אווייי??!!? יאוו יאוו תמשיכי.. מדהייים!!!
כל כך יפהה!!!!
-דניאל-
"שירי .. זו שיר .. שירי .."
צבטתי את עצמי ולא חלמתי ..
" אני חיה .. שירי את שומעת אותי ? "
________________________
חיפשתי את אמא
" אמא אמא !! שירי דיברה אליי !1 אמאאאא !!"
" מאמי את עדיין על כדורים .." היא ענתה לי
" לא אמא אני נשבעת .. היא אמרה שהיא חיה ! אבל היא לא יכולה לפוח את הפה אמא תאמיני לי בבקשה !! "
" לכי לישון חמודה .." היא אמרה לי .
הלכתי בכעס ..
רצתי לחדר שלה
" שיר .. שיר אני ידועת שאת שומעת אותי .. תעני לי בבקשה "
" שירי .. שירי .." אמרה לי במלמול .. רק אני שמעתי .. היא לא פתחה את פיה ..
" אנחנו מדברות בטלפתיה ? " חשבתי לעצמי ..
" כן .. אני שומעת את כל מה שאתם חושבים .. " אמרה לי שיר
" רגע ומה אמא חושבת ? " שאלתי בתיהמון
" היא חושבת שאת משוגעת שאת שומעת אותי .. אני אוהבת אותך שירי .. לכי לתום .. בבקשה"
" אני לא אעזוב אותך ! " חשבתי ..
" דיי .. תלכי באמת" שמעתי אותה ..
" מטומטמת " ניסיתי לראות אם היא באמת שומעת
" את מטומטמת" אמרה
" אולי תנסי להזיז יד או משהו ?? "
" אני לא יכולה .. כל הכוחות שלי נגמרו .. " אמרה שיר ..
" שיר . בבקשה.."
היא לא ענתה לי יותר ..
הרגשתי שפשוט עפתי אחורה כאילו שמישהו דחף אותי ..
טו טו טו טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו .
היה היה הדופק של שיר .
" אחות !!!!!!!! אחות " צרחתי
האחות הגיעה ומיד הוציאה אותי מהחדר...
אמא אמרה שסתם דמיינתי .. ופתאום שמעתי שהיא אומרת משהו כמו
הילדה הזאת .. שלא תתחיל להשתגע לי
ובכתה .. לא בגללי בגלל שיר..
" אמא אני נשבעת לך.."
" אין צורך להשבע מותק זה בסדר.."
" אמא היא הולכת למות .. בבקשה את רוצה שאני אגיד לה משהו ?"
" דיי ! זה כבר לא מצחיק שיר זו אחותך ! קצת כבוד !"
רציתי להגיד לה משהו כמו סתמי כבר אבל שמעתי שהיא חשבה על " מה אני אעשה איתה .. "
אז שתקתי ..
הרופא יצא ..
עם מבט לריצפה ...
בכיתי .. ביכתי .. כי ידעתי שהיא מתה .
אין לי יותר אחות .. היא מתה .. אחותי מתה .. חלק מהנשמה שלי .. מתה .. אחותי בדם איינה עוד ..
" היא נפטרה .. אנחנו מצטערים עשינו ככל שביכולתינו "
" אני חיה ! " אני אמרתי [?!]
" אמא זאת שיר , אני נשבעת לך אני חיה , אני בתוך שירי אמא אני נשבעת זו אני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
הייתי בשוק.
" רופא תעשה משהו .. "
לקחו אותי לפסיכולוגית =/
היא התחילה לדבר שטויות הינהנתי בכל מה שהיא אמרה והלכתי ..
שיר .. שיר בבקשה תשמרי עליי ..
" אני לא למעלה אוף אניבתוכך .. זה מה שקרה לכל מי שמת .. הוא נכנס לתוך גוף של מישהו אחרר .. "
היא אמרה לי
שמעתי עוד כמה מילמולים שלה ..
הראש שלי התפוצץ לא יכולתי יותר..
" סתמי כברררררררר" צעקתי
" מה קרה לך ? את לא שמחה שאני עדיין חלק ממךך ?! "
" דיי שירררררררר לכי ממניי" אמרתי והרבצתי לעצמי .. ז'תורמת לה .
אמא ראתה וחשבה שהשתגעתי ..
אני קוראת מחשבות של אנשים .
זה מאוד מגניב לדעת שאמא שלך חושבת שאת מטורפת .
ואבא חושב גם .
" אהההההההההההההההההההההההההההההה" צעקתי .
לא אני ..
שיר ..
במה התבלבלת ?
ספרי ואני אסביר 😛
שיר נכנסה לגוף של שירי , ושיר הרי קוראת מחשבות , אז עכשיו גם שירי (:
קפיש ?
אוקיי בעררךך הבננתיי=//
נראהלי שירי סתם מדמיינתת.....
המששךך(:
אהה כן 😁
תודה מאמי חחח
תמשיכי.. סיפור מדהים! =]
תמשיכייייייייייייייייייייי
סיפור יפפה !
הפרקים האחרונים הזויים ,
אבל נראה איך זה יתקדם .
תמשיכי מאמי .
" אהההההההההההההההההההההההההההההה" צעקתי .
לא אני ..
שיר ..
____________________________
שירי ? שירי ?
שמעתי קולות מסביבי ..
" מה.. מה קרה ? שיר מתה ?"
" מה ? שיר חיה .. מאמי את בסדר כואב לך ? " שמעתי את אמא
" מה ? לא לא .. מה קרה ?"
" לפני שיצאנו למסעדה לקחת את הדואר ואבא פתחאת השער וםפגע לך בפנים והתעלפת .. את בסדר?"
" כן כן . בטח .." גימגמתי ..
" זה היה חלום רע אל תתדאגי" אמא אמרה לי ..
" הולכים למסעדה ? " שאלתי
" לא מה פתאום השתגעת ?! אני מכינה אוכל בואי כנסי הביתה לעזור לך ? "
" לא זה בסדר .. " אמרתי ונכנסתי הביתה ... קראתי לשיר שתעלה לחדר שלי
" את בסדר ? " שיר אמרה לי
" כן כן . תקשיבי חלמתי חלום פשוט מטורף..."
" מה חלמת ? " שיר ענתה
" חלמתי שהגנבים באו לנקום והם עשו תאונת דרכים , ואז את מתת ואז דיברת איתי בטלפתיה ונכנסת לגוף שלי ו..."
היא קטעה אותי -/
" וואווו רציני ? מאגניב (: "
" את דפוקה ?! את ידועת איזה מפחיד זה היה ?!? לא. אז שתקי"
" תירגעי .. "
" בקיצור למדתי משהו .. שאני לא רוצה לאבד אותך .. אף פעם שיר .." אמרתי לה ..
" גם אני ללאא 😢 " וחיבקה אותי..
" יואו !" פתאום נזכרתי
" מה קרה ?!"
" מחר !! לאבא ואמא יש יום נישואים !! חתונת כסף 25 שנה !!!! "
" מהה ?! יואוו מה נקנה להםם ?!"שיר אמרה שמענו את אמא מתקרבת ..
" ומה את הכי אהבת? אני ת'עדידס.. אה היי אמא מה קורה?" שיר אמרה והתחילה להזיע
" הכל בסדר שיר ? " אמא אמרה ומדדה לה חום
" כן כן .. "
" טוב אנילמטה מכינה אוכל רוצות אורז וקציצות ?"
"כן !" אמרנו ביחד
" אוקיי .. ביי" אמא ירדה למטה ..
" אוקיי זה היה קרוב ! " אמרתי לשיר
" חחח כן 😊 "
" אז מה עושים ? " החזרתי אותנו לנושא
" אממ אפשר .. יאו ! משהו אדיררררר מחר הרי יום שישי והם אל בעבודהאזשים להם שעון מעורר ל10 ונקטוף מלא פרחים ונעשה להם על כל המדרגות ולמטה יהיו מלא בלונים ועוגה ענקית שיהיה כתוב יום נישואים שמח !"
" אבל עוגה ? לא עדיף מתנה או לשלוח אותם לחופשה או משהו ? " שאלתי אותה..
" מאמי ישלך 1000 שקל ? כי לי אין .. תראי אפשר לקנות להם משהו אבל לדעתיח עוגה כמו בחתונה .. יהיה ממש יפה .. " שיר אמרה
" טוב .. אבל ענקית כזאתת ! תקשרי לבררי כמה עולה אבלמהפלאפון שאמא לא תשמע .. "
שיר חייגה ..
שיר : שלום הגעתי לחנות " עוגות חמות מהתנור " ?
מוכרת : כן, במה אפשר לעזור ?
שיר: אממ כמה תעלה עוגת חתונה אבל לא לחתונה ?
מוכרת: 100 שקל
שיר: 100 שקל בשביל עוגה ?!
מוכרת : כן .. אם את רוצה שהיא תהייה יפה אם את רוצה פשוטה בליקומות זה יעלה לך 55 שקל ..
שיר: וכמה קומות יש?
מוכרת: 2 קומות 100 3 קומות 200 4 קומות 400 .
שיר : רק שנייה טוב ?
" יאללה תזמיני .. 100 זה סביר נתחלק 50 50 .." אמרתי לשיר
שיר : אממ אפשר שיהיה כתוב חתונת כסף שמחה ! אוהבות שיר ושירי ?
מוכרת : אוקיי ... מחר ב7 בבוקר אתן מוזמנות לקחת ..
שיר : אוקיי תרשמי את המספר 0508365283 ותתקשרי אם יש בעיות ..
מוכרת : אוקיי שלום ..
שיר: ביוש
" יאללה בואי לקטוף פרחים" אמרתי לשיר
" לא עדיף כבר לקנותת ? "
" אבל זה יעלה פוול .. יש לנו מול הבית מלאא ! צהובים כאלה .."
אחחחחחחחחח
איזה סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםם
אני(?!)
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
-יסווו-
יאווו יפהההה 😊
תמשיכי מאמיייי
לאב יו
-דניאל-