וואי כמה שגעגעעתי לסיפוורר..
חחח סיפוור מעלףף מאמיי..
מחכה להמשך=]
הייתיי..
אוההההההההההבת
-רעות-
מהמםםםםם המשך
מוזמנת לקרוא תסיפור שלי "אין גיל לאהבה"
אוהבת
נאאמ מווושלם %
הממממשך בווובי ( :
שמנעעעעעע
יאלה בובית שלי איפה ההמשך?!
עכשיו המשך (;
תודה בננות אוהבת!!
שנינוש אני מאוהבת בךךךךך יפה אחת!!
רוני-הלווו?
גל-בובה תרדיי
רוני-שניונת האנני =]
גל-ביי :]
רוני ירדה ,
לא שכחה לקחת איתה כלום ,
את האייפוד שלה.. טמפונים כי היא במחזור ,
ארנק - כרטיסיה ו150 שקל בתוך , תמונה של השרביט ,
פלאאפפון , ואת הצמיד שלה ושל טלי
וירדההה .
במדרגות , רוני נתקלה במישהו שלא כלכך רצתה לפגוש...
רוני-מה אתה עושה פה?
~ פרק 10 ~
= כשאיש אינו רואה אותה , הבובה בוכה.. =
רוני-אז מה אתה עושה פה ?!
..-הייתי חייב לדבר איתך..
רוני-תעוף פה ! פשוט תעוף מפה גיא ! אחריי מה שקרה אתה מעז בכלל לבוא לדבר איתי?!
גיא-אבל אני כלכך מצטער רוני!! אני נשבע לך!! אני הייתי שיכור... אני לא חשבתי..
רוני-אני יודעת שלא חשבת! אבל תראה מה קרה לי בגללך, אני לא מסוגלת להתאהב, אפילו נשיקה ראשונה לא הייתה לי.. בתולה.. אני לא - אבל גם זה לא היה מאהבה! זה היה בכוח! באשמתך!
גיא-אני לא התכוונתי לאנוס אותך!! אני חזרתי לכאן רק בשבילך , רק כדיי לבקש ממך סליחה, את לא יודעת כמה זה מציק לי, אני לא ישן בלילות בגללך! ישלי בדיוק שבוע להיות כאן.. בבקשה - תסלחי לי..
רוני-איך אתה רוצה שאני יסלח לך ?! קל לבצע ואז לבוא לבקש סליחה נכון? זה לא עובד ככה!
גיא-אם לא הייתי מתחרט על מה שקרה, לא הייתי מבקש סליחה.. בבקשה רוני..
# רוני התחילה לבכות. והדמעות מחקו אט אט את מעט האיפור שעטף את פנייה העדינות..
גיא התקרב לה #
רוני-תעוף מכאן! הכל נגמר.. בסדר? נגמר, אני מחקתי אותך מהחיים שלי! תמחוק אותי משלך!
גיא-מה נגמר? את אהבת אותי!
רוני-אהבתי אותךך , ובלילה הראשון שלנו ביחד, אפילו לא נישקת אותי.. לא ליטפת, א-נ-ס-ת!
זאת האהבה שהחזרת לי? אחריי זה הכל נ-ג-מ-ר.
גיא-אבל , אני אני נשבע לך ש.. זה לא היה בכוונה! אני כן אהבתי אותך!
רוני-תמיד ידעתי שיש לך בעייות שתיה, אבל הייתי מוכנה לוותר עלזה בשבילך.. ואתה? ניצלת אתזה פשוט בלי בושה! השתמשת בזה נגדי!
גיא-רוני אני מצטער.. את כ"כ צודקת.. אבל אני מצטער.. ואני אוהב אותך.. זה הדבר היחיד שיש לי לאמר לך.
רוני-לדבר זה לא מספיק, עכשיו תן לי לעבור...
גיא זז מעט , ונתן לה לעבור..
"רוני את אומרת..."
רוני-הלו?
גל-נו בייבי איפה את? קרה משהו?
רוני-לא לא מאמי , סתאם איזה שכנה אחת חפרה לי.. אני יורדת..
גל-טוב בובה
רוני-ביי
רוני הלכה.. וגיא התיישב על המדרגות ,
אוחז בידית שבצד - תוהה למה הוא הכאיב לה כלכך , כמה שהוא אוהב אותה עכשיו
מאז האונס הוא לא היה מסוגל לשכוח .. את המשפטים שהיא הייתה אומרת לו.. לפניי.
"אני אוהבת אותך כלכך יפה שלי"
"אתה אהבת חיי , אני נשבעת לך.."
"אתה הכי יפה שיש בעולם! חתיך שללליי!"
"שמן אחד 3> אני כ"כ מאוהבת בךךך"
הוא ידע שהיא אהבה אותו מאד , כמו את עצמה .. ויותר.
ובלילה הראשון שלהם ביחד - הוא אנס אותה , הוא ניצל את הגוף שלה..
את הבעיות שתיה שלו.. נגדה.
ועכשיו ? הוא ידע איך שהכל נגמר..
הדמעות החלו לרדת , וגיא ישב שם.. ממשיך לחשוב.
--
גל-נווווו הנה הבובה
רוני-חחח :]
גל-היי , בואי בואי שניה.. מה קרה בכית?!
רוני-לא.. נכנס לי משהו לעניים.
גל-אז בכית..
רוני-לא בכיתי..
גל-נו דייי , בובה שלי מה קרה ?
רוני-בוא נדבר בפנים טוב..?
גל-אוקיי
# גל התקרב למכונית ופתח את הדלת של רוני , אח"כ סגר ונכנס למושב הנהג #
רוני-אתה מוכן לשמוע.. את האמת? את כל האמת..? בלי ללכת ממני?
גל-את מפחידה אותי, מה קרה בובה?
רוני החלה לזמזם בשקט את השיר "בובה" מלטפת בעדינות את פניו של גל..
" על המדף כשבא הערב ..
כשאיש אינו נמצא בחדר ,
היא לא יפה ולא צוחקת ,
כשאיש אינו רואה אותה -
הבובה בוכה ... "
גל-מספיק יפה שלי, מה יש לבובה שלי?
# תמיד הוא היה קורה לה ככה.. הבובה שלו.. ועכשיו , הבובה שלו? בוכה.. #
רוני-טוב.. זוכר שאמרתי לך? שאף פעם לא היה לי חבר? שאני בתולה? ושלא התנשקתי?
גל-נו?
רוני-שיקרתי.. בחלק.
גל-היה לי חבר אבל לא התנשקתי איתו.. לא התנשקתי אף פעם ,
אהבתי אותו כ"כ והוא לא אהב אותי..
אני לא בתולה.. כי..
גל-כי מה??! איך את לא בתולה ועדיין לא התנשקת?! מהה..? אני לא מבין!
רוני-אנסו אותי!
# רוני קטעה את רצף המילים העצבני שגל סינן לעברה , לא מבין איך זה הגיווני ,
היא הבינה אותו.. היא ידעה כמה קשה לשמוע דבר כזה #
גל-מה? מה..?
רוני-כן.. בגללזה, אני אף פעם לא מספרת שהיה לי חבר.. שאהבתי..
כי אני מחקתי אותו מהעבר שלי..
גל-איתו נתקעת במדרגות..?
רוני-לא.. רוני הורידה את פנייה.
# גל ליטף אותם בעדינות.. #
גל-רוני.. ?
רוני-מה?
גל-זה הוא שיוצא עכשיו מהבניין שלך חצי בוכה?
רוני-מהה? מי בוכה..?
גל-זה הוא הא?
רוני-לא.. זה לא.. זה גל דיי!
גל-עכשיו הוא יראה הבנזונה הזה...
# גל התכוון לצאת.. ורוני לא מספיק חזקה כדיי לעצור לה..
לא הייתה לה ברירה.. זאת אומרת - היא כן רצתה אתזה אבל....
היא הייתה פשוט חייבת לעשות משהו כדיי לעצור אותו #
- המשךךך יבוא !-
QUOTE (סאפפירעע @ 27/10/2006) עכשיו המשך (;
תודה בננות אוהבת!!
שנינוש אני מאוהבת בךךךךך יפה אחת!!
חחחחחחח איזה חמודההההה
יש לך איסיקיו?!? 🙄
אוהבת אותך מושלמת שלי..
ווהמשךך שלללךך פשוטטטט
מ = ו = ש = ל = ם
יאוווו אני מחכהה להמשךך הכי הכי הכי מהר שאת יכולה..!!
אוהבת אותך נסיכה שלי..33>
בוביייייי שלייי
אני רוצההה המשךךךך
הכייי מ = ה = ר
לוב יו בובית..😛
QUOTE (shani_310 @ 27/10/2006) QUOTE (סאפפירעע @ 27/10/2006) עכשיו המשך (;
תודה בננות אוהבת!!
שנינוש אני מאוהבת בךךךךך יפה אחת!!
חחחחחחח איזה חמודההההה
יש לך איסיקיו?!? 🙄
אוהבת אותך מושלמת שלי..
ווהמשךך שלללךך פשוטטטט
מ = ו = ש = ל = ם
יאוווו אני מחכהה להמשךך הכי הכי הכי מהר שאת יכולה..!!
אוהבת אותך נסיכה שלי..33>
343215295
rbdfan150@walla.com
איי לאבבביו דולללייי (;
מתה עליייייייייך בייבעעעע !