תודה אבל אני רוצה עוווד תגובות 😢
up
תגייבו .. עווד מעט הממשך ..
המשך יום נעיים .. מוואה (:
מדהם קראתי הכול מהמם המשך!~
איי סליחה שנטשתי חח כבר שמה המשך (:
הנה המשך 😁
=======================
...-הפתתתעההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אני-סעממק נבהללתייי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת נבהלתיי חח הם ממש צעקקוו חחח
אני-תתוווודה חחחחח
עשיתי סבב ונישקתי את כוולם חח
ואז ראיתי אותו/ה !
מה הוא/היא לעזאזאאלל עושה פהה ?!?!?!?!?!??! 😠
=======================
נווועה !!!!!!! וואט דה פפאק ?!
מה היא עוושה פהה ?!?!?!?!?
מיי היא בכלל ?! מי מכיר אותה ?! מי הזמין אותתה !??!?! 😠
רציתי ללכת לחפפש את שיי לשאול אם היא זאת שהזמינה אותתה אבל העדפתי לשאול את נועה :/
אני-נ..וועה?!
נועה-חמוודהה!!!מזל טווב!
אמרה שהתנשאוות ונשקה לי ללחי ... בעע אני שונאת אותה !
אני-מה מזל טווב ?! מי הזמין אוותך ?!
נועה-חברים שלך הזמינו את כל שכבת י"א וי' ותאמת באתי רק בשביל רן ..הוא רצה לדבר איתי ..
אני- רןן ?! לממה לו לדבר איתך ?!
נועה-תשאלי אוותווו ... אז ממה .. את ורן ביחחד אהההה?
אני- כן .. יש בעיוות ?!
נועה-ללא .... שיהיה לכם בהצלחה (:
אמרה וחייכה חיוך ציני בממיוחד...
אני- תוודה (:
אמרתי וחייכתי גמאני חיוך ציניי..
נועה-טוב אני יילך לגיינה רן רצה לדבר איתיי ... בייייי
אני- ממהה?על מה לדבר איתךך?
נועה-לא יודעת .. תשאלי אותתתוו הוא לא אמור להסתיר ממך כללום .. אתם ביחד ללא ?!
אני- מה קשוור ?! קיצור לא חשווב ..
אווח מעניין על מה הם צריכים ללדברר ..
אני חיייבת - פשוט חייבת לשמווע את זהה..מאז המקרה עם נועה אני לא ממש סומכת עלליו ..
אחרי כמה דקקות ראיתי את שיי ..
אני-שווששההה
תודה על הכלל בוובה ..
שושה-אין על מה בוביי..(:
חיבקתי את שי וראיתי את נועה יוצאת לעבר הגינה ..
אני-אני עוד מעט באההה..ביי בנתיים
אמרתי ונשקתי לה ללחי ..
יצאתי לגיינה במהירוות וראיתי את נועה ורן יושביים על ספסל ומדברים ..
התחבאתי מאחוורי העץ שהיה די קרוב לספסל אך שמעתי רק חצאיי מילים ..
נועה- מצצטערת .. לא הייתי צריכה ... רק אותך .. אווהבת !
רן- גם אניי .. מצטער ... אבל את עברתת .. והבגיידה שלך .. ולא יכלתי .. הייתי חייב מישיי .. כדי לשכוח ..
אבל כנראה .. שזה לא עזר ... הקטע עם טל .. סתם .. אותך .. אוהב !
אח"כ הם קמוו והתחבקוו .. חיבוק ארווך .. הם היו כלכךך צמוודיים
לא האמנתיי שאני באמת רואה את זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הם התננשקו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTF ?!?!?!?!?!
למה ?!
מה עשיתי לך ?!
למה אתה עושה לי את זה ?!
המחשבות האלה התרוצצו בראשיי ..
רציתי לצרוח לו את כל המחשבוות האלה אבל עצרתי את עצצמי !
רצתי הכי מהר שיכללתי לחדר שליי , בכיתיי , והרבה ..
(אפחד לא בא אפילו לבדוק איפה אני .. אפילו לא שי .. שמעתי את כולם למטה משחקים נשיקה-סטירה ואמת או חובה וכאלה .. הם בטח שקועים במשחק .. לא שמו לב איפה אני בכלל )
הגעתי למסקנה שממה ששמעתי הוא עדיין אוהב את נועה והיא אותו ..
והקטע איתי ?! סתם כדי לשכוח אותה ..
הם בטח הולכים לחזור עכשיו אחרי שהוא הבין שהיא אוהבת אותו ..
הוא ייפרד ממני ויילך איתה !
בכיתי ובכיתי .. הוצאתי הכל ..
לבסוף סיילקתי את המחשבות האלה מראשי .. שמתי כמה שירים רגועים בווינאמפ ושכבתי על המיטה ..
מסתכלת על התקרה .. ומצאתי את עצמי שוב חושבת על .. רן :/ ועל ... מאוור ?!?!? 😯
אחרי רבע שעה בערך קמתי למראה בשירותים ..
ראייתיי אייזה זווג מתחרמנים שם כמו מטורפפים :S
אז הלכתי לשיירותים של אמא ואבאא ..
האיפוור היה מרוח ..
העיניים היו אדומוות ..
סידרתי את האיפור וחיכייתי 10 דקות שהאדימות תרד ..
אחרי 10 דקוות ירדתי למטה ..
..-איפה היית ?!
שמעתי את קולו של רן מאחורי =/
הסתובבתי אליו והסתכלתי עליו במבט של 'עווף מפה כמה שיותר רחוק - אני שונאת אותך !!! '
רן- קרה לך משוו ? אני צרייך לדבר איתך ..
אני-לא עכשיו .. אני תכף באה ..
אמרתי ויצאתי לגיינה ..
הוא רוצה להיפרד מממני ידעתי :/
ראיתי את מאור בחווץ ..
מאור-היי טל .. מזל טווב ..
הוא אמר ונשק לי ללחי ..
אני- אהה .. תוודה ..
ניסיתי לחייך ..
מאור- שומעת .. אני ממש חייב לדבר אייתך ..
אני-אני שומעת ..
מאור- אני מצצטער אם זה ייפול עלליך אבל אני פשוט חייב להגייד לך את זה !
אממ .. אני לא יודע מה את מרגישה אללי .. אבל אני .. אני לא מפסיק לחשוב עללייך
אני כל היום מדמיין אותך.. אני פשוט - אוהב אותך !
הייתי חייב להגיד לך את זה .. לא יכלתי לשמור את זה יותר לעצמי ..
אין לי מוושג איך התתאהבתי בבנאדם שאני מכייר שבווע וממשו אבלל זה קרה ..
והייתי רוצה לדעת מה את מרגישה אלליי ..
אני .. אני מצטער שאני מפיל את זה עלייך ככה
אבל .. אני אוהב אותך את לא מבינה כמה !
הוא אמר והחזיק את ידי ..
הרגשתיי רע =/ לא היה לי מה לענות לו .. פשוט התחלתי לבכות .. ונשענתי עלליו עם הראש ..
מאור-מאמי .. אמרתי משו רע ? למה את בוכה ? מה קרה ?
הוא אמר וליטף את ראשי ונגב את דמעותיי.. הוא היה כלכך מתוק .. ועדין .. ורגיש ..
אני-כלום כלום .. סתם הרגשה חרא כזאאאת ..
אמרתי ונגבתי את הדמעות ..
מאור- איך אפשר להרגיש חרא ביומולדת שלך ? ועוד שמסביבבך יש כלכך הרבה אנשים שאוהבים אותך ..
הוא אמר והסתכל לי בעיינים .. ואני הסתכלתי עלליו .. היינו צמודיםם עווד מהרגע שנשענתי עליו עם הראש ..
הוא היה כלכך יפה באותו רגעע ..
לא יכלתי לשלוט בעצמי ..
פשוט .. נישקתי אותתו .. 😨
...- טללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל ?!?!?!?!?!?!???!!
שמעתי קול מוכר קורא לי ..
מהר מאוד התנתקתי ממאור שלא הפסיק להביט בי ..
הסתובבתי וראיתי את ..............................................
=======================
תגייבו 😊
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךך
תווודה (:
אני חייבת ללמוד לאננגלית , ולפיסיקה בעע ..
פפאק איזה גששם ישש פפפה .. והרעמיים :S
אמא איזה פחחחחחדד ! :S:S נראלי אני עומדת למווות חחח
מהרעמים XD הם חזקיים משו פחד .. חח
קייצור אולי היום הממשך .. אם לא אז מחר ..
אווהבתתת אווותך 3>
יווו תמשיכי זה מהמם!!
יש לך כתיבה כל כך טובה וברורה..
זה ממש מכניס אותי לסיטואציה שהסיפור מתרחש בה..
וכל כך כיף לקרוא את הסיפור!! אז אני מחכה להמשךך!!!
QUOTE (סתם_אחת_1 @ 24/10/2006) יווו תמשיכי זה מהמם!!
יש לך כתיבה כל כך טובה וברורה..
זה ממש מכניס אותי לסיטואציה שהסיפור מתרחש בה..
וכל כך כיף לקרוא את הסיפור!! אז אני מחכה להמשךך!!!
ואווו תוודה אפעם לא אמרו לי את זה !
תוודה רבה ררבה 😊
אווהבת אותך בוובה 😁
והממשך .. ממ .. מחר נראללי .. 😊
וווואה וואואאאההה=]]
ליגגגגה:] המשששששששששך