בווובה שלללייי
ה ת ג ע ג ע ת י
נננעללמתת ליייי =[
כרגיללל את כותבת מדהיםם
תמשיכיי מאמי
מוואה עננקיתת
הודיה מאמי מהמם תמשיכי מקווה שלא תנטשי!
אוהבת.
טוניטה:
ת' מותק =)
גמני אוהבת'ךךךך
********
מאיו'ש:
חיימשליייי
גמני אלייךךך נישמתייי!!
ת' בייבי שלי =)
אני בשירות לאומי
וואלה ברוך השם, מה איתך מדהימה שלי?
שנה מושלמתתת!
חחחחח אוהבת'ךךך בובית שליי
********
יפיתו'ש:
ת' נסיכה שלייי =)
לאבבב יווו 2
********
ויקו'ש:
ת' חיימשלייי =)
גמני התגעגעתייייי
גמני אוהבת'ךךךך המוןןן
********
מור'צי:
חחחח ת' מושלמת שליי =)
לפפפ יוווו 2
********
-יסוו-:
ת' בובה =)
********
OOמלאכיתOO:
ת' מותק =)
********
חנו'ש:
מדהימה שלייי
גמני התגעגעתייי אלייךךך
ת' בייבי =)
מוווווווווווווווואהההההה
********
יעלו'ש:
ת' יפה שלי =)
אני לא הולכת לנטוש הפעם =)
גמני אוהבת'ך
------------------------------
מדהימות שלייי אני כ"כ מצטערת שלא היה בשבוע שעבר המשךך
עכשיו אני מבטיחה המשךך!!!
המשך...
...- "בואי נחזור כבר"
ספיר- "אוקי"
התחלנו ללכת לקראת המקום שבו יוסי והאחיין שלה היו, מרחוק ראיתי שהאחיין שלה נרדם בזרעותיו של יוסי
זה היה כ"כ חמוד.. איך שהוא החזיק אותו.. חייכתי חיוך רחב, יוסי לא ראה אותנו.. בת דודה שלי גם חייכה אבל חיוך בפה סגור
...- "אחותי עם את לא תופסת אותו, אני יעשה ת'עבודה במקומך"
ספיר- "תנשמי עמוק ותרגעי" חייכתי חיוך בפה סגור והמניאקית תקעה לי ת'מרפק שלה בצלעות, תקעתי בה מבט עצבני
יוסי- "בנות כמה אפשר לרכל?" נעמד מולינו עם האחיין שישן כשהראש שלו מונח על כתפו..
לא ראינו אותו מתקרב..
...- "בנים" ציחקקה והסתכלה עליו, זה חייך ת'חיוך הרחב שלו והסתכל עליה..
יוסי- "בנות"
ספיר- "טוב ילדה כחי ת'אחיין שלך ועופי" דפקתי חיוך מאוזן לאוזן, יוסי הסתכל עלי במבט מסוקרן..
...- "תהנו לכם" הסתכלה עלינו וחייכה חיוך רחב, לקחה ת'אחיין שלה ונכנסה לאולם..
יוסי התקרב עלי..
יוסי- "לאן בא לך ללכת?"
ספיר- "לא רחוק מהאולם, בכל זאת בר מצווה של בן דוד שלי.. שאני אספיק להגיע לפחות לקראת הסוף"
יוסי- "רוצה למכונית שלי?, חניתי אותה לא רחוק מהאולם.. 5 דקות הליכה" התחלתי לצחוק והוא לא הבין על מה אני צוחקת..
ספיר- "את כולן אתה מזמין למכונית שלך?, אנחנו בקושי מכירים להזכירך.."
יוסי- "אהבתי ת'ראש שלך"
ספיר- "ראש כחול?, קל להבין למה אתה אוהב אותו.." הוא חייך חיוך בפה סגור והסתכל עלי, צחקתי..
יוסי- "מתוקה אז לאן נלך?"
ספיר- "תלוי מה אתה מתכוון לעשות במכונית שלך.." הוא הוציא ת'מפתחות של המכונית שלו מאחד הכיסים בדגמ"ח שלו ונתן לי..
יוסי- "הערב המכונית שלי שייכת לך, מה שתרצי נסיכה" חייך חיוך רחב והחזרתי לו באותו חיוך..
ספיר- "חמוד" החזקתי ת'מפתחות של המכונית שלו..
יוסי- "אז מה בא לך לעשות במכונית שלי ילדה יפה?"
ספיר- "אפשר סתם לדבר.."
יוסי- "כמו שאמרתי מקודם, מה שתרצי נסיכה" הוביל אותי למכונית שלו.. מכונית לבנה עם פס שחורה.. מאזדה.
פתחתי ת'מכונית שלו... הוא החזיק לי ת'דלת של הנהג ואני נכנסתי.. סגר ת'דלת והתיישב ליידי בצד השני.. מקדימה..
יוסי- "אז על מה בא לך לדבר?" חייך עלי חיוך בפה סגור..
ספיר- "מה שתרצה נסיך.." אותו חיוך לא ירד מפניו.. חייכתי בחזרה חיוך רחב...
יוסי- "חמודה, יש לך חבר?, הזה שאת אוהבת?"
ספיר- "אנחנו רחוק מלהיות חברים, אין לי חבר אחר.. לך אני מבינה שאין חברה, נכון?"
יוסי- "אין, למה רחוק מלהיות חברים?" הסתכל עלי בעניין רב..
ספיר- "הוא תפוס ויותר מידי חזק"
יוסי- "אין לו מה לעשות בחיים?, בגיל כזה כבר מאורס?"
ספיר- "הוא בן 20.. האהבה עיוורת"
יוסי- "צודקת ואני מצטער בשבילך"
ספיר- "אני אתגבר עליו"
יוסי- "בטוח, קטן אלייך" חייך ת'חיוך הרחב שלו, החזרתי לו באותו חיוך..
ספיר- "אני מצטערת שעוד פעם מעלה ת'נושא הזה.. אבל זאת שאהבת או אתה עדיין אוהב, היא עיוורת במקרה?!"
יוסי- "לא, פשוט מעוניינת בחבר הכי טוב שלי" החיוך ירד מפניו..
ספיר- "אוחח זה מעצבן"
יוסי- "עזבי אותך מעצבן, יותר כואב לי הלב עליה כי הוא רק עושה ממנה צחוק.. היא לא מזיזה לו"
ספיר- "אולי תדבר איתו? שיפסיק לצחוק עליה?"
יוסי- "כבר דיברתי וכמה פעמים.. כלום לא עוזר"
ספיר- "לך תדע אולי אני ואתה נהיה בייחד" חייך ת'חיוך הרחב שלו.. החזרתי לו באותו חיוך..
יוסי- "רק תגידי מתי בא לך ת'הצעת חברות"
**********
המשך יהיה כשאני אכנס בפעם הבאה למחשב
לא יודעת מתי זה יהיה אבל אני בטוח לא הולכת לנטוש ת'סיפור הזה
ב' תגיבו 😁
סיפור קצת מוזר אבל חמוד תמשיכי
ממש יפה..
נשמע מעניין..😉
מחכה להמשך..😊
אחלה סיפור.. ממש אהבתי.. =]]]
תמשיכי מאמי..
מדהיםםםםםםםםםםםם
המשך מידיידידי
לפ יוווווווווווווווווווווווו!!
מור'צי 😊
סייפווורר מעללףף...
פשווט מוושללם..
טת כותבת מהממםם..
מחכה להמשך...=]]
אוהבת עינברוש
ת' מושלמות שלייייייייייייי!!!
אוהבת'כןןןןןן יפות שליייייייי
היום המשךךךךךךךךךך!!!
מבטיחהההה
עוד כמה דקותתת