הוא ישב ליד השולחן בסלון הטלויזיה הייתה פתוחה על ערוץ 22
היה שידור חוזר של השיר שלנו, והשולחן היה כולו במאכלים
ונס
אני:בוקר טוב
ליאור:בוקר מעולה😊))))
אני:איזה חיוך
ליאור:בטח חיוך לראות אותך בבוקר שלא יהיה חיוך
אני:כפרלעייך
ליאור:בואי אמא השאירה כל מיני דברים והכנתי נס
אני:נשמה שלי
התישבתי ליד ליאור פתאום היה לי צלצול -איציק אחי-
אני:הא אחי?
איציק: מתי חוזרת?
אני:ממ עוד שעה נריאלי
איציק:טוב כפרה יש בעיה קטנה
אני:הא?
איציק:לאמשנה שתבואי נדבר
אני:לאלאלא מפתאום תדבר אתה מלחיץ אותי
איציק:סתם ,בטח עוד מעט רוני תתקשר אלייך
אני:טוב יאאלה ביי שאני יגיע הביתה נדבר
איציק:טוב מאמי ד'ש לליאור
אני:יגיע ביוש.
אני:תמחוק כבר את החיוך הזה
ליאור:מה לא טוב?
אני:אתה ניראה כמו מטומטם;]
ליאור:את יודעת שאת מדהימה
אני:אני?
ליאור:כן את יודעת ששכבתי עם הרבה בנות אבל אפחת לא הייתה כמוך
אני:ייייייייש
ליאור:מה?
אני:אני טובה במיטה
ליאור:אל תחמיאי לעצמך😛 סתם,תאמת זה פעם ראשונה שלך אי אפשר לדעת
אבל בגלל שאני אוהב אותך כל כך זה כאילו גם הפעם הראשונה שלי
אני:חחח וזה ממש לא
ליאור:נכון😊
אני:מה אתה מתגאה ישמנמן
ליאור:ואת שפנפנה
אני:חחע😛 מכווער
ליאור:כל הספא רוטטת
אני:בטח הפלא שלי ,כע עמית
אני:כה עמיתי?
עמית:שמעת?
אני:מה לשמוע?
עמית:שאיימו על רוני
אני:ממממממממממזה?
עמית:כן
אני:מי מי מי מי?@!
עמית:צפוונבוונה
אני:אחות של נופר?
עמית:ללא דניאלה הזאת חברה שלה אנער'ף
אני:וווו?התערבתן?
עמית:לא רוני רוצה שאת דבריאיתה קחי את המספר,*********
אני:טוב שניה אני מדברת איתך..
ליאור:שימי על רמקול
אני טוב
טוטוטוטוטוטוטוט
....:הלו
אני:אפשר לקבל את דניאלה
...:זאת דניאלה
אני:שמעי יבתזונה מי את שתאיימי על רוני יחתיחת פרחה מסריחה
דניאלה:חחח יחתיחת מסכנה אל תדברי אלי ככה בחיים גם ככה חברה שלך פוחדת ממני
אני:פחחח פוחדת שמעי שרמוטה אחת...רוני בחיים לא תפחד מפוץ כמוך הבנת?
דניאלה:למה מי את?
אני:אושרת חלפון
דניאלה:שמעתי עלייך אחות של איך קוראים לו?!
אני:מה את משחקת אותה
דניאלה:מי משחק אותה יצוציקית
אני:פחח אני עוד ..!
דניאלה:כןןכ
אני:טוב שמעי חמודה 10 בגיבעה תבואי עם מי שאת רוצה ואם יש לך ביצים -לבד-
דניאלה:אני יבוא לבד
אני:סבבה אה ואיך אומרים אצלכם השפה הזאת.. את כזה פחחח גמורה
דניאלה:לא מאמי אני פיייי את פחחחח
אני:בחחייים שלי לא ראיתי ילדה מטומטמת כמוך בייי ביי'צ
ישבתי אצל ליאור עוד חצי שעה ואחרי זה הוא הסיע אותי הביתה לקח לאבא שלו בשושו את האוטו😛
אני:אני בביייית
איציק:או כמה זמן את אצל ליאור
אני:מה אתה בלחץ
איציק:כי רוני הייתה פה
אני:איך היא?
איציק:עצבנית רצת
אני:אה פסידר דיברתי איתה לפני כמה דקות וגם עם הטמבלית הזאת אני הולכת להרוג אותה
איציק:גמאני בא
אני:לא אסור לך להסתבך יותר מידי לפחות חודש
איציק:כוס אמ'ק מזה לא הסתבכתי דקרו אותי
אני:טוב איך שבל'ך
איציק:נעשה ככה אני יבוא אבל לא יתחיל אם יתחילו אני עולה עלייהם
אני:פסיידר;]
איציק:אמרתי לאמא שאנחנו הולכים לשבת בשכונה עד אזה 12 והיא אמרה פסידר
אני:תאמת.! אני לא שואלת אותה
איציק:חלאס אושרת
אני:חלאס איציק😊,עפתי למחשב
רשמי אוואי
-------------------
מטווממטמת !!!!!!!!!
אחיות אני נודרת באלוהים שאני אוהבתאותכן
ליאור חיים שלי אתה הכל בישבילי כל האושר שקיים
הוא רק בגללך😊
על הפפלא
--------------------
ראיתי כמה אוואים של אנשים
ליאור:הנסיכה שלי הלכה😢
אושר שלי בחיים לא הרגשתי אהבה כלכך גדולה
כמו שאני מרגיש כלפייך
רוני:עצצצצצצצצבנייייייייייית
לידור אוהבתאותך מאמי שלי
לינוי:
פחחחחחחחחחח חשבית מסריחה
נוושים שלי היום ב10 בגבעה
להפציייייייייץ
עמית:
לאלאלאלאאלאל פה
אצל רווני שלי ואז בשכונה
דיברתי עוד קצת עם אנשים ועם ליאור חמוד הוא אמר שהוא בא ועם מישהי נוגעת בי
היא מתה ;] כפעלייו אני מאוווווווהבת בבנאדם הזה כלכך
וככה העברתי את היום ב9 התחלתי להתארגן
שמתי גינס סתם כזה וחולצה גדולה של איציק של נייקי אי לאב דייס
אני כל הזמן לוקחת את החולצות של איציק המכנסיים גדולות עלי😛
ב9 וחצי הייתי מוכנה וירדתי למעטה כולם היו למעטה נתתי נשיקה לליאור
מאחותי היה רועי מה הוא בא הדוחף הזה ראיתי אותו מתקדם לאיציק דיברו בנייהם
התחבקו כניראה השלימו/;
התקדמנו לגבעה..





