מאמי קראתי עכשיו מהתחלה ת'פרקים
ממש אהבתי ת'סיפור ,
ות'כתיבה שלך ! ... שונה מהסיפורים האחרים שקראתי פה ..
תמשייכככי (: אני במתח ;P
אוווווהבת D;
QUOTE (inbargirl @ 16/10/2006) פררררררקקקקקקקיםםםם
פשוטטטטטטטטט
מוושלללמייייםםם
איןן אני פשוט מתה על הסיפור הזה..
הסיפור[?!]=> פשוט מושלללם..
איןן.. ל.י.ג.ה...
ואת[?1]=> בכלללל.#!!!!...
אני[?!]=> פשוט מ^א^ו^ה^ב^ת בסיפור שלך.. ובעיקר בך.#!!!..
מחכה להמשך מהיירררר..
אוהבת עינברו'ש
תודהה ענברית D:
אני אוהבת אותך כ"כ 3>
ישלך מסן ? אייסי ?
תכתבי לי פה .
ומה שרוני היא ? תדעו בהמשך :]
בקרוובב ממשיכה!!
תודה כולןן אוהבת מלאא 3>
תמשיכו להגיבבבבבבב
# מדהימות אתן!!
סאפפפירי # 😁
פשוט פרק מ^ו^ש^ל^ם!@#$@
אבל למה הוא קצר:[[
מחכה להמשך דחוף@$
זה פשוט מדהים באמת 😂
וווווווווואיי איזהה סיפוורר..
הייתי בטוווחה רונני לסביתת..חח תהפוכות יש פה=]
אוהההההההבתת..
-רעות-
QUOTE (inbargirl @ 16/10/2006) פררררררקקקקקקקיםםםם
פשוטטטטטטטטט
מוושלללמייייםםם
איןן אני פשוט מתה על הסיפור הזה..
הסיפור[?!]=> פשוט מושלללם..
איןן.. ל.י.ג.ה...
ואת[?1]=> בכלללל.#!!!!...
אני[?!]=> פשוט מ^א^ו^ה^ב^ת בסיפור שלך.. ובעיקר בך.#!!!..
מחכה להמשך מהיירררר..
אוהבת עינברו'ש
😉
מילה במילה
QUOTE (סאפפירעע @ 16/10/2006) QUOTE (inbargirl @ 16/10/2006) פררררררקקקקקקקיםםםם
פשוטטטטטטטטט
מוושלללמייייםםם
איןן אני פשוט מתה על הסיפור הזה..
הסיפור[?!]=> פשוט מושלללם..
איןן.. ל.י.ג.ה...
ואת[?1]=> בכלללל.#!!!!...
אני[?!]=> פשוט מ^א^ו^ה^ב^ת בסיפור שלך.. ובעיקר בך.#!!!..
מחכה להמשך מהיירררר..
אוהבת עינברו'ש
תודהה ענברית D:
אני אוהבת אותך כ"כ 3>
ישלך מסן ? אייסי ?
תכתבי לי פה .
ומה שרוני היא ? תדעו בהמשך :]
בקרוובב ממשיכה!!
תודה כולןן אוהבת מלאא 3>
תמשיכו להגיבבבבבבב
# מדהימות אתן!!
סאפפפירי # 😁
גמאני אוהבת אותך..=]]
ויש לי..
מסנגר: inbar05@walla.co.il
אייסי: 312677534
=]]
עהאהעאהעאהעאה היא מממכוורה?!
לא לא לאא. . !
תתתמשיכיי מאמיי
מוואהה
זה סיפור אמיתיי שקרה לך?!
וואיי כמה תגובות איזה כיף לייי =]]]
לא בנות , היא לא מכורה.. אבל היא גם לא בדיוק בסדר :]
היום אני אמשייייייך
תודה כולןן;]]
אני מזה שמחה שאהבתןן!! =]]
# ת'פרק הזה אני מקדישה ללענברי וחנוש היפות שלי!!
אוהבת אותכןן כ"כ הרבהה :] מקווה שתאהבו!! #
טלי:אווו הנה אתתןן !
התקרבה ונתנה לכל אחד חיבוק ונשיקה
טלי:ויליני?
שני:יליני לא פה.. שבי.
טלי:הוהו מה קרה? XD
בר:טלי..מצאתי את זה מתחת למיטה שלך, מה זה?!
טלי:אמ.. בנות.. עזבו.. אוקיי... לא באלי לדבר עלזה.
בר:לא שאלתי מה באלך! מזה?!
טלי:אוקיי.. אני מניחה שאין טעם להסתיר אתזה יותר...
המשךך יבוא !
אוהבת אתכן :]
~ פרק 7 ~
- יותר מדיי מתוקה ? -
בר:נו כבר, תדברי! בא לך לדבר?
טלי:אני.. אני חולה בסכרת בנות.
בר שני ורוני היו פשוט בהלם .
רוני:מהה..? אבל איך לא סיפרת לנו??
טלי:את חושבת שאני מתגאה בזה או משהו?!
חוץ מזה.. תראו ישר מה אתן חושבות שזה, סמים.. =\
רוני:טלליי מאמי , אנחנו השרביט! אם לא תספרי לנו אזלמי?!
בר:באממת טלי , את יודעת שאנחנו פה איתך.
שני:בכלל מצבב , נוו מה קורה לך טלי? איך גילו אתזה?
טלי:מאז שאני בת 12 ישלי סכרת , אני פשוט צריכה להזריק 3 פעמים ביום
אינסולין , ואח"כ למדוד לחץ דם.
בר:זה כואב? התרגלתיי..
שני:אוי מסכננההה שללי.
רוני זרקה לשני מבט של "מה את דפוקה?!"
ושני כנראה הבינה וסתמה את הפה..
טלי:אני לא מסכנה! מספיק כבר, אתם רואות למה רציתי לספר?!!
יש מסכנה, אני לא מסכנהה.. אז מה עם ישלי סכרת?!
רוני:מאמי שני לא התכוונה בקטע רע =]
טלי:זה לא משנהה הקטע, אבל זה זה שישר עשיתם ממני איזה מסכנה!
אני יחיה.. אל תדאגו.. ביי..
בר:נוו טללי, מספפיק! מה ישלך ? אנחנו רוצות לעזור!
טלי:לא צריכהה ת'עזרה שלכם , 3 שנים התמודדתי עם זה מעולה לבד!
ביי!
דקה לפניי שטלי יצאה רוני סיננה לעברה..
והוא יודע? טלי ניגבה דמעה שזלגה והסתובבה במהירות לעבר רוני.. זורקת לה מבט נפגע..
טלי:לא ! ושלא תעזי לספר לו!
רוני:אבל חשבתתי שאת שונאת אותו...
טלי:נו אזממה? אז לאויבים שללי אני יספר ת'צרות שלי?
רוני:זה לא היה חכם במיוחד.. :\
טלי:בכלל לא.. טוב.. ביי.
טלי יצאה..
ושלושת הבנות נשארו שם יושבות..
בשקט..
++
ילין:עופפר שלי, אני אוהבת אותך! היה מדהים!
עופר: אני אוהב אותך גם .. 😊
אמר ומסר לה את ספל הנס קפה , וצלחת עם כמה עוגיות וסנדוויץ' שוקולד לבן - כמו שהיא אוהבת !
עופר:תגידי שאתת לא מלכה!
ילין:הכיייייייי!
ילין:עופפר שללי?
עופר:מה אהובה?
ילין:לא אכזבתתי?
עופר:מה איכזבבת?
ילין:אותך.. יו נואו... במיטה.. לא אכזבתי?
עופר:מההה פתאום נסיכה שללי :] את כ"כ מדהימה. אני מטורף עלליייךך!
הוא התקרב אלייה ונישק אותה נשיקה מתוקה בפה :]
ילין:ואאאאאאי 24 שיחות שלא נענו - סיננה ילין לעבר עופפר כשהסתכלה בטלפון V3 הורוד שלה!
עופר:פפפי , ביקוש עלייך!
ילין:חעחעחע.
ילין:וויי, זאת ברר אולי קרה משהו?
עופר:תתקשרי מאמי, תבדקי מה יש :]
ילין:כןן ..
ילין חיגה לבר,
ילין:ברייי יפה שלי?
בר:איפה את פוסטממה, אמא כועסת!
ילין:מה ?! באמת?!
בר:לא! אבל איפה את P:
ילין:מפפגרת, אני אצל עופפר, מה קרה חיפשת אותי כמו מטורפת?
בר:חופפפשי, למה היה לנו ריב עם טלי כפרה :\ את חייבת לבואא הבייתה כבר!
ילין:מי אצלנו?
בר:אףף אחד.. סתאם איזה ידיד :] רונן חח.. את יודעת..
ילין:הופפ הופפ, ידיד עלאק, יזיז אוולי , חח טוב אני באה כפרה שלי!
בר:טובבב עופר מקפיץ? מסרי לו ד"ש
ילין: דשש מברי :]
עופפר:בחזרה!
בר:אחח ! כפרהה עלל גיסי הסקסי :]
ילין:אהההההה , תרגיעי חח... יאללה ביי
בר:אדיווס :]
עופר:אני מקפיץ 'תך?
ילין:כהה יאללה בוא, אמרו לי דחווףף צריכים אותי.
עופר:נוו מבוקשת או לא מבוקשת?
סינן לעברה והדביק לה נשיקה במצח.
---
בר:רונני, עודמעט ילין באה, אתה צריך לזוז :]
רונן:עודד נשיקה אחת
בר:טובבנו .
רונן ובר נסחפו לנשיקה סוערת ו..
אבל רגע , פוס .
אני יספר לכם בכלל מי זה רונן :]
הוא ידיד טוב של בר.. אממ.. כן ידיד,
בערך מגיל 10 , אממ.. הוא מהמם כמובן , שיער שחור עניים חומות עמוקת גוף סוף , גבוהה מתולתל קצת ובככלל לא שעיר -כמו שבר אוהבת !
בר לעומת זאת ההפך ממנו , שיער חום נוטה לשטני, עד התחת.. עניים כחולות כמו ה-י-ם , השיער חלק מקלות.. היא דיי נמוכה , וקצת שעירה ת'אמת, אבל היא מורידה P: וכוסית כוסית חח. אז יוצא שהם מתאימים
רונן:וואווווווו
ברי:מהה?
רונן:בואנה את מנשקת כ"כ טובב!
בר:יאסס , איי נו טנקיו טנקיו :]
רונן:וואאללק עלמי את עושה פוזות? בווווואי לפה.
רונן משך את בר אליו על המיטה..בדיוק כשילין נכנסה לחדר.
ילין:דווקא על המיטה שללי?
רונן:ככככע דווקא על שלך.
ילין:לך לך י'חנאג'.
רונן:וואלה אחותך לא מתה עליי הא?
בר:כנראה שלא..
ילין:טוב באלו לעוף!? אמרת את צריכה לדבר איתי...
רונן:הולךך
ילין:בוא בוא, תביא נשיקת הכרות מה לא נעיםם..
רונן התקרב נישק את ילין בלחי מין נשיקה רגילה כזאת...
כשהוא התנתק ממנה , המבטים נתקעו.....
העניים שלו היו בשלה..
העולם עצר. . .
המשך יבוא :] !
מטווווורפת עלייכן!
מדהיייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםם!!
המשך