דיי.. הפרק הכי יפה שהיה..
פשוט גרמת לי לבכות..
הוא כזה מושלם..
אךך מזה באלי עליו עכשיוו!! חחח
את כותבת פשוט מדהים..
אחד הסיפורים הכי יפיום באמת..
אוהבתת הכייי הכייי
מוואה (:
ותמשיכייייייייייי! =]
יואוו 2 פפפרקים מדהימייםםם
תוווודה על ההקדשה בובייי, עאהעאה
איייזה כיפפ לי חעחע :]]
ווואייי הפרק האחרוןןן כזהה יפפהה
יואווו אני עם דמעות בעינייםם
תמשיכייי יפה שלליי
מוואהה
את מדהימוווווות :]
תודה על התגובות !
שמחה כ"כ שאהבתןןן =]]]
אני אמשיך מחר מ-ב-ט-י-ח-ה .
אני לומדת לביולוגיה :\
אוהבת כ"כככככככ !!
בבהצלחה בייבי ,
תמשיכי כשתוכלי
מוואהה ענננקית !
מהמממםם
- חריטה לא שווה כלום😢 -
חיים שליי
נווווווו יאללה תתחילי לתקתקאת ההמשך היפה כמו תמיד על המקלדת
ויאלהה תביאי לנו אותה בהמשך
סתכלי כמה תגובות
הייתי מתה שיהיה לי ככה..😢
טלי לקחה את ידו של בן , ומצצה מהאזור בעדינות את הדם..
נישקה כל אזור על היד שלו ,
הם כ"כ אהבו .
אהבה כ"כ חזקה...
המבטים בניהם התנגשו , הנשימות כבדות יותר..
ועל שפתייה של טלי עדיין טיפות דמו של בן...
לאט. . .
לאט. . .
לאט. . .
~ פרק 9 ~
- שעת הצ'יטוס -
השפתיים התקרבו..
לאט..
לאט..
נוגעות , ולא נוגעות..
בן שם את ידיו על לחייה מנגב את דמעותייה
והיא אוחזת בידו , ובעזרת היד הפנויה מעבירה בעדינות על ראשו כמסרק לשערו החלק.
והם התנשקו .
נשיקה מלאת אהבה וכאב...
נשיקה אמיתית , מהלב.. והדמעות החלו זולגות , כאילו שהם חילקו לזה כ"כ הרבה זמן
כאילו שהם נועדו זה לזה.. כן.. פשוט ככה.
הם התנתקו לאט .
הוא הסתכל עלייה , בכלכך הרבה כאב.. הוא כלכך רצה אתזה.
בן-אני כ"כ אוהב אותך...
היא יכלה לראות איך הדמעות מתאפקות להמשיך לזלוג מעניו .
מראות על האמת שבתוך הלב שלו , כמה שהוא כ"כ רצה אלייה , כלכך כאב לו על מה שהיה..
הוא הצטער.. הוא טעה.. הוא היה מטומטמם.. הוא לא חשב עלזה ככה.. הוא באמת אהב אותה.
טלי-קטן שלי, תפסיק לבכות.. אנחנו ביחד עכשיו, לתמיד..
אני נשבעת..
בן-ובחיים לא תעזבי אותי?
טלי-בחיים לא יפה שלי.. בחיים לא.
המילים האלה שנאמרו מתוך כ"כ הרבה אמת ותקווה ,
המילים האלה.... שגם להן יש סוף .
הם נשכבו על המיטה שלה ,
בעדינות.. כשהוא מעביר ידיו על כתפייה..
מדגדג אותן בעזרת אצבעותיו..
ככה .. בשלמות.
----
"רוני אלללל תלכייייייי
כי אני פשוט רוצה אותךךךך איתיייייי.."
צלצול הטלפון של רוני הפריעה לשעת הצ'יטוס שלה -
מממ שעת צ'יטוס , כל יום רוני אוכלת צ'יטוס בוטנים בדיוק ב4 וחצי.
רוני-הללללללו?
גל-שאלללללום ליפה בנשים.
רוני-שלללללום למפריען!
גל-הפרעתי ?😢
רוני-שעת הצ'יטוס! אתה לא זוכר? סיפרתי לך עליה!
גל-אהה כן כן כן . צ'יטוס גבינה לא?
רוני-בוטנייםם , איכזבת 😢
גל-נווו מצטעררררר =[
בוואיי אלייי!!
רוני-נהההה , היית מת מה קרה?
גל-נווו מה אכפת לך ? נחלוק את שעת הצ'יטוס ביחד :]
רוני-טוב נו.. אם אתה כ"כ מתעקש.
גל-הההה זה נשמע כאילו את עושה לי טובה כפרהה
רוני-זה מה שזה לא?
גל-יווווו
רוני-חהחהחה
גל-אז מתי?
רוני-מתי שבא לך סקסי P:
גל-הופפההה סקסי מה יש ? נחמדות יתר?
רוני-אמאאאאאאא ש'ך יחרא!
גל-חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חשבתי לרגע .
רוני-אז חשבת חח.. יאללה חצי שעה אתה אצלי ?
גל-יאס בייב ..
רוני-חחח..
גל-מאמי?
רוני-האא?
גל-אני אוהב אותך..
רוני-מאמי?
גל-הא?
רוני-גמניי יפפה שללי.
גל-יאללה נסיכהה, אוהב ביי :]
רוני-ביי בייבו'שששש
רוני התארגנה , לבשה את הבגדים הכי יפים שלה...
את החצאית ג'ינס הקצרה שלה , ומתחת טייצ עד הברךך שחור , ואולסטאר לבנות
וגופייתת סבאא וחגורה של פריקים פיזרה את השיער שללהה .. שמה סטרפלס שחור
שחור בעניים , טיפה סומק .. אודםם...
ואז..
היא נזכרה בה ,
כמה שהיא יפה....
איך היא שכחה אותה כ"כ מהר ?
איך היא יכולה?
"טוב.. עדיף ככה.. היא לא תוכל להחזיר לי אהבה, אבל גל אולי כן"
סיננה לעצמה והשליכה את התמונה שבהתה בה לעבר הספרייה .
"רוני את...."
רוני-הלווו?
גל-בובה תרדיי
רוני-שניונת האנני =]
גל-ביי :]
רוני ירדה ,
לא שכחה לקחת איתה כלום ,
את האייפוד שלה.. טמפונים כי היא במחזור ,
ארנק - כרטיסיה ו150 שקל בתוך , תמונה של השרביט ,
פלאאפפון , ואת הצמיד שלה ושל טלי
וירדההה .
במדרגות , רוני נתקלה במישהו שלא כלכך רצתה לפגוש...
רוני-מה אתה עושה פה?
תודה מתוקות :]
# גל [אנונימית]
ראיייתתי שהיית הרבה זמן באשכול הזה חח
אז אני מבינה שהשלמת פרקים ?
שמחה שנהנת בובהה!!
אוהבת אותךך #
ממעלללףףף
הממששךך
דחוףףף...