ברווור שאהבנו,
אהבבבנוו רצח..
תתתגיבוו !
יאאא.. איזה חמודים.!!!..
פרק ל=י=ג=ה.!!!..
רוצנה המשך.!!..=]]]
3>
תודה בנות!!
מחר אני אמשיךךך
אוהבתת מלא!!!! =]]
רן-את שונה..
אני-שונה?
רן-את לא כמו כולן...
אני-גם אתה שונה..
רן-למה?
אני-לא יודעת... פשוט שונה..
חייכתי.
רן-אאוץ'
אני-מה?
רן-שוב זה..
אני-שוב מה?
רן-הלב התכווץ מאהבה.
הרגשתי איך רן מתקרב אליי לאט לאט לאט..
הרגשתי את נשימותיו מסתדרות בקצב קבוע...
את נשיפותיו על שערי.....
= פרק 5 =
אני-לא רן...
רן-למה לא?
אני-כי אני לא רוצה שזה יקרה עכשיו..
אני רוצה שכזה יקרה, נדע בדיוק מה אנחנו מרגישים.. ואולי אני נשמעת קצת מטומטמת אפילו..
אבל לא אכפת לי, כי אני מרגישה ככה.. ואני רוצה שזה יבוא ברגע הכי מתאים וקסום.. ולא עכשיו... אתה חשוב לי ו..
רן-את מדהימה.
אני-הא?
רן-את פשוט כלכך מדהימה.. ובחיים אני אני לא פגשתי מישהי כזאת! בחיים שלי!
אני-אתה כלכךך יפה, וכלכך מתוק.. למה אתה רוצה דווקא אותי? מה יש בי?
אני לא יפה, ואני בתולה, ואני יותר קטנה ממך.. אפילו לנשק אאותך אני עדיין לא רוצה.. למה אני?
רן-כי את כי את הכי יפה בשבילי, ובתולה זה כלכך מלאכי בעניי,ואני רוצה להיות הראשון שלך,ואנחנו עוד נתנשק כי אני...
אני-אתה מה?
רן-אני אוהב אותך!
=עני נצצו .. הרגשתי שהוא לא סתאם אומר.... וגמאני הרגשתי את אותו הדבר.. =
אני-גם.. גם אני..
רן-את רוצה שנהיה ביחד?
אני-אני רוצה שניתן לזה נזרום, בוא פשוט לא נגדיר את הקשר שלנו בסדר?
רן-אוקיי
אני-אההה.. אבל אתה לא משתררלל עם אחרות האא?
רן-הפפהפפ אני משתררלל? תזהרי לךך את בעצמךך ישרלילה חחח..
אני-מתתתתתוקי!
רן נתן לי נשיקה ארוכה בפה וחיבק אותי :]
אפילו שזאת לא הייתה נשיקה צרפתית כל הבטן שלי רעדה..
אמאלה.. מה יקרה בצרפתית אולי אני אתעלף? 😁
השעה הייתה כבר 9
בסוף החלטנו שנישאר לישון בים,
אזמה? מחר שבת.
לירון-בואו בואו נשב פה...
אני-יש מה לאכול? אני מתה מרעב!!
לירון-שמנה
אני-מה לעשות?
עידו-לירוווווני
עידו הסתכל על לירון וחייךך.. בזמן שהוא מנפנף במאתיים ש"ח.
לירון-דיי מאיפפהה הכסף?!
עידו התקרב ללירון ולחש לה משהו באוזן.. לא הבנתי בדיוק מהה אבל לא הייתה
לי הרגשה טובה בבטן.
לירון-חחחח דפוקק...
אני-מה?
לירון-סתאם חח
אני-נו מה?!
לירון-סתאם! חאלאס כבר!
אני-תרגעי
לירון-אתת רוצה לדעתת?
אני-כןן נוו
לירון לקחה אותי לצד..
לירון-הוא פילח ארנק
אני-מה פילח ארנק?! ממי!?
לירון-מאיזה אחת בטיילת חח.. דפוקק שליי..
אני-מהה את צוחקת זה פשע!
לירון-אויש מה את לוקחת קשה מה את ילדה קטנה?! אפשר לחשובב
תרגעי!
אני-אוףף איתךך..
לירון-אני אוהבת אותךךךך מלא!
אני-גם אניי!!!
= חשבתי עלזה אח"כ.. אולי זה כלכך נורא? הרי היום במילא כולם עושים אתזה.. =
התיישבנו מסביב למדורה שרן הציתת..
לירון-אני רוצה סיפור מפחיד!! יאללה מי מספר?
עידו-אניי!
לירון- ואז מי ישמור עליי? 😢
עידו התקרב ללירון נתן לה נשיקה ארוכה ורטובה..
וכולי התביישתי.. רן הסתכל עליי והושיט לי את ידו להתקרב אלייו.
חיבקתי אותו.
וראיתי אז שהעניינים בין עידו ולירון מתחממים , הוא נוגע לה והיא לו
מה נסגר? זאת לא לירון שלי!! אבל התביישתי להגיד להם להפסיק.. במילא הם לא יספרו אותי.
ואז בדיוק הם הפסיקו
לירון-חח טוב אז מי מספר?
רן-אני נוו.. :]
אני-חחח יאללה רנוושש
רן-פעם אחת היו שתיי בנות,
התאומות הכי יפות ומדהימות שיש,
והן גרו ליד היער, ויום יום הם היו הולכות לקטוף
פרחים ביער .. עם אבא שלהם.
אבל יום אחד , אבא שלהן לא הגיע,
והן החליטו לצאת לבדן ליער,
הם ידעו שביער יש זאבים
ובגללזה אבא שלהם כל הזמן היה לוקח רובה איתו.
ומהלחץ הן נאבדו ביער בזמן שקטפו פרחים,
והגיעו למערה שיצא ממנה אור , הן נכנסו פנימה
וראו שדון מפחיד פותח תיבה, תיבה שכל מי שהיה רואה אותה
היה חייב למות..
השדון עקר לשתיי הבנות את העניים,
אבא שלהם חזר מאז והלך לחפש אותן,
הבנות העיוורות ניסו לחזור מהיער דרך צלילים ושמיעה,
כבר היה לילה, אבא שלהם לא ראה כלכךך.. הוא נתקל בהן, ורצח אותן
כי חשב שהן זאב... מאז.. הרוח של הבנות מסתובבת ביער, וכל מי שנכנס אליה
עד עכשיו.. לא יצא..
עידו אני ולירון היינו פשוט ככה 😮
אני-אמאלללה מאיפה הסיפורים האלה?
לירון-פחחחחח לא מפחיד..
עידו-כן הא?
אני-כן הא מה?
עידו-מה כן הא מה?
אני-כן הא אני או כן הא לירון?
עידו-חחחח עזבי אותתיי...
עידו-דקהה אני הולך להביא משהו אני תיכףף באא..
עברו שתיי דקות,
עידו חזר עם שקית שהיה בה וודקה אבסולוט...
עידו-אז למי בא לשתות?...
= המשך יבוווווא!! =
אוהבת אותכןן!!
תגיבוו 😢
יאא.. מ=ו=ש=ל=ם.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1..
כאלו חמודים.!!!.
וגינבה זה פ-ש-ע.!!..=//
מחכה להמשך.!!..
אוהבת..3>
אני-כן הא אני או כן הא לירון?
עידו-חחחח עזבי אותתיי...
עידו-דקהה אני הולך להביא משהו אני תיכףף באא..
עברו שתיי דקות,
עידו חזר עם שקית שהיה בה וודקה אבסולוט...
עידו-אז למי בא לשתות?...
= פרק 6 =
הסתכלתי על עידו במבט תוהה.. 😕
אני-אממ..אני ישאר עם הקולה..
לירון-מה את ילדה קטנה? גאדד..
תביא תביא..
הסתכלתי על לירון, מה קורה לה? נגעלתי ממנה. היא לא הייתה כזאת פעם,
פתאום היא הוציאה מכיסה קופסאת סיגרויות כחלחלה של LM
לירון-קבלו את המצית המגניבה שלליי חחחחח
אני-לירון ממתי את מעשנת?
רן ועידו צחקו....
רן-אחלה מצית.. הבאת אותה בצבעוניות אחותיי
לירון-כן הא? רוצה אחת?
רן-כהה תביאי.. אין לי כסף עכשיו לקנות קופסא למה מה? מיתון.
רן עישן כמו מקצוען, רואים שהוא אחד שמעשן קבוע..
הסתכלתי עליו ואז על לירון, ועל עידו... והם בנתיים העבירו בניהם
את בקבוק הוודקה, וערבבבו אותו עם כמה XL הרגשתי כלכך לא קשורה.. אזז..
אני-לירון תביאי גם אחת, ננסה ותביאי שלוק מהוודקה.
לירון-הופפהה מישהי פה התבגרה חחח קחיי אוהבת אותךך
אני-גמניי..
לקחתי את השכטה הראשונה והשתעלתי
רן-תמיד זה ככה חח.. אל תייחסי.. פשוט תקחי את העשן לריאות..
עמוק...
לירון-וואיייי פשש אתה טוב אתה הא?
רן-ראית מזה?
אני-חחחחחחחחח כן הא? ווואייי זה טוב זה איזה סיגריה זאת?
התחלתי להנות מזה, שכחתי מהכל... לאט לאט גם השתכרתי...
רן-יוווו ליאלל חח תזהרי שלא תפלללי לים
אני-איך אפשר ליפול לים ? הוא שטוח חחחחחחחחחחחחח
לירון ועידו התחרמנו, הצתרפתו,העבירו עשן, כל מה שאתם רק יכולים לתאר לעצמכם..
אני ורן נשכבנו על החוף ושמתי את ראשי עליו..
והוא ליטף את שערי ו....
ופה זה הגיע,
הבלאק אאוט.
אני לא זוכרת יותר מזה ,
רק זוכרת שהתעוררתי יום למחרת עם כאב ראש מטורף
בערך ב4 , במיטה שלי.
אני-אמממממממממממממאאאאאאאאאאאא
אמא-מה??!!?
אני-תעשי לי תה יו בחיאת אמא
אמא-בסדר שניה, אל תקומי מהמיטההה
אני-בסדדררר...
אחריי 5 דקות אמא עלתה עם מגש בו ספל תה ענק , כמה עוגיות
ואקמולי.
אני-איכככככס לא רוצה!
= אם היא רק הייתה יודעת שהכאב ראש הוא מהאנג אובר ולא מחולי... מה שהיא הייתה עושה לי.. =
אמא-אין איכס, את לא לוקחת? את לא הולכת עם לירון לת"א מחר!
אני-נו אמממממא!
אמא-בלי נו אמא! יאללה קדימה.
אני-אוףףףףףף
אמא-רק שתדע שמה..
אני-עוד פעם הנאומים האלה?! חאלאסס אמא.
רוני נכנס לחדר , רוני זה אחי הגדול , הוא מהמם
הוא בן 19 שיער שחור שחור , קצת ארוך והוא שם קשת, עניים ענקיות בצבע חום ירוק
גוף ס-ו-ף , 1.75 חיילל הורס !
רוני-ליאלל דברי יפה לאמא
אני-שתוק שתוק
רוני-מה אמרררררת?
אמא-עזוב אותה היא חולה.
אני-נכון אני חולה! לפחות אצלי זה זמני...
רוני-סלללליחה למה את רומזת?
אני-אני לא רומזת אני אומרת שאתה כל החיים שלך חוללה, ואצלי זה זמני. י'חולה נפפשש
רוני-בואנהה ישלךך מזל שאת חולה.. יאללה אמא אני עף = רוני קרץ לי ושלח נשיקה באוויר =
אני -החזרתי לו והודתי לה' שסיימתי לשתות את האקמולי הדוחה הזה! 2 כפות מרגיש כמו 2 בקבוקים איככ!
וזה בכלל לא עזר.
אמא-טוב יפה שלי, אני יורדת למטה, ישלי על מה לדבר עם שני [אחותי הגדולה בת 23]
לסגור לך את התריסים?
אני-לא אמו'ש זה בסדר ככה..
אמא יצא מהחדר..
והמחשבות הסוחפות נשאר מהדהדות במוחי ללא מנוח..
עד שלאט לאט.. נרדמתי שוב.
מהמםםםםםםםםם
אני רוצה המשך עכשיו : ]
סיפור מההםם מאמיי..!!
את כותבתת פצצתיי...!!
אם את רוצה את יכולה לקרוא ת'סיפור שילי ~בלעדייך הלב לא שם~
אוהבתת ליאוריי
תודה בנות !! :]
אוהבת מלאאאאן!!
ליאורר , מבטיחה לקרוא גם את הסיפור שלך =]]