היא מתדרדרת.. =/
פפפרקק יאפפה
תמשיכיי בובי
מווואה עננקיתתת..
פרק מ=ו=ש=ל=ם.#!
כרגיל...
יאא.. חשבתי שקרה משהו רעע...
מחכה להמשך..
אוהבת.. 3>
ככה נגמרה השיחה שלנו.
לא לקחתי את העגיל בלשון ברצינות חח..
למרותת שבאמת התחשק לי לעשות.
הרגשתי באותו רגע שאני שמה כזה זייןן גדוללל עלל העוווולם.
לא הייתי אני, לא הכרתי את עצמי..
והאמת?
לא היה לי ממש אכפת.
= פרק 9 =
יום ראשון הגיע.. וואו , מהר
אבל תמיד זה ככה ?! הדבר שאתה ה-כ-י לא מצפה לו יבוא מהר , והדבר שאתה הכי מחכה לו ?
שנים יעברו והוא לא S=
אוףףף שונאת אתזה!
פחדתי מאוד מהעגיל , אבל מאז יום שישי.. החשק לזה רק גדל.. מה רן יגיד ? מעניין... =]]
אהה ולא סיפרתי לכם מה קרה ביום שישי ושבת , כי הייתי אצל סבתא :\ זה לא כלכך מעניין נכון ?
הטלפון קטע את מחשובתיי -
אני-הלו??
לירון-מאמיי??
אני-מה קורה?
לירון-טוב מה איתך?
אני-סבבה :]
לירון-היוווום הא?
אני-חחחחח כןן הא?
לירון-מפגררתת חחח P= טווב תביאי איתךך 150 שקל ככה סבבה?
אני-סבבה :] מתי?
לירון- 2 וחצי אצלי?
אני-אחללללה!
השעה הייתה 12 וחצי.
עוד חצי שעה אוכלים =]]
הייתי ממש ממש רעבה , אבל גם שעמם לי .. אז הלכתי לארגן את הבגדים שאני ילבש..
ג'ינס קצר של רד-זד משופש עם כיסים מאחורה , גופיית סבא לבנה , חגורה חומה כהה , וכפכפים תנכיות..
ושרשרת חומה עם קרן של פיל שרוני קנה לי :]
בארנק - 150 שקל ועוד 20 שהיו לי לפניי... כרטיסיה..
ותמונות שלי ושל רן :]
ליפגלוס מבריק , מסקרה , סומק , ומראה.
בקבוק מיים קטן =]
והכל בתוך התיק :] [שלי הלו קיטי 😛]
וכבר היה אחד :]
אמא-אוכלללללללללל!
רוני-הרבההה אוכללללללל!
ירדתי למטה צוחקת
רוני-מדההההההההימה שלליי! את ככלככךך כוסית!
אני-אוישש שתוקק
רוני-באמת!
התקרבתי לרונירון ונתתי לו נשיקה בפה :]
אזמה ? אחים (:
התיישבתי ..
אני -אזמה אוכלים??
אמא-נקניות פירה וסלט.
אני-יששששש
אמא-בתאבון :]
אמא הגישה לי ולרוני 2 צלחות מלאות בפירה ו3 נקנקיניות בצד.
אני-יאאאמי
רוני-את יאמי :]
אני-ממממואה
רוני -טוב עכשיו רציני...
אני-מה?
רוני-יש משהו שאני רוצה לשאול איתך כבר הרבה זמן..
אני-אני לא בתולה.
רוני-מה?!!?
אני-חחחח סתאם , בארור שכן אבל זה מה שרצית לשאול? אאההמ
[נחנקתי קצת מהנקניקיה.. אממ נראלי שזה מהנקניקיה..]
רוני-כה איך ידעת?
אני-ככככי כזה אתה.
רוני התקרב אליי ונתתן לי עוד נשיקה בפה :]
כפרהה עלייוו!
אני-ואתה?
רוני-לא....
אני-לא???
רוני-לאא..
אני-ולא סיפרת לי?!
רוני-לא 😛
אני-חחחחחחח מניאקקקקקקק
רוני-יודע :]
אני-מאיזה גיל?
רוני-16 :]
אני-לפניי שנה וחצי?!
רוני-שנה ו9 חודש י'עמה!
אני-ששששקט שקט!
רוני-טובבב :]
קמתי ללכת , ורוני תפס אותי בבטן ולחש לי באוזן
"שלא תעשי שטויות הא ילדה יפה?"
הסתובבתי אליו , הפה שלי כמעט נגע בשלו , אבל רק כמעט - אל תדאגו!
ואמרתי לו "תספיק לדאוג לי כבר הא ילד מכוער?!" והשתחררתי ממנו.. ועילית למעלה..
השעה הייתה רבע ל2 .. לא ידעתי מה לעשות.. אז התקשרתי לרן..
רן-הלו?
אני-רנניי
רן-יפפפפה שללליייי!!
אני-חחח :]
רן-מה נשמע אהובתי?
אני-בסדר מה איתך נסיך?
רן-חושב עליייך!!!!!!!!!!1
אני-באמת ??
רן-נשבע לך!
אני-גמני חושבת עלייך =]
רן-כן ? P=
אני-נודררררת!
רן-ששש לנדור זה לא סטייל 😛
אני-חחחחח מה נהיית אוחצ'ה סלב?
רן-לעע אבל זה ככה :]
אני-טובבבבב נ=ש=ב=ע=ת ב=ת=נ=ך זה טוב ?? חחחחחח
רן-מעוללה!
אני-עודמעטט העגילל חח
רן-וואאללה נכון , לחוצה?
אני-כןןןןןןןןןןן זה כואב?
רן-לא ממש דקירה רגילה כזאת.
אני-אמאאאאאאלה
רן-רוצה אני יבוא איתך?
אני-ללא מאמי , שתראה אותי ככה? תברחח!!
אח"כ אני ילך אלייך :]
רן-סבבה אהובתי :]
אני-יאללה מיי לאב , אני הולכתתת.. אוהבת אותך הכי שיש!
רן-אוהב יותררר מואההההההההההההההה צרפתית!
אני-כנ"ל ביי !! :]
ניתקתי לרן , והשעה הייתה 2 ורבע ,
יצאתי מהביתת...
והתחלתי ללכת לכיוון לירון , הלב שלי התמלא בדאגה מוזרה כזאתת..
מה אם ההורים יגלו ? מה אם רן לא יאהב ? מה אם זה יכאב מדיי ? מה אם זה יזדהם ?
בילגנתי את השיער שלי טיפה ואמרתי "דיי למחשבות האלה" הכל יהיה בסדר..
ודפקתי על דלת הבית של לירון....
המשששךך יבבבבבוא P=
י פ הה :]]
המשךךך-=]]
וואי עגיל בלשון שווה חיחעחע:]-
יאאאא.. מ=ו=ש=ל=ם.#!!!.
מה!?. ממתי אחים מתנשקים?! ועוד בפה?!?.
ממווזרררררר....
יאאאא.. מהמממם..#!!!..
מסכנה מה היא הולכת לעבור?!?.חעחעח..
ושנה טוובבבההה וחחגג שמממחח.!!?
אוהבת עינברו'ש 3>
QUOTE (inbargirl @ 22/09/2006) מה!?. ממתי אחים מתנשקים?! ועוד בפה?!?.
ממווזרררררר....
זה בדיוק הקטע..
שזה אמור להיות מוזר..
זה הולך להתפתח.. המון 😨
עהאהעאהעהאההההה
שוווו!?
מה זה ננשיקה בפה?!?!
שהם היו צמווודים חשבתי שהוא הולך לננשק אותהה..
=/
פרק יאפפה
תמשיכיי מאמי
QUOTE (HeNNNNNNN @ 25/09/2006) עהאהעאהעהאההההה
שוווו!?
מה זה ננשיקה בפה?!?!
שהם היו צמווודים חשבתי שהוא הולך לננשק אותהה..
=/
פרק יאפפה
תמשיכיי מאמי
זהההה עוד יתפתחחחחחחחחחחחחחחחחח 😉
מהמםםם=]
התחלתי לקרוא רק עכשיוו ואת כותבת יפההה=]
המשך בובהה=]?@!
מממממממממממדהייים..
המשךךך דחוףף...
פעם אחת היו שתיי בנות,
התאומות הכי יפות ומדהימות שיש,
והן גרו ליד היער, ויום יום הם היו הולכות לקטוף
פרחים ביער .. עם אבא שלהם.
אבל יום אחד , אבא שלהן לא הגיע,
והן החליטו לצאת לבדן ליער,
הם ידעו שביער יש זאבים
ובגללזה אבא שלהם כל הזמן היה לוקח רובה איתו.
ומהלחץ הן נאבדו ביער בזמן שקטפו פרחים,
והגיעו למערה שיצא ממנה אור , הן נכנסו פנימה
וראו שדון מפחיד פותח תיבה, תיבה שכל מי שהיה רואה אותה
היה חייב למות..
השדון עקר לשתיי הבנות את העניים,
אבא שלהם חזר מאז והלך לחפש אותן,
הבנות העיוורות ניסו לחזור מהיער דרך צלילים ושמיעה,
כבר היה לילה, אבא שלהם לא ראה כלכךך.. הוא נתקל בהן, ורצח אותן
כי חשב שהן זאב... מאז.. הרוח של הבנות מסתובבת ביער, וכל מי שנכנס אליה
עד עכשיו.. לא יצא..
חחחחחחחחחח לפחות יכולת לתת קרדיט לסרט שמימנו לקחת את זה..הסירה הרדופה או משהו...
ותמשיכי.. :]