תמשיכייייייייייייייייייייייי
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
זה מ-ה-מ-ם!
לאב יא!! 😊
תום הכוסון אומר/ת :
..............................
------------------------
" מה מי זה ? " שאלה אותי שיר .
" תום .. "
" מה מה הוא כותבבבבבבב " צעקה עלי
תום הכוסון אומר/ת :
זוהי הודעת שרשרת !
אם תשלח הודעה זו ל25 ילדים מרשימתך מישהו שאתה אוהב ילד יאהב אותך בחזרה ..
אל תחזירו לשלוח !!
שירוש ... אומר/ת :
אה זה מה שאתה רוצה ממני ?!
הודעות שרשרת ??
תום הכוסון אומר/ת :
ידעתי שרק ככה תעני לי ..
שיר .. אני חושבת שאני ..
שאני מחבב אותך ..
לקחת לי זמן לענות .. לחשוב על תשובה מתאימה .
שירוש ... אומר/ת :
מה אנחנו בכיתה ה' ?
סולם אהבות ?
אני יודעת שאתה אומר את זה רק כי אמרתי לך שאני אוהבת אותך ..
ידעתי שלא הייתי צכה להגיד , בטוח אמרת לנועה נכון ?
וליעל ולמור ..
תום הכוסון אומר/ת :
לא לא בכלל לא ..
אני .. אני אוהב את שתיכן ..
כאילו היא יפה והכל ...
אבל את יש בך משהו אחר ..
שירוש ... אומר/ת :
רגע ,
אתה רומז לי שאני מכוערת וחכמה ?!
שיואו איזה כיף לי ..
תום הכוסון אומר/ת:
לאא !!
בכלל לא !!
את מהממתתת ... ברצינות שירי ..
אני חושב שאני אוהב אותך ..
יש בך משהו שונה מנועה.. נועה שיטחית ..
נועה בכלל לא אהבה אותי .. את כן ..
שירוש ... אומר/ת :
תום ..
אני חייבת ללכת נדבר אח"כ ..
ביי ..
וסגרתי את האייסיקיו ..
" נו שירי הוא אוהב אותךך ! אמרתי לך שהוא יזחול על 4 .."
" לא את לא =/ אבל דיייייייי אני מקווה שהוא אל עובד עליי .. "
" בנות לכו לישון !! " אבא צרח מהחדר ונשמע דיי עצבני ..
" לילה טוב שירוש .." אמרה לי שיר והלכה לחדר ..
פתחתי את האיסיקיו ..
כתבתי באווי
~~~~
מבולבלת ..
אולי ..
שיר אחותי אני חולה עליך .. את הכל בשבילי ..
וילד ..
אני צכה דיבור 😛
~~~~
תום הכוסון אומר/ת :
שירי ?
שירי בבקש תעני לי ..
שירוש ... אומר/ת :
כאן .
תום הכוסון אומר/ת :
אני ..
לא יודע איך להגדיר אבל אני חושב עליך ..
כל הזמן ..
כאילו .. אני בשירותים אוני מדמיין אותך ( לא מה שאת חושבת .. )
אני רציתי להרדם ורק חשבתי עליך ..
אני .. אני חושב שהתאהבתי בך שירי ..
אני פשוט לא יכול להפסיק לחשוב עליך ורוצה שתהייה פה איתי ..
לקחתי נשימה ארוכה ..
חייכתי חיוך דבילי על הפרצוף ועניתי לו ..
שירוש ... אומר/ת :
אני בדיוק אותו דבר ..
אבל אתה התנהגת כ"כ מגעיל ואם פתאום תראה את נועה ?!
ותתנהג שוב ככה ?
לא רוצה ככה ..
תום הכוסון אומר/ת :
מבטיח לך שלא .
שירי רוצה להיות חברה שלי ?
כן אני יודע שזה כמו בכיתה ה' אבל ..
רוצה ?
שירוש ... אומר/ת :
כןןן !!!
תום הכוסון אומר/ת :
אני אוהב אותך ..
שירוש ... אומר/ת :
גם אני אהובי [=
מזערתי ת'שיחה ושלחתי לשיר הודעה חחח יש לה גם מחשב בחדר ..
שירוש ... אומר/ת :
יש לי חברררררררררררררררררר
שיר >> וכל העולם שותק . אומר/ת :
דייייייייייייייייייייייייייי
היא נכנסה אליי לחדר
" תוםם ?! מה איך ספרי @#!@#$! "
" קודם כל שקט חח את תעירי ת'הורים ..
תקראי ת'שיחהה .."
" יואו איזה מאמי הוא .. מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב "
יאא.. מעללף.!!!.
הסיפור ממש מהממם.!!..
מחכה להמשך..
וואי וואי וואי יפההה!!!!
תמשיכי :]
מזה ההמשכים הקצקצרים האלהההההההההה??????????
מהמםםםם..
אני רק מקווה שהוא לא עובד עליה או משו כזה!!
יאללה המשך..
בשיא המהירותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
לאב יא!! 😊
שום תודדהההההההה
קדימהההההה המשךךךךךך
חחחחח איזה חמוודיםם
תמשיכיי מאמי
מווואה עננקיתת
איזה יפההההה
דחוף להמשיך 😊
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
שימי המשךךךךךךךךךך
אני שונאת אותו