פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

-=+*~כמו מלאך~*+=-

✍️ רותמי16 📅 17/08/2006 09:43 👁️ 2,172 צפיות 💬 83 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 6
[COLOR=purple]"עדיייייייייייי"
קראה לי אמא
"כןן מאמייי!?"
"בואי תעזרי לי רגע עם השולחןן"
"כבר באהההה.."

->זה היה ערב ראש השנה, אחיי הגדולים באו אלינו לארוחת חג.
אני עדי, בת 15 כיתה ט', גרה ברעננה. יש לי 4 אחים-
נאור- בן 17, בכיתה יב'. אני פשוט מאוהבת בו!! אין דבר מושלם יותר ממנו מכל הבחינות!
שני- בת 24, מחפשת את עצמה בהודו:] היא נסעה ל8 חודשים אמור היה להיות אחרי צבא אבל בעקבות מספר מקרים זה נדחה, והיא נסעה רק לפני חודש וחצי.
גל- אחי בן 26, נשוי לאפרת, הוא גר בפתח תקווה.
ושלי-אחותי בת 28 נשואה לאלון ויש להם 2 ילדים - בר בת 4, ומור בן שנה. הם גרים באשקלון.

לאימי קוראים מיכל ולאבי שרון.

הלכתי לעזור לאמא עם כל ההכנות לקראת הערב, האוכל, ערכתי שולחן, והכל היה מוכן ומושלם=]
כולם התחילו להגיע, חוץ משני אחותי אמרתי כבר שהיא בהודו..
את הערב העברנו בצחוקים והתפוצצנו מכל האוכל שאמא הכינה, פשוט מעעדן!
האחיינים המתוקים שלי כבר היו עייפים וכולם החלו להתקפל חזרה לביתם.
נאור התארגן להיפגש עם חברתו קרן ואני עזרתי לאמא לפנות הכל מהשולחן ולסדר ואחר כך לחדר.
ראיתי באייסיקיו שאין אפחד מעניין מחובר אז התקשרתי לעדן (עדן היא החברה הכי טובה שלי כבר מכיתה ז').

עדן: שימפנזה שלייייייייייייי!!:]]
אני: בבוווווווונה😊 מה קורה יפה שלי??
עדן: הכל טוב מה איתך אחותי? מה כבר סיימתם לאכולל?
אני: כן בטח איך היה אצלכם??
עדן: הכי צחוקים בעולם את לא מבינה איך דודים שלי התחרפנו רק צחוקים חבל לך על הזמן!
אני: מתארת לעצמי עם המטורפים האלה.. חח העיקר נהנית
עדן: נכווווווווןןן=]]
אני: תגידי עושים היום משו? יוצאים לאנשו? אני פשוט מתה משיעמום פה
עדן: כן גמני בואי ניצא נעשה סיבוב ותבואי לישון אצלי מקסימום אם נראה שאין אנשים נבוא אליי נראה סרט או משו, גם ככה אין מחר בצפר חעחע..
אני : סבבה מדהימה שלי אני מתארגנת ואני יבקש מנאור שיקפיץ אותי אלייך.
עדן: טוב קופפפפפפפפה
אני: יאללה ביי כוערת לאביו
עדן : לאביו 2 😊

בנתיים התארגנתי הכנתי תיק לשינה, והחלפתי בגדים, שמתי ג'ינס עם חולצה חומה יפפפפה שלי, התאפרתיי קצת שמתי בושם כפכפים והייתי מוכנה..=]

"נאאאאאאאאוררררר קח אותי לעדדדדדדדדןןן"
"טוב 5 דקות אני יוצא אני יקפיץ אותךךךךךך"
"סבבבבבבבה תודהההההה" צעקתי לו
מתתתתתה עליו!
אמרתי לאמא שאני הולכת לישון אצל עדן והיא עשתה את הבדיקת רשימת ציוד הרגילה שלה:
"פיג'מה לקחת? מברשת שיניים? מברשת שיער? מפתחות יש לך? וכסף? את הפלאפון אל תשכחי!"
"טוב אמא פולניה חמודה שלי אל תדאגי לא שכחתי כלום אני ידבר איתך מחר יאללה ביי לילה טוב אוהבת אותך"
"אבבבא לילה טוב אני הולכת לישון אצל עדן אוהבת אותךךך ביי"

נאור שם אותי אצל עדן, היא התארגנה כמה סידורים אחרונים ויצאנו לכיוון העיר.
שם ראינו את בן ליאור אורי ואביב יושבים ושותים כרגיל, אמרנו להם שלום והמשכנו הלאה, ראינו תבננות ספיר ירדן דניאל מורן ושיר, ישבנו איתן קצת ואז ראינו אתתתתתתתת....





==>סיפור ראשון שלי, מקווה שאתן אוהבות, אם אתן רוצות המשך תגידו לי=]
אוהבת, רותמי(:
התחלה יפה המשך
עעעעעעעוווודדד תגובוווווווותת?!
😢
אני שמה המשך, מקווה שהפעם יהיו קצת יותר תגווובות..=]

נאור שם אותי אצל עדן, היא התארגנה כמה סידורים אחרונים ויצאנו לכיוון העיר.
שם ראינו את בן ליאור אורי ואביב יושבים ושותים כרגיל, אמרנו להם שלום והמשכנו הלאה, ראינו תבננות ספיר ירדן דניאל מורן ושיר, ישבנו איתן קצת ואז ראינו אתתתתתתתת....
_________________________________________

רועי.
רועי זה ידיד שלי, הכרתי אותו בחופש הגדול האחרון, לא מזמן.. ילד מהמם ממש מדהים!
דרכו גם הכרתי את בנדוד שלו, אלירן. אלירן עכשיו ביא', הוא ילד נשמממה! אני מתה עליו!!..

רועי בא עם חברים שלו, אלמוג שי מתן ובן..
אלמוג היה חבר שלי שהייתי בכיתה ח', הוא אחלה בן אדם אני מתה עליו. וגם שנפרדנו נשארנו בקשר מעולה הוא אחד הסטלנים! אוהבת תבנאדם הזה!! (בתור ידיד חחח)

כל הבנים אמרו לנו שלום והתיישבו איתנו, בן ומתן פתחו נרגילה והצטרפנו אליהם.. ישבנו העברו צחוקים כל הערב..(: הכי כיף בעולם לשבת איתם אף פעם לא משעמם! חח

סיימנו תערב ב2 וחצי לפנות בוקר, וחזרנו לבית של עדן הגענו וטחנו עוד קצת אוכל=] והלכנו לישוווווווןןן😊
קמנו בערך ב2 בצהריים, ישנו מ=ל=א כמו סוסות!!

עדן: קומיייי כברררר ישנוניייתת
אני: מה? מה השעה?
עדן: כבר 2!!!!!
אני: טוב מה לחץ? חופש תני לישון!@
עדן: לאלאלאלאלא אבל משעמם לי😛 חחח
אני: תשתעשעי עם המחשב שלך או עם רוקס (הכלב שלה)
עדן: רעה! רעה! רעה!
אני: טוב טוב אני קמממממממממההה
עדן: 😁 ננהנהנהננהנהנהנה
אני: מצחיק מאאאאאאאאאאאאוד!=/ 😠
עדן: הכנתי לנו אוכלללל:]
אני: 😊 מה הכנת???
עדן: איך ידעתי שתידלקי! חחח שומעת אוכל וכולך צמרמורות הא? טוב הכנתי לנו פפפפנקיקיםם:]]
אני: טוב חפשי אותי במטבח , ביי! 😊

וככה במרדף עד המטבח בגלל הרעב הזה שישב לי בבטן, הגענו מתנשפות ועדן כמעט החליקה במדרגות חח לא הפסקתי להסתלבט עליה!😁 ישבנו לאכול תפנקייקים שלהה היה טעעעעעעעיים ביותר!

אני: בונא לא ידעתי את מבשלת ככה
עדן: כישרון שכזזזזזזזהה =)) חחחח
אני: רק אל תיהי צנועה
עדן: חח כפרעלייךךךךךךך!=]]]
אני: אופפ למה החופש של ראש השנה כזה קצצר?=[ מחר כבר חוזרים ללמוד=\ אין לי כוחח!!
עדן: תתעודדי עוד מעט יום כיפור, ואז סוכוווות שזה כמעט שבועיים חופש:]]
אני: כןן וואי אני כבר מחכה לזה!#

עלינו חזרה לחדרה של עדן, ראינו מלא הודעות באייסיקיו שלה מילד אחד שהיא הכירה, מהוד השרון.. חמוד לאללה!
אני: נו לכי עליו מה את מחכה כלכך הרבה??
עדן: חכי צריך למשוך את זה עוד קצת.. הוא צריך לבוא יום שישי לרעננה=] הוא אמר שבשבילי הוא יבוא חח
אני: אני מקווה שלא תיהי סתומה תוציאי מזה משוו יש לך אחלה הזדמנות!
עדן: נראה איך הוא במציאות ואז נחליט(:
________________________

בסביבות השעה 5 חזרתי הביתה=)
אמא: טוב שזכרת שיש לך בית!
אני : דיי עם המשפט הזה אמאאאאא זה כלכך משפט..אממ.. של אמא!
אמא: תחשבי קצת על מה שאמרת..חחחח
אני: 😊
טוב אמא אני בחדרררר..
אמא: כרגיל..(?!)

_______________________

התחברתי לאייסיקיו וראיתי כמה הודעות מ-אלמוג, רועי, אלירן, אביב, ספיר, ירדן וגם עדן כבר הספיקה להתגעעגע..[:
כתבתי אווי
=============
חזרתי מעדן אהווווובתי!
אלמוגי ורועיקוש דברו איתי יפים שלי:]

חג שמיח ומשמין לכווולם~!#

אוהבת, בפלא תמיד:]

=============

פתחתי ת'הודעה מאלמוג ולא האמנתי..

@@@@@

אלמוג: ...........................










אאאאאררררררווווווווווךךךךךךךךךךךךך
הפעם אני מצפה ליותר מתגובה אחת...=\
אוהבתתתתת, רותמי 😊
מאמי שימי המשךךךך!!
התחלה יפהה מעניין מה הוא כתב להה
אוהבת
--חנוש--
תודה מאמו'ש..

=]

עוד תגובות?! 😁

לאביו, רותמי
התחלה יפה בובי
מחכה להמשך

מאמייייייייייייייייייייי
יאאאאאא תמשיכי עם הסיפוווורררר אני רוצה המשךךךךךךךךך
מדהייים.. תמשיכי.. נונונו אני מחכה P:
אוהבתותך הכי שיש בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אם יהיו עוד תגובות אני ישים היום המשךךךךך 😛

מחחחחכה..!(:

לאביו, רותמי
אני שמה המשך בננות, רוצה יותר תגובוווות=[[
________________________________

פתחתי ת'הודעה מאלמוג ולא האמנתי..

@@@@@

אלמוג: ...........................

_________________________________

אלמוג: עדי מאמי שלי אני חייב לדבר איתך משו בקשר לרועי, זה דחוף! אז כתבי לי שאת פה.

לא הבנתי מה כלכך דחוף.. אבל עניתי לו

אני: כן אלמוגייייייי אני כאן, מה קורה חיים שלי??
אלמוג: הכל טוב יפה שלי מאיתך?
אני : מצויין נשמתי.. מה היה כל כך דחוף?
אלמוג: אני לא יכול לדבר על זה עכשיו יש מסביבי אנשים, היום בערב את יוצאת?
אני: לא מאמי 😢 יש מחר בצפר!=\ אבל יום שישי אני חושבת שאני יראה אותך..
אלמוג: טוב סבבה שאני יראה אותך אני יספר לך כבר.. יאללה עפתי נשמה שלי חולה עלייך
אני: בהביי מותק לאביו המון מוווואה.

פתחתי את שאר ההודעות, עניתי למי שרציתי.. חלק סיננתי:] שמתי לי מוזיקה והלכתי קצת לנוח.. שקעתי במחשבות קצת על רועי.. הוא כזה מדהים.. מעניין מה אלמוג רוצה לומר לי עליו=/ אני רק מקווה שאני לא יתחיל לפתח אליו משהו.. הוא כזה שעובר מבת לבת בלי לספור אותן בכלל! אין לי כוח להתחיל להתחבר רגשית וכל זה.. אני יפגגגגגעע=[

ככה עם כל המחשבות מצאתי את עצמי קמה ביום למחרת מהשעון המעצבן שמזכיר לי שצריך לקום לבצפר..
אמא נבהלה, כי ישנתי מלללללאא.. היא חשבה שקרה לי משהו חח מצחיקה מה לא שמעה על בנאדם עייף?
התארגנתי לבצפר והלכתי בחוסר חשק..=\ היה צלצול ונכנסתי לכיתה..
היה לנו שעתיים מתמטיקה עם פנינה כלכך לא היה לי כוח לזה!
לקראת סוף השיעור השני--
פנינה: לסגור ספרים ומחברות יש לכם 10 דקות לענות על הבוחן
כולם : לאאאאאאאאאאא בבקשה !! , לא עוד בוחן!!
יקיר : נו מה כל שבוע תעשי לנו בוחן?!
פנינה: אם לא תשב בשקט זה יהיה אפילו 2 !
בדיוק נכנסה המזכירה לכיתה ואמרה : פנינה סליחה, אני צריכה את עדי מזרחי למספר דקות.
פנינה: עדי, בקשה את יכולה לצאת. זריז

יצאתי מהכיתה ומירה המזכירה הובילה אותי לכיוון מזכירות בית הספר, לא שאלתי אותה במה מדובר.. רק שתקתי.
במזכירות חיכתה לי אמא, הסתכלתי עליה ולא הבנתי.. היה לה מבט כלכך ריק בעיניים.
אני: אמא? מה קרה??..
אמא: זה בקשר לשני.........................






*+*>>מה קרהה לשני?! היא בכלל בהודוו.. את זה תדעו בפרק הבבבבבבבבא:]]

אוהההההבת 😊 ומצפה להמממממוון תגובות הפעםם(:
יאאאאאאא מה קקרה לההה??????. דבריייייייייייייי נונונו
חחח אני כבר שמה המשךך מאמי=]

אוהבת! 3>
מהמםםם המשך
בנות אני ישים ת'המשך מחר, היום אנלא במצב של לכתוב לכן..=/

מצטערת..
אוהבת המון3>
רותמי
יצאתי מהכיתה ומירה המזכירה הובילה אותי לכיוון מזכירות בית הספר, לא שאלתי אותה במה מדובר.. רק שתקתי.
במזכירות חיכתה לי אמא, הסתכלתי עליה ולא הבנתי.. היה לה מבט כלכך ריק בעיניים.
אני: אמא? מה קרה??..
אמא: זה בקשר לשני.........................
____________________________

-שתקה.
אני : נו אמא! דברי! מה קרה לה??
אמא: עדי, שני בילתה אתמול במסיבה, מסתבר ששמו לה סם במשקה, היא עכשיו בבי"הח , שם, בהודו. ואין שם תנאים טובים. המשטר שמה לא נותן לה לצאת מהמדינה ועושה בעיות, אבא וגל לוקחים את הטיסה הראשונה ומביאים אותה לארץ בחזרה כאן היא תקבל את הטיפול הטוב ביותר מצוות מקצועי, זה הליך שיקח זמן עדי, את חייבת להבין.

הדמעות כבר עלו לעיניי, לא ידעתי מה לחשוב. אמרתי לה שאני הולכת לשירותים, הלכתי ושטפתי את פניי.. משם לא רציתי לחזור למזכירות, לא רציתי בכלל לאראות תבצפר בעיניים זה הדבר האחרון שאני חושבת עליו עכשיו! ברחתי.. הלכתי לא יודעת לאן אפילו, בדיוק קיבלתי הודעה מעדן

@@ הבוחן היה קלי קלות! איפה את? לאן נעלמת??@@

סגרתי ת'הודעה, וכיביתי ת'פלאפון.. קצת שקט זה הכל.
הלכתי וישבתי בקיוסק של ניסים בקצה השני של העיר, לא זוכרת אפילו איך הגעתי לשם..
ניסים המוכר הוא כמו פסיכולוג תמיד מספרים לו הכל.. אז התחלתי לדבר.. סיפרתי לו מה שקרה.. הוא אמר לי קודם כל לפתוח ת'פלאפון כי בטח כל העולם דואג לי וזה לא בסדר מצידי לעשות ככה זה הדבר האחרון שאמא שלי צריכה, הוא צדק.. אבל לא היה לי כוח לחזור לא רציתי. פתחתי את הפלאפון בכל מקרה.. וראיתי 7 הודעות קוליות ו12 שיחות שלא נענו.

נכנסתי לתא הקולי ושמעתי את ההודעות-
-אמא-
=עדי, מאמי דברי איתי, איפה את? אני דואגת לך!=

-עדן-
=עדיייייייייי!? לאן הלכת לייייייייייי!? דברי איתיי דואגים לך פה! =

-אמא
=עדי תראי לי סימן רק שאת בסדר.=

-אמא-
=עדי בואי מיד הביתה! =

-אבא-
=עדי תגיעי הביתה בזה הרגע! =

לא היה לי כוח לשמוע אותם יותר..
לפתע ראיתי את רועי מגיע לכיווני.

רועי: עדיי?? מה את עושה פה?!
אני: מה אני עושה פה?? מה אתה עושה פה??..
רועי: אני גר פה.
והצביע על הבית הסמוך
אני: אהה, הבנתי.
רועי: לא ענית לי, ולמה העיניים שלך נפוחות כככה? עדי מה קרה?
אני: עזוב, סיפור ארוך. באמת לא רוצה לייבש אותך כאן..תודה בכל זאת.
רועי: מה פתאום לייבש!@ דברי עכשיו!! בעצם, בואי אליי הביתה, אין אפחד.

הלכתי איתו.. הוא מזג לי לשתות ושוב שאל מה קרה לי..
סיפרתי לו הכל, על כל העניין עם אחותי ואני דואגת לה ולא רוצה שיקרה לה דבר!
רועי רק חיבק אותי ואמר לי שיהיה בסדר ואין לי מה לדאוג, הוא היה כלכך חמוד באותו רגע, ודואג, לא יצא לי להכיר אותו ככה עדיין. אחרי שהתנתקנו מהחיבוק נישארנו עדיין צמודים, קרובים קרובים. הסתכלתי עליו, בעיניים המדהימות שלו, היה לו מבט חודר

ואז.......................................



גיבו בננות(:

אוהבת אתכן המממממממממונים:]]

הפרק מוקדש לדניאלי ספירוש נויוש ולורוש בלעדיכן לא יודעת מה הייתי עושה אתמול, אוהבת! מווואה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך