יואו 2 פרקים מדהימיםם
איזה זבלל תוםםם.. למרות שיש לו שם יאפפפה :]]
תמשיכיי בובה
מוואהה
א-נ-י
ר-ו-צ-ה
ה-מ-ש-ך
ה-ס-י-פ-ו-ר
מ-ה-מ-ם
סיפור ממש ממש יפה !!!
תמשיכי =)))
יאא תודהה [:
עוד מעטט .. 😁
פרקקים מדהימממיים :]]
עוד לא עענית לי על השאללה שללי \:
אמיתתתי הקקטטע עם התאוממות ?
מה בחיים האמיתיים ?
לא זה לא אמיתי .. חח מה פתאום .
ותודה רבה רבה רבה על התגובות שלכםם !!
אני אמשיך מחר אני מתה מעייפות חזרתי מהאולפן של כוכב נולד חיחי [:
"כאילו מה נועה לא עושה כאן ?
לייק , את גנבת לי ת'בוייפרנד .. " אמרה נועה ופוצצה את בלון המסטיק .
" תגידי אין לך עבודה או משהו ?! " צעקתי לעברה
" כה לממה קרה ? באלי ללכת אני ה=ו=ל=כ=ת יש לי כסף מהקמפיין של זארה החדש . " אמרה נועה .
" יודעת משהו ? תום אוהב אותך אוהב אותך באמת .. ואת מנצלת אותו את האהבה שלו אליך ות'כסף שלו אז אולי דיי ? תעזבי אותו בשקט תני לו לחיות ! " אמרתי לנועה
" כה אשכרה תני לבן אדם ספייס די להיות כמו עלוקה " אמרה שיר וחיזקה את דבריי .
" עלוקה אמא ש'ך .. יאללה נשמוות אני עפתי . ביו'ששששששששששששששששששש " אמרה וטרקה ת'דלת בחוזקה .
" אני אזיין לה ת'צורהההההההההההההההההההההה " צרחתי על שיר
" בואנ'ה אל תקללי .. עזבי סתם פרחה .. "
" אני שונאת אותםםםםםםם " עקתי על שיר . כמובן שהתכוונתי לנועה ותום .
" אוף אני רוצה כבר לעבור דירה .. לשכוח מכל הצרות !! " אמרה לי שיר .
" כ"כ התגעגעתי אליך את יודעת ? כמה שחיכיתי לזמן הזה שנשלים סופסוף .. " אמרתי לשיר על סף דמעות .
" גם אני .. וכל הזמן דימיינתי איך זה יהיה .."
טוק טוק טוק .
" מי זה ?! " צעקתי והתפללתי בליבי שזה לא תום /נועה וכל שאר השפוטות ...
" אבא חזר הביתה !!!!!!! "
-----
אבא שלי היה בשליחות לחודשיים בארה"ב
----
" אבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא " אני ושיר צעקנו וחיבקנו אותו
" יואו אני ממש התגעגעתי אבא'לה !! " אמרתי לאבא
" למה לא הודעת שאתה חוזר היינו מכינות שלטט .. " אמרה שיר לאבא במבט עצוב .
" אני רואה שהשלמתן . . המשימה עבדה . "
" מה מה .. איזה משימה ? " אמרתי לאבא
" אממ בנות כדי שתשבו .." אמר אבא
התיישבנו והסתכלנו על אבא במבט מפוחד ..
" אמא לא קיבלה קידום .. אנחנו אמרנו כי רצינו שתחזרו להיות חברות .. "
" זאת בדיחה ? " שיר אמרה .
" לא .. לא יכולנו יותר אתן כל הזמן רבות ומתווכחות וצועקות .. וחשבנו שאולי שינוי כזה יעזור .."
" אז חשבת !!!!!!! אוף לך מפה כבר !! " צעקתי עליו .
אבא הלך וסגר אחרי ת'דלת ..
התקרבנו לדלת ושמענו ת'שיחה של אמא ואבא .
" ידעתי שזה היה רעיון רע משה ! " אמא אמרה לאבא .
" עובדה שהן חברות .. " אמר אבא לאמא .
התרחקנו מן הדלת ..
" אני פשוט לא מאמינה. . אני בשוק . " אמרתי לשיר .
" איך הם יכלו ?! "
שמענו דפיקה בדלת..
אמא ואבא עמדו בפתח .
יאאאאאאאאאאאאא המשךךך מדהייייייייייייים
אבל למה פרקים קצריםםםם?!!?!?!
איזהההה פרקק מהממםםםם המששךךך