פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד החיים --|> תסביך אבל שורדים...

החיים --|> תסביך אבל שורדים

✍️ או7טלי 📅 31/10/2006 18:21 👁️ 20,483 צפיות 💬 888 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 34 מתוך 60
חח בוובי=]
חח אתן הכיי מושלמותת שיש תודהה ימדהימותת (:
המשך יהיה בצהריים ב3 וחצי 4 ככה
מאוווווווהבתתת בךךך ישמנותתת 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פתאום נשלחה הודעה מ:...

רועי !
וואט דה פאקק מה אתה קשורר אלוהיםם ?! חשבתי לעצמי
נכנסתי לחלון הודעות שלו וזה מה שהיה רשום

רועי חבר של איציק:
אה אז את וליאור חברים עכשיו?! יפה לכםם
יחתיכת מטומטמתת הוא מנצל אותך מה את לא רואה את זה ? היה לך טוב איתי לא איתו

- הייתי חייבת להגיב לו על זה !-

אני:
רועיי הקנאה אוכלת אותךך אתה ילד מגעילל סכסכןן ומסכןן
תמצא לך חיים ואל תתערב בשליי אני סומכת על ליאורר הוא לא כמוךך
שיהיו לך חיים יפים
סלאמתת !

ויצאתי מהחלון הודעות שלו כ"כ התעצבנתי מה הוא מתערב בכלל
טוב דיי אושרת תתחילי להכנס לרוגע .. אני מדברת עם עצמי?! חח המצב שלי קשה
פתאום נשמע הפלא שלי
"לב שבור לי נתת אין תשובה לאהבה לבד בוכה"
על הצג היה ליאור אח שלי
חח אני צריכה להחליף את זה
אני: הלו
ליאור: יפהה שליי כמה התגעגעתי אלייך יואוו
אני: גם אני נשמה שלי
ליאור: אני שומר על אחי עד 9 ככה ואז אני יכול לבוא אליך?
אני: בטחח נישמתיי ועלה לי חיוך ענקק
ליאור: טוב אני התקשר אליך לפני שאני יבוא אוהב אותך
אני: גם אני אוהבת אותךך הכי הכי בעיי
ליאור: בעיי אושר שלי
וניתקנו
יואוו אני אוהבת אותו באמתת יש לי משהו חזק אליו
ואולי רועי צדק ואם הוא ישחק בי גם
לאלא לא יכול להיות די רועי רק ררוצה להרוסס זהוו

הלכתי לסלון הכנסתי לי נס וישבתי לראות טלויזיה
אחרי שעה ככה באתי לקום פתאום אני רואה את איציק
הוא לא היה נראה טוב בכלל
אני: איציק מה יש לך? אתה כולך חיוור
איציק: לא יודע אני לא מרגיש טוב כואב לי בתפרים של הדקירה
אני: אולי נתקשר לאמא ?
איציק: לא לא תקשיבי יש כדורים במגירה בטבח תביאי לי
הלכתי מהר למטבח ומצאתי את הכדורים הבאתי לו כוס מים
אני: בוא אני יעזור לך לשבת
איציק: לא אני יכול לבד עזבי אותי
הוא ניסה לשבת על הספה וכמעט ונפל
אני: נו בוא אני יעזור לך יעקשןן
תפסתי אותו ביד ועזרתי לו להגיע לספה
נתתי לו את המים עם הכדור והוא נשכב על הספה הוא היה נראה ממש מוזר
אני: איציק נו מה יש לך אופפ אני מתקשרת לאמא לא מעניין אותי
לקחתי את הפלא והתקשרתי לאמא
אמא: הלו
אני: אמא איציק נראה חיוור מאוד אני לא יודעת מה יש לו
אמא: תני לו את הכדור במגירה מהר
אני: נתתי לו אבל הוא בכל זאת לא נראה טוב
אמא: אני יודעת זה תופעות לוואי של הזריקות שנתנו לו בבית החולים אל תדאגי הוא תכף ירגיש יותר טוב
אני: את בטוחה? אמרתי בדאגה
אמא: כן חמודה אל תדאגי יאללה אני ידבר איתכם יותר מאוחר ביי
אני: טוב ביי
ונתקנו ביחד ..
ישבתי ליד איציק וקיוויתי שירגיש יותר טוב
איציק נרדם והיה לי פלא

"לב שבור לי נתת אין תשובה לאהבה לבד בוכה"

אני: הלו
ליאור: מאמי אני בדרך אלייך
אני: טוב
ליאור: קרה משהו?
אני: סתם איציק לא כ"כ מרגיש טוב
ליאור : אל תדאגי מאמי הוא יהיה בסדר אני עוד 2 דקות מגיע תפתחי ת'דלת
אני: תפתח בעצמך חח
ליאור: לא אני רוצה שתפתחי לי בעיי יפה שלי וניתק
אחרי 2 דקות בדיוק שמעתי דפיקות בדלת
" ליאורר תפתחח הדלת פתוחה "
לא שמעתי כלום עוד פעם דפקו בדלת אבל יותר חזק
" ליאורר נווו תפתחח כברר"
אפ'חד לא ענה
קמתי מהספה והלכתי לדלת.. היא לא הייתה פתוחה בכלל (:
הסתכלתי בעינית והסתירו אותה
"ליאור נו באמתת אני יודעת ש ..." אמרתי בזמן שפתחתי את הדלת
אבל מי שהיה שם זה לא ליאור...
הייתי בהלםם מה הוא קשורר ?!....
הכייייי כישרוונית הילדה הזאתת😁
יאאלה בנווווווווות אחרי הרבה זמן שאורטלי לא כתתבה אני מצפפה ללהרבה תגובות
יאאאלה יישמנות
יאאאאאאאאאאאאא
איזה יפהההההההההההההההה
המשךךךךךךךך


-יסווו-
QUOTE (או7טלי @ 02/01/2007) קיצרר אבריל איך שלא קוראים לךך מה שזה לא יהיה
אנלא צריכה כדור הרגעה ברוך השם אני יודעת לשלוט על העצבים שלי זה בסדר
תודה על העצה
ובקשר לכל שאר הדברים שאמרת תודה על זה שאת מנסה לעזור שיהיה
אבל שמעי את לא יכולה לבוא לכל סיפור ולהגיד מה לא טוב בו את מבינה מאמי? זה לא הולך ככה
בגלל זה כל אחד עושה סיפור בכייף שלו ואיך שבאלו
מי שאוהב מגיב מי שלא לא מגיב בחופשיי כפרה
בכל מקרה אנלא עצבנית בכלל
תודה על העצות
את מוזמנת להמשיך לקרוא בכייף
אוווהבתת

חחחחחח
ועוד איך שאני יכולה לבוא לכל סיפור ולהגיד מה טוב בו ומה לא..
ככה זה בדיוק הולך.
את מפרסמת סיםפור באינטרנט בשביל שיכתבו לך רק "מהמם המשך"
או כדי שיגיבו לך את האמת?
תלמדי קצת להתמודד עם ביקורת בונה, את עוד תתקלי בזה בחיים..

3> המשך
וכן זה לא איך שלא קוראים לך, זה אבריל, AVRIL, באנגלית.....
את יכולה לקרוא לי קורל
QUOTE (avril14 @ 03/01/2007) QUOTE (או7טלי @ 02/01/2007) קיצרר אבריל איך שלא קוראים לךך מה שזה לא יהיה
אנלא צריכה כדור הרגעה ברוך השם אני יודעת לשלוט על העצבים שלי זה בסדר
תודה על העצה
ובקשר לכל שאר הדברים שאמרת תודה על זה שאת מנסה לעזור שיהיה
אבל שמעי את לא יכולה לבוא לכל סיפור ולהגיד מה לא טוב בו את מבינה מאמי? זה לא הולך ככה
בגלל זה כל אחד עושה סיפור בכייף שלו ואיך שבאלו
מי שאוהב מגיב מי שלא לא מגיב בחופשיי כפרה
בכל מקרה אנלא עצבנית בכלל
תודה על העצות
את מוזמנת להמשיך לקרוא בכייף
אוווהבתת

חחחחחח
ועוד איך שאני יכולה לבוא לכל סיפור ולהגיד מה טוב בו ומה לא..
ככה זה בדיוק הולך.
את מפרסמת סיםפור באינטרנט בשביל שיכתבו לך רק "מהמם המשך"
או כדי שיגיבו לך את האמת?
תלמדי קצת להתמודד עם ביקורת בונה, את עוד תתקלי בזה בחיים..

3> המשך
וכן זה לא איך שלא קוראים לך, זה אבריל, AVRIL, באנגלית.....
את יכולה לקרוא לי קורל
חח מה את אומרתת ?!
אני יודעת להתמודד עם זה טוב מאודד
טוב יאללה בואי נסגור ת'שיחה הזאת זה כבר נמאסס עליי
ואל תגידי לי לסים פסיקים ונקודותת אנלא מגישה עבודה בלשוןן
ועובדה שכל מי שקוראת פה מבינה טוב מאוד ת'סיפור בלי כל השטויות האלה!
יאללה זהוו סגרנו עיניין

וטוב נקרא לך קורלל שיהיה
בעיי
טווב זהו נסגר;]
ויסוו מאמי את מדהימה מייללה😁
מ :] ד :] ה [: י [: ם :] [:

המשך 😛

אוהבת 😁
מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזהההההההההההה

______@@@__________ @@@_____
____@______@______@______@___
___@_________@__@_________@__
___@___________@___________@__
____@_____________________ @__
____@_____________________@____
______ @_________________@_____
________ @_____________@_______
___________@________@_________
_____________@____@___________
________________@____________
פשוטטט מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
איזה פסיקים איזה בטיחח יש בו הכללללל
אורטי וחנצוקההה חולה עלייכןןןןןןןןןן
חנצ'וקקק אווהבתת אותךך הכי שאפשר דוביתת יפה שליי ;]

לידור ויסוו תודה נשמותת שליי מתה עליכןן

אווושרר שלייי יואוו איזה מדהימהה אתת
אני חולהה עליךך

כפרוונה אני עלייכן;]
מחר המשך נשמוווווווווווווווות
הממשך ארוך ארוך:F
יאא,
כן חנצצ''''י 😊
המשך המשך המשך !

אורטל ?
פרק מושללם 😊
שלומיתיי תודהה מושלמת שלי
מתה עלייךךךך (:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך