מאמייי סיפוררר הורסססססססס
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףף
סורי שלא הגבתי הרבה זמןןן!...
אני מתה עליךךךךךך ומתגעגעת טיליםםם
😊
הסיפור מעניין...
נוגע ללב.
יש לך הרבה דימיון מעריכה את זה.
אני ממליצה שתפסיקי לשגע את הקוראים בבקשת תגובות, הם יגיעו אל תמשכי את הסיפור הרבה...את משאירה אותנו במתח.
ענבר- תודה חיימשליי :]] אוהבתת המווון המווון
נויה - תודה ענקית מאמי, איזה חיוךך העלת לי על הפניםםם..את לא מאמינה :]]
חמודנות - אוהבתת המווון המוון..מתגעגעת רצחח..מתי באה אליי?
ילדת רחוב - תודה , ובקשר לתגובות .. אני רוצה שיגיבו כי אני לא רוצה לרשום את הסיפור בלי קוראים, את מבינה?!
בנוווות , המשך בערב..
חולה עללל כולכןן =]
וואווווווווווווווווווווו ממש יפה וסורי בובה שלא הגבתי פשוט חופש ולא הייתי בבית..
המשךךךךך=]
חחח ואת עכשיו העלת חיוך על הפנים שלי..[:
יאללה תמשיכי בובה..
אוהבתת
בנננות מצטערת, פשוט לא היה לי ממש זמןן להמשיייך
החופש היה ממש עמוס חח :]
מבטיחה להמשיך מחר, או יום שניי :]]
ותודה על כל התגובות המדהימוווווווווווווווווווווווווות, אוהבת המון =][=
יאווווווווווווווווווווווו
תמשיכיייייייייייייייי
זה פשוט מ=ד=ה=י=ם=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-יסווו-
חיימלשלי!!
למה את לא ממשיכה לכתוב!
אוףף איתך!!!צאי איתי החוצההה
סיפור מדהים אבל תמשכיכי אותווו
בה ביי
זהו? את מפסיקה לכתוב? כי כבר שבועיים וחצי את לא כותבת..
חבלל סיפור מדהיםםםםםםםםם
יפה בטרוף נשמתי תמשיכי לכתוב תמידדד !!!
גלושלךך
בנווות אני ממש ממש ממש ממש מצטערת
המחשב לי נדפקק ושבועיים לא יכולתי להמשיייך, עכשיו ישר כשתיקנו לי אותו ישר באתי לפה כדי לכתב לכם שאני מצטערת..
אני מבינה אם כמה בנות פרשו באמצעעע..
אבל מחר אני הולכת להמשיך , אוהבתתת המוווונים 😊(:
חחח סופסוףףף וואי התגעגענוווווווווו=]
בנוות עזבוו, אני באמת מצטערת..אבל אני סוגרת את הסיפור
אין לי כבר חשק לכתוב, ואין לי כח לכלום
אולי מתישהו אני יכתוב חדש..אבל בינתיים לא =/
אני מצטערתת..ובמילא היו פה קצת קוראות
אבל לכל אלה שהיו אני פשוט מ.ת.ה עלייכןן
ותודה על כל התגובות המדהימות
אוהבת המוווון ..בייו'ש =][=