QUOTE (טוניטה @ 26/10/2006) מאמי..
השלמתי עכשיו את כל הפרקיםםם שלא קראתי
זבל הרן הזה..
חחח
מחכה להמשךךך
חחח כןן כמו כל הבנים \=
אוהבת אוותך 😁
תמשיכי נשמהה שליייייייייייייייייייי =]
סטפני .. המשך מחר בע"ה (:
מואה ! 😁
בנות ,
מצטערת שאין המשך \:
פשוט הפורום הקודם ששמתי בו את הסיפור לא עוובד ,
ואין לי תסיפור שמור על המחשב .. :/
אז אנלא יכולה לשים לכם פה תפרק ..
כשהפורום ההוא יעבוד אני ישיים .. מבטיחה !
אוהבת אתכן 😛
אוקיי מאמי..
נחכההה...
חח
אוהבתתתתת המווןןןןןן😘
יפה בטרוף נשמתי תמשיכי לכתוב תמידדד !!!
גלושלךך
QUOTE (מאמיever4 @ 29/10/2006) יפה בטרוף נשמתי תמשיכי לכתוב תמידדד !!!
גלושלךך
תודה בווובה 😊
אני ממש מקווה שמחחר הפורום ההוא יעבוד :/
סורי על ההזנחהההה 😕
אוהבת אתתכן 😊
נשמהה שליי!!
תגידיי לי!?
איךך את לא שומרת את הסיפור במחשב?!
את חולהה?! ואם הפורום לא יעבוד?!?!??!
אני ימוותתתתתתת!!
אזז תרשמיי לנו המשךך חדש (:
כי אני?!
מחכה להמשך אורךך ארווךך!
אוהבת אותךך הכיי הכיי
כוסית כוסית וכוסית שלי =]
QUOTE (_stefani_ @ 01/11/2006) נשמהה שליי!!
תגידיי לי!?
איךך את לא שומרת את הסיפור במחשב?!
את חולהה?! ואם הפורום לא יעבוד?!?!??!
אני ימוותתתתתתת!!
אזז תרשמיי לנו המשךך חדש (:
כי אני?!
מחכה להמשך אורךך ארווךך!
אוהבת אותךך הכיי הכיי
כוסית כוסית וכוסית שלי =]
אהווובתתתתייי 😁
אני מצטטטערת על ההזזנחה בוובה :/
אני מקווה שהפורום ההוא יעבווד כבררר ..
ממקסיימום לאא .. אני ירשוום עוד כמה ימים .. :}
מ א ו ה ב ת בךךךךךךךךך יפשליייייייייייי מואהההההההה
יייישש הפורום ההואא עווובד 😁
סוורי על ההזזנחחה .. הנהה פרק ארווך 😛
תתגיבו אם ננשארו קוראאים :/
=================================
'את מוכרת לי מפעםם ..אולי מגלגול אחר ..חלום שהשאיר בי טעם של זיכרון בוער ..'
החלפתי צלצול בפלאפוןן
רצתי מהר לחדר למעללה לענות ..
זה היה ............
=================================
זה היה מאור.
אני-הלוו ?
מאור-היי טל .. מה קורה ?
אני-ממ בסדר מה איתך ?
מאור- בסדר .. אממ .. קראת את הפתק שהשארתי לך על המקרר נכון ?
אני- כן חח
מאור- אנחנו צריכים לדבר , לא ?
אני- אממ ..
מאור- אנחנו צריכים חחח
אני- חחח
מאור- היום את יכוולה ?
אני- מה שעעה ?
מאור- עוד מעט רבע ל 12 ..
אני- כשההורים שלי יחזרו מסבתא שלי ככה ב 2 אני יתקשר אלייך ונקבע .. בסדר ?
מאור- טווב מאמי ..
אני- אז..נדבר חח
מאור- טל?
אני- כן?
מאור- אני אוהב אותך ..
אני- אמממ .. אז .. אנחנו ... ניפגש כן?
אמרתי כאילו מתעלמת מדבריו .. לא יכלתי להגיד לו שגממאני .. :/
מאור- כן ..=/
הוא אמר ונשמע טיפה מבואס ..
אני-אווקי יאלה ביי בנתיים
מאור-ביי מאמי
ממש כשניתקתי את הפלאפון היה טלפון בבית..
אני-הללו ?
..-היי טלל איך היה אתתמול?
זאת הייתה אממא =]
אני- אהה אמא חח היה כייףף .. סידרתי וניקייתי את כל הביית : P מתי אתם באיים?
אמא-חחח יופי חמודה .. אנחנו נבוא ככה ב 2 .. אנחנו אוכלים עכשיו ..
אני יביא לך אוכל הבייתה ..
סבתתא שלי גרה רחווק והם לא יכלו לבוא לקחת אותי מהבית לאכול חח
אני-אוווקיי..😊
אמא-ביי מאאמי..
אני-ביי אמא 😁
אמרתי וניתקתי..
לא ידעתתי מה לעשות בבית הייה לי משעמםם לבדד =/
בדקקתי איזה תוכניות יש בטלויזייה ..
היה ביסבבה 'סיפור סינדרלה' אווחח כמה שחרשו על הסרט הזה =/
לא נוראא נראה את זה אין מה לראות גם ככה ..
הוא גם בדיוק התחיל אז יותר טווב חח
הלכתי להביא לי קולה וישבתי וראיתי את הסרט במשך שעה ו 45 דקות ..
כשנגמר הסרט השעה הייתה עשרה לשתיים בערך ..
אמא ואבא עווד מעט באיים =]
'טווק טווק טווק'
חחח אמא ואבא באאוו =]
פתתוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אמא-נעעול נפתחי לננו ..
היא צעקה לי..
אני- חח שנייה
אמרתי והבאתי את המפתח שלי ופתחתי את הדלת..
אמא-וואי איזה חםם בחווץץץ
אני-לא ממש חםם
אמא-חחח תצאי החוצה תבדקיי
אני-חחחח
אמא-אהה אגב הנה המתנה של סבא וסבתא הם לא הספייקו להביא לך אתתמולל ..
הם אמרו לנו לתת לך 16 נשייקות חחח
אמרה אמא ותפסה את הלחיים שליי ונשיקה אותם 16 פפעם 😂 😊
אני- אוווצ אמממאאאאאאאאאאאאאאאאא
צעקתתי עלליה חח
אמא- חחחח את רעעבה ?
אני-ממ לא ממש ..
אני יאכל כבר בערב..
אמא- טוב חמווודה ..
אני-אני בחחחדררררררר
צעקתי ועליתיי לחדר שלי מהר ופתחתי את השקית .. בשקית היה גינס ארווך בהיר עם שיפשופים
בדיוק כמו שאני אווהבת .. ועוד גינס דוומה רק יותר כהה :]
היו שם גם 2 חולצוות יפות מ TNT .. ממש יפפות =] ללסבתתא יש טעם כמו של ילדהה בת 16 😁
אח"כ פתחתי את המעטפה מסבא וסבתא ..
היו שם 500 ש"ח ..
ווואו ! אייזה חמוודיים הםם אני חייבת ללנסווע אלליההם ללבקר קקצת להגיד תוודה :]
חחשבתי ללעצמי ..
במעטפה היתה גם שרשרת עם השם שליי .. ממש יפה :]
וברכה ..
קראתי את הברכה וענדתי את השרשרת ..
הברכה הייתה מקסיימה [:
איזה משפחה חמודה יש ליי [:
'את מוכרת לי מפעםם ..אולי מגלגול אחר ..חלום שהשאיר בי טעם של זיכרון בוער ..'
מאוורי =]
מחייג אלייך
היה כתוב בצג של הפלאפון ואני עניתי ..
אני-הלו ?
..- יפה שליי ההורים שלך הגיעוו?
זה היה מאוור חח
אני- כן מאממי ..
מאור-אז ניפגש בעווד רבע שעה פפה בגגן ליד הביית שלך ?
אני-אווקיי ..
מאור- אני הולך לאכול בנתיים חח ביי מאמי..אוהב אותך..
אני- חח ביי מאמי בתאבון [:
מאור-תוודה
הוא אמר וניתק ..
אני בנתיים התאארגנתי ..
שמתי גופייה בצבע לבבן רגגילה כזזאת ..
ואת הגינס הארווך הבהיר החדש [: עם חגורה חומה מהממת [:
ואת האוולסטטאר השחורוות :]
שמתי קשת לבנה בשעער וסידרתי את הפוני..
התאפרתי מעט וככה העברתי לי 10 דקות של התארגנות ..
לקחתי 20 שקל למקה חירום , פלאפון ומפתחות ודחפתי אותם לכייס ..
ירדתתי לסלון וראייתי את אבא שווכב בכורסא שלוו ..כרגגייל 😁 חחח ..
אני- אבאאא הלכתיי ..
איפה אמאא?
אבא-אמא נחה טיפה ..
אני- אה טווב תגיד לה שהלכתי פה לגןן עם ידיד..
אבא- איזה ידיידד?
אני- נוו אבא לא עכשיוו אני ממהרת ..
אבא- חח אווקיי .. לא לבוא מאווחר ביי
אני- חח ביי אבא..
אבאא שלי ללא מתרגש מזה שאני הווולכת עם ידידים..
הוא יודע שכשאני אומרת ידידים אני מתכוונת לידידים חח ..
כשהגעתיי לפארק הוא כבר חיכה לי שם..
לבווש בגופיית סבא לבנה שהבליטה את השרירים המדהימים שלו וגינס בההיר מדהיםם ..
הוא כלככךך יפהה .. חשבתי לעצמי .. התללבשנו כמעעט אותו הדברר חחח ..
העיניים החומוות שלו היוו נוצצות ומדהימוות יותר מתמייד .. והשער ?! מושלם !
אני- היי =]
מאור- היי מאמי
הוא אמר ונתן לי חיבווק ארווך ארווךךך .. וחזק :] חחח היינו כלכך צמודיים ויכלתי להריח אותו..
גרר איזה בוושם הוא הרייח מצווין !!! הוא היה פשוט מוושלם !
מאור-את מדהיימה ..
הוא לחחש לי ..
אני- מי שמדבררר ... חח
מאור- חחחח רוצה לעשות סיבוובב?
אני- בכייף :]
מאור- אזממה .. מה היה הקטע אתמול עם רן וההיא?
אני- אהה זה..אממ..טוב אני יספר לך..
מאור-דברי מאמי
אני-אממ אני ורן ..........................
סיפרתי לו הכל והוא היה המוום!
מאור- איזה יללד חראאאאא .. והוא עווד מצפה שתסלחי לו ? איזה הומו ..
אני- סתם מפגרר .. בקטנה ירד לי ממנו כבר ..
מאור- יותר טוובב =]
הוא אמר ואני חייכתתי ..
מאור- אזז..את רוצה להסביר לי מה הייתה הנשיקה ההיא אתמולל ?
הייתי רוצה לדעת מה את מרגישה אלליי ..
אני- ממ מאור תראה .. זה מסובך .. רן .. הוא .. גרם לי להפסיק לבטוח בבנים ..
וגם אם אני אוהבת אותך אני לא בטוחה שאני רוצה להיכנס עכשיו לקשר ..
מאור- את אוהבת אותי ?
אני- אני .. אני לא יודעת .. אתה ממש נחמד והכל אבל .. אני לא יודעת אם מתאים לי קשר עכשיוו ..
במיוחד אחרי מה שרן עשה לי .. הוא גרם לי להפסיק לבטוח בבנים .. רק בגלל זה אני שונאת אותו כלכך !
מאור- אבל טל .. לא כל הבנים כמוהו את חייבת להבין את זה .. אני אוהב אותך באמת ..
אני לא יפגע בך אני מבטיח לך .. אני נשבע לך !
אני אוהב אותך אני פשוט אוהב אותך ..
הוא אמר והחזיק לי את הידיים .. ואח"כ חייבק אותתי קרווב קרווב אלליו .
בחיים אני לא ייתן למישו לפגוע בך .. בפעם הראשונה שראיתי אותך ידעתי שזה לא סתם ..
אז.. בים .. היית כלכך מדהיימה אני חושב שמאז כבר התחלתי להתאהב בך ..
אני אוהב אותך טל ..
אוחח המילים האללה שלו פשוט גרמוו לי לפתח אליו רגשות יותר ממה שכבר היה לי אליו ..
אני- גמאניי ..... אוהבת אותך ...
אמרתי אבל לא הייתי כלכך סגורה על זה ..
מאור- מה..מה מה זאת אומרת ?!
אני- זאת אומרת שאניי .. אוהבת אותך ! חחח
מאור- את רציניית ?
אני- אבל מאוור חשוב לי שתבין שאחרי מה שרן עשה לי אולי אני יהיה יותר חשדנית ואולי אתה לא תאהב את זה בי .......
מאור- אני אוהב בך הכל , את מושלמת בשבילי טל !
הוא אמר והמשיך לחבק אותי חיבוק ארוך ארוך ..
התנתקנו מעט אך עדיין הידיים שלי נשארו עליו ..
ואז זה קרה...התנשקנו..אבל הפעם לנשיקה הזאת הייתה משמעות בשבילי..
משמעות אחרת מהפעמים הקודמות..פעם באמת הרגשתי איך אני מתחילה..להתאהב בו..
אני רוצה לתת לו הזדמנות..הוא נראה כלכך אממיתי..כלכך כנה..
אחרי כל זה הייתיי דיי סגורה על זה שאני מתחילה להתאהב בו 😁
'מאווווווווווווווווווור?!?!?!!?'
צרחה איומה הפסיקה את הנשיקה הכלכך מתוקה שהייתה לנו..
...-מה זה?!מה אתה חושב שאתה עושה?!
היא אמרה בקול הצווחני שלה..
היא הייתה בעלת שער בלונדיני ועיניים ירוקות..היא הייתה מדהימה..
אבל הקול שלה..בעעע..
מאור- עדןן ?!מה את עושה פה ?!
אני- מאוור מאוור..מי זאת?
ניסית ללחוש לו..
עדן- מי זאת הפרחה הזאת ?!
אני- את מדברת עליי ?!
עדן- את רואה פה עוד פרחה ?!?!
מאור- טל טל אל תעני לה..חכי אני כבר חוזר..
אני-אבל מאוור.....
רציתי לדבר אבל הוא כבר הלך אליה..
הם דייברו בצד במשך 5 דקקות בערך..לא הבנתי מי זאת..מה היא רוצה ממאור..
למה הנשיקה שלה הפריעה לנו ..על כל השאלות האלה רק מאור יכל לענות לי..
כשראיתי אותו מתקרב קמתי אליו..
אני- מאור,מי זאת?
מאור לא שם לב אבל העדן הזאת באה אחריו .. לפתע היא אמרה ..
עדן- אני חברה שלו !!!!!!! מי את ?!?!?!?!?!
היא הסתכלה עליי כאילו בא לה לדקור אותיי ..
ואני הרגשתי כאילו תקעו לי סכין חדה חדה בלב ..
עד שכבר התחלתי להרגיש למאור משו .. משו אמיתי .. מיוחד .. למה זה היה חייב לקרות ?!
הסתכלתי על מאור והוא רק הוריד את ראשו ..
רצתי מהר .. לא היה לי מושג לאן .. לא יכלתי לעצור את הדמעות .. הן זלגו מעייני ללא הפסקה ..
כבר התחלתי לחשוב שללא ספק אני בחיים לא ימצא מישו אמיתי , שיאהב אותי באמת ..
מאור רץ אחריי .. אחרי כמה זמן הוא הצליח סופסוף לתפוס אותי ..
התיישבתי על הספסל ושמתי את ראשי בתוך ידיי ..
והוא עמד מולי ..
הוא התנשף הרבה ..
מאור- טל ...
הוא אמר בהתנשפות תוך כדי שהוא משעין את ידיו על ברכיוו ..
מאור- זה לא ככה .. תני לי רק להסביר לך !! בבקשה !!
אני- מאור עזוב אוותי !
מאור- אבל טלל .. תני לי להסביר לך ..
בקשהה !!
היה לו מבט כלכך מתחנן .. לבסוף החלטתי להקשיב לו ..
אני- טוב דבר ..
מאור- .............................................................
=================================
תגגייבו =]
וואהה ואואאהה
איזה יפההה:]]
איןן אתת כותבת פשוט מושששלםםםםם:]]]
מחכה להמשךך יפהההה שלייי
וואאאאיי מאמממיי
סיפוור יפפפה [:
אני בטוחחה שמאוורר בסדרר,
ושההיא לא באמת חברה שללו!
יש ליי הרגששה כזאאת,
ייאאיי מאממי את חייבבת להמששיך [:
אוווהבבת
אייזה מתוווקוותת :]
הננה הממששך ותוודה לכוולןן 😊
אהה ומחר יש ליי יומוווללדת אז כננראה לא יהיה מחחר הממשך ..
לא נוראא אני ינסהה לפצצה אתככן .. אווהבת בכככל הכוחח ..
==============================
מאור- טל ...
הוא אמר בהתנשפות תוך כדי שהוא משעין את ידיו על ברכיוו ..
מאור- זה לא ככה .. תני לי רק להסביר לך !! בבקשה !!
אני- מאור עזוב אוותי !
מאור- אבל טלל .. תני לי להסביר לך ..
בקשהה !!
היה לו מבט כלכך מתחנן .. לבסוף החלטתי להקשיב לו ..
אני- טוב דבר ..
מאור- .............................................................
==============================
מאור- תקשיבי .. לפני בערך שנה גרתי באמריקה ..
זתאוממרת לא גרתי שם .. אבל הייתי שם בערך חצי שנה אפילו קצת יותר ..
וגם עדן וההורים שלה היו באמריקה באותו זמן ..
וההורים של עדן הם חברים של ההורים שלי .. הם כל הזמן ניסו לשדך לי אותה ..
אבל אפעם לא שמתי עליה .. וכשהיינו באמרייקה הייתה איזה פעם אחת שהתנשקנו
ממש בממקרה הייתי שיכור והיא ניצלה את זה ..
ומאז היא החליטה שאני חבר שלה .. ולא יכלתי להגיד לה לא כי לא היה לי נעים מההורים שלה ומשלי ..
בקיצור שחזרנו לארץ הם נשארו שם .. המשפחה של עדן .. וחשבתי שעכשיו ננתק לגמרי את הקשר ..
אבל כמו שראית היא באה לפה .. היא הפתיעה אותי לא ידעתי שהיא פה בככלל !
עכשיו זאת הפעם הראשונה שראיתי אותה אחרי בערך 4-5 חודשים אני נשבע לך שאני לא אוהב אותה
טל את חייבת להאמין לי !!!!!!! אני .. אוהב אותךך רק אותך ..
לא ידעתי מה להגייד לוו .. פשוט חיבקתי אותווו .. הרגשתיי אליו דברים שאפילו לרן לא הרגשתי !
מאור- אז...את..מאמינה ליי ?
אני- כןן .. אני מצטערת על כל הסצנה הזאת שעשיתי לך עכשיו ..
אנחנו אפילו לא ביחד אין לי שום זכות לעשות לך את זה ..
סליחה ..
מאור- אבל .. אני רוצה שנהיה בייחד ...
הוא אמר והסמיק מעט ..
אני- גמאניי .. מאוד מאוד רווצה ! חח
מאור - את רווצה ?!?!?!
הוא אמר מופפתע ..
אני- מאור .. אני...אני..אווהבת אותך ..
מאוור חיבק אותי חייבוק חזק חזק וארווך .. אחרי שהתנתקנוו מעט ..
זה שווב קרה .. התנשקקנו ..
אני- אבל מאוור ..
אמרתי ועצרתי את הנשייקה הכלכךך מדהימה הזאת ..
הוא הסתכל עליי מחכה שאני ימשיך לדבר ..
אני- מה עם עדדן ?
מאור- סידרתי את זה כבר חח שדיברנו בצד הסברתי לה שאני אוהב אוותך ואני לא רוצה להיות איתה ..
בגלל זה היא התעצבננה כלכך ואמרה שהיא חברה שליי ..
אני- אהה הבנתתי (: חח
מאור- עכשיו אפשר לסיים את מה שהתחלננו ??
אני- מה התחלננו ? חחח
מאור - את זה ..
הוא אמר ונישק אותי עוד נשייקה מתווקה ..
אני - אתה מוושלם אתה יוודע ?
אמרתי כשהתנתקנו ..
מאור - מי שמדברתת יפה אחת ! אני אוווהבבבבב אותךךךךךךךךךךךךךך
אני- ששש...מאור אנחנו ברחווב חח עוד ישמעו אותךך ..
אמרתי ושמתי יד על הפה שלוו והוא נישק אותה ברכוות ..
אני- ווואיי מאוווורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
מאור- מה קרההההה?????????
הוא אמר בבהללה ..
אני- מה התארייך הייווום ?!?!?!!?
מאור - שנייה אני יבדווק ..
הוא אמר והוציא את הפלאפון שלוו ..
מאור- ממ ה 2.8 למה??
אני- אהה חחח רק רציתי לזככוור את התאריך המוושלם הזה (:
מאור - חחחחח יפה שלייי ..
אני- מאמממיי אני אוהבת אותךך ..
מאור- גם אני מאמי את לא מביינה כממה !
אני- חח יאללה יפפשלי כבר 4 וחמיישה בוא נעשה סיבוב בחוץ ונללך הבייתה ?
אמרתי בודקת בפלאפון שלי את השעה ..
מאור- הזמן עובר שנהנים 😉
אני- חחח כן אה ?
אמרתי ומאור נתן לי נשיקה קטנה בפה ..
אח"כ התחלנוו ללכת לכיוון הביית שלי ..
מאור ליווה אותתי עד לדללת חח חמוודיי (:
מאור- אני אווהב אותך
אמר ונתן לי נשייקהה ארוכה ארווכה בפה
אני- גם אני .. הכי בעולם ..
מאור - אהה אהה טל
אני- מה ? :]
מאור- עווד פחות משבוע נגמר החופש הגדול נכון ?
אני- כן :/
מאור - חח אז את עולה לכיתה י' נכוןן ?
אני- כן חח ואתה לי"א לא ?
מאור- כןן .. חח
אני- כייף לךך ..חח
מאור- חח אז בקייצור מה שרציתי להגייד לך זה שאני עוובר לביצפר שלךך !!!!!!
אני- יייאאא באמממתת ?!?!?!
ובאיזה ביצפר היית קודם ??
מאור- מחוץ לעיר חח הייתי במין פנימיה כזאת כי הייתי ילד רע חח ועכשיו
אני ילד טווב 🙄 אז מעבירים אותי לבייצפר שללכם (:
איזה כיייף , להיות איתך ביחד כל היווום (:
אני- יאייייי כככןן
אמרתתי וקפפצתי עללליו 😛 חשתתי רזה 😁
מאור- טובב מאמי אני גם יזוזז לי הבייתה .. אני עייף
הוא אממר ונשק לי בפה ..
אני- גמאניי חח ורק 4 ומשווו .. מווזר חחח
אמרתי מתמתחת ..
מאור- חחח כן .. ניישן צהריים ואני ידבר איתך יותתר מאוחחר ?
אני- טובב :]
מאור- אוהב אותך
אני- גממאני (:
מאור- אולי נעשהה משו בערב אם יבווא לך 😊
אני- סבבה [: אני ידבר אייתך .. חח ..
מאוור- טוב מאמי ..
נפפרדנו בנשייקה ארוכה ומתווקה
אח"כ עליתי הבייתה ..
ישר הורדתי בגדים ונכנסתי למקלחת ..
אחרי בערך 20 דקות יצאתי מהמקלחת עם החלוק הלבן שלייי (:
חח אפילו שחם בחווץ אני אווהבת בגדים ארווכים חח בכלל .. אני מאווד אוהבת חורף (:
מהר מהר שמתי מכנס קצר וגופייה .. ( בכל זאת .. קייץ :/ חח ) השעה הייתה בערך עשרה ל 5 ..
הלכתי למחשב .. ושמתי לב שלא כיביתי תאיסיי =/
סתומה אני חח ..
היו לי הרבה הוודעוות .. עוד על היומולדת וזה ..
סגרתי את כל ההודעות הלא מעניינות ..
ואז ראיתי הודעעה ממישו מכיתה י"א .. קוראים לו מורן ..
מורן מי"א :
כל שכבת י'+י"א מוזמנות למסייבה של סיום החופפש הגדוול !
בלונה ביום שבבת (מחר) !
בשעה 11 .. כולם מוזמנים !
וואיי בטח יהיה ממש כיייף אני יגייד לשושה ולירין ולמאווור (:
( רק אחח"כ הבנתתי כמה שטעיתיי בקשר למסייבה הזאאת :/ )
כנראה ששיי כבר ראתה את ההודעה הזאת :
שושה [:
טוווולה בוואי נלך למסיייבה בלונה מחחר !!
בטח קיבלת כבר תהודעה הזאת חח כל שכבת י + יא ..
בואיי נלך [: דברי איתיי .. אני ידבר עם ירין .. P=
רציתי לענוות לה אבל היא לא הייתה מחווברת ..
אז החלטתי להתקשר אלייה מחר בבוקר חח כי היה כבר מאוחר ..
הייתי ממש עייפה אז נכנסתי למייטה לא לפני שכתבתי אווי
יוושנת צהריים [:
שושה דבריי איתי דחוווווווופ מאממי P:
מאוור ?! נסייך יפה שלי אני א,ו,ה,ב,ת אוותך :]
" מאוהבת ,, והלב יעיד , שזאאת ? אהבה ל ת מ י ד !! [[: "
אח"כ נכנסתי למיטטה
הוודעתי לאמא להעייר אותי בעררך ב 8
התכסיתיי ולבסוף נ ר ד מ ת י [:
==============================
תגגייבוו :]