פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ה-חייים :]

✍️ -פשושית- 📅 19/09/2006 15:38 👁️ 3,650 צפיות 💬 105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 8
ענבר- תודה יפ'שליי
קריני - הסיפור לאאאא אמיתי..כןן אני לוקחחת כמה דברים מהמציאות אבל בסך הכל זה לא אמיתי..
אבל כן הייתי בצוףף ביום שבת ..
קורלוש_14 - תודה מאמי ..את לא יודעת איזה חיוך יש לי על הפניםם
יסוו- יהיה המשך מחר ..תודה ענקית =]


תודה בננותת =]] אוהבתת המוןןן
QUOTE (-פשושית- @ 26/09/2006) ענבר- תודה יפ'שליי
קריני - הסיפור לאאאא אמיתי..כןן אני לוקחחת כמה דברים מהמציאות אבל בסך הכל זה לא אמיתי..
אבל כן הייתי בצוףף ביום שבת ..
קורלוש_14 - תודה מאמי ..את לא יודעת איזה חיוך יש לי על הפניםם
יסוו- יהיה המשך מחר ..תודה ענקית =]


תודה בננותת =]] אוהבתת המוןןן
הייתי אמורה להיות שם..
אבל בסוף לא הסתדר לנו..
גם אני כיתה י' ומלא אמרו לי שיהיו שם צוציקים.. [כמו שהיה בשבועות] ובהתחלה היינו אמורות ללכת ל"לכת רוץ" שזה של י'א - י'ב אבל גם זה לא הסדר לנו בסוף לא יצאננו חח.
ישבנו אצל חברה שלי בבית ישבנו על נרגילה וכאלה.
D:
הזמנו פיצה חח..

קיצר חפרתתתי..
מתי המשך?:]
ווואייי סיפוור מ.ד.ה.י.ם...!!!!

כמה כישרון בבנאדם אחד!?!?!? חח

המשךךךךךך..!!!

אוהבת נעה.. : ] ו.... בת כמה את?
יווווו איזה מענייןןןןן!!

חייבת לדעדעת מי זההההההההה

המשך דחוףףףף
מדהיים המשךךךך
יפההה שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי :][:
זאתת סטפי 😊)
סיפור מהמםםםםםםם!!
יוו חח יש פה קצת דימיון אבל לחיים שלך 😊

המשךך ומהרר זה ברורר?!!?
חח ואני ראשונה שייקרא =] 😛

חולהה עליךךךךךךךךךך!
מאמושש את צריכה לשים יותר המשכיםםם הסיפור מהמםםםםםםםם
נווווו מה איתך אחושלוקיישן?!?!!??1 {חחח}
אנחנו מחכותת להמשך..
עזבי אנחנו...
א-נ-י מחכה להמשך :]
וואייייייייייייייי נוו אניי ה-ו-ר-ג-ת אותךךך !!!!!!!!!!!

מתיי המשך?!?! את רוצה מכות?! מכיי הלך עליך שאני רואה אותך!!

אהה ו... עודד משוו!

א. המשך הבא?! מוקדש ל-י ברור?! 😂 אז זה צריך להיות פרק מהמם וארוך! 😛

ב. עד יום כיפור את צריכה לשים לנו המשךךך!! 😊

ג. איך שאת מסיימת את מביאה לי לקרוא! :]] 😊

ראית?! הרבה בקשותת יש לי =] ולא מצאתי ת'מברשת שיניים שלך 😯 חיחי בטח לא הבאת אותה 😊

יאאלה בייוש מאמי אני [?!?!] ח-פ-ר-ת-י

😨
😊
😁
😂
🙄
😊
😯

^ חמודים הם חחח

מתה עליךך!!

ומשו קטן ליום כיפורר :
מי שמנה שמנה שמנה
אני שמנה שמנה שמנה
מי קופה קופה קופה
את קופה קופה קופה
מי שמנה מי שמנה
אני אני אני שמנהה
מי קופה מי קופה
את את את קופהההההה
2
3
😂

^^
חח שיגעתי אותך עם זה הא?!


ג-מ-ר ח-ת-י-מ-ה ט-ו-ב-ה
ו-צ-ו-ם ק-ל
חעחע לי יהיה ק-ש-ה =]
יוו לנה תחשבי שניה אם הייתה לי נטייה להשמנה איזה דבה הייתיי חחחח
^
ומזלל שלא! 😁
יווווו למה את לא כותבת המשךךך אני ירצח אותךךך 😠

קיצר יש פה הרבה בנות שמחכות להמשךך!!!!!!!! 😊

[B]אזזז יאלללההההה
😁


גמר חתימה טובההה וצום קלולללל

בנותת אני ממש מצטערת פשוט אני לא כל כך מרגישה טוב היום..אבלל מחר אניי יכתוב המשך לפני יום כיפור..מבטיחההההה





חמודונת ?! תודה יפיופה..אוהבתתת הכיי שיש

טלטל ?! תודה כפרונייי .. העלת לי חיוךךך אחווווו'שלוקים[חיחיחי] מאמי :]]]

אוהבת וכואבת ?! כןן אני יודעת מאמי..ואחרי יום כיפור אני הולכת להשקיע הרבה ביספור =]]

סטפושש ??
מאמייי השיר הזה כבר יצאאא לי מכל החוריםם.."מי שמה מי שמנה .." חעחע
ואל תדאגי הפרק הזה יהיה מוקדששש אך ורק ל=ך
אוהבתתת המוווווווווווווניםם
ובקשר למברשת חח..מצאתי אותה אצלי =]

smallgirl- תודה חיימשליי :]

קריני - חח אני רואה שהיה סבבה לך..חח וגם בצוף היה אחלה =]]
תודה יפיופה :]

נועה- מאמייי תודה..יא איזה חיוך מרוח לי על הפנים עכשיו חיחי..
ואני בת 14..








בנותתת שיהיה לכןן צום קל
וגמר חתימה טובהה =]
המשך😊
רקדתיי עםם אורן , ועם עוד כמה, היה כייף לא נורמלי

עד שבא אליי מישהו מאחורה לרקוד.. אתם מכירות את זה שבאים אלייכם מאחורה..ואתן בכלל לא רואות מיזה..
אז רקדתי ורקדתי איתו
כשפתאום אני רואה את מיטל מסתכלת עליי בפניםם כאלה..!!!
ועושה לי עם העיניים להסתכל אחורה ..
הסתובבתי ולא קלטתייייי ..!!!!!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------

הסתכלתייי עליו ..ואז הסתכלתי על מיטל..עשיתי לה כזה עם היד..
"מהה?"
"תראייי איזה חתיךך הואא.. נוו לכי עליוו "

הסתובבתיי שוב .. הוא באמת היה חתיך .. לא ממש ראו כי היה חושך..אבל היה אפשר לראות שהוא די יפה.
*שיער בלונדיני – שטני כזה .. ועניים..אממ..לא ראו בחושךך ..*
אם עדיין לא אמרתי..אז מה שהכייייי חשוב לי בבן ..זה העינייםם והחיוך :]

המשכתיי לרקוד איתו.. עד שהוא הסתובב אליי ..
מאיפה את ??
**** ***..
אהה וואלה? כר..ע עב..תי לבת.. החדשים ש... שם ..
" מהה?! לא שומעים כלום עם המוסיקה הזאת "

בואיי נצא מפהה ..
הוא תפס לי את היד והוציא אותי מכלל הלחץץ שהיה שם..

הלכנוו הלכנו..עד שהגענו לדשאא גדול כזה .. ומולו יש אגםם ענק עם מנורות כחולות שהיוו בו .. זה היה כזה יפהה =]
{ בסוף אני יוסיף תמונה של האגם וגם של ה"צוף" עצמוו .. }

אני : מה אמרת?
..אמרתי שגמאני רק לפני יומייםם עברתי ל****-*** ..לבתים החדשים..
אני: אהה וואלה? יפהה..
... :אז מה ?! איך קוראים לך ??
אני : לי, ולך?
... : אלכס ..

הייתה איזה שתיקה של דקה..שבה ראיתי שהוא מנסה להגיד משהו רק שאין לו מה.. גמלי לי היהה מה להגיד...
ישבתי עם בןן הורס..שדרך אגב..כשאני רואה אותו עכשיו באור..אז הוא באמת הורס..יש לו עיניים כחולותתת כחולותת..וחיוךך מהמםם!!
אבלל אני [?!] כמוו סתומה.. הייתי רק עמוקה במחשבות על גיאא .. ואזז..

לאא..לאא..זה לא יכול להיות..מה הוא עושה פה..לאאא זה לא הואא..כןן זה הואא..נוו מה הוא עושה פה ..
מה?!?! ומי זאת לידו? ל====א זאתת רוניי ..אני לא מאמינהה!!!

טוב, לי , תנשמיי ..תנשמיי .. תשכחי מהםם תרגע..

אלכס : קרה משהוו ??
אני : לאא..הכל בסדר..
אלכס : אז..בת כמה את?
אני : אממ.. 14 ואתה.?
אלכס : 15 וחצי..מפריע לך?
אני : אממ.. לאא..סבבה
אלכס : בא לך לרקודד ??
אני : כןן כןן בטח בוא..

הלכנוו וקרענוו את הרחבה..חח..לרגע פשוט שכחתי מגיא ומרוני..ופשוט נהנתי לי..
רקדנוו ונהנוו..והזמן עבר לוו..
עד שברמקולים הודיעו שההסעות ל****-*** הגיעוו..
וואי איזה באסה ..
אלכס : חח טוב לא נורא..תראיי אותי גם מחר...
חח צחקנו שניינו..והתקדמנו להסעות ..
חיפשתי את מיטלי שלא לאבד אותה..וראיתי אותה הולכת עם עמית [[ למי שלא זוכרת..הילד שהיא אוהבת ]]
הסתכלתיי עלייה וראיתי שהיא מאושרת..מעניין מה כבר קרה איתםם ?!
ואז ראיתי את כל החבורה מתקדמת ..
אורןן ..דניי..ודימה

דימה : לי, פשש יפה כפרה אני רואה את מתקדמת מהרר..
לי : חח שתוקק יא חמור ..

הוא עם היציאות שלו ..

אורן : לי , ראית את מיטל ועמית ? מהה יש איתם ?
אני : חח ראיתי.. איןן לי מושג.. אמןן משו טוב ..
אורן : פשש.. עוד זוג בחבורה ..
ועוד מעט עוד אחד לאא ? חח

והוא הסתכל עליי ועל אלכסס..

סתםם סתםם נשמאמות..אל תסמיקו..

אני: אורן , אתה בסדר?! אתה מטושטש כזה .. אתה מדבר שטויות..
אורן : אורן תמיד בסדר..
אני: חח טוב מה שתגיד..אזז..עולים?

עלינוו על ההסעות ותפסנו מאחורה – כמו תמיד 😛..
ישבתי ליד אלכס וסתם פיטפטנו..האוטובוס התחיל לסוע..אבל אחרכך עצר..כי כמה ילדים לא הספיקו לעלות..כמה צפוי שבין הילדים האלה היה את גיא ורוני..
ניסיתי לא לשים לב..אבל הם באו והתיישבו בדיוק כסא ליידינו..
ישבתי ליד החלון..אבל עם הפנים לצד השני ודיברתי עם אלכס..לפעמים פזלתי קצת לגיא..וראיתי שגם הוא מסתכל עליי..מה יש לו ..

החלפנוו פלאפונים ואייסיקיו..והבטחנו שנישמור על קשר..הוא כזההה חמוד =][=

וכל אחד התחיל להתפזר..ירדתי בתחנה שלי הבייתה..וגיא שגר רחוב לידי..גם ירד שם..

גיא: את רוצה שאני ילווה אותך ?
אני : לא..זה פסדר אני ילך לבד..
גיא : נוו אני ילווה אותך לא אכפת לי ..
אני: איך שבא לך

הלכנוו והלכנוו..דיברנו על איך שהיה ..
עד שנעצרנו ליד הבלוק שלי..
והוא אומר לי כזה..

לי , רציני אנחנו צריכים לדבר..
אני : מה יש לדבר?
גיא : נוו , את יודעת על מה שהיה.. כשהיינו חברים..על הנשיקה..
אני : מה שהיה היה.. זה לא מעניין אותי כבר..עזוב את זה..שכחתי..וסלחתי..
גיא : נוו לי..אני רציני..זה היהה בגלל ש..

"אמא, אני רוצה בנפש פנימה
לחזור הבייתה אל ביתי..
כמו שהיה בילדותי "

הפאלפוןן צלצל..בדיוק ברגע הלאאאא מתאים..

אני : כןן אני כבר באה..אני כבר ליד הביית..
נוו טוב אמא..אני באה!!!

אני צריכה ללכת..
נתתי לו נשיקה והסתובבתי..

אני אוהב אותךךךךךךך..




סוריי בנות שיצא קצר..פשוט אני חולהה..ואני זזה לנוח כדי שאני אוכל לצאת היום בערב ..
מקווה שתאהבו :]]

שיהיה לכולםםם צום קל ..וגמר חתימה טובהה..
ועודד משהוו..
הפרק הזה מוקדש באהבה ענקית..ל-ס-ט-פ-נ-י ע-מ-ר!!
מתה עלייך יפ'שליי =][=





האגם שבצוףף ===>
מאמייי יצא לך פרק ה=ו=ר=ס!!!!

ממש מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

גמר חתימה טובה וצום קלללל




לאב יו סו מאצ'
סוף סוף : ]

ההמשך שחיכינו לוווווווו
המשך דחוווווופי

אוהבת המווון
טלטל : ]
{אני פשוט אצל נועה ואין לי כוח להתחבר לשלי..
אבל רק שתדעי שגם נעה אהבה אותו }

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך