מהמםםםםםםםםםם
מחכה להמשך הבא....
תוודה [:
מחכה לעוד תגובות ..
אממ כמו שאמרתתי מחר יש ליי יומוווללדת :]
אזז לא יהיה הממשך ננראללי ..
וגם אמרתי לכם שמעכשיו אין לי המשכים מוכנים ..
ואני יצטרך לכתוב אותם ..אזז זה לא יהיה כמו עכשיו שכל יום היה הממשך ..
אלא רק מתי שייצא לי כי אני עמוסה במבחנים :/
אבל אני מבטיחה לננסות 😁
אווהבת ,
תמשייכו להגייב 😛
קודם כל - מזל טוב [:
עכשיו , קראתי את כל הסיפור ,
והוא מדהים !
את כ"כ מוכשרת..
מחכה להמשך [=
תודה רבה 😁
היום אני חוגגת עם חברות ,
אז הממשך כננראה מחר מחרתתים .. נראה כבר :]
אווהבת , ותמשיכוו להגייב אל תאכזבו :/
ההממשך כנראה לא היום :/
סוורי ..
יש לי ללמווד לממבחן וובחן :/
וובככל השבוע הזה ממש עמווס לי ..
כנראה שבווע הבא או יום שישי יהיה הממשך :]
וממזה אייכזבבתן :/
אתן בקושי מגייבות 😢
המשלמתי 2 פרקים ושלמיםם
מחכה להמשךךך
ממ מצטטערת הממשך רק יום שני שייבוא ננראללי :/
מקווה שישארו קוראים 😢
שמממממממנההההההההההההההה (: (: (:
איייזהה מדהייייייםם! (:
סורי שהזנחתי אבל לא היה לי זמן לנשוום!@#$
חח קרעתת אותיי עכשיו!
רשמת שב- 4.11 הם חברים והחפוש הגדול בכלל עד אוגוסט!
חיחי חפיף יפה שלליי תתקני ל - 26.8 או משו כזה חיחי (:
מוואה לאבביוו הכיי שישש!
_-_-_-_KISS_-_-_-_
QUOTE (_stefani_ @ 10/11/2006) שמממממממנההההההההההההההה (: (: (:
איייזהה מדהייייייםם! (:
סורי שהזנחתי אבל לא היה לי זמן לנשוום!@#$
חח קרעתת אותיי עכשיו!
רשמת שב- 4.11 הם חברים והחפוש הגדול בכלל עד אוגוסט!
חיחי חפיף יפה שלליי תתקני ל - 26.8 או משו כזה חיחי (:
מוואה לאבביוו הכיי שישש!
_-_-_-_KISS_-_-_-_
חחחחחחחחחחחח אופפס 😁 😂 😁
ותווודה מאמממי :]
אווהבת אותך הכי שיש תמשיכי גם תסיפור שלךך !
אני מקווה שייצא לי להממשיך יום שני .
אוההבת ,
ממורי [:
טווב אני יוודעת שהזננחחתי ..
אבל .. הליימודים :/
אני נוורא מצטעערת ..
מקווה שישש עוד קווראאים 😕
=================================
שושה [:
טוווולה בוואי נלך למסיייבה בלונה מחחר !!
בטח קיבלת כבר תהודעה הזאת חח כל שכבת י + יא ..
בואיי נלך [: דברי איתיי .. אני ידבר עם ירין .. P=
רציתי לענוות לה אבל היא לא הייתה מחווברת ..
אז החלטתי להתקשר אלייה מחר בבוקר חח כי היה כבר מאוחר ..
הייתי ממש עייפה אז נכנסתי למייטה לא לפני שכתבתי אווי
יוושנת צהריים [:
שושה דבריי איתי דחוווווווופ מאממי P:
מאוור ?! נסייך יפה שלי אני א,ו,ה,ב,ת אוותך :]
" מאוהבת ,, והלב יעיד , שזאאת ? אהבה ל ת מ י ד !! [[: "
אח"כ נכנסתי למיטטה
הוודעתי לאמא להעייר אותי בעררך ב 8
התכסיתיי ולבסוף נ ר ד מ ת י [:
=================================
' טטטטטטטטטטטטטל ככבבבבבבר 7 תתככףףףףףף '
צצעקה לי אמא מלמטטה ..
' אאני קממממממממממממממממממממה '
צצעקתי לה בחחזרה ..
קקמתתי ווהייה מממש חםםםםם :/
הרגשששתי ממש מזייעה 😯
אזז קמתי והוצצאתי בווקסר כזה שהוא מכננס ..
תחתוונים וגופפיה ונכננסתי למקלחחת ..
לפני זה עשיתתי פיפי ראיתיי שקקיבללתי :S
אחרי בבערך 10 דקוות יצצאתי מהמקלחת התללבשתי ושמתי פד .. 😊
יירדתתי לממטה וישבתי בססלון רציתי לראות קצת טלוויזיה
היה בטלוויזיה ' זומזוום ' 😛 אזז ראייתי ואחחרי כמה דקקות היה טטלפון :]
אני- ההלו ?
.. - יפפשלי ?
אני- מאוורי
אממרתי וחיוך עלה על פנני [:
מאוור - ממה קוורה מאממי ?
אני- בססדר , יישנת ?
מאור- ככן [: וואת ?
אני - גגם , מקוודם קמתי 😁
מאור- חח .. באלך לצאת לאנשהו ההיום ?
אני- אאמ ככן למה לא ? 😁
מאור- ממ אז אני יבווא לקרווא לך וננלך לעשות סיבוב ? יש לי הפתעה בשבילך :]
אני- אוו , הפתתעה חח .. אאמ סבבה [:
מאור- אז תההי מוכנה עווד שעה וחחצי ?
אני- ככן מאמי שלי [:
ממאור- יוופיי :] אזז אני יידבר איתך עווד מעט .. אווהב אותך
אני- גממאני ממאמי ביי [:
מאוור- ביי יפשלי
= ניתוק =
יש לו הפתתעה בשבבילי ? ממעניין מה ההפתתעה ..
חחשבתי לעצצמי ואז ננזכרתי ששכחתי להגייד לו על הממסיבה :/
טוב אני יגיד לו כבר היום .. :]
הייתי כבר בחחדר שלי אז החלטתתי לסדר אוותו קקצת .. אני לא אחחת שאוהבת לסדר
אבל הוא פשוט נראה נורא :S
הדללקתי תמחחשב ושמתי לי כמה שירים בווינאממפ ונתתי להם להתנגגן ..
רוקנתי תפח , ניקיתתי תשידות , עששיתי סדר במגירות וובהככל :]
זה לקח לי בעערך חצי שעעה או קצת יוותר ..
יישבתי טיפה במחשב , עעצרתי תשיריים , פתחתי תאיסי וכתבתי אווי :
ללא פה [:
מתאררגנת והולכת עם מאוורי :]
שושה ? אוהבת אותך נשמה שלי דדברי איתי P:
" את כל מה שרציתי להרגיש ,
מה שפחדתי להגיד ..
אפילו לעצמי :/
אני אומרת לך ,
רוצה לנסות איתך דברים ,
שלא חשבתי שארצה ..
אתה מקסים אותי , מדהים אותי כל כך 3> "
יישר קיבללתי הוודעה :
שושה :
איפפה נעלמתת לי יככוננפפה ?!
טלל הננסיכה 3> : ( שיניתי כינוי 😛 )
חיחיחי לא נעללמתתי 😛
שושה :
ממה שתגיידי קקוופפה , התגעגגעעתתי :]
טלל הננסיכה 3> :
חיחי גממאני מאממי ..
שממנה אני עפפתי להתתאגן אני יוצאת עם מאוורי :]
אני יידבר איתך מחחר כבר P:
אוהבת אוותך נשמה שלי , בביי
שושה :
מה מאוורי ?!
אתם ביחחד 😯 ?
טלל הננסיכה 3> :
אהה כן שככחתי ללספר לך 😁
שושה :
וויי אני אמוורה לדעת ראשונה יכוונפפה ,
טוב אלה לכי להתתארגגן דברי איתי מחחר
אם לא אתת מתתה ! זוונה 😛
חח בי כפפררה :]
תתהני 😉
טלל הננסיכה 3> :
חח ביי יפשלי
הללכתי לאררון והוצצאתי חולצת סטרפפלס ורודה בהירה ממש ממש יפה :]
וגגינס בהיר עם שפשופים וחגורה חומה כהה ממש ממש יפה 😁
שמתי עיפרון שחור בעין , טיפפה טיפה סוומק ולובלו [השפתתיים יבששות בעע ]
עשיתתי פן לא ממש קררשים וסיידרתתי תשער עם קקשת והשארתי פזור [:
השעה הייתה 8:15 בעערך ..
מאוורי צריך לבוא בערך עוד 10 דדקות יייש חיחי ..
מענין מה ההפתעה ..
לקחתי איתי 100 שקל , פלאפון ומפתחות ושממתי בכייס .. וכמובן את הלובלו חחח 😁
הלכתי למחחשב שווב ושניתי אווי :
יצצאתי ..
עם הפפלא !
מאוורי ננסיך אני אווהבת אוותך 3>
שושה ? אוהבת אותך [:
נשלחה לי הודעה ממאורי :] ..
מאור : ( צריך לשנות תכינוי חח )
אהוובתי אני יוצא , את מוכנה ?
טלל הננסיכה 3> :
ככן מאמי :]
מאורי שלי 3> : ( שיניתי תכינוי חחח )
טוב נשמה שלי אני בא , אוהב אותך .
טלל הננסיכה 3> :
בביי מאמי :]
אמרתתי והוא התנתק , סגרתי תחלון שיחה ומזערתי תאיסי ואז סגרתי תמסך ..
אני - אאמא הללכתי אני לא יחזור מאווחר
צעקתי לה וטרקתי את הדלת אחררי ..
אמא - בבבבבייייי
היא ניסתה לצעוק לי ואני כבר התרחקתי .. אבל שמעתי אותה :]
עמדתי מחוץ לביתי וחיכיתי לו ..
------------------------------------------
ראיתי אותה שם .. מרחוק ,
לבבושה כלכך יפה .. ככך יפה היא היתה , היא נראתה כלכך שברירית , ממש כמו בובה ,
אני פשוט אוהב אותה ,
מעניין מה היא תחשוב על ההפתעה שלי ..
-----------------------------------------
הבחנתי בו מרחוק ,
הוא כלכך יפה :]
אני פשוט אוהבת אותו ,
מעניין מה ההפתעה שלו ..
-----------------------------------------
מאור- יפפשלי
הוא אמר וחיבק אותתי
יישר כשהתנתקנו מהחייבוק הוא הדבביק לי כזאת נשיייקה
אני אווהבת אותו 😁
אני- אני אוהבת אותך
מאור- גמאני , כלכך :]
מאמי בואי אני רוצה להראות לך תהפתעה ..
הוא הוציא מכיסו מטפחת וקשר אותה סביב עיני
אני- מאממי מה אתה עושה ? חח
אמרתי מחפשת אותו בידי ..
הוא תפס את ידי והתחיל ללככת , הוא לא דיבר יותר מדי והשקט ממש הפחיד אותי :/
אני- אתה עוד פה ?
שאלתי כדי להירגע קצת
מאור - כן מאמי אל תדאגי כבר מגיעים
אחרי בערך כמה דקות של הליכה הוא אמר :
מאור- הגענו !
אני- סופסופ חח
הוא הוריד את המטפחת מעייני ,
ולא האמנתי למה שראיתי !
פשוט לא האמנתי 😊
=================================
מקווה שעוד יש קוראים ,
אם יש אז תגיבו פליז ! 🙄
פרק מדהיםםםםםםםםם
מחכה הלשמךךךךךך
QUOTE (טוניטה @ 12/11/2006) פרק מדהיםםםםםםםםם
מחכה הלשמךךךךךך
איזה חמודה תודה 😁