פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

# שרביט המלכה (: #

✍️ סאפפירעע 📅 08/10/2006 17:58 👁️ 5,339 צפיות 💬 175 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 12
אוו אווו מה יקרהה?!
המשששך !
אאאאאאאאואואואווווו
איזה מתתתתתתח
תממשיכי ביוטי
וואיי איזהה סיפורר ס-ו-ף-!!
עכשיו קראתי אותו עד הסוףף!!
שתדעי שזה אחד הסיפורים הבודדים שאני עוקבת ממש!
ממש יפהה!!
אהבתי ברמוותת..
את ממש מוכשרתת! =]
אם באלך קראי ת'סיפור >>כבר לא אני
וואיי סיפוורר אאאאאאאאליפפות!!!!!
מחחכהה להמשךך=]

אוהההההההבת
-רעות-
תודה בובות 3>
רונן התקרב נישק את ילין בלחי מין נשיקה רגילה כזאת...
כשהוא התנתק ממנה , המבטים נתקעו.....
העניים שלו היו בשלה..
העולם עצר. . .

~ פרק 8 ~
= אהבה חרוטה בדם =

רונן התקרב אל ילין שוב.. ושיחק אותה כאילו מעד
רק בשביל שיוכל ללחוש לה..
"אני עוד אראה אותך.. מלאך"
ילין חייכה אליו חיוך מתוק :]
הוא קרץ לה והסתובב..

רונן:אז ביי לכן.. :]
ילין&בר:ביי 3>

ילין:הוא חמוד :]
בר:פתאום הוא חמוד חח ?
ילין:כע.. פתאום, טוב יאללה שמנה.. מה רצית ? מה קרה עם טוללע ?
בר:אז ככה..
--

ילין:יווו אתן לא נורמליות! מה אתם דפוקות?!
בר:נראה כאילו שידעת..
ילין:אממ..
בר:ילינע?! ידעת?!
ילין:חשדתי..
בר:מזה חשדת?
ילין:זאת אומרת , המזרקים והכול , והנקודה האדומה שיש לטלי על האצבע..
אני לא כלכך בליינד כמוכם! [עיוורת]
בר:אויייייש מפגרת! למה לא אמרת?!
ילין:לא הייתי בטוחה , טובב מה זה חשוב? ישלי משהו יותר טוב לספר לך.
בר:מההה אחותי? ספפריי ליי !
ילין:לא בתולה ANY MOREEE :]
בר:מהההההה? שכבת עם עופר?!
ילין:סליחה , עשיתי אהבה D:
בר:דה דה , ניחאצ'ו ניפאנימייש P:
ילין:האא ?!
בר:יענו.. טוב אחי ;]
ילין:באמת! אני מאוהבת בו ברייי , נשבעת לך 3>

ילין קפצה על בר ונתנה לה את החיבוק הכי חזק שיכול להיות =)

טלי חזרה הביתה מאוכזבת..
כ"כ כאב לה ש"שרביט" בכלל יכללה לחשוב שהיא מעשנת סמים .
טלי ? סמים ? כ"כ לא .
לפחות לא עכשיו. . .

השיר שהתנגן ברגע ללא הפסקה היה
מוכרת לי מפעם ,
השיר שטלי אומרת שכ"כ מרגיע אותה תמיד .

" רגע לפני שקיעה
אני מחבק אותך
וכדור של אש כמו ליבי
צולל ונופל איתך

אחר כך בא החושך
הקסם נעלם
רק עומק מבטייך
וצער העולם

את מוכרת לי מפעם
אולי מגלגול אחר..
חלום שהשאיר בי טעם
של זיכרון בוער

ולפני שאני נוגע
בטרם זריחה
תבואי ותגידי
אני כולי שלך
אני כל כולי שלך...

יש אחת בדמיוני
טובה ומתוקה
ואני מכוון אליה
מתוך ענן שתיקה

אולי משם הגעת לי
ואם את אמיתית
קחי אותי אלייך
זו השגחה פרטית

את מוכרת לי מפעם... "

מה שקטע את הלופ של השיר שטלי שמעה כבר בפעם המאה
בזמן שישבה בחדרה.. והדמעות זלגו , היה צלצול הטלפון שלה

טלי:הלו?
בן:את בוכה?
טלי:בן מה אתה רוצה..
בן:אל תבכי.
טלי:בן עזוב..
בן:אני בא, ביי.
טלי:בן ל..

אבל בן כבר ניתק .
הוא היה בדרך אלייה, מה היא תעשה?
היא לא הספיקה להתאפר , להתלבש.. להתארגן , אבל באותו רגע לא היה ממש אכפת לה
זה רק היא , והדמעות.. והכאב..
ובן , שתיכף יגיע..

אורלי אמא של טלי פתחה את הדלת לבן ,
וחייכה מין חצי חיוך..
היא כבר הרי יודעת מיהו!

אורלי:היי מותק, נחמד לראות אותך [כן.. בטח]
טלי למעלה.. מחפש אותה כן ?
בן:כןן , תודה נשממה .
אורלי:לשתות?
בן: לאאא תודה.

בן נכנס לחדר , וראה את טל שוכבת על המיטה.. וענייה חצי סגורות..
כמו מלאך.. מדהימה..

בן:את כ"כ יפה.
טלי:תשתוק.. בשביל מה באת?
בן:למה את סובלת? מה קרה?
טלי:ממתי זה מעניין אותך? כשהייתי..
בן:כשהיית והיית והיית , מספיק כבר טלי! למה את לא מאמינה שאני
באמת רוצה אותך? שאני באמת אוהב? למה?!
טלי:כי אתה חרא של בנאדם! זה למה!
בן:תשכחי מהעבר, הייתי ילד קטן ומפגר אז, לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי!
הוא אמר , וליטף את פנייה העצובות..
טלי:דיי בן . היא סיננה לעברו , והורידה באיטיות את ידו מפניה
בן:למה? תני לי..
טלי:בשביל מה? בשביל מה..?
בן:כי אני אוהב אותך.
טלי:אוףף. גמני..
בן:מה?
טלי:לא כלום...
בן:לא שמעתי פשוט..היה נדמה לי לפחות..
אמרת "גמני" ?
טלי:אמרתי "לא אני!"
בן:הא.. מה לא את?
טלי:כלוםם.. אני מדברת לעצמי..
בן:תסתכלי עליי..
טלי:מה?
בן:איזה עניים..
טלי:איזה?
בן:כ"כ עצובות.
טלי:מספיק.
בן:למה מספיק? למה מספיק? אני אוהב אותך!
טלי:דיייי כבר, תפסיק עם זה.. תפסיק עם זה בן..

# הכל התפוצץ כל הרגשות.. טלי בכתה , כ"כ בכתה כמו שלא בכתה מעולם...
ידייה ניסו לדחוף אותו ממנה אבל הוא נצמד , חיבק ותפס אותה חזק.. כ"כ חזק..
עד נגמר לה הכוח , עניו היו בענייה.. המבט העמוק ביותר #

בן:תספיקי עם זה....
טלי:עם מה?
בן:תפסיקי לשקר, את אוהבת אותי.
טלי:אני לא.
בן:את כן
טלי:אני לא!
בן:את כן.
טלי:אני לא!!!!
בן:את כן!!!! את אוהבת אותי כמו שאני אוהב אותך ואת יודעת אתזהה..!
דיי כבר, תקברי את העבר המסרייח הזה.. מספפיק! אני אוהב אותךך את מכאיבה לליי
דיי עם זה..
טלי:אני מכאיבה לך? אני?! את כ"כ פגעת בי, היית כל החיים שלי, הסיבה שללי לחיות
הרגתת אותתיי.. פשוט הרגת..!
בן:דיי כבר.. דיי.

טלי ראתה את הדמעה שירדה לבן מענייו.. דמעה אמיתית.. ותמימה..
היא לא יכולה לעמוד בזה יותר.. האהבה שלהם.. הייתה כ"כ חזקה , כ"כ כואבת..
היא רצתה להיות שלו.. כ"כ רצתה להיות שלו.

טלי:דיי, אל תבכה... באמת דיי.
בן:זה את! בגללך אני בוכה, מאהבה אלייךך.. אני כ"כ אוהב אותך, כואב לי..
כואב לי שאני כ"כ אוהב אותך..אני לא מצליח לפנות מקום בראש למחשבות שלי.
את פשוט תמיד שם... הפנים של החיוך שלך.. השפתיים שלך.. # לחש ושם אצבעותיו על שפתייה #
טלי:בן... אני גם אוהבת אותך , אני כ"כ אוהבת אותך.. אני מפחדת, אני לא רוצה להפגע..
אני לא יעמוד בזה..
בן:אני אוכיח לך שאני אוהב אותך, אני אחרוט את שמך בדם.. בסדר? זאת אהבת נצח.
אמר, ולקח את המספריים שהיו בקצה השולחן..
טלי:מה פתאום! אתה מטורף!? אמרה וחטפה מידיו את המספריים החדים.
בן:תשחררי אותם.. תני לי , האהבה שלי אלייךך תכסה על הכאב..
טלי, אני כ"כ אוהב אותך.. אוהב אותך עד כאב, כאב האהבה שלי אליךך לא ישתוה לכאב הזה.

טלי לאט שיחררה מידיה את המספריים... בעוד המבטים עדיין מופנים אליו , אל בן שלה שכ"כ אהבה.

טלי:אתה לא צריך..
בן:כן , אני חייב שתאמיני לי.. אולי זה..
זה מעט.. זה מעט לעומת מה שאני מרגיש אלייךך...
טלי:אני לא צריכה אתזה . .
בן:אני חייב שתראי... אני חייב.. אני יודע שאת עדיין לא בטוחה בכלום...
אני מרגיש..

בן לקח את המספריים, פתח לשתיים.. והחל דוחס את החלק החד לתוך עורו..

בן:אחח
טלי:מספיק..
בן:טלי.. אני.. אני כ"כ איייייייייה.
טלי:דיי.
בן:אני אוהב אותך..

טלי לקחה את ידו של בן , ומצצה מהאזור בעדינות את הדם..
נישקה כל אזור על היד שלו ,
הם כ"כ אהבו .
אהבה כ"כ חזקה...
המבטים בניהם התנגשו , הנשימות כבדות יותר..
ועל שפתייה של טלי עדיין טיפות דמו של בן...
לאט. . .
לאט. . .
לאט. . .


וואו יצא פרק ממש ק-ש-ה , וארוך!
אישית הם הזוג המועדף עליי.
אין לכם מ-ו-ש-ג מה יקרה בהמשך :]
פרקק קשה ויי..
לא מומלץ לבעלי לב חלש S:
מהמםםםם :]]]
המשךך
יפה
מה זהו ? 😢
חייםםם שליי אחרי זמן שלא הייתי כאן
חזרתי..;]]

מ-ו-ש-ל-ם
ואוו ממש ממש יפה!!!!!

איך אהבתי..
מחכה להמשך הכי דחוף שיש

וזה לא אמיתי נכון?!#@ 😯
QUOTE (shani_310 @ 19/10/2006) חייםםם שליי אחרי זמן שלא הייתי כאן
חזרתי..;]]

מ-ו-ש-ל-ם
ואוו ממש ממש יפה!!!!!

איך אהבתי..
מחכה להמשך הכי דחוף שיש

וזה לא אמיתי נכון?!#@ 😯
אממ..
אני מאד מקווה ש-ל-א חחחח =]
המשך מאמי זה מהמם :]
😊
אאוצ'.....איזה פרק ח=ז=ק!!!
אההבתי רצצח
מחכה להמשךך..

אוהבבבבבבבבבבבת
-רעות-
המשך..!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך