פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ה-חייים :]

✍️ -פשושית- 📅 19/09/2006 15:38 👁️ 3,649 צפיות 💬 105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 8
לאאאאאאאאאאאאאאא.@#!!...


בבקשה תמישכי..=]]

הסיפור מ=ע=ל=ף.#!..

המשך.#!!!..

ושנה טובבההה וחחגג שמחח.#!!.

אוהבת עינברו'ש
וווווווואווווווווווו ממש יפהההההההה=]

בובהה תמשיכייי.. כ=י=ש=ר=ו=ן

קורלוש_14 - תודהה מאמי =]
שירקה הנסיכה- באמתתת באמת תודה .. אני ימשיך !!
ענבר - ענברוש מאמייי הכי הרבה תודה בעולםם..את מפרגנת רצח =]]
אוהבת וכואבת - תודהה מאמי , אני ימשיךך


בננות תודה, באמת אני הולכת להמשיך לכתובב
תודה על הפירגון ואני באמת מקווה שיבואו עוד קוראים =]


ישבתיי ליי על המדרכה בשכונה הישנה
אחרי שלויתי את מיטלי הבייתה , ואחרי שנשבעתי לה שאין מצב שאני בוכה שוב..
נזכרתי בהכל..בכל מה שקרה בשלוש השנים האחרונות ..

וגם קבעתי לעצמי עובדה..שרוניי היא סתם כלבה שלא שווה את הדמעות שלי
זאת הפעם הראשונה שחשבתי ככה על מישוו .. בחיים שלי לא ממש ממש קיללתי..ובחיים לא שנאתי מישו..
כמו שכבר אמרתי הייתי תמימה..יותר מדי תמימה הייתי אומרת..

""זהוו"" אמרתיייי לעצמי..
אבל כנראה שלא ממש לעצמיי..

" אזז מה ?! את גם מדברת לעצמך עכשיו ?"
---------------------------------------------------------------------------------------


הסתובבתי וראיתי את עומר ..
" חח לא.. סתם חשבתי בקול רם "
עומר: חח שמתי לב..
אז מה, מה את עושה פה?
אני : סתםם יושבת , חושבת ..ואתה?! אין לך בגרות באנגלית מחר?
עומר : התבטל לי למחרתיים אז יש לי קצת חופש היום ..
אני : וואלה , יופי..!!
עומר : אז מה, מה עם גיא?
אני : מה איתו?
עומר: סתםם הוא צריך להגיע, אני מחכה לו פה..
אני : טוב , אז עזוב אני צריכה ללכת, לא בא לי לראות אותו
עומר: נוו מה? את עדיין כועסת עליו ,מאז?! מהחופש!?
אני : לא כועסת, פשוט לא באליי!

הבאתי לו נשיקה בלחי והסתובבתי ללכת..
ואז ..[?!] ראיתי אותו..

גיא: ליי , פשש יפה , מה קורה? לא רואים אותך לא שומעים אותך לאן נעלמת?
עשיתי פנים ציניות כאלה
והוא בא להביא לי נשיקה ..זלזלתי כזה ..כעסתייי עליו!!!
גיא: מה יש לך?
אני : כלום , אני צריכה ללכת יאללה ביי
גיא : חכי , דברי איתנוו , לאן את כל כך ממהרת..בואי שבי יש לי מלא מה לספר לך
אני : וואלה, עזוב פעם אחרת
גיא : חבלל , כי זה דווקא ממש מעניין
{סיקרןןן אותי 😛 }
אני : וואלה איזה דברים?
גיא : בואיי שבי קודם ..
הלכנו והשתיישבו בספסל שהיה ליד ..
אני : אזז ..
גיא : סתםם את יודעת מזמן לא ראיתי אותך יש הרבה חדש..
אני: וואלה, אני יודעת ו..מזל טוב
גיא : למה מזל טוב ??
אני : עלייך ועל רוני ..
גיא : מה לי ולרונייי [?!!?!]
אהה ..זה שהתנשקנוו?
"כההה .."
גיא: " חח אני לא צריך סנובית כמוה, לחירמונים וזה היא סבבה ..נותנת ..
אבל ככה אני לא צריך אותה .."

ידעתי שהוא אחדד כזה ..הוא כזה מניאק!!

אני : באמת ?! טוב יפה לך ..תהנה מה שבא לך יאללה זזתי ביי..
הסתובבתי והלכתי

---

גיא : מה יש לה?
עומר : מה אתה עדיין לא קולט?
גיא : לא קולט מה ?
עומר : מה אתה מצפה שאחרי מה שעשית לה היא תדבר איתך רגיל והכל?
אתה מכיר את לי..היא רגישההה חבל על הזמן
גיא : אניי?! מה עשיתי?

עומר תקע בו מבט כזה ..
גיא : אהה נו, בגלל מה שקרה בחופש ?!
אתה יודע טוב מאוד למה עשיתי הזה..ואתה יודע טוב מאוד שלא אשמתי =/
עומר : אתה צריך לדבר איתה!

---

חזרתי הבייתה וכל מה שרציתי זה לישון..
אבל מישו חיכה לי בבית ..

רוניי ?! מה את עושה פה..?
רוני : סתם באתי לבקר אותך ..אסור?
אני : מותר ..
רוני : אז מה איפה היית ? מי ראית ? מה עשית?
אני: סתםם ליויתי את מיטל הבייתה ועשיתי סיבוב..
רוני : ראית את גאיו'ש?!
אני : אממ ..לא

מה אני אמורה להגיד לה? שהוא לא אוהב אותה , שהוא רוצה לחרמן אותה ולזרוק אותה?!
בכלל זאת היא חברה שלי ולא נעים לי

רוני : אהה טוב..
וואי איך אני מתה עליו
את לא יודעת איזה שפתיים יש לו , וואי איך הוא מנשק
אופסס בעצם את כןן יודעת =//

-כמה בנאדם יכול להיות מגעיל..זהוו התפוצצתי מבפנים-

אני : את יודעת רוני, לא נראלי שהוא אוהב אותך באמת ..בלי להעליב כן?!
אבל את מכירה את גיא הוא מחפש בת לחירמונים ואז לזרוק אותה..
רוני : לי כדאי שתירגעי אם הוא עשה את זה לך זה לא אומר שגם לי =//////
כמה נפגעתייייייי ..אתןן לא מתארות לעצמכן!!
הילדה הזאת?! הכלבה הזאת?! הייתה אשכרה חברה הכי טובה שלי פעם..אתן קולטות?????

רוני : וואי לי סליחה , לא התכוונתי
אני : עזבי אותי אין לי כח אני הולכת לישון
רוני : את רוצה שאני ילך?!
אני: תעשי מה שבא לך!!!!

היא יצאה וטרקה את הדלת..
נרדמתי מהר מהר.. חלמתי שאני רוקדת עם גיא סלואו ..
בשיר שלנוו ..

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Every time I walk out the door
I see him die a little more inside

רקדנוו, רקדנו
אז שהתעוררתי וגיליתי שזה בעצם הפאלפוןן שלי ..
על הצג ראיתי 'מספר חסום' ..

אולי זה גיא ,חשבתי [?!]
"הלוו "....

אממ ..לא יצא משוו ..
לא משו?! יצאא מ=ד=ה=י=םםםםםם

איןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן סוף הדרךךךךך בקשהה תעשיי עוד המשךך היוםם=]=]

ושנה טובהה לכולןןןןןןן =] הלוואי וכל מה שתרצו יתגשםםם 😉
מ=ע=ל=ף.#!!!..

פשוט מ-ו-ש-ל-ם..

דיי תמישכי..

אוהבת עינברו'ש
יפ'שלנוווווווווווווווווו ......

אהבנווווו את זה אחושלוקיםםםם..!!

כפרוותת עליךךךך שימי המשךך!!!!

אוהבוות אחושלוקים...... : נעה וטל-טל :]]]]]]

נ.ב. - אל תיפגעי זה בצחוקק אחושלוקיישן
מדהיםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךך
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!


-יסווו-

תודה יפות שלי על התגובות..אתן לא יודעות כמה טוב זה עושה לי =][=


נרדמתי מהר מהר.. חלמתי שאני רוקדת עם גיא סלואו ..
בשיר שלנוו ..

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Every time I walk out the door
I see him die a little more inside

רקדנוו, רקדנו
אז שהתעוררתי וגיליתי שזה בעצם הפאלפוןן שלי ..
על הצג ראיתי 'מספר חסום' ..

אולי זה גיא ,חשבתי [?!]
"הלוו "....

--------------------------------------------------------------------------------


הייתי קצת מעורפלת כזאת אחרי השינה ולא זיהיתי את הקול..

.... : נוו לי , זה אורן ..
אני : אהה חח אורן מאמי מה קורה ? סליחה פשוט רק התעוררתי..
אורן : חח שמתי לב כפרה , את רוצה אני יתקשר יותר מאוחר??
אני : לאא עזוב מאמי, אני כבר קמה..
אורן : אהה אוקיי .. אז תקשיבי בא לך לבוא היום ל"צוף על המיםם" ?
אני : מה ? יענו המועדון ?
אורן : כהה.. מה אכפת לך יהיה כייף ..
אני : לא יודעת אם ירשו לי ..אני ידבר עם ההורים שלי ועם מיטל ואני כבר ידבר איתך טוב מאמי?
אורן : טוב יפיופהה..אז יאללה ביי
אני : בייו'ש

אךך' כמה אני מתה עליו
* *אורןן [?!] הידיד הכיייי טוב בעולם ..הוא יודע עליי ה=כ=ל.. הוא כמו מיטלי מישבילי..טוב כמעט 😛
גבוה .. עם שיער חום מחומצן וענייםםם הכיי מדהימות בעולם ..ירוקות כאלה כמו של חתול ..**

יאא אם הוא לא היה ידיד שלי ואם לא הייתי מתה עליו כמו על אח..כבר מזמן הייתי קופצת עליו חיחיחי =)

הלכתי טיפה לאייסיקיו ..
וכתבתי אוואי
" פהה =]]
יש מצב היום בצוףף ..
מיטלי דברי איתי הכי דחוף שיששש..

יש חברות ו..איןן חברות =/ "

רציתי שרוני תראה ותבין שזה אלייה..שתבין עד כמה שהיא חראית..שתסבול!!!

רק סיימתי לכתוב אוואי..וההודעות באו ..

--
מיטל : מאמי?
אני : אהה כפרה.?
מיטל : מה רצית לדבר איתי..?
אני : אהה..חח מאמי בואי נצא לצוףף ..
מיטל ? היוםםם ?
אני: כןן נוו מזה באלי קצת לשכוח מהכל..מגיא ,מרוני
מיטל : טוב מאמי אני ינסההה לבוא ..
אני : אוקיי תודה יפיופה

--
רוני : לי ??
רוני : נווו לי, אני יודעת שאת פה?
רוני : נוו מה את עכשיו לא מדברת איתי..
אני: אני פהה..אסור לשתות?!
רוני : את כועסת????
אני : לאאאאא
רוני : פיי איזה מזל :]]
את יוצאת לצוף ?

אני : יש מצב ..
רוני : טוב אז אולי אני גם יבואא..

אוףף רק זה חסר לי =// אני מנסה להתרחק ממנה ..

--
עומר : לילילילי ?
אני : אהה מאמי.?
עומר : גיא דיבר איתך?
אני : על מה יש לו לדבר איתי ?
עומר : סתםם..הוא דיבר או לא..??
אני : לאא =//

אהה הינה הוא שלח הודעה

--
גיא : ?
אני : ??
גיא : מה קורה?
אני : וואלה טוב ..מה איתך?
גיא : הכלל סבבה
תקשבי .. אממ את כועסת עליי או משו ?
אני : לא..למה שאני יכעס..

גיא : את קרה כזאת רחוקה ..כבר מלא זמןן
אני : וואלה..מןן הסתם
גיא : נוו מאמי ..עוד מאז ? את כועסת ?
אני : אניי לאאאאאאא כועסת
גיא : טוב!!!!

גיא : נוו לי..אני חייב לדבר איתך על זה..
זה נשמע רע..אבל זה לא היה ככה..
אני: תקשיב, אין לי על מה לדבר איתך..זה קרה לפני יותר משנההה ..!!
מה נזכרת בזה פתאום..כל הזמן הזה לא היה לך אכפת אם אני רחוקה או קרה אלייך!!
עזוב זהוו נגמר ועבר!! לא כועסת ולא כלוםם..
גיא : את לא מבינה .. אני כןן ..כןן היה אכפת לי פשוט לא יכולתי לדבר איתך עעל זה .. וידעתי שאם נדבר על זה נריב שובב
אני לא רוצה לריב איתך
אני : עזוב טוב ? איןן לי כח אני זזה ביי

וכיביתי את המסך
ידעתי שאם אני ימשיך לדבר איתו..אז הוא יצליח לשכנע אותי ..ואני כמו דפוקה שוב יאמין לו!!

שמעתי את האוו אוו של האייסי.. אבל זה לא היה במחשב..זה היה בפלא
כששולחים לי הודעה יש לי אוו אוו :]]]

" ישששששש אני יוצאת!!!! תדברי עם ההורים שלך .."
הודעה מאת מיטלוש אישתי

אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ..

*נטלי - האמא הכי טובה והכי מתחשבת בעולם .. כמוו חברה טובה..נמוכה כזאת רזה..ונראת ב 20 ..*

נטלי : מה קרה ? מה הצעקות?
אני : אמא תגידי...אני יכולה לצאת לצוף ?
נטלי : בבריכהה ??
אני : חחחחחח לא .. חח צוף זה מועדוןן..
נטלי : אהה ..חח את קטנה את לא חושבת? ..

בקיצור אחרי שיכנועייםם עמוקים..שיכנעתי אותה!!

אני : יש יש יש יש את האמא הכיייי טובה בעולם..מי אוהבת אותך יותר ממני?!
נטלי : חח .. כןן כןן כשאני מביאה לך לצאת למסיבות..
אני : חח לא נכון..צחקתיי =]

בשעה שמונה הלכתי למיטלי..לבשתי חצאית מיני ג'ינס ..וחולצה שחורה צמודה מהממת ..
ונעליים תנכ"יות..חח תאמינו או לא זה ה-נעליים אצליינו ..
מושפעים חח ..

עשיתי פןן בשיער..והתאפרתי טיפה..
והייתי מוכנה..לקחתי מאמא 150 שקל ויצאתי..

תודה ממיי ..=]]

התקשרתי לאורן ..

אני : אורןן מאמי אני בדרך למיטל ואז נלך למרכז להסעות ..
אורן : סבבה מאמי אני יחכה לכם שם עם כמה חברים ..
אני : סבבושש..

--

יאא כמה שאת מהממת..אחוווו'שלוקים [[[ חח]]] .. אמרתי למיטלי אחרי שעתיים של התארגנות..
מיטל : היה שווה לחכות אהה ?
אני : לאאאא..
מיטל : חח רעההה ..
אני : רעה שמתה עלייך ..
מיטל : חח כפרוניי ..טוב יאללה זזנו ?
אני : אממ..כןן
מיטל : כמה את לקחת?
אני : 150
מיטל : אהה אוקיי ..

מיטל : אמאאא..תביאי לי 150 שקל ..

אני: חח שרוטהה ..

--

הגענו למרכז .. היו שם איזה 50 ילדים..שכולם חיכו להסעות ..
הגיעו 3 אוטובוסים וכולם עלוו..

אנחנו כמו תמיד ישבנו מאחורה באוטובוס..

אני , מיטל , מעיין [ זאת שאוהבת את עומר - חבר של גיא !! ] ,
אלונה - חברה טובה..ילדה יפה..אבל פאקצה כזאת..קצת זנותית .. =/

אורןן היפיוףף , עמית-[: החבר הכי טוב של אורן ובמקרה הילד שמיטל אוהבת :]
דני - אחד מהחבורה שלהם .. גבוה..טיפה שמנמןן ..גדול כזה ..
ודימה - חתיךך רצח .. וסנוב רצחחחחחחח!! אבל בסך הכל אחלה ילד

ישבנו כולם מאחורה .. והתחלנו לסועע..
התרגשתי טיפה..כי בכלליות זה המסיבה האמיתית הראשונה שלי ..
אבל גם פחדתי טיפה..כל הסיפורים האלה שסיפרו על הצוףף..
שהבנים שם מתחילים איתך..רוקדים איתך..ואז מנשקים אותך ..

רציתי להנות, לרקוד, לכייףף ..אבל להצטרפת ?! ממש לאא
עדיין אני שבורה מכל הענייין של הנשיקות..

הגענוו אחרי איזה 25 דקות נסיעה
יצאנוו המקום ע=נ=ק ויפה..לא במקום סגור..
היה אחלהה ..עשינו כמה סיבובים ואז התחלנו לרקוד..
איזה צחוקיםם היו .. רקדתיי..התחילו איתי :]]
ואם מיטלי בכלל ..איזה צחוקים איתה , איזה אחד בא אלייה רקד איתה ואז ניסע לנשק אותה בכח
היא כולה נבהלה נכנסה ללחץ וברחה משם ..
זה היה כל כך קורע..מסכנה שליי

לא נתתי לאפחד לנשק אותי..אני לא שרמוטה או משו
אבל אלונה לעומת זאת..התנשרה פעמייםםם אם ילדים שהיא לא מכירה ..
טוב, עניין שלה אני לא מתערבת
הכלל היה כל כך טובב =]]
רקדתיי עםם אורן , ועם עוד כמה, היה כייף לא נורמלי

עד שבא אליי מישהו מאחורה לרקוד.. אתם מכירות את זה שבאים אלייכם מאחורה..ואתן בכלל לא רואות מיזה..
אז רקדתי ורקדתי איתו
כשפתאום אני רואה את מיטל מסתכלת עליי בפניםם כאלה..!!!
ועושה לי עם העיניים להסתכל אחורה ..
הסתובבתי ולא האמנתיי ..!!!!!!!


--


מקווה שאהבתןן..מחר המשךך מבטיחה =][=






יאאא.. מ=ע=ל=ף.#!!!!!!!!!!..

אייןן איןן בבקשה תמישכי.=]]

סיפור ל=י=ג=ה.#!!..



אוהבת עינברו'ש
צוף על המים זה אחד המועדונים :]
מתי היית שםם?!
ומאיפה את ד"א?
זהה פשוטט נדיריריר!@#$%
ה
מממ
ששששש
ךךךךךךךךךךך :]
מושלםםםםםםםםםםםם
תמשיכיייייייייייי
מהררררר מהררררררררררררר

-יסווו-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך