אל תתעצבני מבטיחה לך שמלא קראו ועוד לא הגיבו כמוני. 😉
מהמםםםםםםםםםםם מחכה להמשך הבא ....
QUOTE (oshritsa @ 13/11/2006) אל תתעצבני מבטיחה לך שמלא קראו ועוד לא הגיבו כמוני. 😉
מהמםםםםםםםםםםם מחכה להמשך הבא ....
חיחי לא מתעצבנת מאמי :]
פשוט מאוכזבת :/
אאבל לא נורא ידעתי שזה מה שייקרה אם אני יפסיק תסיפור להרבה זמן :[
ותודה נשמה שלי 😁
מואה
קצצר אבל יפפה !
תמשיכי מהר אני במתח =P
QUOTE (sapiri2006 @ 13/11/2006) קצצר אבל יפפה !
תמשיכי מהר אני במתח =P
כשיהיו עוד תגובות 😁
ותודה מתוקה ,!
וכן זה קצצר כי לא היה זזמן :/
מחככההה להמשךךך
י'רעיםם תגיבו להה....
QUOTE (oshritsa @ 14/11/2006) מחככההה להמשךךך
י'רעיםם תגיבו להה....
אייזה נשממה 😁
אוהבת אווותך ,
אולי מחר הממשך או היום בעררב נראה כבר תלוי בתגובות :/
איכזבבתם ירעים :/
אולי מחר הממשך נראה כבר ..
אוףףף..
אני כבר מחכה להמשךך..
ואל תדאגיי יגיבוו
גם לי זה ככהה..
ממ בננות סלליחה אבל נראלי שאני יפפסיק תסיפוור ,
וזה לא בגללכן ,
אני פפשוט לחוצה ממדי יש לי המון המון מבחנים ובחחנים :/
ווגם יש לי חוגג גיטטרה וכל מינני דברים מהביצפר וחברות ויציאות ווזה ..
ומממש אין לי ראשש לשבבת ולכתתוב אולי יום אחחד אני יחליט להממשיך ,
אבל בנתיים אני לא רוצה יותר ,
תודה לכולכן על התגובוותועל הכלל בנות אתם ממש מדהימות ,
אווהבת אתתכן
מוור
מורייייי..
אני מה זה מבינה אותךךךך
זה ממש קשההה
זה סיפור ממש יפה
והרבה בנות אוהבות אותוו
אבל בסוף ההחלטה רק שלךך
אם תמצאי זמןן
באחד המימים
אז תמשיכייי
אוהבת המוןןןןן
ננשממה שלי ,
תוודה מאמי את תממיד מגיבה פפה :]
אווהבת אותך הכיי בעעולם ,
אולי אני יימשיך מתישההו לכתווב ,
מואה עננקית :] 😁
הייתי רוצה לשמוור איתך עלל קששר ,
אזז יש לך אייסי תוסייפפי :
250711864 :]
ואם אתת מעדייפפה מססן תתני לי אני יוססיף :]
ביי יפפה שלי 🙄 😛
הוספתיי
אם בא לך גם מסןן אז בכיףף
tunita@Walla.com