אייך עלייך בובה
פשוט מוכשרת 😊
תוודהה שלוש 3> אוהבת אותךך!!
מחר אני אמשיךך :]
מעלףףףףףףףףףףףףףףףף
תמשכי😊
ברוש
מממדהיםםם !
תמשיכיי יפה שלליי
מוואה ענננקיתת
ווואיי אייזהה פרק יפפה=]
מווכשרת שכמותך..😘
אוהבבבת
-רעות-
גל:וווווואע , חפרת!
רוני:חחחחחחחחחחחחחחחח
גל:אזמה..? מה אנחנו בשבילך..?
רוני הסתכלה אל תוך עניו של גל , מחפשת שם את התשובה המתאימה לענות
- פרק 6 -
~ סוד חצי סוד , אפס של אמת ~
רוני:אני לא יודעת.
גל:גמני לא, בגללזה שאלתי...
רוני:אתה כ"כ יפה ומושך בעני , באמת שיש בך הכל ..
גל:אבל?
רוני:אין כ"כ הרבה אבל.
גל:קצת אבל?
רוני:אבל, אני לא סגורה על מה שאני רוצה, תראה...
ישלי משהו לספר לך.. אני בטוחה שזה הולך להרתיע קצת.. ואם תרצה
שנסגור את הקשר אני אבין אני פשוט חייבת להוריד אתזה מהלב .
גל:מה אלל תפחידי אותי!!
רוני:לא התנשקתי..
גל הסתכל עלייה מפוחד , כאילו תקעה בו איזה סכין או משהו .
גל:וואו .
רוני:מהה וואו?
גל:את יפה בענני פי 7 יותר עכשיו, את ילדה כ"כ יפה,
וזה שאת כמו מלאך, מחכה לאהבה האמיתית שלהה שתנשק אותה, עושה אותך יותר
יפפהה ממה שאת.
רוני:תודה, אבל זה באמת מה שאני מרגישה!
גל:את חושבת שיש סיכוי שזה יהיה איתי?
רוני:כן אף פעם לא הרגשתי ככה, מצד שני אני לא בטוחה כ"כ שזה הדדי..
גל:בארור שזה הדדי! אני אוהב אותך, אבל באמת עכשיו.. אני אוהב אותך,
אני לא ישקר ויגיד לךך שאנלא ילד של סטוצים , דופק מוחק... אבל איתך זה אחרת,
רוצה משהו מעבר למין, אפילו שאני נמשך אלייך יותר מדיי!
רוני:כולם אומרים אתזה.. :\
גל:מאמי שלי, אני זה לא כולם.
רוני הסתכלה לתוך עניו של גל , והרגישה אותו לאט קרב אלייה..
גל:רק לחבק אותך.. מותר?
רוני:רצוי.
גל:אוהב אותך..
רוני:תודה.
גל:עלמה יפה שלי?
רוני:לא לך תודה, לאלוהים תודה.
רוני שמה ענייה בשמיים , מסתכלת על הירח שרואים בשקיפות טוטאלית כמעט..
וחייכה חצי חיוך.
גל:אהה..
רוני:על שהוא הפגיש בניינו.
גל הסתכל עלייה, וחייך חיוך מדהים, חיוך שסינוור אותה.
רוני התקרבה אליוו ונתנה לו נשיקה ארוכה בפה.
רוני:כאלה כבר התנשקתי!
גל:יאשש!
רוני:חחחח
גל:את אוהבת אותי?
רוני:אני חושבת..
גל:חושבת?
רוני:אני כמעט בטוחה שכן, פשוט.. זה פעם ראשונה שישלי
את ההרגשה הזאת, ואני עוד לא סגורה על מה זה.
גל:תודה
רוני:לאלוהים?
גל:לך!
רוני:עלמה?
גל:על הכנות שלך.
רוני:בבקשה :]
רוני וגל המשיכו ללכת , מחובקים.. לאט.. לא היה דבר יותר מושלם מזה מבחינתה ,
חבל שהוא נגמר אחריי שעה וחצי , שרוני הייתה חייבת ללכת לבר..
הבטחה זה הבטחה.
--
בר:תקשיבי רונע'לה.
רוני:מה? מה ? מה ? מה?!
מה היה כ"כ דחוף שקרעת לי את הרגע המושלם עם גל.
שני:איזה רגע מושלם?!
רוני:סתמי, אח"כ , נו מה?!
בר:אנחנו חושבות שטלי לוקחת סמים..
רוני:מהההההה?!?!? מה פתאום סמים!! איך הגעתן לזה?!
בר:לפניי כמה ימים, הייתי אצלה, סיפרתי לך..
רוני:נו?
בר:ומה שלא סיפרתי לך, שמצאתי מזרק מתחת למיטה שלה.
רוני:אוישש! אז מצאת מזרק, נו אזמה ימעאפפנה, בטח זה היה למשהו אחר...
נראלך שטלי, וסמים?!
בר:אני לא יודעת מזה, אבל בשביל מה היא צריכה מזרק? וגם מודד לחץ דם מצאתי,
אולי היא משתמשת בזה כדיי לראות תוך כמה זמן זה ישפיע?
רוני:אבלל אף פעם לא ראינו משהו מוזר בהתנהגות של טלטול.
שני:אני לא יודעת.. גם אני הייתי בשוק
אבל תקשיבי, אנחנו לא יכולות באמת להיות בטוחות, אולי היא עושה אתזה
כשהיא מסתובבת עם אנשים אחרים, אנחנו לא דבוקות לה כל החיים לתחת :\
רוני:אז כדיי שנתחיל להיות דבוקות, יודעות מה?! אולליי פשוט נראה לך את המזרק הזה..
רגע שמרת אותו בריי?
בר:כןן.. שמרתי.
רוני:אז נראה לה אותו!
שני:את חושבת?
רוני:בטוחחהה!!
רוני צלצלה לטלי.
טלי:הלללללו ?
רוני:טלטול?
טלי:מה מאמי?
רוני:חזר כבר מסבתאלה?
טלי:אכן כע.
רוני:את יכולה לקפוץ רגע לבר? ישלנו כמה עניינים לסדר פה, עם השרביט.
טלי:אממ אוקיי. :]
רוני:תוך כמה טיים ? [זמן]
טלי:תוך 20 טיימ זה טופ ? [20 דקות]
רוני:אחחחחליישן :]
---
הדפיקה בדלת נשמעה.
שני:יורדת לפתוחח.
בר ורוני ירדו אחרייה
טלי:אווו הנה אתתןן !
התקרבה ונתנה לכל אחד חיבוק ונשיקה
טלי:ויליני?
שני:יליני לא פה.. שבי.
טלי:הוהו מה קרה? XD
בר:טלי..מצאתי את זה מתחת למיטה שלך, מה זה?!
טלי:אמ.. בנות.. עזבו.. אוקיי... לא באלי לדבר עלזה.
בר:לא שאלתי מה באלך! מזה?!
טלי:אוקיי.. אני מניחה שאין טעם להסתיר אתזה יותר...
המשךך יבוא !
אוהבת אתכן :]
:OOOOOOOOOOOOOO
המשךך דחוףףףףףףףף ביותרררר
3>
יאא איזה פרק מעלףףף
המשך דחוףףף
חח ווואו כבר 4 תוגובות ? תודה |: 😮
לא הבנתי..
אז רוני לא לסבית? או שהיא דו? =\
תמשיכיייייייייי
פררררררקקקקקקקיםםםם
פשוטטטטטטטטט
מוושלללמייייםםם
איןן אני פשוט מתה על הסיפור הזה..
הסיפור[?!]=> פשוט מושלללם..
איןן.. ל.י.ג.ה...
ואת[?1]=> בכלללל.#!!!!...
אני[?!]=> פשוט מ^א^ו^ה^ב^ת בסיפור שלך.. ובעיקר בך.#!!!..
מחכה להמשך מהיירררר..
אוהבת עינברו'ש