רוני טלי בר וילין נכנסו לחנות ,
התיישבו , והספיקו להזמין כל אחת מה שרצתה ,
כשפתאום הטלפון של ילין נפל , היא התכוונה להרים אותו .. אבל מישהו עשה אתזה במקומה. . .
~ פרק 3 ~
~ הכל התחיל מטעות ~
"היא הייתה רחוקה להיות מה שמישהו אי פעם חשב עליו ,
היא יפה , ומתוקה.. אך בו זמנית גם מסוכנת , נגיעה אחת כואבת שלה
גורמת לארס , הורסת את הגוף.. המבט בענייה משדר כעס , ואהבה בו זמנית..
אינה ברורה אף פעם , אינה מנסה להיות מיוחדת...
עפה לה עם הרוח .. הכי רחוק שאפשר "
ילין.
ילין-מפגגגגגגרת איך הבהלת אותי!
שני-טה דהההההה חח חשבתם שתוכלו לברוח לי?! איזה טיימינג מושלם ישלי
דווקאאא איך שהפלאפון שלך נפל , ככה גם הבהלתי אותך , וגם יצאתי גדולה P:
ילין-פוסטמממה .
טלי-חופשי פוסטמה!
בר-חחח טוב רדו מהיפה שלי P:
שני התקרבה לבר ונתנה לה נשיקה מ-ו-ח-צ-ת.
המנות הגיעו :]
רוני-יאמממה איזה טעים זהה בספר תורה!
בר-כןןן חופשיי אחד הטובים
שני-יכללבבות לא יכלתם לחכות לי :[ שלי עוד לא מוכןן!
ילין-זה מה שמגיע לך , זבללהה :]
רוני-אווווויש חאלאס כבר חח.. הנה שנינע רוצה ממני?
שני-איכככ שונאת רוטב פסטו.
רוני-למה? הכיי טעים
שני-זה ירוק!!
רוני-נו?
שני-עבר לו התוקף יאהבלללללה!
שני הביאה אותה ביציאה שבאמת הצחיקה את כל המסעדה , וגם את המלצר החמוד
ששם עיין על ילין :]
שני-קבלי איך הוא מסתכל עלייך..
ילין-מי?
רוני-המלצר החמוד הזה.. סתכלי
ילין הסתובבה לראות , והמבטים של השניים נתקלו זה בזה.
היא מייד סובבה את פנייה מרגישה תחושת מבוכה.
ילין-פאדיחה!!
שני-מה פאדיחחה?
ילין-הואא קלטט ששמתי לב שהוא מסתכל
טלי-נו אזמהה יאהבלה זה טוב :]
שני-ראסמי עכשיו הוא יודע שגם את רוצה איתו.
בר-הואא חמוד אש!
ילין-הוא באמת יפיוף :]
רוני-אשכרהה.. מה ישלך להפסיד?!
ככה בעצם נגררה השיחה שלנו לנושא אחר... וילין לא סובבה שוב את פנייה להסתכל על המלצר עד ש...
שני-אפשר חשבון בבקשה?
...-הנה חמודות .
שני-לא חמודדדות ;]
...-חחח חמודה.
יליין -אומגגגגג זה הוא!
שני-נו למה את חושבת שקראתי לו ?!
פתחנו את החשבון,
ועל הקבלה היה רשום..
"אממ.. אז שמעתי במקרה שקוראים לך ילין,
ורק שתדעי שאת הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי ,
ואם מצאתי חן בענייך ? תשאירי כאן את הטלפון שלך.
את מדהימה"
ילין פשוט הייתה ככה 😮
ילין-ואאאאאאאאאאאאאאאאו איזה חמוווווווד!!
בר-סתמי מה את צועקת חחח
טלי-איזהה קרועות יאוו אבל הוא מתוק , תשאירי לו תמספר.
רוני-בארור תשאירי!
ילין הקשיבה לעצתנו P: ורשמה את המספר.
שני-זה נראה כמו 6 יעמה
ילין-אויייש נו , הנה עכשיו זה נראה כמו 0 ?
שני-כןן חח
ילין-יופיי, דומה לך D:
קמנו לצאת , וילין העבירה מבט אל המלצר.. שד"א אפילו את שמו היא עדיין לא יודעת.
הוא הסתכל עלייה גם, ושניהם חייכו חיוך מתוק כזה.
כשיצאנו מהמסעדה , פתאום נזכרנו - שלילין יש חבר !
הסתכלנו אחת על השניה.. כאילו מנסות לרמוז את המשפט
"את חושבת על מה שאני חושבת"
ילין - שיט :\
בר-ראסמיי שיטט S:
טליי -מה עם עופר?!
ילין- אניי לא יודעעת.. המלצר הזה כ"כ מתוק.. שראיתם בעצמכם שהוא גרם לי לשכוח את עופר :\
שני-גאדד.. מה תעשי?!
רוני-לכי עם הלב שלך.. חכי תכירו... מהה.. אתם עוד כלום . הוא יתקשר, תיפגשו תראי מי הבנאדם.. ואז.. מה שהלב יאמר לך תעשי..
ילין-אניייי אוהבת אותך רונייניני קטנה שלליי 3>
השתיים התחבקו...
והמשכנו ללככת , הלכנו איזה חצי שעה עד שהגענו לפרישמן..
היינו פשוט ב-ש-ו-ק , ממה שראינו שם .
פררקקק מעללף.#!!!!...
יותר נכון..
מוושללםםם
יאא.. כל כך אהבתי את הסיפור...=]]
תמישכי..=]]
אותבת עינברוש
יצצצא
מהמםםםםם :>
המשךך
דחוףף..
אוווךך סיפפוור ככזהה יפה
תמשיכיי בייבי
מוואהה :]
חח יוואוו איזהה שאוות..אהבתי..
חח איך שוכחיים חבר איךך חחחח!?!!
מצפה לה.מ.ש.ך!!!
ללאבב יווו
-רעות-
התחלת יפפפה ת'סיפווור (:
הבנות האלה מזכירות לי משו' . .
ובאמת?! איך שוכחים חבר?! :\
הההממששך ,@!
- מוורנה ;P -
וואי זה סיפוור ממכר יואוו
המששששך !
איזההההההה כיף לראות את כל התגובות האללהה יאא =]
והיא לא באמת שכחה אותו P:
אבללל יעני , איך היא העזה לקחת מספר ממישהההו אחרר כשהם ביחחד ?
הבנתן ??
אני אוהבתת אותכן המוןןןןןןןן =]]]]
תודהההה על התגובות 3>
אני אמשיךך או היום או מחר כשאני יחזור מהצפוןן 33>
חחחחחחחחחחחחח יפה ברמוותת חיימשלי
BUT...WE NEED MORE!!!!!
חח יוו אני רצינית שאני על הריצפה!!
"עבר לו התוקף יא אהבלה" חחחחחחחחחחחחחח..
גדולל D:
את כותבת מדהים,
באמת!
כ"כ כיף לקרוא את הסיפור הזה חיחי מחכה לעווד..
# אתם כ"כ חמודים באמת!! רק בגלל כל התגובות האלה זה כ"כ חימם לי את הלב :]
אני מאדדד שמחה שאהבתם את הסיפור שלי לא חשבתי שתאהבו
את הפרק הזה אני אקדיש לדניס שלי אהובי :]
אני מתה עלייךך יפה שלי , תודה #
-------------
לין - שיט :\
בר-ראסמיי שיטט S:
טליי -מה עם עופר?!
ילין- אניי לא יודעעת.. המלצר הזה כ"כ מתוק.. שראיתם בעצמכם שהוא גרם לי לשכוח את עופר :\
שני-גאדד.. מה תעשי?!
רוני-לכי עם הלב שלך.. חכי תכירו... מהה.. אתם עוד כלום . הוא יתקשר, תיפגשו תראי מי הבנאדם.. ואז.. מה שהלב יאמר לך תעשי..
ילין-אניייי אוהבת אותך רונייניני קטנה שלליי 3>
השתיים התחבקו...
והמשכנו ללככת , הלכנו איזה חצי שעה עד שהגענו לפרישמן..
היינו פשוט ב-ש-ו-ק , ממה שראינו שם .
~ פרק 4 ~
~ אהבת אמת ? ~
שני-פאק מזה העומממממס הזה?!
ילין-גאאאאאאאאד |:
טלי-בואו נחתוך מפה לשנקין בחייאת, כבר יותר מעניין.
רוני-ראסמיייי תראו ת'עומס איכס גועל נפש!
שני-טטטטטוב נו .
בר-הפהפהפהפ מה לי אין דעה?!
ילין-לא!
כולנו צחקנו וילין ובר התחבקו P:
חתכנו לשנקין....
באמת שהיה כיף :]
מממ... אני פשוט יספר לכם -
בר-וווווואו איזה חולצה שווה בואו נכנס שניה
נכנסנו, ובר מדדה חולצה של BONITA באמת פ-צ-צ-ה !
ישבה עלייה בול , אז היא לקחה אותה :]
אח"כ המשכנו נכנסנו למאמז ,
רוני קנתה 2 חולצות סבא אחד שחור אחד לבן , בר קנתה
ג'ינס קצר שמתחבר לאוברול מ-ז-ה מושלם!! אין הכל יפה עלליה היוםם!
שני קנתה רק ת'שרשרת חח.. טלי ג'ינס וחולצה אחת היפותתתתת!! צהובה עם פסים לבנים.
ורק ילין לא קנתה שומדבר :]
למה ?
כי אח"כ שהמשכנו לואאנס היא קנתה ואנס פינגווינים ורוד לבן משהו נ-ד-י-ר !!
ילין-ווואע איזה יום מתיש ..
ביי שרביט המלכה P:
ילין וברי נכנסו , וילין ישר עלתה למעלה..
ונכנסה להתקלח ,
לא ידעה מה מחכה לה כשתצא :]
בנתיים טלי שני ורוני המשיכו ללכת ,
רוני-יוו טללטול את זוכרת שפעם היית מזה מעאפנה?!
טלי-אל תזכירי לי ב'קשה!
שני-חחחחחח נכון.
רוני-יווו , בזכותי P:
טלי-חחח תנוחייי את בעצמךך מעאפנה אפילו לא התנשקת!
רוני-אהממ , זה שאני לא שרמוטה מוצצת כמו שתייכן לא אומר שאנלא "מאגניבה"
שלושתן צחקו והתחבקו , איזה חברות מדהימה 3>
- ילין יצאה מהמקלחת , התיישבה על המחשב וראתה הודעה מעופר
אז היאא כבר הייתה בטוחה... את מי מהשניים היא רוצה..
את עופר שלה , או את המלצר המסתורי. .
# נוני ? #
& הא מאמי שללי ? &
# מה ישלךך יפה שלי ? #
& כלום מאמי.. סתאם עייפות מהיום.... &
# וואלה איךך היה היום?! #
& יוווווווווו הכי כיף שבעולם בובי , אבלל.. אני צריכה לספר לך משהו.. &
# דברי אליי בובה שלי.. #
& מישהו התחיל אותי.. &
# וואו זההה חדש! #
& נתתי לו את המספר שלי... &
# מהה ??! #
& מאמיי אני מצטעררתת!! ננוו לא חשבתתי :\ אני כ"כ מתחרטת עלזה אבלל הרגשתי שאאםם אני יספרר לך אני ארגיש הרבה יותר טובבב :\ אבלל אם אתה רוצה שנחתוך אני אבין אותך כי באמת יצאתי פה
ממש ממש חרא , אבל רק שתדע.. שאני כלכך אוהבת אותךךך עופר שלי, אותך ורק אותך!! &
# את כלכך מדהימה.. איך אני אוהב אותך! נראלך שאני אעזוב אותך מתישהו ? אני מת עלייך
על כל קו וקו בךך אניי שרוףף עלייךך את הנשמה שללי #
& טובב.. אתה מתחיל להשמע כמו אוהד בית"ר חח.. &
# אני אוהד ביתר D: #
& אתההה אוהד מכבי חייפה! &
# סליחה מי קבע?! #
& אני!! &
# ילינננוש שלליי אני מת עליייייך ! #
& יותר :] &
# מההההה יותר? #
& מתהההה עלייךךך יותרר!! &
# הופפ ככה מדבריםם ! חחח... 😘 #
ואז ילין ראתה שעופר שינה את האוואי שלו מ-
לא פה..
ביי..
ילין אוהב אותך 3>
ל-
יליניי נסייכהה שלליי אני כלכך אוההההב אותךך !!
אני ואת זה לנצחחחחחח נשבע לךך!! מת עלייךך את האחת והיחידה
אני מזהה שמחח שסיפרת לייי
אוהב תךךךךךךךך 3>
Yalini my looove for ever i loveeeeee youuu !!
אננני כלכךך אוהב אותההה אנשים , בחיים לא תבינננוו כמהה !!
זוהר אחי , תודה גבר =]]
-=-
& יוווו חיימי שלי איזה אוואי מושששששששלם!! &
# חחחיחיחיחי :] #
& שנייהה &
# טוב נסיככההה #
& עכשיו קבל ת'אוואי שלי &
-=-
# פופפיי קטן שלליי אני אוהבת אותך יותר מהכלל חאתיכי שללי 3>
אתה החיים שלי , הנסיך שללי אני נ-ש-ב-ע-ת אתה הכי בשביליי 3>
אני ואתה זה ל-נ-צ-ח!! ימותו הקנאים :]
# שרביט ? את המללללכה #
אוהבת אווווותכן כ"כ .
תודה על יום מדהים (:
-=-
# מאוהההההב בך! #
& אני יותר &
משם השיחה המשיכה לאזורים לא כ"כ מעניינים...
עד הרגע שעופר שאל שאלה ,
שילין ? חיכתה לה כבר המון זמן . . . . .
יאאאא...
פררקקק מעללף.#!!..
כפרא אליהם איזה חמוודיים...
5555
רוני הזאת מזה מפחידה אותי!..=//
יאא.. מוושללםם...
המשךך.=]]
אוהבת עיבנרושקה
יאוווו ספירו'שש מאמיי איזה סיפור יפה..:]]
אהבתי כל כך..
מחכה להמשךך..\
לוב יו בובה 😊