מדהים 😛
איזה מגעיל רועי =/
מחכה להמשך :]
QUOTE (_ליווש_ @ 05/02/2007) וואייייייייייי
שונאת ת'רועי הזה..
המשך מאמיי..
חח המשךך שחנצ'וק תעשהה
QUOTE (lidorushit @ 05/02/2007) מדהים 😛
איזה מגעיל רועי =/
מחכה להמשך :]
תודהה כפרונייי לאבת'ךך
בוובי עשית פרק שלמות;]
חמוודים מחר לא יהיה המממממממשך כי אני לא בבית כל היוםם
רביעי יהיה מבטיחה😘
QUOTE (chen-daskal @ 05/02/2007) בוובי עשית פרק שלמות;]
חמוודים מחר לא יהיה המממממממשך כי אני לא בבית כל היוםם
רביעי יהיה מבטיחה😘
תודההה חייימשליי
לאב'תתךך מללללללאא 😛
יווואוו תהרגו את הרוועעיי הזההה=\
חח המשך:]
לאבב יו
לירונייי ככה סתם להרוגג ?! לעעע חח
לאבת'ךך מליוניםםם
וואייי אורטלי איזה פרק מווושלםלםםםםםם!!!!!!!!!!!!!
אין אני פשות מאושפזת על הסיפור שלכן! תמשיכו דחוווףףף!
בה ביי, מתה עליכן! 3> מוואה!... 😂
איכסססססססססססס
רועי הזה מגעיל אותי...יאקקקקקקקקק=!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
-יסמיני:]-
נו באמתתת איך עכשיו אתן רוצות שאני יגיב כל המילים היפות נגמרו לי .
זה מושלם,מהמם,מדהים,משגע מה עוד?
בקיצור ולעניין חנצוקה תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי
ש-ו-נ-א-ת א-ת יוריייייייייייייייייייייייייייי(למי שלא מבין רועי)
תוביתוושש יסמינייי תוודה נשמותת
אושריתת את הכיי חמודה בארצצ מואהה
חחח נשמווווווווווווווות שלי אני שמחה שאתן אוהבות את הסיפווור;]]
לא הלכתי לביצפר אבל יש לי מלא דברים לארגן... ובצוהורים אני הולכת אז יש מצב אחרי הצהורים ערב יהיה המשך;] מואה3>
חח גם אני לא הלכתי לבצפר היוםם
ואני שמחהה מאודדד שאתן מגיבותת מלאא אוהבתת אותכןן הכי בעולםם
יאללה חנצ'וקק עשי המשךךך כפרוונייי ;]
[B]אני:יבן זונה יש לך תחוצפה לבוא אלי הביתה אם יכולתי לקום כבר ממזמן היית שוכב על הריצפה
רועי:חחח אחי תרגע מה כבר יש לך לעשות.. טיפש ביגלל בחורה אתה עושה תאונה
אני:בגלל אושרת כן אני לאומת יש כבוד אלייה
רועי:לי אין כבוד אל אושרת? פחח הצחקת אותי
אני:יאאלה סע מיפה ,אם יש כבוד אל תנצל אותה היא תמימה
רועי:אני ואושרת ביחד
אני:ממה?
רועי:כן אחי מה לעשות שתמיד היא העדיפה אותי
אני:אתה יודע שאם לא הייתי נפרד ממנה לא היית איתה
רועי:ומי גרם לכם להיפרד? מממ
אני:יבן זונה הכל מתוכננן אצלך הא? זה לא מעכשיו אתה מתכנן את זה כבר הרבה זמן
רועי:יאו ליאור איזה ראש כרמינל יש לך (אמר את זה כמו הומו)
אני:רועי צא מיפה
רועי:ביי אחי שמור על עצמך טוב כן?
אני מסודר מבחינה ליאור חשבתי עכשיו אמרתי לו שאנחנו ביחד
צריך לקרות שזה יהיה ביחד יאאלה נלך לאושרת ...
---------------------------------------------------------------
איציק יצא והשאיר אותי לבד בחדר החשוך נשכבתי במיטה לא היה לי כח לשום דבר לא רציתי שאפחת תבוא אלי למרות שהן רצו רק לינוי אבל היא לא הייתה בבית נשכבתי על הצד דמעות כבר נגמרו לי אני הבנתי שאני וליאור זה עבר עשיתי טעות ואני לא יוכל לתקן את זה אני מבולבלת מה יהיה עכשיו
אני יראה אותו ומה יהיה לא התיחס אליו אני לא מסוגלת כאב לי המחשב עליו
כל כך רציתי לראות אותו שיבוא אלי ויגיד לי שהכל בסדר מה שהיה היה והוא אוהב אותי יותר מתמיד .עוד שבועיים נגמר הביצפר החופש הגדול כל כך חיכיתי לזה לא להיות יותר בביצפר הזה ,שמעתי פתאום תדלת נפתחת
ראיתי את רועי עומד בדלת
רועי:את לא נורמלית מזה את נכנסת לי לדיכאון,הוא פתח את האור ואת החלונות
אני:די רועי אני לא במצב רוח
רועי:בואי אלי
רועי חיבק אותי אליו הרגשתי טוב הריח שלו נדף ממנו זה נתן לי הרגשה כל כך טובה וכיפית.
אני:רועי בבקשה תלך
רועי:למה?
אני:קשה לי אתה מבלבל אותי נורא
רועי:מזאת אומרת מבלבל אושרת?
אני:בגללך אני וליאור נפרדנו ואתה יודע ואני לא מאשימה אותך כי אני אשמה באותו מצב אני כן המשכתי איתך במקום להזיז אותך ממני רועי זה היה טעות
רועי:יש לי שאלה אבל תעני לי בכל הכנות
אני:אוקי ואחרי זה תלך?
רועי:כן אני מבטיח, יש לך משהו אלי?
אני:מממ תאמת שכן/; אפעם לא הפסיק לי אליך משו היית האהבה הראשונה שלי אבל מה אני יגיד לך את ליאור אני אוהבת באמת הוא הכל בישבילי תמיד היה לי איתו כיף תמיד הרגשתי איתו מוגנת שונה כזה .
רועי:אוקי אבל את וליאור נפרדתם ואת צריכה להמשיך כמו שהוא המשיך
אני:מה?
רועי:כן הנשיקה..
אני:אתה יודע?
רועי:בטח ,אני אומר שגמאנחנו ננסה מה אכפת לך?אולי זה רק יעזור לך לשכוח אותו ואולי זה יחזיר לך את האהבה שלך שהייתה לך אני בטוח שכן
אני:אני לא יודעת רועי אני מבולבלת
רועי:אוושרת יאאלה בוובי מה אכפת לך מה תפסידי
אני:אתה כבר לא מפחד מאיציק?
רועי:לא
אני:ממ אוקי
רועי:אוקי אוקי?
אני:אוקי אוקי
רועי:ייייייייייייששששששששששששששששששששששששש
רועי היה אצלי עוד איזה 10 דקות ואחרי זה הלך אולי עשיתי טעות אנילא יודעת אבל אני רוצה באמת לשכוח מליאור מהכל להרגיש שוב נאהבת אולי זה יהיה אמיתי אולי אני ורועי היינו תמיד צריכים להיות ביחד וליאור רק גרם לנו לראות את זה למרות שאני אוהבת את ליאור אני באמת אוהבת אותו יותר מהחיים שלי אבל מאז שאני ורועי השלמנו הכל ניראה שונה חזר לי הרגש אליו ובגדול אני מקווה שיגמר לי מליאור ואני ישאר עם רועי ויהיה לי טוב
נכנסתי למיטה והלכתי לישון במחשבות על רועי בחלומות על ליאור/;
--------------------------------------------------------------------
אני לא מאמין זה עבד אני ואושרת ביחד;]
היא כל כך ילדה תמימה וטיפשה אני יעשה לה כל כך רע.
גם ככה אני עובר דירה עוד שבועיים אז מה אכפת לי מהשכונה המסכנה הזאת
אבא שלי קיבל קידום ואני עובר ליד בנדוד שלי איפה שהוילות הוא לא בחדשות אבל אני כן ..במילה אחת מסכנה אושרת כמה חבל עלייה חחחחחחח
--------------------------------------------------------------------------
ססורי שיצא קצר אין לי זמן כל כך;]
אבל גם משהו לא?
יאוווווווווווווווווווווווו
איזה בנזונה רועיייייייייייייייייי,
שונאת אותווווו
אמן יידרססס
המשך נושי שלי 😊