אהבתי את הרעיון של הסיפור ואת הכתיבה שלך
תמשייייכי ביוווטי 😊 [ !! # ]
אההההה אמאלללהה מה קרררה?!
תתתמשיכייי בובייתת
מוואהה
המשך המשך המשךךךךךךךךךךךך
דחופפפ 😁
יייאא איזה סיפור יפהה=] חח מצפפה להמשך בקרוב..
אוההבתת
-רעות-
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
מדהייםם
לאללה
המשךך
דחוף אני מתתה לדעת מה קרה לברר! חח..
תודה על התגובות בובות!!
עכשיו חזרתיי מהייםם =))
אני יתקלח וימשיךך :]
אוהבבבבתת מלאמלא!!
מאמי הכתיבה שלך מדהימה
מחכה להמשךךךךך 😊
ילין:"הלו?"
...:"ילייני את חייבת לבוא לבית חולים.. את חייבת.."
ילין:אמאא מה קרה?!?!?
אמא:זאתת בר.. בר.. את חייבת לבוא.
הטלפון נותק , וילין .. נשארה עומדת ברחוב פעורת פה , כשדמעות על קצה עניה ,
אינה יודעת לאן ממשיכים מכאן . . .
~ בסה"כ חלום ~
פתאום ילין קפצה "אמאלה!"
עופר:יליני מה קרה? 2 בלילה עכשיו!
ילין:עופרר , חלמתי חלום , חלמתי שקורה משהו לבר :[
אמאאללה , אני ימות אם יקרה לה משהו!!
עופר:אל תדאגי נשמה שלי,זה בסה"כ חלום .
אמר ולקח אותה בין זרועותיו.
ילין יכלה להרגיש את חום גופו של עופר אופף אותה באהבה ,
והבינה שהיא רוצה אותו עכשיו יותר מהכל.. החלה לנשק את הצוואר
שלו , מהעצם , עד האוזן
עופר:יליני מה את עושה מאמי?
ילין:מה שאני מרגישה..
עופר:את בטוחה..
ילין:תן לי..
ילין המשיכה לנשק את צווארו של עופר , עד שעלתה לפיו
ונישקה את שפתיו בעדינות.... בנעימות.. הלשונות נקשרו אחת בתוך השניה..
וילין הרגישה בגופה צמרמורת כשעופר העביר את לשונות מעל שנייה , ונשך את שפתייה
בעדינות , היה אפשר לקרוע את המתח שבאוויר בסכין - השפתיים התערבבו ,
הטעמים... ועופר הוריד את חולצתה של ילין לאט , בזמן שהוא מעביר ידו על כל גופה
בעדינות..... ושפתיו נעות מקצה עד קצה בשפתייה ,
"רק תהיה עדין איתי" היא לחשה לו , יודעת שזו אינה הפעם הראשונה שלו..
"בארור שאני יהיה עדין איתך נשמה שלי" ילין הרגישה צמרומרת עוברת בגופה כשזה קרה ,
טיפות הכאב האחרונות נעלמו... בזמן שעופר נע מעלה ומטה בעדינות , רוטט עליה.. משתדל שלא להכאיב לה , הם באמת אהבו והכל נעשה מאהבה.. "אני מכאיב לך?" "אני אוהבת אותך" השניים התנשקו ,
ילין הפסיקה להרגיש את הכאב , אומנם מהמושג "סקס" היא לא נהנתה , אבל היא הרגישה כלכך טוב , היא אהבה אותו... היא לא הייתה מוותרת אפילו על דקת אחת מהלילה הזה.. הרגישה את חום הגוף שלו , את שפתייו הרכות.. את עניו מביטות בענייה , לא היה דבר יותר טוב מזה לבקש!
הם פשוט אהבו.
רוני:הלו
גל:רווניי?
רוני:גללללל יחולה עכשיו 9 בבוקר!!!1
גל:נו אזמה , יאללה השכמה!
רוני:אמאש'ך השכמה!
גל:אל תנתקי!
רוני:מה אתה רוצה כונף אחד P: חעחעחע
גל:מממי שמדברת על כונפים !
רוני:אז אתה מודה שאין לך טעם?!
גל:למה?
רוני:כי התחלת איתי ואני כונפה!
גל:את כונפה כוסע.
רוני:חחחחחחחחחחחחחחח 3>
גל:אזמה רונילה?
רוני:מה??
גל:באלך סיבוב?
רוני:אתה מדבר כאילו אתה נמצא עכשיו מתחת לבית שלי.
גל:וואלה איך ידעת?
רוני:מהההההההההה?
רוני הלכה לחלון ,
וגל מנפנף לה מלמטה
גל:היייייי לך!
רוני:גגגגגגגגל חכה אני יורדת.
מה קרה לרוני ? אף פעם היא לא התלהבה כ"כ ללכת לסיבוב עם מישהו ,
ופתאום עכשיו כן ? רוני נעלה נעלי פומה שמה ג'ינס קצר וגופיית סבא , תיק קטן וגומייה על היד
וירדה למטה.
גל:שאאאאלום.
רוני:היי לך :]
גל:לאן ?
רוני:לאן שבא לךך!!
גל:חחח כן?
רוני:הלללו!
גל:חחח ממהה?
רוני:אאאאא חכה שנייה.
רוני קיבלה טלפון מבר
רוני:הללו?
בר:מאמי מה נשמע איפה את?
רוני:אהה פה עם גלל!
בר:האא.. שומעת פשוט אני צריכה לספר לך משהו מזה דחוףף!
אני פה עם שניי...
רוני:רגע ואיפה שאר השרביט?
בר:ילין עם עופר , וטלליי אצל סבתא שלה.
רוני:הבנתתי. תקשיבי עוד חצי שעה זה טוב?
בר:חצי שעהה? יאללה אני אהיה לארג'ית שעה וחצי חח..
רוני:סבבה =]
בר:תהנו לכם
רוני:תודה בריי בובה.. :]
בר:שרביט מלכככה!
רוני:בארור!
גל:תגידי ? בא לך לספר לי מה הקטע של השרביט הזאתתי?
רוני:אויייייש , אני יתחיל ולא יגמור
גל:שוט
רוני:אז ככה.. . . ...
גל:וווווואע , חפרת!
רוני:חחחחחחחחחחחחחחחח
גל:אזמה..? מה אנחנו בשבילך..?
רוני הסתכלה אל תוך עניו של גל , מחפשת שם את התשובה המתאימה לענות.
המששךך יבווא!! :😊))
ממש ממש יפה..😉
אהבתי מחכה להמשך..=)
מדהים!@#$%^
פשוט מדדדדדדהיםםם!!!!
המשך דחוווף~@$