פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אהבה פתאום היא מתפרצת (:

✍️ mor78 📅 16/10/2006 18:39 👁️ 3,303 צפיות 💬 120 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 9
חחח תוודה בננות ..
בגלל שאתן כאלה חמוודותת אז הנה הממשך ..

===================

...- טללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל ?!?!?!?!?!?!???!!
שמעתי קול מוכר קורא לי ..
מהר מאוד התנתקתי ממאור שלא הפסיק להביט בי ..
הסתובבתי וראיתי את ..............................................

===================

את שי ..
פיי איזה מזלל ..לפחות זה לא רןן ..
חשבתי לעצמיי ..
שי-טל טלל בוואי ממהררררררררררררררררררררר !!!!!!!
היא כנראה לא ראתה את הנשיקה עם מאוור ..
אני- מה קרההה ???
שי-פשוטט בוואיי !!!
הסתכלתי על מאור והוא עליי ..
קמתי מהר ושי תפסה בידי ורצה לעבר הסלון .
ראיתי את הדבר שהכי פגע בי ..
ראיתי את רן ונועה מתנשקים !!!!!!!!! שוב !!!!!! ועוד לעיני כולם !!!! הפעם אני לא יוותר לו ..
אני-חתיכת פרחה תורידי ממנו את הידדים שלך !
הפרדתי אותם ונתתי לה את הסטירה הכי חזקה שיכלתי ..
רן - טל תשמעי .. זה לא כמו שזה נראה ..
התסובבתי אליו ונתתי גם לו את הסטירה הכי חזקה שיכלתי !
ראיתי את מאור נכנס ומסתכל עליי ..כל המבטים היו מופנים אלליי !
מאור לא הבין מה קורה ..אפחד בעצם לא הבין מה קורה ..
ואני ?! אני הרגשתי מושפלללת ! פשוט מושפלת :/
עליתי מהר לחדר שלי ושמעתי את שי אומרת לכולם ללכת הבייתה ושהיא מצטערת שזה
היה צריך להיגמר ככה ...
היומולדת ?! נהרסה .. ועוד בגלל מי ? בגלל אחד שלא שווה את זה בכלל !
הוא לא שווה תעצב שלי !
אני שונאת אותו אוהוו כמה שאני שונאת אותו ! הוא ניצל אותי !
ועוד בשביל מה ?! כדי לשכוח את הפרחה שלו !!!
'טוק טווק'
..-טל זה אני.. אני יכול להייכנס?
זה היה רן =/
אני- לך לך מפה ..
רן- טוב אני פותח
הוא אמר ופתח את הדלת .. אפילו לא התייחס לתשובה שלי ..
אני-נו מה אתה לא קולט ?! אומרים לך לא להיכננס !!!
אמרתי ורן התיישב על כיסא המחשב שבחדרי ואני ישבתי על המיטה ..
רן-טל .. זה היה מתוך משחק .. זה היה אמת או חוובה .. ואמרו לי להתנשק איתתה ..
אפחד עדיין לא ידע שאנחנו ביחחד בגלל זה הם ביקשו ממני את זה ..
אני- אה כן ?! ומה אתה אילם ?! אתה לא יכול להגיד לא ?!
וד"א אתה חתיכתת זבללל ....................................
רציתי להמשייך לדבר ולהגיד לו ששמעתי אותו ואת נועה מדברים אבל שמעתי צעקהה ...

'טלללללללללללללללללללללללל'
שמעתי את שיי שרצה לעבר חדרי ..
שי-יפה שלייי !!!
היא רצה אלליי וחיבקה אוותי ..
ראיתי את רן מסתכל עלליי ומחכה שאני ימשייך לדבר ..
אני- רן ?
רן- כן ..
אני- לך מפה .. אני לא רוצה לא לראות אותך ולא לדבר איתך יותר בחיים ..
שי הסתכלה עליי ועל רן ואז היא לקחה את רן לצד ושמעתי מה שהיא אמרה לו ..
שי-היא עצבנית עכשיו .. תן לה זמן .. היא אוהבת אותך .. וגם אתה אוהב אותה ..
אל תהרסוו את זה בגלל משחק מטופש ..
רן- זהו שאנייי .. אני חייב לדבר עם טל אני פשוט חייב שי בקשה תחכיי בחוץ כמה דקות ..
שי-אווקי ..

רן-טלל..אני רוצה לספר לך משוו..
ידעתי מה הוא הולך לספפר לי .. הווא הולך לספר לי על הכלל .. על כל מה שקורה לו עם נועה..
שאותה הוא אוהב .. ואני ?! זה סתם ..
אני-אני כבר יודעת הכל ..
רן-מה את יודעת ?!
אני- יודעת יודעת .. אני יודעת שאתה איתי סתם כדי לשכוח את נועה ושאתה בעצם אוהב אותתה..
נוו אני שמעתי אתכם מדברים בגינה ..ראיתי אתכם גם מתנשקקים ..
אמרתי והרגשתי רעע =/ נזכרתי במה שראיתיי בעע
רן - טל .. א..נ..י .. אנ..י מצטטער
אני-מצטער אה ?
אני לא יודעת למה אבל הנשיקה שלכם גרמה לי להבין ש..
אתה לא שווה אותי בככלל .. אתה סתם אחחחד .. ותאמיןן לי שיש עוד 1000 כמווך !
אבל אותך אני אהבבתתי ..אבל אתה לא הערכת את זה ..
א ה ב ת י .. עכשיו ?! כבר לא .. באממת שללא .. אתה גרמת לי רק ל ש נ ו א אותך !
אמרתי והדגשתי את כל האותיות שבמילים 'אהבתי' ו 'לשנוא'
רן-סליחה טל .. 😢
אני- אני לא סולחת לך .. ואני גם לא יסלח לך ..אני שונאת אותתך רן.. בגללך אבד לי האמון בבנים ..
הרצון לבננות קשר חדש .. הכל בגללך .. אני שונאת אותך !!! עכשיו תלך .. בבקשה ..
רן-אני מצטער .. טל אני מצטטער תסלחי לי בבקקשה
הוא אמר ונשבעתי שיכלתי לראות דמעות בעיניו .. בחיים לא ראיתי את רן בוכה ..
אבל תאמת ?! שלא אפכת לי יותר ..
אני- ל-ך מ-פ-ה אני מבקשת ממך יפפה !
הוא הסתכל עללי כמה שניוות במבט עצווב וקם מכסא המחשב שלי כשראשו למטטה ..
הסתכלתי עליו עד שהוא הגיע לדלת החדר .. הוא הסתובב והסתכל עליי פעם אחרונה הוריד את ראשו
ופתח את הדלת ..
ואני נזכרתי בכל הרגעים היפיםם שהיו לנו ביחחד :/

----------------------

אני- אחח אחח רניי די חחח זה מדגדגג ישמןןן חחחחחחחח
רן- אני אווהב לדגדגג אוותך 😛
הוא השכייב אותי על המיטה והמשיך לדגדג אוותיי ..
היינו קרוובים הכי קרוובים שאפשר ..
התהפכתנו ויצא שאני הייתי מעלליוו ...
רן- אני אווהב אותך את יודעת ?
הוא לחש ליי ..
אני- גמאני ..
לחשתי לו בחזרה ..
שפתינו נגעו-לא נגעו ולבסווף נסחפנו לנשייקה קסוומה וארווכה !

---------------------

רן - ממ אני די מתבייש להגיד לך את זה 😁
אניי .. אממ ..
אני- אתתה ... חחח
רן- אניי .. אני אוהב אותך !! זהו אמרתי את זה סופפסוףףף ..
אז עכשיו ממ את .. רוצה .. להיות חברה שליי ?
ותתחשבי בי עשיתי את זה כמו ילד בכייתה ז' חחח
אני- אתה מקסים אתה יוודע ?
אמרתי וליטפתי את לחייו ..
אני- בטח שאני רווצה .. אני .. אני אוהבת אותך גם 😁
רן - באממת ? הוא אמר והתקרב אללי ..
אני- באמת באמת ..
אמרתי והתחחבקנו חיבווק ארווך ארווך ..

----------------------

אני- לאן אתה לווקח אוותי ?
שאלתי את רן כשהוא אחז בידי וסגר את עיני בידו השנייה ..
רן - כבר תראי ..
אחרי כמה דקוות הגענו ..
רן- תפתחי את העייינים ..
אני- ואוווו רן ! מזה ? אתה עשיית ???? 😕
הביית שלוו כלככך כלככך יפפה ... הוא שם נרות בכל מקוום ופרחחים ... ווואאו זה היה מדהים !
רומנטי 😊 היה גם שולחן לשניים עם ספפגטי בצצלחוות ייאממי ..
אני- ווואו תודה נסייך שליי אני אווהבת אותך כללכךךךךךךךךך
אמרתי והסתובבתי אליו לאחר שבחנתי כל פינה בבית חח
רן - בשבביילך הכלל מאממי !
הוא אמר וניישק אותתי ..

----------------------

הייה כלכך מדהים ביום הווא .. היום שבו חגגנו חודש .. :/
סילקתי את המחשבות האלו מראשי מהר מאוד !
אסור לי לחשוב עליו עוד !

..-ההממ אוופס 😁
ראיתי את שי נופלת כשרן פתח את הדלת ...
אני-משוווגעת חחחחחחחחחח כנסייי =]
רן ראה אותי צוחקת ושמחה .. לא ההבין מה עובר עליי .. 😯
ועכששיו תאמת .. אני לא חושבת שבאמת אהבתי אותו ..
אולי הוא פשוטט היה החבר הראשון שלי ..
אז חשבתיי שזאת אהבה אמייתיתת ..
אבל אני לא חושבת שאהבתי אותו באמת אם האהבה שלי הפכה לשנאה ברגע אחד .. :/
רן יצא מחדרי ואחרי כמה דקות גם מין הבית ..
אני- אוחח אני כלכךך ..............
רציתי לדבר אבל שי עצרה אותתי ..
שי- כן כן את שונאת אותו את לא יכולה לבנות קשר אין לך אמון בבנים.. שמעתי הכל 😁
אמרה מחייכת חיוך קטנטטן ..
אני-חחחחחחחח הקששבת להככללל ?!?!!?
שי- ממ .. כן (?!)
אני- חחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
שי-ומה את כולך שמחחה ?!
אני-שי .. אני .. אני הבנתי שאני לא באמת אהבתי את רן !!
אם האהבה שלי אל רן יכלה להפוך ברגע אחד לשנאה זה או שאני לא באמת אהבתי אותו..
או שהחבל בין שנאה לאהבה באמת דק .. כמו שאומרים ..
שי-אני יילך על האפשרות השנייה 😛
אני- ואני על הראשונה 😛
חחחחח ווואאייי עם כלל זה שכחתיי שהיוום אני בתת 16 !!!!
שי- פאקיינגג 16 כללבה גמאני רוווצה חחחח (שי רק בת 15 ו 3 חודשים )
אני-יש לך עוד זמןן שממננה
מהה שעעה ?
שי-מממ עשרה ל 12 ..
אמרה מציצה בשעונה ..
אני-פפאק מוקדם .. חבל שנהרסה המסיבה ..
מכל המסיבה הזאת יצא משו בסופו של דבר .. חחח
שי- מה בדיווק ?!
אני- שהבנתי שאני לא באמת אוהבת את רן .. חחח וטוב שכככה ..
שי-שמננה .. את בטוחה שאת לא אווהבת אותו יוותר ?
אני-כןן אני בטוחה .. הסטירה שנתתי לו ולנועה הייתה כי הרגשתי איך הוא שוב בגד בי ..
זה לא היה קנאה .. זה פשוט עצם העובדה שנתתי לו לעבוד עליי .. פעמיים ! 😊
שי- מזאת אומרת פעממים ?
מה קרהה ? בגלל הנשיקה מהאמת או חוובה ?
אני- אהה לא סיפרתתי לך .. תקשיביי .........
אמרתי וסיפרתי לה הכלללללללל
שי - איזה בנזונההההההההההההההההההההההההה יואווווווווווווווווו אבל העיקר שהכל כבר עברר ..
את רוצה שאני יישאר ליישון פפה ?!
אני- וננאכל כל הלילהה ונפטפפט לננו ?!?! חחחחח
אה והכי חשווב תעזרי לי לזרוק את כל מה שמזכיר את הילד הדוחה הזה .. רן :/
שי- כככןןןןןןןןןןן אהה ? חחח טוב תאמתת שכבר הזמנתי את עצמי לישון אצלך והבאתי כבר בגדדים
אני- חוצפפנייית חחחחח
אמרתתי ושי הוציאה לי לשוןן ..
אני- אההההההה שייייייייייייייייי
צעקתי לה שהייתה ליד דלת השירותים לפני שהלכה להחליף שמה את הבגדים שהיו עליה לפיג'מה ..
שי- כןןןןןן ????
אני- תוווודה
שי- חחחח אין עלל מה מאממיי
תגידיי יש מיים חמיים ?
אני-כננראה שכן חחח למה את רוצה מקלחת ימסריחה ?!
שי- כן חחח
אני-חחחח כנסיי מאמי יש מיים .. הממגבבוות ........
שי- אווייש טל מתי תביניי כבר שאני יודעת איפה הממגבות ?!
אני - חחחחחחחחח
רק שיי יודעת איך להצחייק אותתיי
בנתיים שמתי טרניג עללי והתחברתתי לאייסי..שיניתי אוווי ..


פהה עם שוושה P;
תתוודה לכוולם שבאתםם היוווווום [:

כשראיתי אותך בפעם הראשונה ,
חשבתי אהבה אמיתית שאותך אני יאהב לעד .
וחחשבתי שאמרת " אני אוהב " באמת אהבת !
ולא שיקרת לא חשבתי לרגע ,
שהכול הצגה - הכול שטויות !
האמנתי בך , סמכתי עלליך !
ויותר מכול ? אהבתי אותך , @ $ #
אבל עכשיו ? שראיתי את הפרצוף שמסתתר מאחורייך ,
הבנתי , ומאז כבר לא אהבתי =/ . .
מרגע לרגע גרמת לי יותר ויותר - פשוט לשנוא !
וכשראיתי שאתה המשכת שלהלאה , והמשכת בחיים שלך ,
הבנתי , שאני לא יכולה להתבאס מרגע לרגע שאני חייה ,
ומאז ? אני שמחה , כי אני כבר לא אוהבת , ^ $
אתה גרמת לשנוא , אתה גרמת להכול !
- כי עם כול הכבוד וכול הגאוווה , לא משחקים באהבה . -


חחח יש לי איסיי מירננדה אפשר לרשום הרבה באוווי 😛
התכתבתתי עם כממה חחברות ששאלו מה היהה היוםם ..
הסברתתי להםם הכל .. זאת אוומרת .. שיקרתי קצת P;
לא רצייתיי לספר להם שייצאתי כלכךך מפפגרת .. :S
הרגשתי שרק לשיי אני יכולה לספר דברים כאללה ..
רן היה מחוובר ולא היה לי ממש חשק לקרוא לו את האווי ..
הוא קרא את שלי בערך 5 פעמים אם לא יותר :/
אחרי כמה דקוות מחקתי אותו מהאיסי .. ומחקתי את כל התמונות שלו שהיו לי על המחשב ..
לא בא לי לראות תשםם שלו אפפילו :/ ובטטח שלא אותו :/
אחריי 2 דקות בערך ההייתי צממאה ..
ירדתי למטבחח ..

😯 מה עברר עלל הבייתת ?!?!?
פפאקק חייב לללסדרר ! ועכששיו !
טוב נוו .. קודם לשתות P:
מחר לסדרר (:

פתחתי את דלת המקרר אך פתק שהיה דבוק למקרר משך את עיני ..
בפתק היה כתווב : ................

=========================

מחר נראלי הממשך (:
תגייבו 😛
וואי איזה מענייןןן!!!
אני כבר מחכה לפרק הבא.. 😊
QUOTE (סתם_אחת_1 @ 24/10/2006) וואי איזה מענייןןן!!!
אני כבר מחכה לפרק הבא.. 😊
תודה (:
כשיהיו עוד תגובות 😁
פשוטט מדהייםם!!
השלמתיי 3 פרקיים!!
לאבב יו!!
ומחכהה להמשך!! =]]
וואיאיי
המששששששששששששך :]
יאאאאאא תמשיכייייייייייייייי
מדהייים מתשיכייי
מה עם המשך?? 😕
תודה רבה 😁
מחר המשך 😛
אוהבת אתכככןןןןןן 🙄
תודה על התגובות ימקסימות 😁
מואה 😛

===========================

😯 מה עברר עלל הבייתת ?!?!?
פפאקק חייב לללסדרר ! ועכששיו !
טוב נוו .. קודם לשתות P;
מחר לסדרר (:

פתחתי את דלת המקרר אך פתק שהיה דבוק למקרר משך את עיני ..
בפתק היה כתווב : ................

===========================

טל , לא ממש הבנתי מה קרה לך היום ..
מה היה הקטע עם רן וההיא שהתנשקה איתו ..
וגם לא ממש הספקנו לדבר היום .. לצערי .. :/
אני רוצה לדעת למה נישקת אותי .. אני רוצה לדעת מה את מרגישה אליי ..
אז .. דברי איתי .. ניפגש מתישהו .. מקווה שבקרוב [:
אני אוהב אותך ..
מאור !


וואיי מאור ! איך שכחתי ממנו =/
מפגרת שכמותי ..
קיפלתי את הפתק ושמתי אותו בטרינג שלבשתי..
אח"כ הוצאתי 2 כוסות וקולה .. מזגתי בשתי הכוסות ובדיוק באתי להחזיר את השתייה למקרר .....
'טללללללללללללללללללללללל'
צעקה לי שי מלמעלה
אני-אההההההה????
שי- בוווואאייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני-מהה קרה?!?!?!
אמרתי בעודי רצה לחדר בזהירות כדי שהכוסות לא יישפכו ..
שי- מזהה?!?!?!?!
היא אמרה והצבייעה על הודעה פתוחה באיסיקיו ..

מאור:

קראת את הפתק מאמי ?
דברי איתי בבקשה !
אני אוהב אותךךךךךךךךךך


אני-חחחח הבהללת אותי מפפגרת .. בדיוק רציתי לספר לךך .. טוב בוואי שבי ..
נתתי לה את הכווס וסיפרתי לה הככל .. גם מה שקרה עם רן ...
שי-אייזה יללד חחחראאא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל מאוור הזה נשמע נחממד [:
אני-כןן...חמווד..
שי-אבבבללל??????
אני-אבל..אני לא בנוייה לקשר שווב...אמרתי לך כברר..
אין הקשר עם רן הרס אותתי..אני מרגיישה שפשוט כל הבנים אותוו הדברר..
שכולם בסוופו של דבר נצלנים מגעייליים !
שי-אל תהיי פוסטטמה !!! לא כולם אותו הדבר ..
רן הזה זבבבלל !!!!!!!!!!!!!! מאווור .. ממאור נשמע לי אחחר ..
והוא גם נראה לא רעע בוואי נגייד ככה P;
אני-כן אבלל..
שי-הווא אוהב אותךךך מה אבלל ?!!?
אני-אבל אני ללא !
שי-ברורר שאת לא .. אבל את תתאהביי בו ..
את תראי ..אני מרגישה שעוד יקרה בניכם משו !
אני-באמת?
שי-באמת באמת..
היא אמרה ואני חיבקתי אותה חזקק חחחזק ..
אני-טוווב שנייהה !!!! די לדבר עללליי !!! מה איתךך ועם יריין ?!
שי- אהה..אממ..אנחנוו.....בסדר...😢
אני-שייי?מה יש לך?
היא נהייתה עצוובה פתאוום =/
שי-לל..יי ? כללוו..ם..
אני-ננוו שייי!!!
שי-אני לא יודעת מה איתתנו !!!! הוא כבר לא אווהב אותתי ..
הווא כל הזמן אצל ידידות שלו תמיד שאני רוצה לצאת הוא עסווק ..
כשאני רוצה להיפגש הוא אצל חבר אוו משוו ..
וכשאנחנו סוופסוףף ל ב ד הוא מתנהג בקרירוות :S
גםם הוא נצללן כמו הררןן הזבבלל הזהה !!!!
העייקר הוא דאג לשכב אייתיי ... מנייאק ..
אני- איזה בנזוונה ייאללה .. הנה את רוואה ?! זה מוכיחח שכל הבנים אותו חרא ! .. בעע ..
שי- לא כוולם .. רן וירין אולי כן .. אבל מאור ל-א נראה כזה ..
אני-טובב עזביי עככשיו .. הבנזוונה הזה .. מזהה לא מתייחס אלייך ?! אני ירבייץ לו להומו ההזה ..
שי- לאא עזבבי אני גם ככה כבר לא בטווחה שאני אוהבתת אותתו ..
אני- מהה זאת אוומרת ? למהה ?
שי- ההתנהגות שלו .. גרמה לי לחשוב על האהבה שלי אליו שווב ..
אני- יוותר טוב לא לאהבוו אפחחחד .. תאמיני ליי .. כל הבנים אותו חראא !
שי- חוץ ממאוור 😊
היא אמרה וקרצה לי ..
אני-חחחחח קרצצייה !
ושי אני ממש מקווה שנזהרררתם את וירין !
שי- נזהרנו אל תדאגי 😛 חחח ..
אני- אהה יופפיי עכשיו אני לא דואגת 😁 חחח
טוב יבטטה בואי נלך לישון מחר עוד יש לנוו לסדר את כל הביית =/
שי-חחחחחחחחח איפהה ההורים שלךך ?
אני-כנראה אצל סבתא ... בטח יחזרו מחר אחרי צהריים ..
שי-אהה סבבבה ..
יאלה מאממיי לילהה טוב שיהיה לך [:
אני- גםם לך ..
אמרתי ונתתי לה נשיקה קטנה על הלחי ..
התכסנו בשמייכה והללכנו לישוןן [:

בבווקר קמנו ב 10 ..
מווקדם בעע :S
לא נוורא צצריך לסדר את הביית גגםם =/
אני- מה את שוותה שושה ?
שי- ממ נס ?!
אני- וואללה חח
שי- כבר שככחחת ?!
אני- חחח נראאלך ?! ממ .. כמה סווכר ? 😁
שי- 😮 זווונההההההההה
אני- סתםם סתםםם נראלך ששכחחתי ?!?! חחחח
שח- סתוומה חחח
אני- אכן 😛
אני ושי ישבנו ושתינו את הנס במרפסת .. קראנו הורוסקופ ..
בהורוסקופ שלי היה כתווב :
.. בקרוב צפוי קשר חדש ..
ובהורוסקופ של שי היה כתוב :
סכום כסף שתקבלו ישמח אתכם , השתמשו בו בחכמה ..
שי- תאמיני לי ההורוסקופ הזה סתם שטויוותת ..
עלק סכום כסף ישמח אתתכם .. יענו מה ?!
כשהם מקבלים כסף הם עצובים ?!
איי איי איי מי לעזאזל מאמין בדברים האלה ?!
אני- ממ אני 😁
תראי לי מה כתווב לך ..
היא קראה ואמרה לי ..
שי- עכשיו הכל מוובן .. חח קשר חדש בקרוב אה ?! מאור ! ידעתי חחח 😉
אני- אולי זה לא הוא לכי תדעי .. 😛
אח"כ חילקנו את סידוור הבית ככה :
שי מסדרת ומנקה את הסלון והחדר שלי ..
ואני עושה כלים ומסדרת ומנקה את המרפסת ואת השירוותים ..

שי-אווווווווווווווווווווח איזה מעייף זהההה !!
אממרה שי ונחתה על הספפה אחרי שסיימנו לסדר את הביית ..
אני- כןן אהה ? חחח
שי- את לא ניקית את הסלון והחדר העננק שלך !!!!
אני- חחחח ואת לא ניקית את המרפסתת ו 2 השיירותייםםם ישמנננה
צחקתי והצאתי לה לשון ..
שי-חחחח וואיי מה שעעה ?
אני- מממ 11 וחצי בערך ..
אמרתי מציצה בשעוני ..
שי- פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק ב 12 ורבע יש לי ביביסייטר !!!!!!!!!!
אני- ווואיי רווצי הבייתה שממנהה !!!!
שי- איןן לי כווח ..
אני- נוו יאלה משלמים לך על זהה שמנה !!
אה את רואה בטח את צריכה לקבל היום הרבה כססף מהביביסיטר .. אז ההורוסקופ צדק 😊
שי- חחחחחחח כן בטטחח .. יאלה טוולה .. תהני לך פה עם הביית הנקיי והמסוודר שלך
אמרה ונתנה לי נשייקה ..
אני- חחח תודה על הכללל שוושה !
שי- אין עלל מההה ..
אמרה ועלתה לחדר שלי לקחת את התיק שאיתו היא באה
וסגרה את דלת הבית אחרייה ושלחה לי נשיקה באוויר ..
דיפדפתי בערוצי הטלויזיה ואז שמעתי את הפלאפון שלי ..

'את מוכרת לי מפעםם .. אולי מגלגול אחר .. חלום שהשאיר בי טעם של זיכרון בוער ..'

החלפתי צלצול 😁
רצתי מהר לחדר למעללה לענות ..
זה היה ............

===========================

בננות תראו ..
הפרקים האלה שעד עכשיו שמתי היו לי אותם מוכנים כי אני שמה את הסיפור הזה בעוד פורום ..
אבל עוד בערך 2 פרקים אם אני לא טוועה ..
אני יצטרך להתתחיל לכתוב את הפרקים .. אז אולי ייקח לי יותר זמן לשים פה פרקים ..
כי יש לי גם לחץ של מבחנים .. סוורי .. אבל אני ישתדל מבטיחה !
אווהבת אתכן .. מואה .. תגיבו 😊
אפילו לא תגובה אחת ? 😢
יווו יפה...
קחי את הזמן.. העיקר שיצא יפה.. : )
הינה הינה אני מגיבה מדהייים תמשיכי בובית
תוודה רבה יפות שליי 😁
אוהבת אתכן !
מחר הממשך נראלי ..
🙄
מאמי..
השלמתי עכשיו את כל הפרקיםםם שלא קראתי

זבל הרן הזה..
חחח

מחכה להמשךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך