" יאללה בואי לקטוף פרחים" אמרתי לשיר
" לא עדיף כבר לקנותת ? "
" אבל זה יעלה פוול .. יש לנו מול הבית מלאא ! צהובים כאלה .."
----------------------------------
" נו בואי כבר.." צעקתי לשיר
" בנות לאן אתן הולכות יש אוכל !" אמא צעקה מהמבטח
" אממ .. תראי למיקה יש יומולדת ואנחנו קונות לה מתנהה.." שיר אמרה
" אבל מה שירי קשורה ?" אמא שאלה
" כי זה רחוק ואני לא רוצה ללכת לבדד..."
" איפה רחוק ? אני אקפיץ אותך"
" לא נו אמא קצת ספורט .. נו זה 10 דק' ואנחנו חוזרות טובב ? "
" יאללה מהר .."
" ביי !" אמרתי לאמא
" זה היה קרובב חח " התפוצצנו מצחוק
"שירי ? "
"אע ? מי זה ?" שאלתי
הסתובבתי .. זה היה תום ..
הוא חיבק אותי ..
" מה קורה כפרע ?" אמר
" שתוק ואל תקרא לי כפרה" צעקתי עליו
וחייכתי (:
" לאיפה אתן הולכות ? "
" חח מה אתה קשור יא עלוקה" שיר אמרה
" שתקייי אני החבר של שירי (: מותר לי הכלל (: "
" טוב תראה אנחנו קוטפות פרחים להורים יש מחר יום נישואיםם .. רוצה לעזור?"
" סבבה "
נכנסו לשדה שהיה צהובב .. כ"כ צהוב שהסתנוורתי הוא היה פשוט מהמם .. מוזר שאף פעם לא הלכתי אליו ..
אפצ'ייי
תומי התעטש
" אתה בסדר מאמי ? " שאלתי את תום
"כן כן.."
אפצ'ייי
" לבריאות" שיר אמרה וצחקה
" יאללה לקטוף .. "
אמרתי וקטפתי איזה 8 פרחים וראיתי דבורה
" אעעעעעעעעעעע מלח מים מלח מים"
" מה יש?" שיר שאלה
" דב..דבוררהההההההההההההההה " צעקתי ורצתי
אפצ'יי
" תומי מה יש?" שאלתי
" לא יודע..מגרד לי הגב שירי תגרדי שניה אני לא מגיע לנקודה .."
" פה?" שאלתי
"כןן .."
" מה יש לך שם טחורים !?" הרמתימעט את החולצה שלו וגיליתי פשוט אלפיי נקודות אדומות על חולצתו
" אומיגאד טימתום אתה אלרגי !"
" מה?!" תום צעק
" תראי שניה " שיר הסתכלה
" פאקק תום אתה אלרגי בוא בוא הביתה" שיר אמרה
" מהה ? יואו .. בואו לבית שלי שניה " אמר
יצאנו מהשדה והוא התעטש עוד איזה 10 פעמים
הגענו לבית שלו וכבר הוא נהייה אדום לגמריי
" מותק מה קרה ? " אמא של תום שאלה
" אני.."
קטעתי אותו
"נכנסו לשדה שמול לבית שלי יש שם פרחים צהובים והוא אלרגי תראי ת'גב שלו .."
" רגע את שירי ? את החברה של תום ? " אמא שלו אמרה
" אה כן .. 😕 " אמרתי במבוכה ..
" מזל טוב(:"אמרה
" אה אמא זה לא הזמן .."
אפצ'ייי
" בוא למיון " אמא של תום אמרה ושמה נעליים
" מה?! " תום צעק
" לבוא איתך ?" שאלתי אותו
" לא מאמי .. " אמר נתן לי נשיקה והלך ..
" תמסרי מזל טוב להורים 1!" צעק ונכנס לאוטו ..
" ביי.."לחשתי ..
" אוקיי זה היה מוזררר" שיר אמרה
" חח כן .. אוף איזה מסכנון..): "
" יאללה בואי לקטוף ת'פרחים העפתי הכל שם" שיר אמרה
חזרנו לשדה וכל הדרך חשבתי על זה שהייתי צריכה לבוא איתו ..
" אוף אני ממש מגעילה שלא באתי איתו שיר"
" דיי נוו .. במילא היית מחכה מלא זמן " שיר אמרה לי
" אוף .. אני הייתי נעלבת אם הוא לא היה בא איתי" אמרתי לה
" דיי חפיף.."
נכנסו לשדה .. קטפתי איזה 20 ומשהו פרחים
ושמתי פרח בשיער שלי [=
חזרנו כמעט הביתה ..
" רגע ! " שיר אמרה
" אה?" שאלתי
" איפה נחביא עד הבוקר אי אפשר להכנס אמא תראה אותנו !"
" נשים במחסן במילא הוא שומם [="
אמרתי ונכנסו למחסן מלא אבק .. שמנו ת'פרחים התנקנו מאבק וצילצלנו בפעמון הביתה
" 10 דקות עלק" אמא אמרה
" מצטערות פשוט עברנו בדרך בתוך שדה ותום אלרגי והיה באלגן.."
" מה איזה שדה שירי על מה את מדברת? "
" אהה .. בדרך לחנות פגשנו את תום ועשינו דרך קיצור"
" טוב טוב תרחצו ידיים ולאכול !"
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסווו-
טקנקיו [:
אנשים תגיבו עוד זה פה יותר מיומיים כבר 😢
אני קוראת חדשהשהשהשה והסיפוררררר מהמםם!!!!
תמשיכייי בדחיפוות!!!!! : ]
-נעה- :]]
מה עם המששששך ?
הסיפווור ימות בססווף |:
יאא.. גם פע ההודעה נימחקה..
טוב אני יחזור אלייהה..
אייןןןןן פרק מ=ע=ל=ף.#!!.
פשוט מושלם...=]]
מחכה להמשך..
ושנה טובה וחג שמח.#!!.
אוהבת עינברו'ש