הילה.. שנה אני מבקשת שתערכי לי ת'כותרת של הסיפור.. אבל כנראה אין יחס :/
מאממייי
יצצצא
מעללףף..
איזהה חמוווד הוא נשממע...
המשךך
דחוףףף..
הודיה מאמיי!!
את ממש מוכשרתתת
תמשיכיי מהרושששששששששששש!!
ויש לך קטעים שאת רושמת עלי במקום אלי ..שכאילו ספיר התקשרה ליוסי
חיחי סתם לידע כללי
לפ יווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
ת' יפות שליייי =)
אני תמיד מתבלבלת בין ה"עלי" ל"אלי", לא רק בסיפור הזה
אוהבת'כןןןןןןן
אני מתחילה לכתוב לכן ת'המשך =)
פררקקק
פשוווטטטטט
מ=ע=ל=ף.#!!!..
דיי.. איזה נשמה...
איזה חמודיםם...
איןן.#!!!?.
מחכה להמשךך.]]
ת' בובית שלי =)
עכשיו עכשיו עכשיו אני מתחילה לכתוב לכן המשך!!
הפעם נשבעת לכןן
כבר התחלתי לכתוב לכן
עוד 10 דקות יש המשך!!
המשך...
הייתי בחדר שלי ואחותי רצה לפתוח ת'דלת, שמעתי ת'דלת נפתחת ות'קול של יוסי..
יוסי- "מה שלומך מתוקה?" שאל את אחותי.. אני הייתי רק בגופיה ותחתונים, לבשתי מכנס טרנינג ארוך ות'נעלי הבית שלי.. יצאתי לסלון
אחותי בדיוק באה לקרוא לי.. ראיתי את יוסי יושב על הספה, הסתכל עלי וחייך ת'חיוך הרחב שלו
החזרתי לו באותו חיוך.. אחותי נכנסה לחדר שלה וסגרה ת'דלת אחריה, כל הכבוד לילדה.. סוף סוף למדה לא להפריע לאחותה
התיישבתי לייד יוסי.. נתתי נשיקה קטנה בלחי, החיוך הרחב שלו לא ירד לו מהפנים..
ספיר- "איך היה במספרה?"
יוסי- "די טוב, מה הספקת לעשות היום?"
ספיר- "לישון" דפקתי חיוך מפה לאוזן והוא צחק..
יוסי- "אני רואה החיים יפים אצלך"
ספיר- "משהו משהו" צחקקתי ואחותי יצאה מהחדר שלה, נעמדה מולינו..
...- "משעמם לי" נעצתי בה מבט עצבני ויוסי הסתכל עליה וחייך חיוך קטן בפה סגור, היא הסתכלה עליו..
יוסי- "בואי מתוקה תשבי איתנו, אנחנו נשעשע אותך" חייך ת'חיוך הרחב שלו, היא הסתכלה עליו והחזירה לו באותו חיוך
הסתכלתי עליהם.. היא התיישבה ליידו מהצד השני.. הוא הסתכל עליה..
יוסי- "מתי תבואי למספרה?"
...- "חשבתי לבוא מחר, רק אין לי כסף"
יוסי- "רוצה תבואי ובקשר לכסף אני כבר אסגור משהו עם ספיר?"
...- "היא לא תשלם בשבילי" רציתי לחנוק ת'ילדה הזאת.. יוסי צחקק..
יוסי- "מי אמר שהיא תצתרך לשלם? מתוקה זאת המספרה של אבא שלי, לא יעשו לי בעיות עם לא ישלמו לי פעם אחד"
...- "מה לאבא שלך יש גם אולם שמחות וגם מספרה?" אוחח איזה עצבים עם הילדה הזאת, אולי תעופי כבר?!
יוסי- "האולם שמחות זה של המשפחה, המספרה של אבא שלי" דיבר איתה בטון עדין.. כמו עם ילדה בת 5..
...- "כיף לכם" יוסי צחק.. חייכתי חיוך בפה סגור, בכול הכוח..
יוסי- "חמודה כסף זה לא הכול בחיים" אחותי הסתכלה עלי.. הסתכלתי עליה במבט כזה כאילו 'אולי תחזרי כבר לחדר שלך?!'
היא הבינה ת'רמז ובלי לעשות יותר מידי בעיות קמה והלכה לחדר שלה, סגרה אחריה ת'דלת ונשארה שם..
יוסי הסתכל עלי..
יוסי- "היא מתוקה" באתי להגיד 'כן משהו'..
ספיר- "אין עליה" דפקתי חיוך מאוזן לאוזן, כמובן מזויף.. יוסי הסתכל עלי וצחק..
יוסי- "מה קרה נשמה?"
ספיר- "היא עם השאלות שלה יכולה להטריף פיל"
************
נשמות שלי עפתי להכין לי תה חם, חטפתי היום שפעת וכל חצי שעה מכינה לי תה חם
עוד 3 תגובות יש המשך!
ת' יפה שלי =)
יאללה בננות עוד 2 תגובות יש לכן המשך!!
מתחילה לכתוב המשךךך
אהבתי.... המשששששששששששששששך 😂
ת' בובית שלי =)
בננות אני מתחילה לכתוב לכן ת'המשךךך!!!