פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ה-חייים :]

✍️ -פשושית- 📅 19/09/2006 15:38 👁️ 3,651 צפיות 💬 105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 8
מדהייים המשךךך
פשושית.. סיפור מעלףףףףףףף
המשךךך דחוףףף

אני דורשת המשךך חחח
מתה עליך 😛
יש לי רק מילה אחת והיא.. ו=ו=א=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו=ו

חופש נעיםםםם לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מאמייי איזה סיפורר מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

המשךך דחוףףףף :]
יפיופה שלי פרק בןן זונה!!
מחכה להמשך דחווףףףףףףףףףף!!!
ושלא תעזי להפוך את לי לפריקיתת! חחח מכירה ת'ראש'לך
אה ו....... מזה כזה קצררר? 😢
טובי מאמי מחכה להמשך דחופי דחופי ויש לי דיבר איתך על שתיהם [נו 1 היזיז ואחד הזבל שאהבתי]

יאאלה מאמי חג שמח אוהבת אותך הכיי בעולם! =]

לכלל הבנות..תודהה ענקית על התגובות ..:]] אוהבתתתתת המוווווווווווווווווווווווווונים =]






סגרתייי את הפאלפוןן..
"כןן ..כןן.. עכשיו אכפת להם"..סיננתי לעצמיי..
נכנסתיי למיטהה מתחת לפוךך הכחלחל שליי ונרדמתייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

מאותו הבוקר שלמחרת ..הכלל השתנה..אני השתנתייי
לייי הישנה מ=ת=ה..

--------------------------------------------------------------------------------------------

פתחתי את העינייםם בחדר הורוד שליי ..הסתכלתי על התיקרה וניסיתי להפנים מה קרה אתמול ..
איך אני יראה את הפנים שלי בבצפר ?! מה אני יעשה?!
שקעתי בתוך המחשבות ולא שמתי לב שהזמן זז .. וכבר היה שבע ועשרים..
התארגנתי מהר מהר ..
שמתיי ג'ינס צמוד עם קרעים..וחולצה שחורה צמודה ..
לא היו לי הרבה חולוצות שחורות בארוןן..הכל אצלי כחול וורוד ..
אבל פתאום הרגשתי דחף ללבוש שחור..זה לא שנהייתי פריקית מהיום למחר..פשוט הרגשתיי שאני צריכה ללבוש משוו .. שישנה אותי..שידגיש את מה שאני מרגישה!
שמתי מהר שחור בעיניים..היה לי יפה ..זה הדגיש את העיניים הכחולות שלייי
לקחתיי תיק ויצאתי לתחנה ..

התקדמתי לתחנה ..כשפתאום מאחורה יש צעקה..

"ליי.."

הסתובבתי לראות מיזה..
מ.י.ט.ל

המשכתי ללכת..אין לי כח להתווכח איתה..אין לי כח אלייה..

"נוו לי..חכי אני צריכה לדבר איתך"

לא עצרתי..
הגעתי לתחנה ולמזלי ישר הגיעה ההסעה..

==

הגענו בחמישה לשמונה לבצפר..
עליתי לכיתהה .. הלכתי ללוקר הוצאתי את הדברים..בכל זאת ,ריבים או לא ריבים..
אני תלמידה טובה, לפחות שזה עדיין ישאר אצליי אותו דבר
התיישבתי ליד מורן .. פריקית כזאת [ציפורניים שחורות..שיער אדום..כולה בשחור..]
אף פעם לא אהבתי פריקים..מוזרים כאלה!
אבל היא נראתה לי דווקא חמודה ..

בהפסקה הלכתי לקיוסק לקנות ברד..הייתי חייבת משהו קר..

"לייייייייייייייייי..
" מעייני מאמי מה קורה?"
סבבה מאמי..מזה השחור הזה ..ממתי את שמה שחור?
"סתםם התחשק לי.."
טוווב בואי נלך שניה לאילן מהיודניקים.. אני צריכה למסור לו משהו מאח שליי..
"טווב בואי"...

אילן - גבוה כזה שרירי.. גררררררר.. כל כך חתיךך.. אבל נראה כזה ערס..סטוצי כזה

"אילןןן..קח את זה ..זה מולדי.."
"אהה טוב תודה מאמי.. "
"ב'קשה.."

אילן :אמ..תגידוו..איזה שיעור יש לכם עכשיו?
מעיין: "אממ.. אנגלית נראה לי למה?
אילן :באא לכןן להבריז?
מעיין : אממ.. לא יודעת כזה..חח אנחנו לא מבריזות קבועות..
אני : למה?! בואיי נוו..
אילן : פשש יפה..נוו חח מה נסגר מבריזים ?
מעיין : מה נעשה?!
אילן: סתם נשב עם חברים..
אני:ס22ה

ההברזה הראשונה שלי :] .. לא נורא..פעם ראשונה ואחרוונה ..

ה..צ..ל..צ..ו..ל

אילן: טוב בואוו מהר נלך לשבת מאחורי השער שלא יתפסוו אותנו..
התקדמנוו לשם והתיישבנו..

אף פעם לא הייתי שם..שמעתי על זה ..מקום כזה לערסים..עבריינים..מעשנים שםם..חח מתחרמנים..

היו שם ספסל כזה ישןן ..ששם התיישבנו..
היינו שישה..
אני ומעיין..ואילן אדי מריק ודודו..
אדי - גבוהה..די שחום..שחש מעצמו יותר מדי..אבל בסך הכל נראה טוב
מריק- ילדד יפפה רצח .. נראה שקט כזה
דודו - ג'מוססס גדול .. מנופח..ענק כזה..אבלל חתיך =]

אילן ודודו עישנו ..
ואני ומעיין סתם דיברנו..

אדי :"מעיין בא לך לעשות סיבוב?@!"
מעיין : אממ.. בסדר בוא..

נשארנוו אני אילן ומריק..
דודו הלך הבייתה..

אילם סימן כזה למריק שילך..
נבהלתי..לא רציתי להישאר איתווו לבד!!

מריק : מהה? .. אהה ..טוב..
טוב אני זזה יאללה ביי כפרה..
הביא לי נשיקה בלחי והלך!

הוא נראה לי הכי חמוד מהחבורה..

אילן : אז מה , את בח' נכון ?
אני: אממ..כ...כןן
אילן: יש לך חברר? והוא לאט לאט התקרב אליי..

נלחצתיי..
אני: ל...לאא
אילן : איך זה שלילדה יפה כמוך אין חבר?!

ניסיתי לחייך..

אילן : למה את כזאת לחוצה נשמה?
אני: אני [?!] ל..לחוצה..מה פתאום..
אילן: תשתחחרי קצת נשמה..
בואי בואי אליי..

והוא חיבק אותי..ישבנו כאלה מחובקים..

אני יודעת שאם מישהי הייתה במקומי היא הייתה זורמת והכלל
אילןן הוא ילדדד מממש חתיך :]
אבל בלי קשר לזה..אף פעם לא הייתי במצב כזה..
לאא יכולתי להשתחרר

הוא כל פעם הסתכל עלי..והיינו צמודים כאלה..אז ניסיתי לא להסתכל עליו..
פחדתי שהוא ינשק אותיי..
לא רציתי..

"תשתחררי קצת כפרה..אני לא יעשה לך כלום מותק"
אני : אני משוחררת .. חח..הכלל טווב
אילן: בטוחה?
אני: כןן כןן בטח
חייכתי חיוך מזוייף..

למזלי מעיין ואדי חזרו..
אילן: מה כבר עשיתםם?! שובבים אהה?
אדי : חח , זה מזה לא עניינך..כאילו חומה
הוא אמר בנוסביות כזאת..
וכולנו צחקנו
השתחררתי קצת כשהם הגיעו :]

הברזנו בסוף עד סווף היום..
אחרכך הלכנו לכיוון הסעות..ואז אדי ואילן פנו..

אני: מה אתם לא באים בהסעות ?!
אילן : חח לא..יש לי אוטוו..
מעיין : וואלהה?
אדי: וואלה וואלה..טרמפ?
אני: לא לא..זה בסדר ניסע בהסעה..
אילן: למה? נוו בואו, תגיעו יותר מהר..
מעיין: נו לי, בואי מה אכפת לך..
אני: סבבה..
חח מה כבר יכול לקרות..חשבתי לעצמי

התחלנו לסועע..
שמענו מוזיקה ודיברנוו..

אני: אילןן, אנחנו גרות בכיוון השני..
אילן: אני יודע ..

אבל הוא המשיך לבכיוון ההפוךך...

נ=ל=ח=צ=ת=י

מדהיםםםם

יווו אני במתחח קטלניייייי

המשךךךךךךךךך
וווואיייייי מדההיםםם

המשך דחוףףףףףףףף

אוהבת...נעה :]
המשך מכועררררר איכס את כותבת כמו סבתא זקנה

חחחחחחחחחחחחחחח נראה לך?!?!?!?!

את כותבת מ=ד=ה=י=ם=ם=ם=ם=ם=ם=ם=ם
פשוט מ=ה=מ=ם=ם=ם=ם=ם
המשךךךךךךךךךך מעלףףףףףף

חולה על הכתיבה שלך יפיופהההה

שיהיו לך 521564567 תגובותתתת

חולה עליךךך מואהההה
קראתי מהתחלה ויש לציין שסיפור יפה ..
ואני רוצה ===> ה-מ-ש-ך.. :]
ואני מקווה שלא יקרה להם מה שאני חושבת שיקרה.. ://
מחכה
שירנוש =)
נוו שמנהה ה-מ-ש-ך-!!

פרק יפההה!!!

ואנייי שונאתת ת'שמותתתת של הבניםם! כי הם הורסים לי ת'דימיון 😢
מדהיייים המשךךך

בנות אני מצטערת על ההזנחה
אבל באמת שאין לי כח..הימים האלה לא הכי טובים אצלי =//
מבטיחה לפצות..היום בערב או מחר

תודהההה על כל התגובות המדהימות..!!
וסטפיי?! אני חייבת לקחת כמה שמות מהמציאות..לא?!

תמשיכו להגיב בננות =]

אוהבתתתתתתת
טוב יפיופה שליי =]]
אה מאמי כתבתי סיפורר :][:
"כבר לא אני" ככה קוראים לו =]
אז בקשר לסיפור אם את יכולה לא לפרסם לילדות מהשיכבה
כי בפורום השני יש מלא בנות משם ואני רוצה להיות פה קצת יותר אנונימית.. =]
איתך אין לי בעיה את יודעת עלי הכל!! (:
נוו תמשיכי יפיופה מחכה!
חראיות!! אין תגובות?!

איןן תגובות ~~אין סיפור
נעלבתיי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך