סליחה כאילו מה זאת החוצפה הזאת אין תגובות אין סיפור?!?!?
אני רוצה סיפור נ=ק=ו=ד=ה..
חחחח
יאללה בנות כל אחת עכשיו מגיבה 10 פעמים
מי שלא מגיבה מניאקיתתתתתת
רוצים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
רוצים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני דורשת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרק פשוטטט..
מ-ד-ה-י-ם.#!!!...
מווששלללםםם..
מחכה להמשך ומהרר...
אוהבת עינברו'ש
[B] עוד תגובה אחת ואני ממשיכה :]]
דיאני - אין איןן עליייךך..תודה יפיופה
החיוווך על הפניםם שליי ענקק => רק בזכותך =]]
התחלנו לסועע..
שמענו מוזיקה ודיברנוו..
אני: אילןן, אנחנו גרות בכיוון השני..
אילן: אני יודע ..
אבל הוא המשיך בכיוון ההפוךך...
נ=ל=ח=צ=ת=י
==================================================
"אילןן..מה אתה עושהה?!"
אילןן נוו תעצורררררררררר
"לי כפרה אני רק ממלא דלק .. מה את דואגת.."
"אהה אמ.. טוב"
{פייי..איזה הקלה..איך נבהלתיי, כבר לא יודעת מה חשבתי שיכול לקרות..}
הם הסיעוו אותנו הבייתה, כשחזזרתיי
אמא הייתה בבית, כמה זמןן לא ראיתי אותה
"ממייי , יש לך חופש היום ?!"
" לאא .. מצטערת לייליי שליי [[ ככה אמא קראה לי =) ]]
"אבלל מחר אני מרשה לך לקחת קצת חופש מהבית ספר.. ואני יקח חופש
וזה יהיה היום שלי ושלך..טוב מאמי?
"ישששש..תודה אמא"
עליתייי למעלה , ופשווווט נרדמתיי..
עד שפתאוםם הפלאא צלצל..
"הלוו.." .. כןן זאת לי..מי זה?"
"אלכס"
"אלכססס מאמי מה קורה.."
"סבבה כפרה, יש מצב אני רואה אותך..התגעגעתי.."
"מתיי בא לך?"
אממ..עוד חצי שעה במרכז..מתאים לך?"
"אחלה מאמיי"
"טוב יאללה אני כבר יראה אותך..ביי יפ'שלי"
בהה ביי.."
קמתייי..התקלחתי..הסתרקתיי
לבשתי ג'ינססס נמוךך בהיר והכנסתי אותו למגף בוקרים חום
חולצה לבנה צמודה עם מחסוף קטן :]
ולקחתי גם ג'קט ג'ינס כי כבר היה מתחיל להיות קר בערבים..
הלכתי לאייסי וכתבתי אוואי..
" לאא פהה..
יצאתיי עםם אלכס היפיוףף ..
מעיינוש תודה על היום כפרוני..את זאת באמת חברה אמיתית ..מואההה 😘 "
לקחתיי תיק קטן ושמתי בפנים..ליפסטיק..מסטיקים..מפתחות..ו100 שקל
ביקשתי מאבא שיסיע אותי למרכז..לא אהבתי לסוע באטובוסים בערב..
והליכה זה בערך 20 דקות מהביית
הגעתיי.. והתקשרתי לאלכסס..
"איפה אתה מאמי?"
"חח מאחורייך"
הסתובבתי..והוא ישר הביא לי נשיקה קטנה על הלחיי..
"חח חמודד ..
"חח חמודה"
צחקנו..היה לי איתו כל כך כייףף..
אבל הוא ראה שמשהו עובר עליי..
"מאמיי מה קרה?! ספרי לי סמכי עליי..
"כלוםם באמת שכלוםם.."
"טוב, אם את לא רוצה לספר.."
"טוב נוו, תקשיב..
וסיפרתי לו..ה=כ=ל
פשווט ה-כ-ל..
"יאאא.. תראי..גיא הוא באמת זבלללללללל..
אבל מיטל? את לא צריכה לריב איתה בגלל שטויות.."
"שטויות או לא..היא שיקרה לייי..הם עשו ממני צחוק"
"טוב תראי מאמי, אני לא רוצה להתערב..תעשי מה שבראש שלך, אבל את סתם רבה איתם..סתםם "
הייתה איזה שתיקה של כמה דקות..
"אני אוהבת אותוו.."
"אני יודע מאמי, אבל הוא לא שווה את זה..הוא לא שווה כלום
את ילדה מיוחדת את יודעת..את שונה מכל הפאקצותתת שיש פה.."
"איךך אני ישכח אותו?!! אייייך?!"
אני יעזור לך ..הוא אמר בחיוךך..
"חייכתי בחזרה.. וואי אלכסס..אתה אשכרה בנאדםם מדהיםם.."
"חח אני יודע"
טיילנוו בערך עד 11 וחצי..בכלל זאת מחר אני לוקחת לי יום חופש..
"טוב מאמי, יש לך מחר בצפר לא?"
"אממ האמת שלא, בגלל שרק עברתי..אז אני מתחיל רק בתחילת שבוע הבא"
"וואלה?! ואיפה תלמד?"
"איתךךךךךךך..הוא אמר בכלל ילדותי"
"חחח יששששששששש "
וצחקתיי..
"וואי איזה חיוך מהמםם יש לך.."
" חח מי שמדבר"
" את כל כך יפה, את יודעת.."
"תודהה.."
....הוא התקרב אליי..ולאט ולאט, השפתיים התקרבוו..
הרגשתיי אותוו..
" לאא..אני לא יכולה..
התרחקתייי ..
"טווב..אני מביןן..
סליחה לא הייתי צריך "
"זה פ'סדרר .."
---
אורן: מיטל אני לא יכול יותרררררררר..
מיטל: מה אתה חושב שלי זה קל , לא לדבר איתה..
אורן: אבל לי זה יותר קששהה.. אני פשוט לא יכול יותר..היא צודקת יצאתי חרא
אבלל לא רציתי שהיא תפגע, אני אוהב אותה יותר מדי..
מיטל: גמאניי אוהבת אותה , היא פשווט אחותיייי.. אני לא יכולה לריב איתה ככה..
אורן: אבלל אני לא אוהב אותהה ככה, אני אוהב אותה בצורה אחרררת
---
הלכנו כל אחד הבייתה..
הוא הבטיח שיתקשר אליי מחררר..
הוא היה כל כך חמוד..רק אם הייתי מכירה אותו לפני שנהה, הכל היה שונה..
הלכתיי לישון עם חצי חיוך על הפניםם..
לפחות יש מישהו שגורם לי לחייייך..
[SIZE]
[SIZE=5]
יצא טיפהה מרווח כזה..
לאאא יפהה..
טווב לא משנה כבררר..
תודה לכולןן התגובות, אתןן פשוט מדהימותתתתתתת
מהממממממם
ממששש אהבתי תסיפוור(:
תמשייכיי =)
תודהה לכולןן.. אתןן מעלות לי חיוך ענקק..
אבל בקשר ל"מדהים המשךך "
חח כל פעם אומרות ליי את זה..
רציתי לדעת מה מדהיםם?! ושלא תכתבו סתם מדהיםם
טוב לא משנה בקיצור אוהבת את כולכןן..מחר יהיה המשךך
יואוו פרק מהדיםם
אהבתי =]]]
המשךך!!
דיאניי תודה חיייימשליי
את הכל בשביליי..אני כל כך א ו ה ב ת אותך :]]
יאאא..
פרקקק מ=ו=ש=ל=ם..
ב.ד.ו.ק.#!!!..
כל כך נבהלתי...=//
מחכה להמשך מהיירר...
וארוווךך..=]]]
אוהבת עינברוש
הצטרפתי עכשיו ואני חייבת לומר שהסיפור פשוט מושלםם!
יאוו את כותבת כל כך יפה וממש אהבתי את כל הרעיון..
תמשייכי דחוף..[:
אוהבת:
נויה..[: