QUOTE (inbargirl @ 16/10/2006) יאאאאאאאא...
הפרק[?!]=> פשוטטט מדההייים....
הסיפור[?1]=> הכי מווושלללם שראייתיי..
רק חבל שאת מסיימת אותו מהררר...=[[
את[?!]=> כותבת ממש מדהיים.#!!!..
אני[?!]=> אוהבת אותך הכי הכייי.......
מחכה להמשך מהררררררר...
אוהבת עינברושק'ה
ת' יפה שלי =)
אני מאוד שמחה שאהבת ת'סיפור ות'כתיבה שלי
גמני אוהבת'ך הכי הכיי
עכשיו אני מתחילה לכתוב לכן סיפור חדש!
QUOTE (ילדונות_17 @ 16/10/2006) הסיכום [פרק אחרון]:
שנה שלמה יוסי חיזר אחרי.. היה איתי הכי עדין שרק יכל..
כמו עם בובת חרסינה.. תמיד פינק אותי.. דאג לעלות חיוך על פני ברגעי עצב
היינו בייחד במשך חצי שנה, חברים.. אחרי החצי שנה אני הייתי זאת שגמרה ת'קשר הזה
התאהבתי במישהו אחר.. אבל עד עכשיו לא שכחתי אותו
אנחנו ידידים מאוד טובים ולו כבר יש חברה אחרת.. למרות שהוא עדיין אוהב אותי.
*******
בננות אני מתחילה לכתוב לכן סיפור חדש!
כבר מעלה לכן לאתר..
עדיין לא חשבתי על שם לסיפור, אבל הוא יהיה המצאה שלי מהתחלה ועד הסוף..
מקווה שתאהבו אותו
אוהבת'כן!!
איזה דפ'קה זאתי X:
יענניי הם אוהביםםםםםםם והיא לא איתו ? 😢
וואע התאכזבתי מהסוף . 😢