אני מתחילה לכתוב לכן ת'המשךךךך
יפות שלי אני באמת מצטערת שעד עכשיו לא העלתי לכן המשך
פשוט התעסקתי בהרבה דברים אחרים
אני מבטיחה לכן המשך עכשיו
עכשיו אני כותבת ת'המשךךךךךך
המשך...
שמענו דפיקות על החלון בצד שלו.. החלונות היו סגורים
זאת הייתה בת דודה שלי, אותה אחת שהופיעה עם האחיין שלה מקודם
יוסי פתח ת'חלון בצד שלו קצת..
יוסי- "מחפשים אותנו?" הסתכל עליה וחייך חיוך בפה סגור..
...- "כן ותזדרזו לכם" החזירה לו באותו חיוך והסתכלה על שנינו..
ספיר- "כבר באים" התסכלתי עליה, יצאתי מהמכונית והוא אחרי מהצד השני.
נכנסנו לאולם, אני, יוסי ובת דודה שלי.. על ההתחלה אבא שלו קפץ עליו..
...- "מצאת זמן להעלם, בוא כבר" חייך עלינו חיוך בפה סגור ומשך את יוסי אחריו עוד לפני שמישהו מאיתנו הספיק להוציא מילה מהפה.
20 דקות אחרי זה בת דודה שלי התרחקה ממני.. אמרתי שלום לכמה אנשים שהכרתי ונכנסתי לשירותים של הנשים
ראיתי את יוסי מרחוק עומד ומסתכל עלי, הסתכלתי עליו..
כמעט ואף אחת לא הייתה בשירותים.. סידרתי ת'איפור, בחנתי את עצמי במראה עוד כמה שניות ויצאתי מהשירותים..
אחותי התקרבה עלי.. אך הראש היה עסוק במחשבות על יוסי ועל השיחה שהייתה לי איתו לפני כמה דקות..
לא שמעתי בכלל מה אחותי אמרה.. היא צבטה אותי בלחי הימנית יותר מידי חזק.. תקעתי בה מבט עצבני..
ספיר- "מה את חושבת שאת עושה?!"
...- "מנסה לגרום לך להקשיב לי, איפה את מרחפת?"
ספיר- "זה לא עניינך!" הזזתי אותה קצת לצד ועברתי..
ראיתי את יוסי בא לגשת עלי אך אחד המלצרים, כנראה חבר שלו.. משך אותו לכיוון המטבח.
בסוף הערב.. אחרי שכמעט ולא יצא לי לראות יותר את יוסי, יצאתי מהאולם עם אחותי, אחי וההורים אחרי שנפרדנו מאלה שעדיין לא עזבו..
באתי ללכת אחרי ההורים, אחי ואחותי לכיוון המכונית שלנו ושמעתי ת'קול של יוסי מאחורי.. קורא בשמי, רץ אחרי והניח את כף ידו על כתפי הימנית
הסתובבתי עליו וחייכתי חיוך קטן בפה סגור, הוא חייך ת'חיוך הרחב שלו..
יוסי- "חשבתי שאולי שינית את דעתך.. מי יודע אולי התמזל מזלי ומצאתי חן בעינייך.. עם כן [נתן לי מפית מקופלת, לקחתי] תתקשרי עלי מחר"
ספיר- "בכיף חמוד"
נתן לי נשיקה קטנה בלחי וחזר לאולם.
התקשרתי עליו יום למחורת בסביבות הצהריים.. שכבתי על המיטה שלי ובהיתי בתיקרה.. אחרי 3 צלצולים הוא ענה לי.
יוסי- "הלאו?"
ספיר- "מה קורה מאמי?"
יוסי- "מה המצב מתוקה?, אז אני מבין שהתמזל מזלי [הרגשתי בשלב הזה שהוא חייך ת'חיוך הרחב שלו, אל תשאלו איך הרגשתי את זה
כי אני לא אצליח להסביר זאת]"
ספיר- "אתמול לא הצלחת להבין?, אחרי שאמרתי לך ת'בכיף כשנתת לי ת'מפית ואמרת להתקשר עליך מחר?" צחקנו
יוסי- "נשמה אני כמעט ולא זוכר כלום מאתמול בערב, הייתי יותר מידי עייף"
ספיר- "הבנתי"
יוסי- "מה הבנת?"
ספיר- "אז השיחות האלה שהיו בינינו אתמול לא היו קורות עם לא היית יותר מידי עייף?"
יוסי- "ברור שהיו קורות, לא לזה התכוונתי" לא רציתי להכנס לזה יותר מידי..
ספיר- "אוקי"
יוסי- "מאמי?"
ספיר- "כן?"
יוסי- "נעלבת?"
ספיר- "לא"
יוסי- "רוצה להפגש היום?, אני מת לראות אותך"
ספיר- "אני צריכה לשמור על אחותי עד מחר בבוקר.. ההורים ואחי לא יהיו בבית עד מחר בבוקר"
יוסי- "היא לא יכולה לשמור על עצמה?, היא כבר ילדה גדולה"
ספיר- "אי אפשר להשאיר אותה לבד, הבלאגן חוגג בבית כשהיא לבד"
יוסי- "וואי, אולי תגידי לי איפה את גרה ואני יעזור לך לשמור עליה?"
ספיר- "בטוח?"
יוסי- "כן" מסרתי לו את כתובתי והסברתי לו איך מגיעים עלי, אנחנו גרים באותה עיר והוא אף פעם לא היה אצלינו.. רק אבא שלו יודע ת'כתובת שלנו
יוסי- "אני כרגע במספרה, עוד שעתיים מסיים פה ובא עלייך מאמי"
ספיר- "מחכה לך"
יוסי- "ביי מתוקה"
ספיר- "ביי" ניתקתי..
כעבור שעתיים נשמעו דפיקות בדלת..
********
תגיבו ב' ואני אמשיך ברגע שיהיה לי זמן
מאמייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
כתבת סיפוררררררררררררררררררר
איזה יפההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחחחחחחח הוא כמו ידין יענו? רק הורדת ת'צד המרוקאי שלא אהבת? חחחחחח
מחכה להמשך בובה שלייייייייייייייייי
ומזה השם היוסי הזה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המשךךךך
מייייייייייד
טלוש D:
חחחחחח מאמי שלי יוסי זה השם שלו באמת
הוא האקס של אותה חברה שעליה בעצם כתבתי ת'סיפור
ת' מדהימה שלייייייי =)
אהבתי.. 😊
רגע, אז זה לא סיפור של שני פרקים?
המשך!
חחח ת' חיימשלי =)
בסוף זה לא סיפור של שני פרקים
אהה אוקי..!
אולי תשני את הכותרת שלך?
את יכולה 😊 !
חחח בדיוק באתי לערוך לך (: ואז ערכת. סבבה (:
מחכה להמשך.