היא נכנסה אליי לחדר
" תוםם ?! מה איך ספרי @#!@#$! "
" קודם כל שקט חח את תעירי ת'הורים ..
תקראי ת'שיחהה .."
" יואו איזה מאמי הוא .. מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב "
-------------------------------------
"תודה , תודה (:" אמרתי לשיר
" איזה חמוד הוא מציע חברות מבאיסיקיו חחחח "
" נו מה את רוצה .. זה לא שהייתי מסכימה לדבר איתו חח "
צחקתי ופיהקתי .. כבר הייתי ממש עייפה היה 2 וחצי
" לילה טוב בובה" אמרה לי שיר והלכה ..
פתחתי הוט וי או די שמתי בובספוג ..
נרדמתי ..
חלמתי שתום עוזב אותי =/
דרך האיסיקיו=/
והתעוררתי מבוהלת ב10 בבוקר בדקתי עם תומי מחובר ... רציתי לספר לו על החלום ..
אולי זה אומר משהו ?
אוףףף ..
לא רוצה שהוא יפרד ממני עכשיו ..
התקשרתילאמא אמרתי לה בוקר טוב ושהתעוררתי ..
עליתי חזרה לחדר
ונכנסתי לאיסיקיו
~~~~
אהובי אני אוהבת אותך (:
אולי ..
~~~~
שמעתי משהוא נופל נלמטה ..
חשבתי בטח סתם ..
ואז שמעתי ליחשושים של 2 אנשים משהו כמו
" מה אתה דפוק ?! אתה רוצה שישמעו אותנו ?! טוב אתה תלך לפה אני לשם .."
מהר רצתי לשיר
" שיררר יש פרוצים בביתת!!"
" מה?! " שיר קפצה ממקומה
" כן אני שומעת אותם .. מה עושים ? "
" תתקשרי למשטרה מהר!" ארה לי שיר
" בשקט בשקט התקשרתי למשטרה שיבואו .. "
התחבאנו מתחת למיטה של שירי ..
שמענו אותם עולים ..
"פתח ת'דלת אני אומ לך.. פתח ת'דלת נו בחיית אינעל רבאקקק"
הוא פתח את הדלת של החדר של שיר ..
שתינו עצרנו את נשימתינו והתפללנו שלא יראו אותנו ..
הם רק חיפשו משהו ולא מצאו..
מזל היה לה שם 730 שקל 😛
שמענו את המשטרה
עולה אנחנו יצאנו מן המיטה והם השתגעווו שלא ראו אותנו קודם .
אמא ואבא באו ..
" למה לא קראתם לנו!?"
" לא ממש יכטולנו את יודעת .. אז התקשרנו למשטרה " אמרתי לאמא
" הכל בסדר?הם עשו לכן משהו" אבא אמר תוך כדי שמכניסים אותם לניידת
" לא לא .. " שיר אמר
" טוב תפסנו אותם, הבנות שלכן גיבורות אנחנו מחפשים אותם כבר הרבה מאוד זמן במשטרה .. קבלו ח"ח .. להתראות ! "
" ביי .." אמרתי לה ..
" בואו נלך למסעדה לחגוג קצת ! " אמרהר אמא
" מבחינתי .. מה השעה כבר ?"
" רבע לאחת .. בואו נצאא יאללה "
" עד .. שתבין אותי אני כבר לא אהיה ..
המשך שלי התחיל והוא הולך..
עד..עד.. "
צילצול הפלאפון שלי צילצל זה היה טימתוםםםםם
תום : הי בובה
אני: הייי
תום : מה קורה ?
אני : אתה לא מבין איזה סרט הלך כאןן .. באו גנבים ואני ושירי היינו בבית וצילצלנו למשטרה .. היה באלגנים חחח
תום: מה?1 יואא.. את בסדר??
אני : כן כן .. אני הולכת למסעדה תיכף. .
תום : ביי אוהב אוך
אני : אני יותר.. בי בי (:
" יש לנו חבר?" אבא אמר
" מה?" אמרתי וגילגלתי את העיניים
" נו." אבא התעקש
" תום ... "
" את לא רבת איתו ?!" אמא התערבה פתאום
" כן.. השלמנו.. ואנחנו חברים.."
" מזל טובב(:"
" יאללה בואו לקולומבוס למה אני מתה מרעב "
" טוב אמא כמו ששמת לב אנחנו בפיג'מה אז אהמ ..
יווווווווווווווווווווווו דיייי אני לא יכולה יותר עם הסיפור המושלם הזה..
אני לא עומדת במתח!!!!!!!!!!
תמשיכי מהררררר
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז 🙄
לאב יא!! 😊
את פשוט מדהימה
כישרונית
אבל בינינו
הכל נובע מכאב?
כאב ?
חח לא ..
אף פעם לא אהבתי מישהו ככה שהכל זה מהדימיון שלי ..
מעללף.!!!!!!!1..
איזה חמודים....=]]
תמישכי..
מאמי עכשיו השלמתי ההכלל..
סיפורר יפפהה..!!!!!
חח אהבתי ת'כיוון..תמשיכיי..ו'וקשהה המשכים טיפונת יותר ארוככייםם.. 😁
הייתי פה...
לווובב 😊
יאללה נוווו המשךךךך דחוףףףף=]]
יאא יפה.. מחכה להמשך..
לאב יו :]
איזה יפה מאמיי..=]=]
תמשיכי.. ואהבתי את הרעיון.. מאודד..=]]
לוביו
דקו'שש
יואו תודה רבה על כל התגובות באמתתת !! 😁 😁
------------------------------------------
" נו אז יאללה לכו תתלבשו גיבורות קטנות" אמרה אמא ועלינו למעלה ..
" יואו את קולטת שאנחנו עצרנו גנבים ? אני בשוק .." אמרה שיר ..
" ואם הם יבואו לנקום ??!?!" אמרתי בבהלה
" אל תדאגיי .. הם בכלא לא יקרה כלום .." אמרה שיר טיפה מהססת..
" טוב יאללה אני הולכת להליף בגדים .."
אמרה והלכה לחדרה ..
נזכרתי שאבא קנה לי דברים אז לקחתי חולצה מבילבונג כתומה בהירה עם כתובית בילבונג לבנה כזאת ומכנס ברמודה שחור .
נעלתי אולסטר לבנות שלא לבשתי כבר הרבה זמן .. ניקיתי אותן קצת כי הן התלכלכו ..
דפקתי לשיר בדלת
" אפשר" שאלתי אותה
" כה .." היא צעקה
" חחח טוב שלא איך התגנדרתת כולה מסעדהה .. "
ראיתי שהיא לבנה חצאית מיני שחורה וחולצת סטרפלס לבנה עם נעלי סירה .
" מה לא יפה ?"
" אמ לא ממש .. תחליפי חולצה =/ או תחליפי ת'חצאית חח "
צחקתי על איך שהיא נראת
" טוב תסתובבי כבר " היא צעקה
" אפשר?" שאלתי
" כן כן .."
" או עכשיו זה נורמליי !"
היא לבשה חולצת פולו לבנה וג'ינס ארוך עם העדידס החדשות ..
" מה רצית ? " שאלה אותי שיר
" אההה אמ אפשר שתאפרי אותי כמו אתמול ? (: " שאלתי את שיר
" אמ כן בטח .. שבי "
התיישבתי מול המראה שלה
היא שמה לי ת'סרט המתפצל הזה ואיפרה אותי טיפה וירדנו למטה ..
" יאללה יוצאים? " אמא אבא ..
" כן .."
" לאן ? "שאלתי
" אממ קולומבוס לא אמרנו מקודם ?"
"מאיפה לי .. רגע אני לוקחת פלאפון .." אמרתי וגם שיר לקחה את שלה ..
"נכנסו למכונית ואבא נסע משהו כמו 70 קמ"ש ואיזו מכונית שעברה נתיב ולא הודיעה שהיא עוברת התנגשה בנו .. מזלי שהייתי חגורה ..
דפקתי ת'רא במושב וראיתי ששיר לא הייתה חגורה והיא פשוט עפה לכל מקום ..
אליי , לשמשה , להגה ..
תפסתי אותה לפני שהיא נתקעה בחלון ..
ראיתי את כל הראש שלמה מדמם ..
ההורים קצת דיממו אבל הזמנו אמבולנס מהר ..
שמתי לב שהפנים של מי שדפק אותנו היו הגנבים .
" אמא ! מי שדרס אותנו זה הגנבים !!!!!!!!!!!" צעקתי
" מהה? את בטוחה ?!" אמרה לי אמא
" כןן"
לקחתי ניירטואלט ומים וניקיתי לך קצת דם מהראש .. כאילו זכוכיות .. כל כך פחדתי .. היא לא הגיבה ..
האמבולנס הגיע ..
וכולנו עלינו ואבא דיבר עם הגרר והוא יבוא אח"כ ..
ראיתי איך אנשי המד"א מחטאים לה את הפצעים ומוציאים לה את הזכוכיות.. זה היה כל כך מגעיל .. אבל החזקתילה את היד .. שלא תפחד ..
אמא בכתה ..
הגענו לבית החולים ופגשנו את אבא .. הם לקחו את שיר מהר לטיפול נמרץ ואנחנו ?
נשארנו מיובשים בחוץ .. טיפלו בנו קצת .. אמא נתפס לה הצוואר אבא היו לו מיליון שריטות ולי היה פצע גדול על המצח מהמושב ..
כלכך פחדנו ..
בחיים לא הרגשתי שאני כל כך רוצה את שיר ..
בחיים .
ככה הפך יום שהתחיל גרוע .. נהיינו גיבורות .. הצלנו מצהגנבים .. עכשיו הם שוב בכלא במאסר עולם .. כי הם ברחו וניסו לרצוח אותנו .
אני אנקום .. אני נשבעת שאנקום ..
אם יקרה משהו לאחותי אני לא יודעת מה אני אעשה .
פשוט לא יודעת ..
יאאאאאאאאאאא איזה מהמם..
יאללה המשך בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
לאב יא!! 😊