יאאא.. מ=ע=ל=ף.!!!!!!!!!!!!!!!!1..
תמישכי פליז...מחכה=]]
3>
ממשש יפפה
תמשיכיי בובה
מוואה עננקית
בנות אתן לא מבינווות איזה ביאוס =[[
כתבתי פרק שלם והכל נ-מ-ח-ק.
כללללכך מבאסססססס =[[
עודמעטט אני אמשיךך!!
תודה על התגובבבות!!
אוהבתתתתתת מללאאןן!
אמא יצא מהחדר..
והמחשבות הסוחפות נשאר מהדהדות במוחי ללא מנוח..
עד שלאט לאט.. נרדמתי שוב..
= פרק 7 =
הטלפון צלצל , והעיר אותי מהשינה לא שינה שישנתי..
לפחות ניסיתי לישון כי הכאב ראש לא עבר..
רגע , זה בכלל לא טלפון זה הודעה , גאדד! לא שותה יותר :\ [כן ממש יודעת לדבר :\]
אפיללווו את הצלצול שלל הטלפון אני כבר לא זוכרת.
הודעה מ- רני היפה שלי :]
" נשמה שלי... אני פשוט חייב לדבר איתךך.. תקשרי אליי כשתראי את ההודעה.. "
צלצלתי אל רן. רציתי לדעת מה קרה.....
אתמול...
אני - הלו, רן?
רן - יפהה שלליי
אני - מה קורה ככה ?
רן - כאב ראשש
שנינו ביחד - מטוררררררף
אני - חחח
רן - זה גוררלל
אני - מה גורל?
רן - אאני ואת..
אני - טובב אחחי..
רן - את לא מאמינה בזה ?
אני - לא בדיוק חח...
רן - אני כן.. את הגורל שלי.
אני אוהב אותך.
אני - גמני אותך...
רן - את יכולה לבוא אליי ? אני צריך שנדבר..
אני - כן.. מתיי ?
רן - מתי טוב לך ? עכשיו כבר 4
אני - ב5 אני אצלך!
רן - את הנסיכה שלי...
אני - ביי ביי
פתאום צץ על פניי חיוך ע-נ-ק-י.
אבל מה קרה שפתאום הוא כ"כ נחמד ? לפניי זה הוא לא היה ככה..
כאאילו כן.. אבל לא כלכך.. טובב.. האמת לא ממש מעניין אותי.
בדרך לרן, לירון התקשרה אליי...
אני -לירוני?
לירון-מותקק , מה נשמעע?
אני - סבבה מה איתך?
לירון - וואללהה נחמד.. טוב תקשיבי ישלך איזה 120 שקל ככה ?
אני - כןן למה ?
לירון - יום ראשון יוצאים סיבוב עם שלומי וכמה ידידות וזה... ותגידי גם לרון.. באלך?
אני - למה לאא חח.. בכיףף
לירון - סבבה דברי איתתיי אוהבתת
אני - גםםםם ! מואה מואה
ניתקתי , והרגשתי שזה פשוט היום שלי !
הכל כלכךך טוב פתאום =]]
הגעתי לרן ,
אמא שלו קרן ממש נחמדהה.. :]
אמרתי לה שלום , לקחתי לי בקבוק קולה קטן [יש להם מלא, אבא שלו מנכל קוקה קולה]
ועליתי לחדר של רני..
אני - רננננני
רני שכב על מיטה חצי ישן.. למרות שהוא לא ממש השתכר אתמול..
רן - יפה שליי!!
התקרבתי אליו ונתתי לו נשיכה ארוכה בפה.
פתאום הרגשתי סכין בלב.. הייתה שאלה אחת שהייתי חייבות לשאול את רן.
אני - רנוש..?
רן - מה? :]
אני- מה אנחנו רני?
רן - מה שתרצי..
אני - אני.... אני רוצה ביחד.
רן- אז אנחנו ביחד...
אני - אני רוצה עוד משהו...
הרגשתי שהגיע הזמן.. הרגשתי שלמה עם עצמי..
התקרבתי אל רן..
רן - מה את עושה ?
אני - מה שאני מרגישה..
רן - אני אוהב אותך..
רן שם יד אחת על פני , ויד אחת על מותניי
והתנשקנו..
הוא הכניס את הלשון שלו לפי , והרגשתי את המגע הנעים של שתיי לשונות מתרכבלות
אחת בתוך השנייה, השפתיים שלו היו כלכך רכות ונעימות.. והעור שלו היה חם ודורש מגע..
התנשקנו מאהבה , הוא ליטף את שערי , נישק את צווארי , והגענו למצב שרק הלשונות שיחקו ..
הייתי בטוחה שזה יסתבך כי לרן יש עגיל בלשון .. אבל זה לא הסתבך , זה היה כלכך כיף .. שיחקתי לו בעגיל..
והוא העביר את הלשון שלו מעל שפתיי , אף אחד לא עושה אתזה. רק הוא , אפילו בסרטים לא ראיתי כזו נשיקה..הוא ידע בדיוק איפה לגעת... אחריי בערך רבע שעה התנקתנו..
רן - וואו ..
אני - ואני ?! מה אני יגיד..
רן - את מנשקת מעולה..
אני - ואתה בכלל..
רן - אני אוהב אותך אוהב אוהב אוהב כלכך אוהב אותך!
רן התקרב אליי שוב ונתן לי מלא מלא נשיקות קטנות במצח.. נשיקות מתוקות כאלו.
אני - יפפההה שלליי בוא אליי..
נשכבתי אחורנית ורן נשען על החזה שלי 😁
נו אזמה חח. :]]
ואז.. אז נזכרתי מה מטרת ההגעה שלי אליו..
שיחקתי לו בשיער ושאלתי..
אני - רני... אז מה קרה אתמול..
רן קם במהירות מעליי , הסתכל עליי.. ושתק..
= השמךך יבוואאאאא!! =
מ-ד-ה-י-ם
אני צ'ה המשכוןןןןןןןן : ]
ווואההההה
מממהה קרהה ללהם =[ ?!
תמשייכיי מאמי
# שבבתת שללום #
מוואהה
יאאא.. מ=ע=ל=ף.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1...
פרק מ=ו=ש=ל=ם..
דיי כל כך מעניין לדעת מה קרה להם !?!?!..
תמישכי פלייזז...=]]
3>
מאמי את ממש ממש ממש כישרונית
תמשיכי 😁
בננותת תודה על התגובותתת אוהבתת מלאא!!
נשכבתי אחורנית ורן נשען על החזה שלי
נו אזמה חח. :]]
ואז.. אז נזכרתי מה מטרת ההגעה שלי אליו..
שיחקתי לו בשיער ושאלתי..
אני - רני... אז מה קרה אתמול..
רן קם במהירות מעליי , הסתכל עליי.. ושתק..
= פרק 8 =
רן-האמת..?
אני-רק את האמת.
רן-לא קרה כלום..
אני-מה זאת אומרת?
רן-זאת אומרת שלא ניצלתי את זה שהיית שיכורה.
הסתכלתי עליו במבט מאמין לא מאמין.
אני-באמת?
רן-ביקר לי.
אני-מה יקר לך?
רן-את!
אני-אתה נשבע בי?!!?!?
רן-חחחחחחחחח...אז בלא יקר לי ? P=
רן הסתכל עליי והוציא לשון, התקרבתי אליו ונשכתי לו אותה בעדינות
כדיי למשוך אותו אליי.
אני-רניייי אתה כלכךך מדהים
רן-אוישש תנוחי
אני-אני נחה :]
רן-הציצים שלך נוחים
אני-יא!!!!!!!!
רן-חחחחחח מה יא?
רן העיף עליי כרית וככה התחילה לה מלחמת כריות מטורפתת!
שנגמרה כרגיל בנשיקה..
אחח הנשיקה הראשונה שלי =] באמת שהיה מדהים.
הוא הכי הכי מדהים, אני מתה עליו!
מה שקטע את השיחה שלנו היה הטלפון מאמא, היא אמרה שאני צריכה לחזור!
שהיא צריכה אותי.. ולא יודעת מה..
רן-טוב יפה שלי.. דברי איתי..
אני-טוב חיים שלי..
נתתי לו נשיקה קטנה בפה,
ונכנסתי הביתה.
אני-אמאאאאאאא מה יש לאכול?!?!
אמא-לא אכלת אצל רן?
אני-אני שמנהה רוצה לאכול עודד נו אזמה?!?!
אמא הסתכלה עליי במבט מופתע,
הדיבור שלי אלייה פתאום נהיה יותר מזלזל.
וכבר לא היה ממש אכפת לי שהתחתון שלי קצת בחוץ,
או שרואים לי את הבטן.
אני-מהההה?!?!
אמא-כלום, מסתכלת עלייךך אסור? תרימי את המכנס בבקשה.
אני-לא רוצהההה! =הורדתי את המכנס ונשארתי את התחתונים=
אופסס.. בדיוק רוני נכנס..
האמתת? לא ממש ממש עניין אותי.
רוני-מששששששוגעת!
אני-שתוקק,זה כמו בגד ים.
רוני-סקסייית,ררררר
אני-אתה אחחחחח שליייי!! יסוטטטטטה
רוני התקרב אליי ומחץ אותי בנשיקות בלחי
אני-רוננננייי דדדדעייייייייייייייייי
רוני-חחחחחחחחח מת עלייךךך
אני-אוווווהבת!! 33>
הרמתי חזרה את המכנס והלכתי לחדר.
הדלקתי את האייסיקיו וראית הודעה מלירון
לירוונני המלכעע :] :
בובי?
ליאל שהרבן (: :
מה מאמי?
לירוונני המלכעע :] :
לא שכחת יום ראשון כע?
ליאל שהרבן (: :
לאא חח.. דברי איתתיי..!
לירוונני המלכעע :] :
את באה!!!
ליאל שהרבן (: :
ככככככןןן :]
לירוונני המלכעע :] :
שלללאא יהיווו פאדיחוותת האא 😛
ליאל שהרבן (: :
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
לירוונני המלכעע :] :
איך היה אצלללל רןן ?
ליאל שהרבן (: :
התתתננשקננוו :]
לירוונני המלכעע :] :
חחחחחחחחחח פששש סוףסוף!
ישלו עגיל בלשון נכון?
ליאל שהרבן (: :
ככככןןן גרררררר =]
לירוונני המלכעע :] :
לא באלךך גם לעשות ?
ליאל שהרבן (: :
ללאא יודעתת.. אולליי... חח :]
לירוונני המלכעע :] :
מממממתה לעשות, אני יגיד לעידו שיזייףף לי אישור.
ליאל שהרבן (: :
חחחחחח טאף :]
לירוונני המלכעע :] :
יאללהה עושות ביחדדד?
ליאל שהרבן (: :
אבלל מי יזייף לי אישור?!
לירוונני המלכעע :] :
נננוו עידו , נגיד שאנחנו אחיות חחחחחחחח
ליאל שהרבן (: :
חחחחחחחחחחחחח טובבבב...
יום ראשון? כמה להביאא?
לירוונני המלכעע :] :
אנעררררררףףף ככה 150 תביאיי =]
ליאל שהרבן (: :
טטטטטטטטטטטוב.
לירוונני המלכעע :] :
יאאלללהה אני עפפההה!
אוהבת אותךך המון!!
דברי איתתי
ביי חיים שלליי!
ליאל שהרבן (: :
ללאאןןן?
לירוונני המלכעע :] :
עידדדדדדוו רררררר 33>
ליאל שהרבן (: :
חחחחחחחחח תהנו
ספריי ליי מה היהה..
מתהה עלייךךך!!!
--
ככה נגמרה השיחה שלנו.
לא לקחתי את העגיל בלשון ברצינות חח..
למרותת שבאמת התחשק לי לעשות.
הרגשתי באותו רגע שאני שמה כזה זייןן גדוללל עלל העוווולם.
לא הייתי אני, לא הכרתי את עצמי..
והאמת?
לא היה לי ממש אכפת.
=המששךך יבואא!!
תגיבבוו! אוהבת מללללללא!!=
יאפפפה
י'מוכשרת
אבל קצר מדי חחח
העם דורש המשך 😛