הפון
רוני:לידורי אוהבת אותך נשמה שלי
אחיות אתן לי הכל...
בעיר עם עמיתי
עמית:
בעיר עם השמנה
איציק:ביצפר סוף סוף
ואז אצל שלומית
(שלומית מישהי חדשה? אה סתם סטו'ץ)
ליאן:
הסטודיו שישי?
כרטיסים אצלי..
אחיות אוהבת אותכן;]
היה עוד כמה אבל פחות מעניינים ראיתי שאבירם מחובר שלחתי לו הודעה
-אושר-:
אביירמוווש?
אבירם היחצן:
כן נשמה?
-אושר-:
מאמי אני רוצה ללכת שישי לסטודיו
כרטייס?;]
אבירם היחצן:
רק בגלל שאני מתה עלייך
3 עלי;]
-אושר-:
באמת?
אבירם היחצן-
כן נשמה שלי😊
תקשרי אלי שאת ליד המועדון אני יצא להביא לך
-אושר-:
יאו אביירם מתה מתה מתה עלייך😘
אבירם זה היחצן הראשי של הסטודיו והאומן ..החלטתי אני מביאה את החינם ללינוי אני וליאור;]
-יום שישי-:
מ#ה#מ#ם#:}
שם יפה יש לבן דוד של רועי 😉
המשך 😛
יאאא! איזה פרק מהמם! 😛 פשוט נדיר!
אהבתי מאוד!
תמשיכו דחוף! 😂
מתה מתה מתה עלכין! מוואה 3>
פרקק יפהה
חנצ'וקק ידוביתת שליי
אווהבתת הכי בעולםם
ספיר תוביתוש ולידור מתה עלייכןן
חמוווווווווווודות;]
לאב אוותכןן ינשמוווותת
QUOTE (chen-daskal @ 04/01/2007) המשך אני יתחיל לכתוב עוד מעט פשוט אני עם אהובי=]
😮
גם לך יש חבר ולא אומרת ?
חחחחחח,,
יפה יפה !
בהצלחה בובה שלי 😊
יאאאאא,
פרק ממש יפפה !
עשית אררוך 😊
ושמת את השם שלי שםם, 😁
איזה בוביייי
QUOTE (chen-daskal @ 05/01/2007) 😁לא זה אחיין שלי הקטן;]
אה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואואו
איזה צחוקקקקקים XD
לי יש אחיינית 😊
איך קוראים לאחיינך ;]]?
QUOTE (שלומיתי144 @ 05/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 05/01/2007) 😁לא זה אחיין שלי הקטן;]
אה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואואו
איזה צחוקקקקקים XD
לי יש אחיינית 😊
איך קוראים לאחיינך ;]]?
אור לשלך;]?