מ#ד#ה#י#ם#😛
איכס רועי כ"כ מגעילל ://
המשך מדהימות :]
בווווביי יצאא יפההה מאודדד
אוהבתתת מלאמלאמלאאא
נושה-חחאמן😛 אווהבת אותך
לידורי-תודה בייבי
אוטלי-חחחח:S יייאלה המשך מוווווווווווווווואה
יאאאא חנוש איזה פרק מווושללםםםםם!!!!!!
וואיי איזה הומו הרועי הזה, שימות אלווי אאאאמןןן!!!!!! חח..
סיפור פשוט מדהים! אתן כל כך מוכשרות=]]
תמשיכו דחוףףףף!!!!!!! 😂
33333>
יווווו תהרגו את הרועי הזה!
חחח
טאמבבל!
מדהים..
מחכה להמשך😊
המשךךךך 😢 ?
אורטי איפה נעלמת????.....
ממ נשמותת שליי אני מצטערת שאני מאכזבת
אבל יש לי מבחן מחר ויום רביעיי ויש לי מלא דברים לעשות
אם חןן תרצה היא תמשיךך אני ימשיך עוד כמה ימים ואם יהיה לי זמן מחר אבל לא בטוח
לא מבטיחה כלום
אז חןן אם את רוצה תמשיכי אן אל אז תחכו עוד כמה ימים
אוווהבתת אותכןן
מממחר אני גם לא יוכל להמשיך עד יום רביעי/;
כניראה תחכו לאורטלי
אוחחחחחחחחחחחחחחחחחח איתכן ביאסתם אותי 😠 😢
אושרר סוריי כפרוניי :\
ננסה לעשות כמה שיותר מהרר אווההבתת
לא נורא, מחכה=] שיהיה לכן בהצלחה במבחנים והלימודים ובהכול! 😂
בה ביי, מתה עליכן!=] 3> מוואה!
קמתי בבוקר האמתת?! בלי חשק בגרוש אבל חייב יש בצפר
עשיתי את הארגונים של הבוקר והלכתי לסלון
איציק: בוקר טוב .. איך את מרגישה?
אני: בסדר
איציק: בואי הכנתי לך נס תשתי ורועי בא לקחת אותנו לבצפר
אני: אה טוב תודה
שתיתי את הנס וחשבתי לי אולי אני עושה טעות שאני עם רועי? ואיך איציק יקבל את זה הרי עד אתמול הייתי עם ליאור ופתאום עם רועי נראלי שיהיה בלאגןן
איציק: הלוו ?! אושרתת
אני: אה? מה?
איציק: סיימת? רועי בחוץ
אני: אה כן שלוק אחרון ונלך
שתיתי מהר לקחתי את התיק ויצאנו, רועי היה באוטו וצפצף לנו הלכנו מהר נכנסו לאוטו והתחלנו לנסוע
כל הנסיעה היינו בשקט אפילו מוזיקה לא הדלקנו כמו תמיד
כל אחד היה במחשבות שלו תוך 10 דקות היינו בבצפר אמרנו אחד לשני שלום וכל אחד הלך לשכבה שלו
בדרך ראיתי את לינוי .. אני כ"כ רוצה לספר לה על רועי אבל היא לא תקבל את זה יפה אני יודעת את זה
אבל אני חייבת לספר למישהו להתייעץ .. חייבת
לינוי: אוווושששררררתתתוושששש , היא קראה לעברי והתחילה לרוץ אליי
אני: לינויייההה חחח היא הגיעה אליי ונתנה לי חיבוק גדולל אני מתה על הילדה הזאת איןן לא יעזור
לינוי: איך את מרגישה כפרונהה?
אני: אני? בסדר את יודעת חיים את החיים
לינוי: וואלה את יודעת מה אמרו לי פעם?
אני: מה אמרו?
לינוי: שלחיות זה דבר מסוכן
אני: אה?! מה מסוכןן?
לינוי: את מתה מזה
אני: חחחחחחח את כזאתת סטלה לפעמים זה משהוו יאללה בואי לכיתהה י'שרוטה
נכנסו לכיתה העברנו את השיעור בצחוקים .. האמת עשה לי טוב כל הצחוקים של הכיתה שכחתי קצת מכל הבלאגנים
- צלצווול -
לינוי: סופסוףף חשבתי אני מתפגרת פה יאללה בואי למחששה
אני: יאללה בואי
הלכנו למחששה וראיתי את רועי בא לכיוון שלנו
הוא בא לתת לי נשיקה בפה אבל מהר הוזזתי את הראש והוא נתן לי נשיקה בלחי
לינוי הסתכלה עליי כאילו מה קורה פה וסימנתי לה שאני יגיד לה אחר כך
הלכנו למחששה היה באלי סיגריהה דחוףף לקחתי מלינוי כי היה לה שתיים הדלקתי ופשוט התרכזתי בזה
רועי דבר אליי אבל בכלל לא הקשבתי למילה שיצאה לו מהפה
עד שהוא אמר שהוא הולך הסתכל עליי במבט של אכזבה כזה והלך
לא היה אכפת לי לא היה לי כוח לכל השטויות האלה
נגמרה ההפסקה והלכנו לשיעור ככה עבר לו היום האמת בלי שום דבר מיוחד
אני ולינוי יצאנו מהבצפר וידעתי שאיך שנצא יבואו כל השאלות ולא טעיתי !
לינוי: תגידי מה זה היה עם רועי ? אמרה לי בטון כועס
אני: את תכעסי עליי אם אני יגיד לך
לינוי: ספרי נו
אני: אני ורועי ביחד
לינוי נעצרה והסתכלה עלי המומה
אני נו תגידי משהו מה נעצרת לי פתאום י'שמנה
לינוי: אני לא מאמינה עלייך אושרת
אני: מה עשיתי? אמרתי בתמימות
לינוי: עד אתמול בכית שאת אוהבת את ליאור מה את חוזרת לרועי פתאום מה הוא קשור?!
אני: אוופ נו לינוי לא יודעת יש לי אליו משהו ואני רוצה לשכוח מליאור הוא לא רוצה אותי
לינוי: אז מה אם הוא לא רוצה אותך אז תלחמי תראי לו שהנשיקה הייתה סתם
ממתי נהיית כזאת ותרנית
אני: לא יודעת , הורדתי את הראש ודמעה בצבצה בעיניי
לינוי הרימה לי את הראש ואמרה לי לא לבכות
לא בכיתי עצרתי את עצמי
לינוי: טוב דיי נו תעשי מה שאת חושבת מה אני יגיד לך הלוואי שאת לא טועה כי את יודעת טוב מאוד מה אני חושבת על המזדיין הזהה
אני: כן אני יודעת תודה לינויהה אוהבת אותךך
לינוי: שתקי אחותי אוהבת אותךך יאללה עלי הביתה ואל תחשבי על כלום אני ידבר איתך בערב אולי נצא לשכונה קצת רוצה?
אני: כן למה לא יאללה ביי דברי איתי אחותי
הלכנו כל אחת לבית שלה
שמתי את התיק בחדר והלכתי לאכול ואז היה לי טלפון על הצג היה – רועיקוש –
אני: הלו
רועי: אושר שלי זה רועי
אני: כן אני יודעת מה קורה?
רועי: בסדר שומעת אני בא אליך עוד כמה דקות טוב?
אני: טוב
רועי: יאללה נתראה ביי אהובתי
ונתקתי
לא הייתי רגילה שרועי קורא לי ככה זה מזכיר לי את העבר אופ אני מתגעגעת לליאור
אכלתי מהר בדיוק שסיימתי דפקו בדלת
" רגגעע " צעקתי
פתחתי את הדלת ורועי היה שם כל כך יפהה נדף מימנו ריח טובב
אני:בוא כנס
הוא נכנס סגר את הדלת ומשך אותי אליו הוא הסתכל עליי במבט חודר יישר לעניים שלי
הוא התקרב לאט הריח שלו מיסטל אותי הוא נשק אותי בעדינות כן אין מה להגיד לנשק הוא יודע טוב מאוד התנשקנו ככה 10 דקות
אני: חח זה היה טוב
רועי: כן מאוד ..הייתי ממשיך ככה עוד שעות
חייכתי אליו והלכנו לחדר
היינו קצת על המחשב שמנו שירים על חזק וסתם התנשקנו הוא שם אותי על המיטה והתחיל נשק אותי בצאוור .. נזכרתי פתאום בליאור לא יכולתי יותר
אני: די רועי קום
רועי: למה אהובתי?
אני: ככה נו קום בבקשה
רועי לא הקשיב לי המשיך לנשק אותי בצאוור התחלתי לנסות להעיף אותו מימנו
אבל הוא לא נתן לי הוא כבר התחיל להשתמש טיפה בכוח
ואזז...
זה להיום מקווה שתהנו אווהבתת אותכןן מלא מלאאאאא 😎
כ"כ מדהיים 😛
מחכה להמשך יפותיי (:
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםם
שונאת אבל שונאתת את רועי המפגר הזהה בעעע איתו
אורטי המשך מהממםםם
מדהייייייייייייים
רועי הזה מגעיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בעעעעעעעעעעעעעעעע\=