מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!!
הודיונת המשך מידידייד
לפ יווווווווווו
מור'צי 😊
ת' יפיופה שלי =)
לפפפפ יוווו 2
כבר התחלתי לכתוב ת'המשך
עוד 2 דקות יש לכן המשך!!
המשך...
יוסי- "כך זה ילדים קטנים" צחקנו והוא המשיך.. "שמעת מה אמרתי לה?"
ספיר- "מה?" הסתכלתי עליו במבט מסוקרן והוא הסתכל עלי במבט שובב שהעלה לי חיוך קטן על הפנים, בפה סגור..
יוסי- "שאני אסגור איתך משהו בשביל שהיא תוכל לבוא מחר למספרה בלי לשלם לי"
ספיר- "מותק תלך ישר ולעניין, מה אני אמורה לעשות בשביל שתעשה לה משהו שהיא רוצה במספרה מחר?" החיוך לא ירד לי מהפנים והוא המשיך להסתכל עלי באותו מבט שובב..
יוסי- "אהמ אהמ.."
ספיר- "כן?" דפקתי ת'חיוך הכי רחב שלי והוא המשיך להסתכל עלי באותו מבט שובב..
יוסי- "אנחנו לא ממש מכירים.. לא נעים לי לנשק אותך עכשיו צרפתית.. אבל"
ספיר- "אבל?... אתה יכול להמשיך מאמי, יש לך אישור ממני" צחקקתי והוא חייך ת'חיוך הרחב שלו והמשיך להסתכל עלי באותו מבט שובב..
יוסי- "תבואי איתה מחר"
ספיר- "וזהו?" שיחקתי אותה מאוכזבת.. החיוך לא ירד מהפנים שלו ואותו מבט.. נמשך..
יוסי- "אני רוצה לראות אותך מחר"
ספיר- "אבל במספרה לא נוכל לדבר הרבה"
יוסי- "העיקר אני יראה אותך ואת אותי, לא חייבים לדבר הרבה"
ספיר- "חמוד אתה"
יוסי- "חמודה את" צחקנו ואחותי יצאה מהחדר שלה ונעמדה מולינו..
...- "מישהו רוצה לשתות?!" אני ויוסי אמרנו בו זמנית קולה ושלושתינו צחקנו..
...- "ספיררררר בואייייייי כבררררררררר אנחנוווו מאחרותתתתתתתת" אחותי צעקה לי מהסלון יום למחורת
עכשיו אנחנו אמורות להיות כבר מחוץ לבית, בדרך למספרה שבה יוסי עובד.. המספרה של אבא שלו
התעקבתי מול המראה עם האיפור.. לבשתי ת'בגדים שהכי אהבתי והייתי בטוחה שיוציאו לו ת'עיניים מהמקום..
איך שיצאתי לסלון אחותי שרקה לי..
...- "הגזמת!!!, אני סה"כ הולכת להסתפר!!!"
ספיר- "אולי תסתמי כבר?!?!" התעצבנתי עליה..
עלינו במדרגות ונעמדנו לייד הדלת של המספרה.. זאת דלת רגילה כזאת ומבחוץ לא רואים מה קורה בפנים..
שמעתי ת'פן עובד והייתי בטוחה שיוסי כבר בפנים.. אחותי הייתה מלפני ופתחה ת'דלת.. יוסי בטח שמע ת'דלת נפתחת.. הסתכל עלינו וחייך ת'חיוך הרחב שלו..
*******
תגיבו ב'
2 המשכים מספיק לא? 😉
אנשים אני רואה הסיפור לא משהו הולך כאן ונוסף לזה אני לא יודעת את כל הפרטים איך שהקשר שלהם התחיל
כך שבפרק הבא אני יביא לך "סיכום".. הסיכום זה יהיה הפרק האחרון..
זאת אומרת כשהם כבר חברים.. שם אני יפרט לכם עוד קצת איך זה קרה וזהו..
למה סוף תמשיכי בובהה
מדהיייםם
כמו תמיד
את ממש מוכשרתתת!!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
והמשך מידיידיד
מור'צי 😊
ת' יפה שלי =)
גמני אוהבת'ךךךךךךך
אני מתחילה לכתוב לכן ת"סיכום" הפרק האחרון
אוהבת'כן ואני אנסה להתחיל לעבוד על סיפור חדש [המצאה שלי]
מקווה שאחרי הסיפור הזה תקבלו ת'סיפור החדש שלי
יאאאאאאאא...
הפרק[?!]=> פשוטטט מדההייים....
הסיפור[?1]=> הכי מווושלללם שראייתיי..
רק חבל שאת מסיימת אותו מהררר...=[[
את[?!]=> כותבת ממש מדהיים.#!!!..
אני[?!]=> אוהבת אותך הכי הכייי.......
מחכה להמשך מהררררררר...
אוהבת עינברושק'ה
הסיכום [פרק אחרון]:
שנה שלמה יוסי חיזר אחרי.. היה איתי הכי עדין שרק יכל..
כמו עם בובת חרסינה.. תמיד פינק אותי.. דאג לעלות חיוך על פני ברגעי עצב
היינו בייחד במשך חצי שנה, חברים.. אחרי החצי שנה אני הייתי זאת שגמרה ת'קשר הזה
התאהבתי במישהו אחר.. אבל עד עכשיו לא שכחתי אותו
אנחנו ידידים מאוד טובים ולו כבר יש חברה אחרת.. למרות שהוא עדיין אוהב אותי.
*******
בננות אני מתחילה לכתוב לכן סיפור חדש!
כבר מעלה לכן לאתר..
עדיין לא חשבתי על שם לסיפור, אבל הוא יהיה המצאה שלי מהתחלה ועד הסוף..
מקווה שתאהבו אותו
אוהבת'כן!!