אה חחחח הסיפור הזה מסרט?!@ לא היא המציאה?
ובלי קשר לזה חח- אהבתי.. תמשיכי לא כ"כ הבנתי ת'קטע ת'נשיקות בפה
😂 אני מתה על איך שאת כותבת תמשיכי ככה זה פשוט מושלם אל תשני כלום
QUOTE (סאפפירעע @ 27/09/2006) QUOTE (HeNNNNNNN @ 25/09/2006) עהאהעאהעהאההההה
שוווו!?
מה זה ננשיקה בפה?!?!
שהם היו צמווודים חשבתי שהוא הולך לננשק אותהה..
=/
פרק יאפפה
תמשיכיי מאמי
זהההה עוד יתפתחחחחחחחחחחחחחחחחח 😉
עוד יתפתח:} מעניין..
QUOTE (avril14 @ 04/10/2006) פעם אחת היו שתיי בנות,
התאומות הכי יפות ומדהימות שיש,
והן גרו ליד היער, ויום יום הם היו הולכות לקטוף
פרחים ביער .. עם אבא שלהם.
אבל יום אחד , אבא שלהן לא הגיע,
והן החליטו לצאת לבדן ליער,
הם ידעו שביער יש זאבים
ובגללזה אבא שלהם כל הזמן היה לוקח רובה איתו.
ומהלחץ הן נאבדו ביער בזמן שקטפו פרחים,
והגיעו למערה שיצא ממנה אור , הן נכנסו פנימה
וראו שדון מפחיד פותח תיבה, תיבה שכל מי שהיה רואה אותה
היה חייב למות..
השדון עקר לשתיי הבנות את העניים,
אבא שלהם חזר מאז והלך לחפש אותן,
הבנות העיוורות ניסו לחזור מהיער דרך צלילים ושמיעה,
כבר היה לילה, אבא שלהם לא ראה כלכךך.. הוא נתקל בהן, ורצח אותן
כי חשב שהן זאב... מאז.. הרוח של הבנות מסתובבת ביער, וכל מי שנכנס אליה
עד עכשיו.. לא יצא..
חחחחחחחחחח לפחות יכולת לתת קרדיט לסרט שמימנו לקחת את זה..הסירה הרדופה או משהו...
ותמשיכי.. :]
אמרתי שהמצאתי את החלק הזה ?
זה באמת מהסרט הסידרה הרדופהה טחחחח......
אבל זה כל הקטע ,
שהוא מספפרררר לההם סיפור של-א הוא המציא S:
לא אמרתייי שהדמות המציאהה את הסיפפור .
מה את רוצה ?? =\
תודה על התגובות בנות .
ונכון הסיפור המפחיד הזה שידבררתת עליו , AVRIL באמתת ללאא היה שללי .
אבללל זההה לא היה אמור להיות שלי :\ זה כאילו הוא מספרר סיפור מפחייידד . . .
גם את הסיפור המפחיד שבסיפור אני אמורה להמציא ?! 😯
אני אמשיךך מחר =))
שמחה שאהבתתןןן אוהבת.
בכלל מקרה ,
בקשר לנשיקות בפה ,
יותר מאוחר תבינו ;;]]
איךךך אהבבבתי 😊
תמשיכככי בובי [=
גמלי יש עגיל בלשון חיחיחי לא כווווואב 😛
והיא מדרדרת רצח S =
מזאת אומרת יתפתח בינה לבין אח שלה ?
אמאללה מפחייייד !
חחח חפרתתתי 😂
????????????????????????. 😠
אמרתי כבר , אני לא אמשיך את הסיפור =( מכיוון שאין לו כאן כ"כ ביקוש וזו הסיבהגם שאני לא כ"כ מתחברת אליו.
העאהעהאעהאהה
אתתת רצינייתתת!??!?!
בבברורר שיששש לווו ביקושששש
אנחנוו מתות להמשך!!!
נכון!#1@$
אנחנו רוצות המשך בבקשה תחשבי על זה ותמשיכי אני בטוחה שהמון בנות רוצות 😠
אוקיי אם זה מה שאתן אומרות אני אמשיך :]
ישישישישיש:]]]]
מחכות להמשך 😂