יאווווווווווווווווו מסכנה לירוןןןןןןןןןןןןןןןן
יאוו תמשיכי ד-ח-ו-ף
סיפר מהמםםםם@@@!!!!
אהבתי כל כךךךךך
אהבתי גם את הכתיבה
ואת זה שהיא שמורה כזאתי.. ואין הרבה בנות כאלו חיחי
לאב יו
-דניאל- 3>
חח המון המון תודה בנות :]
עכשיו חזרתי מאחייי עוד מעט אני ימשיךךך
אוהבתת!!
שמחה שאהבבתןן!!
אבל כמו תמיד משהו היה חייב להרוס..
לירון שלחה לי הודעה...
אני-דקה אני יבדוקק מי זה שמפריע!
רן-חחח אוקיי..
אני-זאת לירון.. היא שלחה הודעה..
"בואו מהר!!!! אני לא יודעת מה לעשותת
הוא לא יורדדדד ממני לירוןןןן!!! בבקשה!! בואו!!!!"
המשךך יבואאאא........
=פרק 3=
----
אני-זאת לירון!! נראה לי שקרה משהו עם עידו...בוא נלךך!!!
רן- מה?! בואיי מהר!
רן הניח את ידו על גבי מסמן לי ללכת ,
הגענו לשמה, הייתי פשוט בשוק..
איך היא עשתה לי אתזה?!
לירון-חהחהחהחה!! תודה לאל!!
אני-מה את דפוקה?!?! מה את מלחיצה אותי?!?!
עידו-חחחח לא מצאנו אותכם אז הצעתי שהיא תשלח לך הודעה מלחיצה ואז ישר תבואו.
לירון-כן הא? אם הייתי שולחת לךך הודעה רגילה לא היית באה!
אני-יווו מפגריםםםם!
רן-ראסמייי אתם יודעים איך הבהלתם אותה?
לירון התקרבה אל רן שמה את ידה על גבו ועשתה פרצוף עצוב
לירון-אותה? 😢 רק אותה? 😢 לך לא אכפת ממני?
רן-לא.. חחחח סתאם סתאם.. פשוט היא ממש נבהלהה.. אני ידעתי
שאתם עובדים עלינו.
אני-כן.. טחח בטח.. טוב יאללה בואו נזוז כבר 2
רן-2? ואייי הזמן טס כש..
אני-כשנהנים... =]]]
מבטנו הצטלבו.
זה היה הסימן.
רן-טוב לירון ועידו אתם תלכו לבד פסדר? אני כבר ילווה את ליאל הביתה..
עידו-טחח מניאק אחד.. מה אתה חושב לא קלטתי אותך?
רן-טוב אחיי , שתוק שתוק!
רן התקרב ללירון ונתן לה נשיקה בלחי, אח"כ היא סימנה לי קריצה ושלחה אליי נשיקה באויר :]
לירון-מוווווואה! תהנו!
ליאל&אני-ביי לירונייי..
אני-מווווווואה בחזרה!
עידו-יאללה הבנו, ביי ביי לילה טוב מכוערים!
אני ורן המשכנו ללכת..
בזמן שהתרחקנו מלירון ועידו הסתובבתי וראיתי שהוא מחבק אותה..
אז התקרבתי לרן כאילו בטעות..
רן-אז מה? מה כבר יש לאמר?
אני-לא יודעת, נראה לי שנאמר כבר הכל....
רן-אין לי מה להוסיף לזה...
אני-וואו! ישלך קול מדהים..
רן-לאא חח....
אני-אתה חייב לעשות משהו עם זה..
רן-נגידד..
אמר, ומשך אותי אליו.
אני-מזה?
רן-מה?
אני-למה אנחנו מחובקים בעצם?
רן-למה לא?
אני-מה אנחנו רן?
רן-מה שאת רוצה שנהיה..
אני-אמממ אני לא יודעת מה אני רוצה שנהיה, בשביל שאני יוכל להחליט אני צריכה שתביא לי את האייסיקיו שלך.
רן-טוב קחי, 223466704 [האייסיקיו לא באמת קיים,אל תנסו לחפש]
אני-טנקססס..!
רן-מה שלך?
אני-אני אתחבר אלייךך =]]
רן עשה פרצוף עצוב..
אני-מה יש שוב?
רן-בד"כ שבנות אומרות אתזה זה כי הן לא רוצות להתראות יותר.
אני-חס וחלילה!! בטח שאני רוצה!!
שוב קיבלתי הודעה מלירון..
"תקשיבי מחר ב9 הולכים לים!
תגידי לרן שיבוא ! גם בן וחברה שלו באים!! וגם עידו [33>]
נכיר אותה!!
יאללה לילה טוב מואהה!!
אוהבת אותך!!"
רן-מחר ים?
אני-חצוףףףף
אמרתי לו, ונתתי לו נשיקה רטובה רטובה בלחי.
רן-אאוץ'
אני-מה אאוץ'?
רן-הלב שלי כואב מאהבה.
אני-אתה מאוהב?
רן-מה את חושבת...?
-- המשך יבוווואא!! ---
אוהבבבת מלא מלא!!
יווווווווווווווו 😊
איזה יייייייייופי 😊 המשך
המשך
המשך!!!!!!=]
אוהבת המון המון
3>
רותמימי 😍
יואוווו איזה יפה זה!
תמשיכי מהרר 😁
אההההההההההבתי [= זה ייייפה
תממשיכי נסיכה
נדירררררררררררררררררררררררררר
אני רוצה המשך :]
רן-מחר ים?
אני-חצוףףףף
אמרתי לו, ונתתי לו נשיקה רטובה רטובה בלחי.
רן-אאוץ'
אני-מה אאוץ'?
רן-הלב שלי כואב מאהבה.
אני-אתה מאוהב?
רן-מה את חושבת...?
= פרק 4 =
אני-אני לא יודעת מה לחשוב.. בגלל זה אני שואלת אותך..
רן-תקשיבי ליאל,לא יודע עוד מזה.. אבל אני מרגיש שאני מתאהב בך.. ש..ש..
אני-שמה?
רן-שמשהו קורה בנינו, משהו חזק... משהו שעושה לי טוב....
אני-גם אני מרגישה כמוךך
רן-באמת?
אני-כן באמת!
רן חייך חיוך ענק והצמיד אותי אליו..
באותו רגע עניינו נצצו והייתי הילדה הכי מאושרת בעולם!
המשכנו ללכת עד שהגענו לבית שלי...
אני-אז פה זה נגמר להיום הא?
רן-אבל רק להיום יפה שלי..
אני-אני לא יפה.. =אמרתי והשפלתי את ראשי=
רן-את הכי יפה! את הכי יפה שיש בעולם הזה! רק את!
אני-אתה רציני..?
רן-כלכךך..
רן נתן לי נשיקה קטנה בפה,
ליטף את שערי והלך..
רן-לילה טוב מדהימה שלי!
אני רק חייכתי..
ובליבי אמרתי לו..
"לילה טוב.. אהוב שלי..."
--- 9 בבוקר! קיבלתי טלפון מלירון! ---
לירון-נו י'מגנונה את מוכנה?!
אני-כןןןןןןן כן!
לירון-יאללה צאי אני עם עידו פה.. ובן.. וחברה שלו! מזההה מתוקה,
ורן פה גם....
אני-רן שמה? כולי הסמקתי 😁
לירון-כןןן הוא כזה חתיךךךךך
שמעתי את רן אומר ללירון ברקע משהו..
רן-אויש סתמי כבר חחח..
לירון-שתווווק! נו אז את יוצאת?
אני-כן כן אני יוצאת!
לבשתי חצאית צהובה של היינס, גופייה קצרה לבנה של מאמז
בגד ים כתום של לי קופר - הכי יפה שיש!
משקפי טייסים, וקשת פפיון לבנה,
אה כן.. וכפכפים לבנות של אדידס.
הכי יפה שיש! אפילו הרגשתי יפה,
שמתי סומק ורדרד
סידרתי מעט את השיער החום שלי ,
ושמתי קצת שחור בעניים, הצבע שלהם נע בין ירוק לחום ואומרים
לי שזה ממש מדגיש את הצורה שלהן ואת העומק שלהן.
מעט ליפגלוס שקוף, ומסטיק.... בפה כמובן =]
מגבת,קרם גזר,בגדים להחלפה,טלפון,מפתחות,120 שקל, וכרטיסיה -
למקרה שנחזור באוטובוס , ויצאתי!
אני-מה נשמע?
כולם-סבבה
רק רן שתק.. ראיתי מקום ליידו פנוי, והתיישבתי.
רן-מה נשמע יפתי?
אני-אני..בסדר, מה מה איתך?
רן-את פשוט כלכך יפה היום.
אני-רק היום?
רן-תמיד, היום יותר מתמיד.
אני-דיי אני אסמיקקקק 😁
רן-יוווו חוללה עלייךך
והדביק לי נשיקה בלחי.
הגענו לים,
הספקתי להכיר את חברה של בן, ליהי
היא גבוהה, ישלה שיער חום טיפה מלאה אבל במקומות הנכונים,
ממש ממש סקסית, וישלה פנים עוצרות נשימה!
כי בערך חצי חוף התחיל איתהה!
בן לא עזב אותה לרגע, הם ממש נחמדים ביחד,
גם בן חתיך !
ישלו קוביות, שיער שחור כזה מבולגן, תמיד הוא שם כובע,
עניים חומות גדולות, שפתיים עבות, הוא גם גבוהה - קצת יותר מליהי
והוא סטייליסט! יודע איך להתלבש!
נשכבתי על השמיכה שפרסתי על החוף,
הנחתי את בקבוק הקולה שקניתי בצד,
הסרתי את משקפיי השמש וחשבתי,
על הכל... על רן.. על הלימודים.. על אמא.. על אבא..
ואז הרמתי את ראשי לרגע, וראיתי את רן מולי, משחק עם העגיל שלו בלשון..
אני-לא אוהבת עגילים..
רן-למה? זה יפהה.. זה כיף גם..
אני- מה יפה? מה כיף חח..?
רן-כיף להתנשק עם מי שיש לו עגיל בלשון..
אני- באמת?
רן-כן רוצה לנסות..
אני-אני אוותר...
רן משך בכתפיו ואמר-
טוב.. איך שאת רוצה :]
קמתי, ניערתי מעליי את כל החול..
והושטתי ידי לרן
אני-יאללה בוא סיבוב
רן-בואי..
לירון-הפהפהפ לאן זה?
אני-סתאם סיבוב..
לירון-הולכים עכשיו לאכול..
עידו בא מאחוריי לירון מסמן לנו לשתוק
עידו-בוווווווווו
לירון-אמאל'ה! עידווווו נו זה לא מצחיק );
לירון עשתה פרצוף עצוב ועידו חיבוק אותה...
עידו-את יודע שאני מת עלייךך
לירון-גמני
אני-אז מה אתם?
לירון&עידו-נשואים
רן-ואללה חח.. בהצלחה אחי..
ונתן טפיחה לעידו על הכתף.
רן-תקשיבו.. אני וליאל כבר נאכל אל תדאגו אממ.. לכו אתם..
לירון&עידו- טוב סבבה טחח.. תהנו..
אני-תודה.. =]]]
כבר 5 , אנשים התחילו לרדת מהחוףף..
ורק אני ורן נשארנו בוהים בים...
הוא התקרב אליי..
רן-את שונה..
אני-שונה?
רן-את לא כמו כולן...
אני-גם אתה שונה..
רן-למה?
אני-לא יודעת... פשוט שונה..
חייכתי.
רן-אאוץ'
אני-מה?
רן-שוב זה..
אני-שוב מה?
רן-הלב התכווץ מאהבה.
הרגשתי איך רן מתקרב אליי לאט לאט לאט..
הרגשתי את נשימותיו מסתדרות בקצב קבוע...
את נשיפותיו על שערי.....
ואז....
=המשךך יבוא!!!!=
מקווה שנהנתןןןןן =]]
ואזזזזזזזזזז?............
קראתי עכשיו הכולל
אהבתתתתתי רצח :]
את כותבת ממש יפה
תמשיכיי מאמי
מוואה עננקית
נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה 😁