פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

-=+*~כמו מלאך~*+=-

✍️ רותמי16 📅 17/08/2006 09:43 👁️ 2,173 צפיות 💬 83 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 6
יאאאאאאאא קוראת חדשהההההההההההההההההההההההה 😁

קולולולולולולולולו
איזהההההההה כיייייייףףף:]]
העלית לי --> 😂 ככה חיוך על הפנים!!(:

מקווה שתהני מהסיפור יפה שלי=]

המשך?! מוכן, עוד מעט אני אעלה אותו :]
אוהבת המון המון המון המון
רותמי
רותמיייייייייייייייייייי
אני מחכהה כבר הרבה מן להמנשך=[[
לאא כייף ליייייייייייייייייייי
אתת כותבתת מדההים ובגלל זה את צריכהה להמשייך ומהר.ץ...

אווהבתת במוניים
ליאוווררוווש
נוווווווו המשך דחוףףףףףףףףףףףף...את חייבת להמשיך חחחח פליזזזז
בנות אין לכן מושגגגגגגגגג מה קרה!!

אני כתבתי עכשיו המשך כלכך ארוווווווךך!!
עשיתי שליחה, וזה לא שלח וגם נמחק לי ההמשך!!
באלי לממממממממוות זה היה כזה ארוך אוףף=[
בננות שאני אחזור אני אשים המשך, אני אכתוב אותו שוב..
מבטיחה!
וסליחה על כל הזמן הזה.. היום המשך מילה!# :]

אוהבת אתכן ומקווה שתבינו..
רותמי 3>
וואייייייי מסכנההה איך אני שונאת שזה קורה..טוב מאמי אל תילחצי רק שיהיה מהר כי אני במתח חחחחחחחחחחחחחח
הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!! הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!! הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!הפגנה.. הפגנה.. אני רוצה המשך בבקשה!!

אכן.. נדפקתי.. אבל דביבוני אני רוצה המשךךך

לאב יו
-רקוני- 3>
בננות כמו בהבטחתי, הנה לכן המשך מפפפפפנק:]]
מקווה שתהנו, ואל תשכחו להגיב

הפרק מוקדש לכולכן בנות מושלמות שלייייייי!!!!!

===========================
הלכתי למטבח לקחתי לי מעדן ונכנסתי למיטה גם אני. לא התחשק לי לצאת היום.
חוצמיזה שהיו לי עוד קצת כאבי ראש, אנלא החלמתי עוד לגמרי כנראה..=/
לאחר מכן היה לי צלצול
' חצי עולם חולם על הירח, ורק אני חולם להיות שלך, ועם הלב אני לא.. '

רצתי לפלאפון אפילו לא הספקתי לראות מי זה, תיארתי לעצמי כבר שזה עידו..

אני: " הלו........"
...........-

===========================

...- : עדידווווווווווווו'ש!!!!

אני : ע-ד-ן ?! (טוב טיפה התבאסתי, הייתי בטוחה שזה יהיה עידו..)

עדן : כן...ממש התגעגעת אליי הא?! שומעים על הקול שלך..

אני : ללא לא מאממיייי!! פשוט ציפיתי לשיחה אחרת יפה שלי, בטטטח שהתגעגעתי אלייך י'גנובה!!

עדן : וואלה, אפשר לדעת ממי השיחה הכל כך חשובה שציפיית לה?!

אני : חח מעידו , בנדוד של רועי.. מראש העין:]

עדן : אההההההההההא.. הבנתי אותך.. מאיפה לעזאזל יש לו ת'פלא שלללך!??.. אל תגידי לי שרועי הביא לו תמספר שלך!!..

אני : לא לא מאמי! אני ועידו דיברנו דרך האייסי של רועי שרועי כבר חזר לרעננה, ואז החלפנו מספריי אייסי , וגם פלאפונים.. זה הכל

עדן : אוווווווהו.. LoVe iS In tHe AiR ?!?! 😛

אני : לללללמה נררררררראה ללללללללך?!? אני רוצה רק את רועיייקי שלי..=]

עדן : הלו גברת מזרחי!! תרגעי ומהר! אמרתי לך כבר ואני יגיד לך שוב דיר באלק את מתאהבת לי ברועי הזה הוא היצור האחרון שאת צריכה להתעסק עם רגשות איתו, ואם זה יהיה ככה את תיפגעי, ואם תיפגעי יהיה כאן רצח הבנת אותי?!

אני : יססססס סר! =] אל דאגי מאמי שלי אני יודעת לדאוג לעצמי בייב, אבל תודה!

עדן : כן ממש, יודעת לדאוג לעצמך.. חה חה חה..=/


|| עידו כהן בממתינה ||

אני : עדןן בובה אני חייבת לסיים ת'שיחה הוא בקו השני נדבר אוהבת אותך הכי בעולם י'בבונה! =]

עדן : בהביי דביבון מושלם שלי דברי איתי מחר..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>
היי קרואת חדשה חחח נשמע יפה מאמי שלי
תמשיכי..

אה והיא רק הכירה את העידו הזה וכבר כל השמות חיבה כמו
חיים שלי נסיכה שלי פה שלי חייבים להיות? חחח
QUOTE (י-ע-ל @ 30/08/2006) היי קרואת חדשה חחח נשמע יפה מאמי שלי
תמשיכי..

אה והיא רק הכירה את העידו הזה וכבר כל השמות חיבה כמו
חיים שלי נסיכה שלי פה שלי חייבים להיות? חחח
יייייששששששש קוראת חדשה!!!:]]] ברוך הבא מאמי=] שמחה שהצטרפת (:

המשך יהיה מחר כנראה, אני ינסה ממש!

ובקששר לכינויים אוקיי ככה.. וזה לא רק לך זה לכולן! וזו נקודה שחשוב לי להבהיר.
הסיפור הזה מבוסס על סיפור החיים הפרטי שלי, לא כל הסיפור זה דברים שקרו, אבל חלק גדול יחסית.
רוב הדברים המסופרים על הדמויות רועי ועידו הם דברים אמיתיים, השיחה הזו אחת מהם.

עידו בסיפור הוא בנאדם מאד נסחף מה שבעצם משך את עדי עוד יותר להכיר אותו.. כל הקטעים האלה.. שעל השיחה הראשונה היה את כל הקטע עם הכינויים קרו באמת באותה שיחה.( בחיים שלי, במציאות ! )
עידו ניסה יעני לבדוק גבולות, להתחנף, למצוא חן בעיני עדי, וזה עבד לו כמו ששמתן לב:] ועדי פשוט לקחה את זה משם וזרמה.. אם זה הכינויים או כל דבר אחר שיהיה במשך הסיפור.

מקווה שעניתי לשאלה שלך ושמחה שאת קוראת, מקווה שתתמידי.

אוהבת המון המון
3>
רותמיייייייייייייי
יפפפפפפה שלי !!
אמרתי לך את זה,
ואני יגיד לך את זה שוב 😛
את כותבת פשוט מ ד ה י ם ! # [:
אין , אין לי מילים !! חעחע
אהבתי כל כךךךךךך..
אפילו שלא קראתי הכל חחחחח , רק ת'חלקים שמעניינים אותי [;
אבל התרגשתי מכל מילה .. (:

😍 אוהבת אותךךךךךךך הכי שבעוללם חיימשלי 😍


ותמשיכי ליכתוב כמו שאמרתי לך חח
מואהההה
3>
^^

ירדני מוווווווושלמת שליי!!
יוו אזה חיוךך העלית לי ילדה יפה!
אני אמשיך לכתוב בטח שאני אממשיך!😊
מאוהבת בךךךךךךךך מדהימה אחתתתתת!!

אגב, הפרק הבא מוקדש לך 😉

אוהבת אותך עד בלי סופפפפפפפ בייבי שלי 😍

3> רותממימימיימימימי


-רוצה עוד תגובווווות 😁
רציתן המשך, שמתי המשך ועכשיו אתן לא מגיבות 😢 😠

רותממממי..
דביבוןןןןןןןןןןןןןןן שלי

לא היית נחמדה אלי אתמול אז הלכתי לך לישון חהחה והיום הייתי בת"א אז רק עכשיו ראיתייי.. 😁

פרק פשוט :

מדהייייים! מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!מדהייייים!


להלהלה ותמשיכיייייייייייייי מה קרה לעדןןןןן???? 😢

אוהבתותך מלאאאאאאאאאא


-רקוני-
חחח דניאלי אני פשוט אוהבת אותךךךךךךךך!!!:]]
אין מילים להסביר ככככככככמה!


מה קרה לעדן?! את תראי בהמשך 😛
מתי המשך?! מחר כנראה, כי היום יש לי אירוע..

אוהבת הממממוון
ורוצה עוד מלללללא תגובות 😊
3>
רותמימימי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך