דביבוני אני רוצה ע-כ-ש-י-ו משךךךךך
בבוקר שהתעוררתי, ראיתי שרועיקו'ש מחובר, שלחתי לו הודעה:
*עדידו'ש* : מאמי שלי??
-רועי דמרי- : זה לא רועי, זה בן דוד שלו, רועי יחזור מאוחר יותר. מי את??
*עדידו'ש* : סתם ידידה שלו, מרעננה גם. לאן הוא הלך?
-רועי דמרי- : פה בשכונה לפגוש איזה ידידה שלו שגרה כאן שהוא בקטע איתה.
*עדידו'ש* : מ..מה?! ב..קטע איתה??!?..
-רועי דמרי- :
======================================
-רועי דמרי- : סתם סתם מאמי מה נלחצת.. הוא מכין אוכל השמן.. הוא מוסר שהוא ידבר איתך מאוחר יותר..
*עדידו'ש* : חח טוב סבבה מאמי, יאללה אני עפתי נדבר כבר=]
התנתק.
שלחתי הודעה לאלמוגוש..
*עדידו'ש* : אלמוווווווווווגגגגגגגושש! מה קורה נשמה שלי??
#אלמוג הכריש# : הכל טוב מתוקה שלי מה איתך?
*עדידו'ש* : וואלה מצויין בייבי, יש לנו שיחה עוד.. ויש לי גם מה לספר לך.. חחעעע
#אלמוג הכריש# : וואלה אני עוד מעט הולך למתן, אחר כך אני יעבור אצלך בבית אני יעשה לך צלצול ניתוק ותרדי למטה מה את אומרת!?
*עדידו'ש* : בכיףף חיים שלי !=]
#אלמוג הכריש# : טוב כפרה אני זזתי נדבר כבר, חולה עלייך!
*עדידו'ש* : ביי מותק מתה עליך הכי בעולם מוווואה
------------------------------------------
תקף אותי רעב =/ שמנמנמנה שכמותי..
הלכתי למטבח הכנתי לי טוסט, ישבתי קצת ראיתי טלוויזיה, נכנסתי להתקלח, ושיצאתי התארגנתי כבר , הוצאתי מהארון גופיית סבא לבנה, ג'ינס שלושתרבעי, וכפכפים.
שמתי בושם, עיפרון שחור, ליפגלוס, קצת סומק והייתי מוכנה.
אספתי ת'שיער לקוקו ובדיוק קיבלתי צלצול מאלמוג.
אני: "מאמי אני יורדת למטה להיפגש עם ידיד, אני עם הפלא".
אמא: "מי זה הידיד?!"
אני: "אלמוג, בייי"
אמא: "טוב אל תתעכבי תחזרי מהר. ביי מאמי"
ירדתי למטה ראיתי את אלמוגוש קפצתי עליו בחיבוק+נשיקה, התיישבו בגן הציבורי שמה..
אני: "נו על מה רצית לדבר מאמיי?!"
אלמוג:" תקשיבי מאמי, נכון כל הקטע עם רועי?! אז הוא לא רציני, בכלל הוא מטבעו לא ילד רציני עם בנות.. והוא מתכנן עלייך רואים את זה, ואנלא רוצה שהוא סתם ישחק בך ותיפגעי.."
אני:" כה שמעתי את זה כבר מכמה אנשים, אבל תאכלס אנילא אוהבת אותו, אנלא מרגישה אליו כלום חוץ ממשיכה מטורפת אבל שומדבר מעבר לזה"
אלמוג:" אין בעיה יפה שלי, אני פשוט לא רוצה שתיפגעי, כי אני מכיר אותו הוא חבר טוב שלי. ואני יודע טוב מאד איך הוא עם בנות.."
אני:" אלמוג.. " קטעתי אותו,
"אנחנו התנשקנו אתמול"=/
אלמוג שתק.
"אני לא הרגשתי משו.. רק תשוקהה.. משיכה.. כמו שאמרתי לך..אממ=/
אלמוג:" אויאויאוי.. ככה זה מתחיל."
"את ממש תמימה" המשיך..
אני:" מה אני אמורה לעשות?!=/ הוא בראש העין עכשיו אצל בן דוד שלו.. אנלא יודעת.. .."
אלמוג:" תעשי מה שאת מרגישה, רק תקחי בחשבון מה שאמרתי לך."
אני:" אל תדאג מותק, ותודה רבה רבה רבה רבה ! לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיך!" 😁
אלמוג:" על מה תודה י'גנובה!? בשבילך הכל!(:"
אני:" תודה רבה חיים שלי! מה איתך ? ספר מה יש מישי!?.."
אלמוג:" לא יודע.. אחרי עדן זה מסובך קצת.. יש אחת קרן שהיא שנה מתחתינו, והיא רוצה אותי, היא חמודה.. וואלה נראה כבר"
אני:" בצלחהה חומד!! מה איזה קרן?? שחר??"
אלמוג:" כןןןן..." "את מכירה אותה?!"
אני:" אני מכירה את אח שלה, עמית, הוא חבר טוב של אחשלי.. "
אלמוג:" וואללללה.." "חח יפה יפה.."
"מאמי מתקשר/ת אליך"
אני:" כן אמממממא?!"
אמא:" יאללה עדי כבר מאוחר, את עוד לא ממש במיטבך, תעלי הביתה"
אני:" בסדר בסדר אני עולה"
ניתקתי.
אלמוג:" צריכה לזוז?=["
אני:" כןן מאמי 😢 "
אלמוג:" טוב את יוצאת מחר בערב?"
אני:" נראה אם אמא תרשה לי ולא תחפור לי על זה שאני -עוד לא במיטבי- חחח"
אלמוג:" אולי באמת עדיף שתשארי לנוח עוד קצת בבית, ואז תוכלי לצאת בראש שקט, גם ככה עכשיו חופש.."
אני:" כןן צודק.. טוב נראה.."
אלמוג:" טוב יאללה חיים שלי אני יזוז, אני אוהב אותך מלא מלא ודברי איתי תעדכני מה קורה כן!?
אני:" ברור! ותעדכן גם אתה נשמתי(: "
נפרדנו ואני עליתי בחזרה הביתה, עליתי על המחשב נכנסתי לאייסי וראיתי הודעה מספיר
%^ספירוש_המלכע^%יפפפפפה שלייייי, אני מתגעעגעגעגעגעגעת אלייך כבר!
*עדידוש*חח כפרה עלייך גמני מתגעגעת, קפצי אליי היום =]]]]
%^ספירוש_המלכע^%וואלה יש מצב אחותי, נראה אני ידבר איתך כבר, קוראים לי לקידוווווש יפה שלי נדבר
*עדידו'ש* בתיאבון מאמי ושבת שלום דברי איתי:]]
אנחנו לא משפחה מסורתית או משו, אין קידושים ושומדבר. וואלה לפעמים ממש הייתי רוצה שניהיה. זה נראה לי כאילו זה ממש מקרב למסורת ולדת.
נשארתי עוד קצת על המחשב, רועי לא התחבר מאז שדיברנו=\
התקשרתי לספירוש, היא אמרה שהיא לא תוכל להגיע בסוף, כי היא יוצאת עם הבנות לפארק, ולעיר.
פרשתי לישון , גם ככה עדיין הייתי חלשה כולי.. קמתי יום שבת ב12, בדיוק ראיתי את אבא מנפנף לו במרפסת " יש !! יש על האש היוווווםם"
בדיוק אמא באה
אמא:" עדי תתארגני דוד צביקה בא עם עדמה עידן ורעות, ואולי גם דוד מיכאל יבוא עם רבקה והילדים"
אני:" יש!! סבבה מאמי"
התארגני והתלבשתי ועזרתי לאמא לסדר תשולחן ולהכין ת'סלט, חמודה שכמותי
הם הגיעו העברנו איתם צחוקים כל הזמן~! אכלנו ושבענו לנו, כל הבשר הזה פוצץ אותי!
הרגשתי שאנלא יכולה להכניס יותר שומדברררר לפה!
עד שהגיע הקינוח, עוגה מוקצפת, ממולאת בשכבות שוקולד לבן ושוקולד חלב, אחח פשוט מעדן.. לרגע שכחתי כמה אכלתי לפני זה.. חחח
נפתחו לי העיניים והתיאבון יחד איתם, ואכלתי 2 פרוסות מהעוגה המווווווושלמת הזאתי!=)
קיבלתי שיחה מירדנו'ש
ירדני: מאמי את באה היום לקניון??
אני: וואלה יש מצב בובי מי הולך?
ירדני: כולם תבואי יפה שלי!(:
אני: אממ נראה אני יודיע לך..=] איזה שעה את הולכת?
ירדני: 9 ככה..
אני: סבבה אין בעיה מאמי אני ידבר איתך, ותודה !#
ירדני: אין על מה בובה לאביו דברי איתי.. בהביי
"אמא אני יוצאת היום לקניון עם הבנות"
אמא: "יופי נאור גם הולך הוא יוכל לקחת אותך"
אני:" מצויין! אני מתקלחתתתתת"
הכנתי לי ת'בגדים- ג'ינס של לי קופר, וחולצת קשירה חמודה כזו, חומה, עם החגורה החומה והכפכפים התנכיות. מעולה!(:
התקלחתי התארגנתי וכבר היה 8 וחצי.. נשאר לי להתאפר טיפה ואני מוכנה.
התקשרתי לירדנו'ש
"מאמיי שלי אני מוכנה אתן יוצאות?!"
ירדני:" כה בובה אמא שלי מקפיצה אותנו תיהי למטה עוד 5 דקות"
אני:" סבבה בייב, לאביו המון"
"אמאא ירדן לוקחת אותי לקניון אני ידבר איתך כבר, אוהבתותך!"
אמא:" טוב מאמי לקחת כסף? מפתח? פלאפון??"
אני:" ככככן אמא!@"
אמא:" טוב מאמי תהני, ואל תחזרי מאוחר"
אני: " בבבבי חמודה"
ירדתי למטה, ירדן הגיעה ונסענו לקניון.
שהגענו לשם הייתי בשוק! ראיתי את..................
אמממממממממא אזה פרק ארררררוך,
רוצה תגגגגובות:]] אוהבת המון
3> רותמיי
יאיאיאיא איזה יפהההה
תמשיכייייי חחחח אני אוהבת..
ואני אוהבתותך הכי שיששש... מווווואהההההה
רותמייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
איזהה סיפוור יפהה...וואי את גם כותהת יפהה..!!!!!!
אהבתיי...
צמשיכייייייי אני במתחחח
אוווהבתת ליאוורייי....
נ.ב.
אם באלך לקרוא את הסיפור שלי----> בלעדייך הלב לא שלם..! אני ישמח
יאאאאאאא יפוות שלי=]
אזה חמודדדדות 😁
המשך?! היום בערב:]]
אוהבת המון המון ותודה על התגובות
3> רותמי
בננות אני שמה המשך=]
מקווה שתהנו ותאהבו.
גיבוווווווו:]]]
אוהבת המון 3> רותמי
------------------------------------------------------------------
ירדתי למטה, ירדן הגיעה ונסענו לקניון.
שהגענו לשם הייתי בשוק! ראיתי את..................
------------------------------------------------------------------
אלירן, הוא היה שם עם מאי. אחת שעכשיו בי', היא הייתה איתי שנה שעברה בבצפר.
לא מכירה אותה יותר מידיי אבל היא סתם זונה כזאת.
מה לעזאזל אלירןןןןן עושה איתה?!?!?..
הלכנו לכיוונם אמרתי לו שלום ובאותה הזדמנות אמרתי לו שאני צריכה דחוף לדבר איתו=]
ירדן ואני המשכנו ללכת אכלנו לנו בפיצה, אני קניתי חולצה בהיינס, וירדן קנתה שרשרת בחנות חדשה שפתחו בקניון.
אחרי שחרשנו ת'קניון ופגשנו עוד כמה אנשים כל אחת חזר לביתה.
עליתי על המחשב, התחברתי לאייסי וכתבתי אווי:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
חזרתי מהקניון עם ירדני, היה מושלם!(:
ירדנוש אהובתי מטורפת עלייך, עדן יפה שלי אוהבת אותך הכי בעולם!
אלמוגוש ואלירן דברו איתי אחים'שלי.
רועיקוש דבר איתי מתגעגעת אליך נשמתי..
בפלא, שבוע טוב!
סלאמתתת:]
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
פתאום ראיתי שרועי התחבר, השעה כבר הייתה 23:00 או שהוא נישאר עוד יום בראש העין, או שהוא כבר בבית. התלבטתי אם לשלוח לו הודעה או לא. בסוף נכנעתי=/
*עדידו'ש* :
רועיקו'ש!!=]]
-רועי דמרי- :
מאמי זה לא רועי, זה בן דוד שלו, רועי כבר חזר לרעננה אחה"צ. והוא השאיר כאן תאייסי פתוח ות'סיסמא. אז ניכנסתי(:
אז מהה איך אמרת שקוראים לך!?..😊
*עדידו'ש* :
אני עדי.. חח מי אתההה..!?
-רועי דמרי- :
אני עידו.. בטח ניחשת לבד מראש העין .. את בשכבה של רועי?!
*עדידו'ש* :
לא אנלא איתו בבצפר, חטיבה אחרת, רועי ברימון אני ברש"י.
-רועי דמרי- :
אהה וואלה, הבנתי .. טוב בואי תוסיפי תמספר שלי לאייסי שלך ונדבר כבר מהאייסי שלי.
*עדידו'ש* :
חח מה המספר!?
-רועי דמרי- :
25687943584
*עדידו'ש* :
סבבה מותק.
\\ בקשה לאישור התקבלה \\
^>עידו כהן עידו כהןעידו כהן עידו כהן
המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך! המשךךךך!
😛
זה כל כך יפהההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מטורפת עליךךךךךךךךך
-רקוני-
חחח
כפרה עלייך
ילדה
מושלמת
שלי!
אין
סופ
לאהבה
שלי
אלייך
דניאליי!!
עוד תגובות?!? 🙄
אוהבת עד אייייייייייינסופפ!:]]
3> רותמימיממימימימי 😁
עכשיו קראתיי..
ואי מאמי, הסיפור שלך מעלףף (((:
מחכה להמשךךך..
3>
יואוווווווווו סיפור מאלףףף אהבתיי הרגע סיימתי לקרוא את כולו!!!!
אז מאמי קדימה המשךךךךךךךך אני במתחחחח
יאא בננות אזה חמודווותת אתןן!!
חחח אני אשים מאוחר יותר המשך מבטיחה!:]]
בנתיים אתן יכולות לפנק בעוד תגובותתת 🙄
אוהבת המון המון 3> רותמממימימי
רותמיייייייייייי איזה מהמםם הפרק...=]]
אהבתיייי
תמשיכיייי
יאא בננות מושלמות שלי תודה על כל התגובוות יפיופות!:]]
אני אשים המשך במשך היום אני אכתוב אותו עכשיוו
רוצה עוד עוד עוד עוד תגובותתתתתתת 😁
אוהבת אתכן הכי שיש3>
רותמימימימי
אני(?!)[/COLOR]
[COLOR=red]קוראת חדשההההה!!!
[SIZE=7]והסיפור שלך(?!)[B]מ=ו=ש=ל=ם=!!!!!!!!!![/B][/SIZE]
ואני(?!)
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
-יסווו-