פרקקקקק מדהיייייייייייייייים
המשךךך עכשיו
יא.. איזה גיבורה.!!?.=]]
מהממםם.!!?
תמישכי.
איזההה ממהממםם!!
פרקק מוושלםם!![:
תממשייכיי!!
אני אנקום .. אני נשבעת שאנקום ..
אם יקרה משהו לאחותי אני לא יודעת מה אני אעשה .
פשוט לא יודעת ..
---------------------------
הרופא יצא ... עם פנים מודאגות ..
" אני סבור שהיא לא תצא מזה .. היא במוות קליני משמע צמח .. היא קיבלה מכה חזקה בראש ונכנסו זכוכיות עמוק שאי אפשר להוציא כיוון שאיננו רוצים שיקרה משהו .."
הייתי בשוק ... פשוט בשוק .. כאילו שמישהו בא ושבר לי את הכל .. פית המזל שלי .. אני שברתי אותה .. הכל באשמתי בגללה שהיא נשברה .. ה' בבקשה .. תן לי צ'אנס נוסף ..
אמא שברה את השתיקה
" אפשר להכנס ?"
" כן .." אמר הרופא והלך ..
לא אמרנו כלום .. כל אחד היה שקוע במחשבותיו ..
נכנסו לחדר בדממה .. ראינו את אחותי שלפניכמה שעות לבשה חצאית מיני וסטפלס .. הרופא אמר שהג'ינס הציל את הרגל שלה .. מהזכוכיות ..
ראיתי אותה .. מלאת שטפי דם בפנים ... כל הידיים שלה שריטות על גבי שריטות ..
היא נראתה נורא .. אפילו השיער הבלונדיני שלה היו עליו כתמי דם ..
אחותי .. איך נתתי לך להגיע למצב הזה איך ?!
בבקשה שיר .. תחיי ..
ניגשתי אליה ונישקתי את ידיה ..ובכיתי ..
אמא קראה לי שנלך .. שזה יותר מידיי בשבילי ..
לא הקשבתי לה .. רציתי להשאר ..
הם הלכו .. אני נשארתי ..
" שיר .. שיר אני יודעת שאת מקשיבה .. שיר את יכולה להתגבר .. שיר .. שיר אחותי היפה .. לא יכולתי לבקש אחות טובה ממך .. אני סולחת לך על הכל.. ומבקשת סליחה אם התנהגתי לא יפה .. שיר אחותי .. אל תלכי .. לא היום .. לא ככה .. "
אמרתי ובכיתי .. בכיתי על היד שלה.. היא לא הגיבה ..
נתתי לה נשיקה במצח ויצאתי ..
אבא ואמא בכו.. אבא שלי בכה .. באתי וחיבקתי אותם .. פשוט כה בלי מילים ..
" היא תצא מזה" אמא אמרה ..
לא ענינו לה .. כי כלונו ידענו את התשובה בעצמינו ..
" שירי .. יהיה בסדר .. " אמר לי אבא ונישק אותי ..
" אנ.. אני יודעת " גימגמתי ..
אבל בראש ידעתי .. מה באמת יקרה ..
הרגתי מעין צביטה בלב .. חזקה כל כך שצרחתי מכאבים ..
ונפלתי לרצפה ..
כנראה שהתעלפתי .. לא ממש הבנתי .. הרופא אמר שלחץ הדם עלה או שהיה לי התקף חרדה .. לא ממש הסבירו לי ..
קמתי והלכתי לשיר ..
סיפרתי לה כמה אני מתגעגעת אליה .. ושתקום כבר ..
והאחות אמרה שאני צריכה לצאת .. אז יצאתי ..
חיפשתי את אמא ואבא ולא מצאתי .. מצאתי 3 שקל בכיס ולקחתי מהמכונה שוקולטה ..
שתיתי וחשבתי ..
מי הם הגנבים האלה ?
מה הם רוצים מאיתנו ?
אולי לא היינו צריכות להסגיר אותם למשטרה .
הם חופשיים עכשיו ?
שמעתי קול ..
"שירי .. זו שיר .. שירי .."
צבטתי את עצמי ולא חלמתי ..
" אני חיה .. שירי את שומעת אותי ? "
חחח 😁
יש לי המשך מה זה טוווב 😁
מדהים!!!
יאללה תביאי אותהה בהמשךךך :]
יאאא מעללף.!!!!!!!!!!!!!!?.
תמשיכי..=]]
מהמממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייייי מהררררררר (: