[B][COLOR=purple]יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מאמיי איזה פרק יפהההההה.. המשךך פליייייייזזז...
תודה מאמי שלי!:]]
בננות עוד תגגגגווובות!? :/ 🙄
3> רותמיי...=] 😊
בננות למה אתן לא מגייייבות?! 😢
מאמיייייי סיפור מושלם כמעט כמוךךךךךךךךךךךך
מחכה להמשךךך מאמיייייייי
אוהבת אותך המוןןןן רותמי שלך =]
יאאא יפה שלי תודה על התגובהה
מטורפת עלייך!
-המשך?!-
היום בערב ניראלי...
אוהבבבבבבבתת.. ומחכה לעוודודוד מלאלאלא תגובות 😁
3> מוווואה רותמי
הלכתי איתו.. הוא מזג לי לשתות ושוב שאל מה קרה לי..
סיפרתי לו הכל, על כל העניין עם אחותי ואני דואגת לה ולא רוצה שיקרה לה דבר!
רועי רק חיבק אותי ואמר לי שיהיה בסדר ואין לי מה לדאוג, הוא היה כלכך חמוד באותו רגע, ודואג, לא יצא לי להכיר אותו ככה עדיין. אחרי שהתנתקנו מהחיבוק נישארנו עדיין צמודים, קרובים קרובים. הסתכלתי עליו, בעיניים המדהימות שלו, היה לו מבט חודר
ואז.......................................
________________________________________________
נזכרתי במה שאלמוג אמר לי, הכל עבר לי כלכך מהר בראש..
הייתי מבולבלת כלכך.. לא ידעתי מה לעשות, מה לחשוב..
עצמתי את עיניי, היה לי כאב ראש נוראי.. סחרחורות, לא ראיתי כלום גם שפתחתי את עיניי.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
מצאתי את עצמי במיטה של רועי, הוא ליידי , מודאג. לא הבנתי מה קרה.
בכיתי. לא יודעת למה, רק בכיתי.
מסתבר שבאותם הרגעים רועי תפס אותי בדיוק שהתמוטטתי, התעלפתי לו בידיים.
הוא נבהל כל כך.
רועי חיבק אותי אליו חזק חזק. הוא היה כלכך מבוהל מכל מה שקרה, הביא לי לשתות המון, ושוקולד לאכול, ואמר שהספיק לדבר עם אמא שלי שטלפנה עוד אזה 4 פעמים. ואמר לה שאני אצלו ושלא תדאג.
היא התקשרה שוב, לא ידעה דבר על ההתעלפות..
= = = = = = =
רועי: את חייבת לספר לה על זה.
אני: לא!!! למה נראה לך?!@# לא מספיק יש להם את כל הקטע עם שני??
רועי: זה לא משנה, את צריכה לעבור בדיקות!
אני: שום בדיקות, התייבשתי כי לא אכלתיולא שתיתי כל היום , אז התעלפתי- היגיון בריא.
----- אמא צלצלה
אמא: עדי! שלא תעזי לעשות את זה שוב! אני באה עכשיו לקחת אותך , עוד 5 דקות תצאי החוצה.
אני: טוב אמא, בסדר.
לא היה לי כוח להתווכח איתה בכלל..
אני: רועי תודה על הכל, ואני מצטערת על כל מה שקרה.. אני יפצה אותך
רועי: בונא י'גנובה! על מה תפצי אותי?! איזה מצטערת?! הכיףףף כל מה שאת צריכה תגידי לי.
אני: טוב מאמי, אמא מחכה לי בחוץ. נדבר כבר, ושוב תודה!
נתתי לו נשיקה בלחי אמרתי לו ביי, ויצאתי החוצה..
כל הדרך אמא ואני שתקנו. הגענו הביתה ואמא התחברה לטלפון ולא עזבה אותו, אני הלכתי לישון. רק לישון!
התעוררתי מצלצול הטלפון, מסתבר שעצמתי את עיניי ל5 דקות בדיוק. כנראה באמת נרדמתי, חח
זו הייתה ספיר.
אני : הל..ו!?
ספיר: עדידושש! הערתי אותך??=\
אני: מה? אממ.. לא..
ספיר: שקרנית, חח כולך הפוכה.. תחזרי תחזרי לישון.. דברי איתי אחרי זה שתתעוררי.
אני: טוב מאמי.. בהביי לילה טוב:]
הפעם הלכתי לישון, וסגרתי את הטלפון. (!)
התעוררתי אחרי -6- שעות שינה!!! ושוב תקפו אותי אותן סחרחורות,
הלכתי למטבח לאכול משהו.
אמא ראתה אותי ונבהלה!
אמא: עדי! מה זה?? את חיוורת!! את מרגישה בסדר? עדי??
לא הרגשתי טוב, שוב אותן סחרחורות, כאבי ראש.
מצאתי את עצמי ב...............
-המשך יבווווווווא- =]
מצפה לתגובותתת !
אוהבת 3>
רותמי
גררר עליך..
היית אצלי כל היום ונחת.. וזה הפרק הקצר שאת מביאה לי כפיצוי?!?!!?!?!?!?!??
חחחח סתם.. אני מאוהבת בך יפתיי...
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
^^ תודה על התגובה כפרעלייך, המשך מחר ניראלי..
אוהבת המון !! ! !! 3>
עוד תגובות יתקבלו בברכה:]
מווווווואה
-רותמי-
😁
אפילו לא תגובה אחת :[[
אני חושבת שאני לא אכתוב יותר המשכים, כנראה הסיפור לא תופס..=\
אם יהיו עוד תגובות עד הערב אני אחשוב אם להמשיך..
אוהבת 3>
רותמי
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
נוווווווווווווווווווווווווו 😢
אני שמה המשך, בגלל שאני מתחחחחחחחחרפנת משיעמום..
אני רוצה תגובות!!!#=\ תהנו!
==============================
לא הרגשתי טוב, שוב אותן סחרחורות, כאבי ראש.
מצאתי את עצמי ב...............
=============================
בית חולים, מחוברת לאינפוזיה.
איבדתי את ההכרה, עשו לי כל היום בדיקות
ועוד בדיוקות ועוד בדיקות
שכחתי להזכיר שאני היייייסטרית לגבי מחטים, כל סוג של מחטים !@
בגלל זה כל בדיקה הפכה לסרט אימה, עד שעשו לי אותה..
חיכינו מספר שעות, ואני מסתלבטת על האינפוזיה.. חח כולה רציתי ללכת לשירותים, אז עמוד שלם צריך ללכת איתי בתור שומר ראש, וואלה יופי!
וכן התחלתי להתווכח עם העמוד הזה כי הוא לא ניכנס בדלתות של השירותים שמה.. אנשים הסתכלו עליי כאילו אני מופרעתת חח אחת שברחה משלוותא אני יודעת מה?!
בקיצור סופסוף הצלחתי להכניס ת'דבר הזה ולהשתין בשקט :]
הגיעו תוצאות הבדיקות, הרופא אמר שאני לא אוכלת מספיק, ובנוסף רמת הלחץ דם שלי נמוכה בטירוף, הוא שלח אותי לעוד מספר בדיקות ולבסוף השתחררתי הביתה.
בערך שבוע ישבתי בבבית והתחרפננתתי!
אה שכחתי לומר לכםם, שני בארץ, מאושפזת גם היא, מחלימה לאט לאט. בדיוק כמוני! איזה תזמון
במהלך השבוע הזה כוללללם הגיעו לבקר אותי, ונאור אחי הגדול לא עזב אותי לרגע, הוא דאג לי אפילו שנכנסתי רק להתקלח.! כפרה עליו!
עדן הייתה אצלי שעעעעעות, ורועי בא לבקר גם אלמוג קפץ לביקור, וספיר וירדן ודניאל וכולם.
הגיע סוכות, שבועיים חופש עכשיו. רק תחילת השנה וכמעט לא הספקתי להיות בבית הספר. מסיבות מוצדקות כמובן!
אבל אני חרוצה 😁 השלמתי את כל החומר הנלמד מעדן היא כמו המורה הפרטית שלי הייתה מסבירה לי הכל אם לא הבנתי ועוזרת לי בכל שאלה. חמווווווודה😊
הייתי חייבת קצת לצאת, להתאוורר, נחנקתי כבר בבית.
דיברתי עם אלירן (בנדוד של רועי) שיבוא ונישב קצת מתחת לבית שלי, תוך 10 דקות הוא הגיע
ישבנו השלמנו פערים אני מתתתתתתתה עליו דיברנו על הכל , הכל הכל הכל.
הוא סיפר לי שהוא הכיר איזה ילדה ונדלק עליה וכל מיני. חמוד איך שמחתי בשבילו, מגיע לו!
הבנאדם נננננשששמההה!!
ולא חסר לו יופי בכללל!
יש לו גוף פצצה, בערך 1.75, שיעור שחור קוצים, ועיניים חומות כלכך מיוחדווותת אני מטורפת עלהן. הוא מהמם!(: חח
פתאום קיבלתי הודעה מרועי:
#@# מאמי שלי אני הולך לעשות שבת אצל בן דוד בראש העין,
אני רוצה לראות אותך לפני שאני נוסע, אפשרי?!#@#
עניתי לו
$%$ ברור נשמתי, אני מתחת לבית שלי עכשיו עם אלירן, הוא צריך ללכת
אתה יכול לבוא בכיף, רצוי אפילו. מחכה לך, נשיקות$%$
אלירן לא כלכך אהב שאני בקשר עם רועי, והוא גם הסביר לי למה-
אלירן: עדי מאמי את עדיין לא מכירה את רועי, הוא לא כזה כמו שאת חושבת, כאילו..הוא כן. אבל יש עוד כמה דברים בנוסף שאת עדיין לא יודעת.
אני: טוב דבר נו ספר לי מה רמזים עכשיו?!
אלירן: תראי אני לא יודע אם רועי מתכנן עלייך משו והכל, יעני אם הוא נדלק או לא, אני כמעט בטוח שכן עם יופי כמו שלך י'נדירה אחת -=הסמקתי=-, חח אבל את חייבת לדעת, שרועי הוא אחד שמזיין כל דבר שזז, ואפילו שהוא בן דוד שלי אני מספר לך את זהף כי את כמו אחותי הקטנה ואני לא רוצה שתיפגעי!
אני: כפפפפפפפפפפררררררררררההההההה עללללללללייייייייךךךךךךךך חיייייייםם שליייייייי!!!!!!!!!
אל תדאג מאמי, עכשיו שאני יודעת שהוא חרמניאק אני יזהר, מבטיחה!=] אני ישמור על עצמי, ואני לא אפגע ממנו. אתה יכול להיות רגוע
דונט ווארי בייבי , רילקס:]
אלירן: חחח אלוהים מה יהיה איתך.. !? אין לך מווווושג איך אני חולה עלייך אחותי!
אני: מתתתתתתתה עליך הכי בעולם מאמי!!
---ואני מתתתתתתת עליייך!:] יפפפה שלי איך את מרגישה?!
צץ רועי משום מקום, לא נתן לי לענות וכבר
--- אהה אלירןןןן ! מה אחי הכל טוב?
אני: כן מאמי אני מרגישה טוב יותר כבר, חח חמוד
אלירן: ברוך ה' גבר מה איתך?
רועי: וואלה מצויין לא יכול להיות טוב יותר!=]] תגיד ראית במקרה את שחר בזמן האחרון
(שחר זו בת דודה שלהם חח)
אלירן: וואלה לא למה קרה משהו?
רועי: לא פשוט היא לא הייתה שישי אצל סבתא בארוחה וזה מוזר היא תמיד מגיעה
אלירן: וואי נכון עכשיו שאתה אומר באמת לא שמתי לב שהיא לא הייתה יום שישי..
אני: טוב ח'ברה תהנו תדברו תשוחחו בינכם אני ילך לי
רועי : לאאאאאאא מה פתאוווווווווום חחח את נשארת כאן! -- הוא תפס אותי והושיב אותי על הספסל שמה.
אלירן: לא לא לא מאמי אני גם ככה כבר באתי ללכת..
אז יאללה אחי תהנה בראש העין מסור ד"ש לכולם שמה כן?! ולאביבה ויהודה ולכל החמולה הבני דודים.
רועי: אל תדאג אני ימסור גבר
נפרדנו מאלירן והוא הלך..
רועי: הדאגת אותי מאמי.
אני: חח אני בסדר עכשיו בייבי!=]
רועי: אני שמח יפיופה, מת עלייך!
אני: אני יתגעגע אליךך! ככה אתה נוטש אותי?!:[
רועי: חס וחלילה! בחיים לא נשמה שלי, עוד יומיים שלושה אני חוזר מה את דואגת!?
אני: אבל עדיין, אני רוצה שתישאר איתי פפפפפפפהה..!
רועי: יש לנו את כלללל חופש סוכות אחרי שאני יחזור לבלות ביחד מאמי שלי.
אני: צודק מותתתק:]
רועי: אחחחח איך כולי תפוווס אין לך מושג! כל הצוואר וזה.. יאוו
אני: חח מנסה להוציא ממני מסז' הא י'נבלה?!
רועי: מה לא מגיע לי?! 😛
אני : יאללה תסתובב נו נו נו נו אין לי את כל היום בשבילך:] חעחעחע
רועי: בונא את עושה מסז' כמו שאת נראית מילה!
אני: 😯 לקחת את זה כמחמאה?!@#
רועי: ברור, מה חשבת?!
אני: ח כפרעליך רק על זה באמת מגיע לך המסז' הזה.. חחח
רועי: ר-ק על זה? 😢
אני: סתם לא רק, על הכל, על זה שאתה כזה בונבון=]
פתאום רועי הסתובב אליי, התקרב אליי, לאט לאט. הסתכל לי ישר לתוך העיניים, ואז זה קרה
התנשקנו
נשיקה מללאתת תשוקה, כאילו ששניינו החזקנו את כל התשוקה והמשיכה הזו במשך כלכך הרבה זמן, והכל יוצא עכשיו בבת אחת!.
נשיקה קסומה, הבנאדם בהחלללללט יודע לנשק, או הו כמה שהוא יודע 😁 חח
התנתקנו.
רועי: תראי את זה כ-נשיקת פרידה, מחכה לך הרבה יותר שאני יחזור.
בנתיים אני צריך ללכת מאמי, אני אתחבר משמה לאייסי ואני ידבר איתך מבטיח.
מתת עלייך נסיכה שלי
אני: לא אל תלללללללך😢
רועי: אני חייב יפיופה
אני: טוב אבל תתחבר מלאאא, אל תיתן לי להתגעגע מאמו'שששש..
הוא אמר לי ביי בנשיקה בלחי.
הסתכל עליי, נתן לי נשיקה בפה, התנתק שוב, הסתכל עליי - עוד נשיקה בפה, ואז נסחפנו לצרפתית מדהימה, מתוקה מתוקה.
הוא הלך לדרכו ואני עליתי חזרה לבית שלי. אכלתי קורנפלקס, ישבתי קצת עם נאורוש ראינו האלופה התקלחתי ובזה סיימתי את היום שלי.
הלכתי לישון במחשבות על רועי, על מה שאלירן ואלמוג אמרו לי, על הכל.
נרדמתי..
בבוקר שהתעוררתי, ראיתי שרועיקו'ש מחובר, שלחתי לו הודעה:
*עדידו'ש* : מאמי שלי??
-רועי דמרי- : זה לא רועי, זה בן דוד שלו, רועי יחזור מאוחר יותר. מי את??
*עדידו'ש* : סתם ידידה שלו, מרעננה גם. לאן הוא הלך?
-רועי דמרי- : פה בשכונה לפגוש איזה ידידה שלו שגרה כאן שהוא בקטע איתה.
*עדידו'ש* : מ..מה?! ב..קטע איתה??!?..
-רועי דמרי- :
המשך ייייבוא...=]
תפנקו בתגובות. אוהבת, רותמי
3>
אחחחח מנייאק הרועי הזה.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפה שלי פרק מדהייייייייייייייים
תמשיכי!!!!!
תודה מאמי..=]
רק תגובה אחת מאתמוווללל?!:[[
אני רוצה עודדדדדדד תגובות! 😢
3> רותמי
מהההההה נגמרררררררררררר
איך נגמררררררררררר
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני רוצה המשךךךךךך
חח אזה חמודדדדדהה
העלית לי --> 😁 ככה חיוך על הפנים עכשיו:]]
רק על זה נאי ישים המשך, אבל מאוחר יותר
תוווודההה=]]]
רוצה עוד תגובווות!(:
3> רותמי