פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ה-חייים :]

✍️ -פשושית- 📅 19/09/2006 15:38 👁️ 3,654 צפיות 💬 105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 8

אוקיי בננות אני מתחילה ת'סיפורר
זאת לא הפעם הראשונה שאני כותבת..אבל זאת הפעם הראשונה שאני מפרסמת ..
אזז מקווה שתאהבוו ..



נכנסתיי הבייתה ..והרגשתי את המזגן הקררררר ..וואי זה היה כל כך נעיםם ..בחוץץ היה ווחדדד חמסין =//
סגרתי את הדלקת..נזרקתי על הספה..וכל מה שרציתי באותו רגע היה להירדם ..
אבל הייתי רעבההה אחו'שלוקיםם ..אז קמתי למקררר ..
על המקרר היה פתק בשבילי


"לי, מאמי..יצאתיי לעבודה
השארתי לך שניצל וכוסכוס .. מה שאת הכי אוהבת..
בתאבוןן יפ'שליי .. על השולחן השארתי לך 20 שקל כדי שתיקני לחם וחלב ..

אוהבתת ..יעל."


[[יעליי זאת אחותי..היא בת 20 ..היא כמו אמא שנייה שלי ..
היא מהמממתת..
יש לה עיניים תכלת בהיר כזה .. שיער שטני גלי מהמם עד התחת..
וגוףף מהמם ..

אומרים שהיא 2 טיפות מים אני..
יש לי עיניים כחולות..יותר כהות משלה..גוףף ממוצע כזה..
ושיער שטני-בלונדיני כזה עד אמצע הגב ]]

חיממתי לי את האוכל וישבתי לאכול ..
פתחתי את הטלויזיהה וראיתי ארתור..תגידו מה שתגידו..איןן על ארתור :]] חיחי

עד שצלצול נשמע בפלאפון..

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Every time I walk out the door
I see him die a little more inside

"הלוו "..
מיטליי..מה קורה מאמי ?! לא היה לך ג'ז היום ..?!
מיטל: לא יפ'שליי התבטל..ואין לי מפתחות..יש מצב אני באה אלייך?
אני : בטח כפרוני..
ואז היא ניתקה..
עד שבכלל הבנתי מה קורה ראיתי את הדלת נפתחת..

אני : חח מיטליי..ידעת שאני יגיד לך שתבואיי אהה?!
מיטל: לי, מזה השטויות האלה..שוב ארתור?! היא צחקה עליי ..
אני: חח מאמיי,, אני אוהבתתת =]]] 😛
מיטל : אבלל אני לא..בואיי נראה רבלדהה ..

אחריי חצי שעה שסיימנו לאכול ולריב על השלט..הלכנו לאייסי..
כתבתי אוואי

"פה עם מיטליי הנסיכה ..תקנאוו =]]
ילדד..מתגעגעת "

אחרי כמה שניות כבר הייתי מוצפת..
חח אני לא שוויצרית או משו..אבלל כןן באייסיי שולחים לי המון ..

עניתי לכולםםם לשםם שינוי..
היה לי מצב רוחח פגזז ..שום דבר לא היה יכול להרוס לי אותו..
טוב לפחות ככה חשבתי
אבל אחרי שקיבלתי את ההודעהה ..כבר לא חשבתי בכלל ..

רוני : מה קורה מאמי?
אני : הכלל טוב מה איתך חיימשלי ?
רוני : מעולהה, פצצה, הכי טוב שאפשר..
אני : מה כבר קרהה ?!

רוניי הייתה ילדה מהממת..היא הייתה אחת החברות הטובות שליי ..
למרות שהיא הייתה ביצ'ית כזאת..
היה לה שיער שחור פחם ארוךך..ועיניי דבש יפים כאלה..
גוףףיפה כזה.. כמו של דוגמנית ..היא הייתה אחת הבנות המבוקשות של השכבה ..

רוני : סתםם , אני וגיא הצטרפתנו ..

**************************************************************

מקווה שאהבתןן..
ההמשךך יותר יפהה :]]

אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת..





מי זה גיא?...

ואהבתי מאודד=]] אני בטוח אמשיך לקרוא פה!! המשךך.. !
כן כן התאסתי לראות שיש תגובה אחת ויחידה..
אולי לא להמשיך ?!
אני לא רצה לכתוב את הסיפר הזה לעצמי ..
חח בבקשהה תגיבו ..תקראו
ומקווה שתאהבו כי ההמשךך יהיה ממש יפה =][=

ואבריל?! תודה נשמה ..אני קוראת את כל הסיפורים שלך :] את כותבת מהמםםם

יאא.. מ=ע=ל=ף=.#!!.
פרק ל=י=ג=ה..

דיי תמישכי השארת במתח..=[[

ברוכה הבאה..=]]

אוהבת ענברושק'ה..
המשךך =]]]
אהה ותודה מאמי=]
את בכלל כותבת מדהיםם! באמת😊
רוני : מה קורה מאמי?
אני : הכלל טוב מה איתך חיימשלי ?
רוני : מעולהה, פצצה, הכי טוב שאפשר..
אני : מה כבר קרהה ?!

רוניי הייתה ילדה מהממת..היא הייתה אחת החברות הטובות שליי ..
למרות שהיא הייתה ביצ'ית כזאת..
היה לה שיער שחור פחם ארוךך..ועיניי דבש יפים כאלה..
גוףף יפה כזה.. כמו של דוגמנית ..היא הייתה אחת הבנות המבוקשות של השכבה ..

רוני : סתםם , אני וגיא הצטרפתנו ..

------------------------------------------------------------------------------------------

הייתי בשוק הרגשתי את הלב שליי נופלל ..
אמרתי לעצמי "לי , תירגעי אל תבכיי, תירגעי ..

מיטל: לי יפ'שליי מה קרה?!
אחרי זה היא הבינה לבד אחרי שקראה את ההודעה..

הרגשתי ת'דמעות מתחילות לצאתת..
מיטל: לי שלא תעזי לבכות, את שומעת אותי?!
אניי יזיין אותהה , אני נשבעת לך תירגעי ..
טוב, זוזי שניההה

היא הזיזה אותי מהכיסא השחור שהיה מול המחשב..
והתחילה לכתוב הודעה לרוני

אני : מיטל מה את עושה ?!
מיטל : אל תדאגיי נשחק ת'משחק שלהה ..

ומיטל התחילה להתכתב במקומי..

רוני : מה קרה מאמי שאת לא עונה
מיטל : סתםם דיברתי בטלפוןן עם איזה יודניק אחד..
רוני : וואלה..
מיטל : וואלה וואלה.. פשש יפה מזל טוב לך ולגיא..=][=
רוני: מה כפרה את כבר לא אוהבת אותו ?!

אני : את רואה איזה כלבה היא..היא אומרת לי דווקאא ..דווקא..
והדמעות זלגוו ..

מיטל: חכיי יפ'שלי היא תקבל את שלה..מילה שלי ..

מיטל {שמדברת בשמי} : וואלה לא נשמה..חח ירד לי ממנו מזמן..הוא התכער אחווו'שלוקים
בליי להעליב נשמה..
טוב בקיצור אני זזה מאמיי עם מיטלושש ..ביי מזל טוב

אני : למה אמרת לה את זה ..?!?!
מיטל : מה את לא מבינה?! היא מנסה לעשות לך דווקא..אני לא מבינה איך את כזאת תמימה..
מאז כיתה ה' היא ככה אלייך..מאז שעברת לקשתות ..
מה את לא שמה לב?

שתקתיי...באמת נזכרתי בכל מה שהיא הייתה עושה לי בקשתות..

ועכשיו כדי שתבינוו את הכלל ..אז ככה ..



בכיתה ה' עברתי לבצפר חדש..לקשתות..לפני זה למדתי בצפר ד"תי..2שש
אז זה כאילו שהעולם השתנהה מבחינתי..
כשעברתי הייתי נראית זוועה..הייתי דבה .. מכוערת כזאת [[ מודהה, אין מה לעשות :] ]]
לא היו לי בכלל חברות, ולא היה לי שמץץ בכלל מזה בנים ..

לאט לאט השתלבתי..נהיוו לי חברות בשפעע..
במיוחד מיטליי חיימשלי 😘
בנים ? חח סוף סוף קלטתי שקיים עוד מין בעולם הזה..
חח ושהוא גורם לפרפרים בבטן 😁

רוני ?! בהתחלה זלזלה בי אחוו'שלוקים..לא שמה לב שאני קיימת ולא היה לה אכפת ממני ,
היא הייתה מלכת השכבה .. למה שלה יהיה אכפת ממני [?!]

לאט לאט .. נהייתי יותר יפה .. ובדרך יותר מקובלת..
הבנים התחילו לשים לב אליי..ואני אלייהם
ורוניי, שבהתחלה הייתי אוויר בשבילה..עכשיו הייתי איום בשבילה
היא ניסתה להחרות בי בכל הזדמנות
לא היה לי כח למשחקים האלה, אבל היא ? היא רצתה להראות לכולם ,שהיא יותר יפה ,יותר מקובלת ,יותר חשובה..

שמתי פס..באלוהים לא היה אכפת לי , היו לי ת'חברות שלי..ת'ידידים שליי ..
היה לי את גיא ?! [[עכשיו מבינות ??]]
טוב לא ממש היה לי אותו..היינו ידידים טובים , אבל הוא היה דלוק על רוני =/
הייתי עוד קטנה , חח לא ידעתי מזה חבר , לא ידעתי כלוםם
אבל באמצע ו' , שכבר לאפחד לא היה אכפת מרוני ..ואני ומיטליי היינו מרכז העניינים

הייה לי את החבר הראשון .. ומי זה היה [?!] גיאאאאא ..
זה היה בדיוק אחרי כמה זמן שהוא ניפרד מרוני ..

היינו חברים הרבה זמן..ניפרדנו חזרנו ניפרדנוו חזרנוו ..
עד שסוף סוף פעם אחת זה היה רציני .. זה היה בתחילת ז' ..
וגם הייתה לי נשיקה ראשונה :]]
אני לא רוצה לפרט הרבה .. אבל רוניי הייתה עושה לי דווקא בכל אפשרות
היא לא סבלה את זה שאני טיפה יותר מקובלת ממנה..שהציונים שלי יותר טובים משלה וכל השטויות האלה..
איך לא סבלתי את התחרויות האלה =//

אבל איך זה שנהיינו חברות ועוד טובות [?!]
לא יודעת..כשעברנו ל"אמורים " ==> חטיבה 😛
אז התחברנו..והיא גם תמיד ניסתה להפריד ביני לבין מיטלולי .. אבל בחיים היא לא הצליחה וגם לא תצליח!!@@#

כולם ראו שאנחנו חברות בציניות..וכולם ראו גם איך שהיא שונאת אותיי..וניסו לשכנע אותי בזה..
אולי עכשיו היא שונאת אותי..אבל אני מכירה תצד הרגיש שלה והיא בכלל לא כזאת..
ככה הייתי עונה לכולם ..

וגיא[?!] אחרי שניפרדנוו וניפרדנו בגלל שהוא קיבל את הצירפות הראשון שלי וזרק אותיי ..=//
ונפגעתיי רצח..אבל ר=צ=ח
הפסקנו לדבר..אמרתי לעצמי בחייםםם אני יותר לא ידבר איתו ..
הוא עבר בצפר.. וכל כיתה ז' בקושי ראיתי..אז שכחתי אותו..
אבל החופש התחיל..התחלתי לראות אותו..וכמו תמיד אני ומעיין התחלנו שוב להסתובב איתם
*ילדה יפה, שיער חום כזה..פנים עגולות יפות,וגוף ממוצע*
שאהבה את עומר ==> חבר טוב טוב של גיא..

לא רציתי שום קשר איתם..
לא רציתי שיעלה לי אליו שוב..לא רציתי לראות אותו שוב..לדבר איתו שוב ,
ובכלליות לא רציתי להסתובב עם עברייני צעצוע מסכנים =/
שכל החיים עושים פוזות ומעשנים..

אבל זה מה שקרה המשכנו להסתובב איתם כמו 2 סתומות..
מיטלי לא אהבה להסתובב איתם..לה היו את הידידים שלה :]

אז כן..שוב התחלתי להרגיש דברים , שוב כמו סתומה התחלתי להתאהב בו ,
והוא [?!] אין לי מושג מה הוא הרגיש כלפיי..לפעמים הוא היה שולח לי סימניםם..ולפעמיםם הוא היה מתחיל עם מעיין דווקא..מול העיניים שליי ..

עד שאמרתי לעצמי..לי, דיי מה את תקועה על אותו בנאדם?! נוו מה, אין בנים שרוצים אותך ,?!
זה לא שאני מסכנה מעפנה שאפחד לא רוצה אותה..
כןן רוצים ..אבל אני כמו סתומה מביאה לכולם אותה תשובה
"אני לא יכולה להיות חברה של מישו שאני לא אוהבת "..
אז פיספסתי הרבה בגללו..המוןן ..ועכשיו בח' אני לא מתכוונת לסבול בגללו שוב

מעיין עדיין דלוקה על עומר..למרות שהוא לומד הרבה ויוצא רק בשישי שבת מדי פעם ..יש לו בגרויות על הראש..
* הוא בן 15 וחצי..גדול מאיתנו בשנה וחצי בערך ..
ילד יפה דווקא..גוףףף יפה..אבל מה שהורס זה שיש לו עיניים גדולות
{שיניתיי ת'שפתיים ..חח המביןן יבין }

ורוני ?! הייתה דלוקה רצח על איזה אחד " ליאור" הםם היו כזה בקשר..לא חבריםם חברים..
בקטנה כזה ..



ישבתיי ליי על המדרכה בשכונה הישנה
אחרי שלויתי את מיטלי הבייתה , ואחרי שנשבעתי לה שאין מצב שאני בוכה שוב..
נזכרתי בהכל..בכל מה שקרה בשלוש השנים האחרונות ..

וגם קבעתי לעצמי עובדה..שרוניי היא סתם כלבה שלא שווה את הדמעות שלי
זאת הפעם הראשונה שחשבתי ככה על מישוו .. בחיים שלי לא ממש ממש קיללתי..ובחיים לא שנאתי מישו..
כמו שכבר אמרתי הייתי תמימה..יותר מדי תמימה הייתי אומרת..

""זהוו"" אמרתיייי לעצמי..
אבל כנראה שלא ממש לעצמיי..

" אזז מה ?! את גם מדברת לעצמך עכשיו ?"
וואייי יש לך סיפור מדהיםםםם

תמשיכי לכתובבב
מדהיםםםםםם מאמי המשךךךך !!
יאאא... מעללף.=]]

אהבתי כל כך..=]]

דיי תמישכייי....

בבקשה שזה יהיה גיאאאאא..... 🙄


מחכה להמשך..=]]


אוהבת עינברו'ש

שיגבוו עוד כמה ואז אני ימשיךך
אני באמת רוצה תגובות =//
מי שיכולה שתביא בנות שיקראו..
אוהבתת..

היום בערב יהיה המשךך =]
פאקק =// כתבתי עכשיוו המשךך ודווקא די ארוך...ומה קרה [?!] זה יצא לי ואני צריכה לכתוב שוב
בקיצור אני עייפה רצח, אז אני יכתוב מחר

אוהבתתתתת =][=


איזה מבאסס , אני צריכה להיזכר מה כתבתי =/

עזבוו, אני מוותרת
אני סוגרת ת'יספורר , איןן בכלל תגובות כנראה שלא אהבתן
טוב לא נורא :[
איזה התחלהההה סוופפפ=]]
המשששךךך:]]
ממאמי ההסיפור ייפה [=
אל תפפסיקי כי אין הרבה קוראים
אם הזמן יהיו עעוד
וגם יש בימיםה אחרונים בבעיה באאתר
ככה שיש מצב שהגיבו וזה נמממחק ...
תממשיכי מאמי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך