חיכינו לאוטובוס שמסיע לפארק, כשהוא הגיע עלינו עליו, היו עליו גם שי ומתן שנסעו לפארק..
אני- עדןןןןןןןןן אם שי ומתן נוסעים לפארק זה אומר שרועי גם שמהה ובטח כל החמולה יואב ואלמוג וכולם..!=]
עדן- יוו נכון!.. חח תחמנית..
הגענו לפארק, ירדנו מהאוטובוס.. באנו להיכנס לשער ואז בדיוקקקקקקקקקק.......
________________________________________________________
"..חצי עולם חולם על הירחח.. ורק אני חולם להיות שלך.. "
צלצול הפלאפון שליי.. התסכלתי.. ראיתי
||עידו כהן מחייג אלייך ||
אני : עדןןןןןן שניה אני חוזרת..
הלכתי הצידה ועניתי לעידו..
=============
אני : עידודווווו'ש !!
עידו : עדיייי נסיכונננת שלי !! רק עכשיו חזרתי מלירון ראינו אצלו משחק.. וראיתי ת'הודעה שלך.. כפרה עלייך !(:
אני : חחחח שמחה שזה שימח אותך נשמה שלייי .. ! =]] מה עכשיו אתה בבית אתה לא יוצא ?
עידו : לא נראה ליי יפיופה גם עבדתי היוםם אז אני כולי שפוך מעייפות..
אני : לך לישון י'גנובב !
עידו : אה ככה את רוצה להיפטר ממני ??
אני : חחחחחחחח חס וחלילללללללה בייב !! נראה לך ?? ההפך.. אבל אם אתה עייף אז לך לישון ..
עידו : צודקת טוב ביי
אני : 😕
עידו : חח סתם סתם מלאך שלי.. מה איפה את ?! אני שומעע מלא קולות ברקע..
אני : חח כן יצאתי לפארק מאמו'ש.. הייתי בעיר קודם וסתם היה משעמם.. אז באנו לכאן ויש מאחורי אנשים..
עידו : אהה הבנתי אותך יפתי אז עזבי אני לא יפריע לךך מאמי
==> פתאום רועי בא מולי.. גרר כמעט נמסתי במקום.. עידו המשיך לדבר לא כלכך שמתי לב מה הוא אומר.. עד שחזרתי לפוקוס<
רועי: אהה אחי?!
.....
רועי: כה בטח מה חשבת?
.....
רועי : לא לא לקחתי לך את המכנסיים החומות !
.....
רועי: נשבע לך נו לא לקחתי אותם אנלא משקר !
.....
רועי: טוב אחיי.. אתה עובד מחר?!
.....
רועי : הנה קח את עדייי יאללה דבר איתי גבר





