וואוווא!!
יצצצא מהממםם לאללה =]
המששך
דחוףף..
# גל התכוון לצאת.. ורוני לא מספיק חזקה כדיי לעצור לה..
לא הייתה לה ברירה.. זאת אומרת - היא כן רצתה אתזה אבל....
היא הייתה פשוט חייבת לעשות משהו כדיי לעצור אותו #
- פרק 11 -
~ ישנן בנות ישנם בנים (: ~
היא נשקה אותו , נשיקה ארוכה בפה..
כדיי למשוך את תשומת ליבו
גל - ולמה זה?
רוני-כדיי שלא תלך אחריו!
גל-אבל את לא מבינה שמגיע שיפרקו לו את הפרצוף לחרא הזה?!@#
# הוא נראה עצבני , היה אפשר להבין אותו.. פגעו ככה באהובה שלו.. זתומרת,
בחברה שלו.. זתומרת.. בזאת שהוא אוהב.. אוף עזבו! #
רוני-אני יודעת , אבל אני לא רוצה לפתוח את זה שוב.. לא רוצה..
אין לי כבר כוח..
היא אמרה, ודמעה זחלה על הלחיי הורדרדה שלה.
גל-בובה, אל תבכי..
רוני-אז דיי.. לא רוצה לפתוח אתזה שוב, זה עבר ונגמר וזהו!
גל-בטוחה?
רוני-כן בטוחה.. לא רוצה אתזה עוד!
גל-אני אוהב אותך ילדה..
רוני-גם אני אוהבת אותך ילד..
@ גל התקרב אלייה לנשק אותה.. אולי הפעם נשיקה "אמיתית"..@
רוני-לא..
גל-למה לא??
רוני-כי זה לא המצב עכשיו.
גל-את צודקת, מצטער בובה.
רוני-זה בסדר בובה P:
היא קרצה שלו, ושניהם צחקקו .
רוני-יאללה ניסע מכאן?
גל-יאללה לאן?
רוני-לאן שהרוח תיק :]
---
"אני עוד אראה אותך.. מלאך"
המשפט המשיך להדהד במוחה של ילין..
והיא נזכרת בפניו של רונן ..
כשפתאום , משהו היה חייב לקטוע את מחשבותייה
גלית [אמא של ילין ובר]:יללללינה רדי תקני חלב!
ילין:נו אמא לא רוצה! זה רחוק!
גלית:אז אין כסף לג'ינס.
ילין:נווווווווו אמא!
גלית:שם אמא! אני עובדת ימים שלמים בשביל שתקני ת'גינס המצ'וקמק הזה ואת לא
יכולה לרדת רבע שעה לעשות סיבוב להביא חלב? אין לי נס! ואני חייבת נס עם הסיגריה
יאללה רדי כבר, אולי תרזי קצת!
ילין:אמא שתקי!
גלית:את יורדת?
ילין:כן כן.. יורדת!
ילין לקחה איתה 20 שקל את הפלאא שלה , וירדה..#
~
טלי ישבה ללמוד למבחן בכימיה , כן ב5 בערב לומדים בכימיה !
מה רע?
"מצב המראה - מצב שבו הנוזל הופך ממוצק לגז בלי לעבור על מצב צבירה
הנוזל , לפי הכלל הזה אנו מסיקים ש..."
"אוףףףף נמאס לי מהכימיה הזאת!" היא חשבה לעצמה , כ"כ רצתה לראות כבר את בן..
"Cause every time we to.." הטלפון של טלי צלצל.
טלי-הלללללו ביצ'?
בן-אני ביץ'?
טלי-בנצצצצצ'וק לאב שלי :]
בן-מה נשמע יפה? מה את עושה?
טלי-לומדת לכימיה ):
בן-משעמם?
טלי-כ"כ !!
בן-לבוא?
טלי- כ"כ!!
בן-כ"כ כ"כ?
טלי-חע D:
בן-את יודעת שאני אוהב אותך?
טלי-לא גבר ];
בן-מהההההההה לא?!?!
טלי-בוא ותוכיח את אהבתך חיחיחי D:
בן-מתלבש ובא.
ביי אוהב אותך יפה שלי
טלי-ביי בייב ! 3>
טלי ניתקה, הייתה הכי מאושרת בעולם באותו הרגע @#
כ"כ לא רצתה שהכל שוב יתנפץ.
--
"אוף. איזה חיים אלה "
ילין אמרה לעצמה כשחזרה מהמכולת..
לא שמה לב שמישהו הולך אחרייה.
...-איזה חיים?
ילין-יוו מה אתה עושה פה?! :|
המשךך יבוא :]
@ יצא פרק ממש ממש קצר ! איימ סורי בנות ];
לא במתכוון !
אוהבת מלא מלא מלא ! :] @
יייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאא
במילה אחת מ=ו=ש=ל=ם.#!!!!!!!!?.
דיייי..
התגעעגעעתייייייי..
לסיפווררר המושלם הזהה..
ובעיקר אלייך .#!!!!..
דיי.. איזה חמודים רוני וגלל...
וכל שאר הזוגות...
דיי.. איזה חמוודיים..
אני מתתה..
מחכה להמשך מהרררררררר..
אוהבת עינברושק'ה
QUOTE (inbargirl @ 31/10/2006) יייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאא
במילה אחת מ=ו=ש=ל=ם.#!!!!!!!!?.
דיייי..
התגעעגעעתייייייי..
לסיפווררר המושלם הזהה..
ובעיקר אלייך .#!!!!..
דיי.. איזה חמודים רוני וגלל...
וכל שאר הזוגות...
דיי.. איזה חמוודיים..
אני מתתה..
מחכה להמשך מהרררררררר..
אוהבת עינברושק'ה
מילה במילהה
אוהבתתת אותך יפהה שליייי מואההההה 😘
השלמתי עכשיו פרקים
והסיפור כל כך יפה
י'מוכשרת בטירוך שכמותך😊
2 פרקים נננדיריםם
תמשיכיי מאמי
מוואהה
נוווו ספירו'שש מה עם המשך?!
מחר המשך!
שני י'כוסיתתתתתתתתתתתת!11111
אז ככה ספירו'ש שליי
זה אומנםם טיפה באיחור..
אבלל...
עדיף מאוחר מאשר בכלל לא!!!
אז ככה יפיפה שליייייייי
"
אתמול יומולדת אתמול יומולדת אתמול ימולדת
לספירו'ששש
אתמול יומולדת אתמול יומולדת אתמול ימולדת
לספירו'שש
חג לה שמח וזר לה פורח אתמול יומולדת לספיר
חג לה שמח וזר לה פורח אתמול יומולדת לספיר
,,
אז ככה נסיכה שלי..:]
מזל טוב..:]
עד 120 כ-20
שפעע ברכותתת ואיחולים..
אושר, 😊
בריאות, 😊
אהבה, 😍
עושר, 😊
הצלחה בכל מעשה ידיך..,
" וכל שתבקשי לו יהי" אמןן!!!
🙄
ובחייםםםםםם אל תשכחי שאני...
שלך לכל דברר חיים יפים שליי..:]