ודרך אגבב
אני רוצה המשךךךך מושלם כמוך יפה אחתת..
לוב יווו הכיי הכיי שישישישישיששי
ינעלמת..\=
דברי איתי באיסיקיו!!!#
עכשיו קראתי הכל, זה מווווושלםםםםם
התאהבתי..
המשך...
-שני-
שנשןן שליי נכון זה מושלםם?!?!!?
יאלה ספירו'שש אני רוצה המשךך..
QUOTE (shani_310 @ 05/11/2006) שנשןן שליי נכון זה מושלםם?!?!!?
יאלה ספירו'שש אני רוצה המשךך..
זה מדהיםםםם
יאאא!! עכשיו קראתי הכול. בהתחלה חשבתי שאני לא יאהב כי זה קצת בילבל אותי אבל מהר מאוד התאהבתי בסיפור!!! סיפור מהמם! את כותבת מדהים!
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה!
ב-3> תובלוש!!! 😂
מה קורה מזניחה?!?!?
צריככככככה המשששששךךךךך
ומההררררררר
את לא מבינה כמה ריגשת אותי ...
מהמם תמשיכיייייייי [8
וראיתי שהייתה לך יומולדת לא מזמן ?
סווו מזלללל טוב [;
=[...מה עם ההמשך?.. 😢 אווףףףף...