בשבילך אפילו 3!!! יאללה תמשיכייי
למרות שתכנית אני לא צריכה לעשות המשך
אבלל אני אוהבתאוותך ואני יעשה;]
אבלל מחר אני מקווה שיהיה הרבה תגובות לפחות 4 חחח
לא הבנתי מזה נדיה נכנסה וצעקה שמנננננננננננננננננה
קמתי אליה והצבעתי על התיקרה
אני:מזה?
נדיה:את לא יודעת
אני:לא בחדר שלך אין את זה
נדיה:כי זה אמא שלך שילמה כדי להוסיף
אני:אמא שלי//;
נדיה:כן רק לך ולעידו יש כזה גם הוא לא הבין
אני:מווזר מה עושים עם זה
נדיה:מסתכלים על מה זה עושים עם זה באמת מאי חחח הרגת אותי
נדיה הלכה ומשכה את זה למעטה
אני:הייי מזה
נדיה משכה ומשכה ומדרגות ירדו אני לא הבנתי מזה בהתחלה והיא הסתכלה עלי
נדיה:מה את דפוקה זה עליית גג
אני:ממה? למה שיהיה עליית גג בחדר שלי?
נדיה:כדי שיהיה לך מחשב למעלה
אני:מחשבבב? שלי מישלי
נדיה:כןכן;]
אני:פאקקקק
נדיה:שש איך את מדברת
אני:שתקי בוואי
עלינו למעלה זה היה קטן המקום יחסית אבל מזה קטן יחסית לחדר שלי ההכל היה מעץ בהיר מדהים
היה שם טלויזיה ומחשב וספה בצורה של נשיקה
אני:אני לא מאמינה,הבאתי ריצה למעטה חיבקתי את אמא שלי היא ידעה שאני רוצה תמחשב חדש
בבית הקודם המחשב היה לכולם לא היה לי שניה להיות עליו וגם הוא היה חללש בקושי זז
עליתי בחזרה לחדר ולעלית גג בקושי נושמת
נדיה:חחחחחחחחח כושר טוב
אני:לגממרי אני לא נושמת
נדיה:הורדתי לך איסיקיו הוספתי אותי ואת רון שלך ואין לך כימעט אנשים מזה?
אני:ממ כן כי בקושי הייתי באיסיקיו יש לי את הכי חשוובים
נדיה:שזה 4
אני:כן אופיר אביתר אדר ושירן
נדיה:מיזאת אדר שירן ואביתר
אני:אדר אווח כמה אני מתגעגעת אליה אני יבקש שתבוא אלי לחודש בחופש הבאה היא חברה שלי מגיל 0
שירן היא חברה טובה שלי שנתיים ואביתר זה ידיד גם טוב
טוב זווזי מהמחשב
"תעני כפרה תעני כפרה תעני נו כבר תעני"
אני:מזה?
נדיה:הפללא שלי חח
בנתיים שיניתי תשם שלי כתבתי מאיצו'ק3>
שלחתי לרון הודעה בפלא
~יפה שלי תתחבר לאיסיקיו נכנסתי אליך~
ראיתי את אדר נכנסת כאב לי הלב
נדיה:אני עפפתי אבא שלי רותח עלי לא יודעת מה יש לו אמר לי למסור לך המון נשיקות שהוא מתגעגע
אני:מסרי גם להם שאני אוהבתאותם הכי בעולם
נדיה:היי היי תרגעי מזה פה?
אני:שקט את
נדיה:חחח יאאלה יישמנה אני ישנה אצלך היום?
אני:ברווווור;]
נדיה:יופי כי אני לא יכולה לחחיות עם זה שאת לא איתי בבית
אני:נבווא הרבה מה את דוואגת
נדיה:חח טוב ביי אחי
אני:ביי אחי
החלטתי לרשום אדר הודעה
מאיצו'ק3>
אדרי שלי אני מתגעגעת אבל..
קשה לי להסביר לך את זזה
אדרי הקוונף שלי:
מאמי אני יודעת הכל אני יודעת שלא תחזרי
אמא שלך אמרה לי לאופיר אביתר ושירן
קשה לי עם זה מאי
מאיצו'ק3>:
גמלי את היחידה שאני באמת מצטערת על שאני לא שם
אני כל כך מתגעגעת אליך שאי אפשר לתאר
אדרי הקוונף שלי:
אבל אנחנו נשמור על קשר נכון?
מאיצו'ק3>:
ברור אני יבוא אליך ואת אלי
אין מצב שלא פשוט
אדרי הקוונף שלי:
טוב יפה איך שם?
מאיצו'ק3>:
אוו את לא מבינה כמה
יש לי חבר
אדרי הקוונף שלי:
wtf?
מאיצו'ק3>:
כן יפה שלי אני יספר לך בהזדמנות
אדרי הקוונף שלי:
טוב יפה שלי
את לא מבינה הכפר מת/;
אני אצל סבתא שלי שבוע ואני מתה לעוף מיפה
ועוד מעט מתחילים הלימודים ואנילא יודעת מה אני יעשה
מאיצו'ק3>:
עד כדי כך
אדרי הקוונף שלי:
כן השכונה מפורקת העץ שלנו הספסל
שכל הזמן ישבנו עליו מת פשוט מאי מת
מאיצו'ק3>:
ואי אלווהים
פתאום ראיתי הודעה רון אישר אותי
כמובן ששיניתי לו תשם לאהובי;] אדר הייתה צריכה ללכת ואפחד לא היה מחובר רק רון
אהובי;]:
עולם שלי?
מאיצו'ק3>:
כןן חתייך שלי
אהובי;]:
סתם באלי להגיד לך שאני מטורף על הטווסיק שלך
מאיצו'ק3>:
גממאני;] בוווא אלי
אהובי;]:
יפה שלי אני לא יכולה ניפגש בערב אני פה עם אח שלי הוא משגע אותי
רוצה אני ילך איתו לעיר משהו פה לקנות אני יודע
מאיצו'ק3>:
//; טוב אחים קודם לכל
אהובי;]:
הכי לא את קודמת לכל פשוט מה לעשות
הורים מציקים
מאיצו'ק3>:
לא נורא יפה שלי אני הלכתי לאחותי
אוהבאותך הכי בעולם נסיך שלי
אהובי;]:
גמאני נסיכה יפה וקטנה שלי
שמתי אותי על אוואי
--------------------
בית--)ליגה
נדיה ישמננע אחחת דבריאיתי
אדרי כל כך מתגגעגעת יפה שלי
רון אוהבאותך נסיך שלי תודה על זה שאתה קיים
תמיד אבל תמיד על החתיך
ביי אחיי
----------------------------
ראיתי תאוואי של אדר
---------------------------
אלוהים מה ניהיה מהמקום הכי קדוש--)הכפר
מאיצו'ק אני לא יודעת איך אני יחייה
פה בלעדייך אוהבאותך3>
אביתר דבר איתי שאתה נכנס
על הפוון הסקסי שלי
--------------------------
רון:
---------------------------
למה המשפחה הזאת לא עוזבת אותי בשקט
מאיצו'ק שלי אוהב אותך לעולם קטנה שלי
זכרי תמיד
"שוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת איתי
ושוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת לידי"
---------------------------
חייכתי לעצמי באתי לסגור את המסך ראיתי את יובל עולה למעלה
אני:יובלי
יובל:אני יכולה לשחק במחשב שלך
אני:למה איפה עידו
יובל:מוריד איסיקיו לא נותן לי לגעת במחשב
אני:ברור בואי
יובל ישבה אני ירדתי למעטה אמרתי נישן קצת השעה הייתה כבר 2
הלכתי לאמא ישבתי איתה קצת היא הלכה לישון היה לה נסיעה ארוכה ואני הלכתי גם לישון שמתי
שעור מעורר ל 5 ונירדמתי עם חיוך מיפה עד לפה;]
===========================================
"טוטוטווטטוטווטוטטוט"השעון צילצל
אני:אווח קמתי בלל ברירה .....
ראיתי את יובל יורדת
אני:מה עד עכשיו היית פה?
יובל:כן ומישהו שלח לך הודעה
אני:מממה מיי איך קוראים לו
יובל:אופירי החיים שלי חיחיחי ציחקקה
אני:למה פתחת את השיחה
יובל:אני לא
אני:אז איך את יודעת שככה קוראים לו יובל נו באמת
יובל:כי זה קפץ
אני:אה נכון
יובל:ברוגז ביי
אני:יו יאו אין לי כח לשטויות שלה
עליתי למעלה ראיתי תהודעה מאופיר פתחתי אותה
אופירי החיים שלי:
מאי תקשיבי....
תודה יפה;]
יאאלה נסייכות אני עפפתי לישון
אווהבת הכי בעוווולם3>
שיהיה לילה טווףף
איזה חמודה המשכת בסוף...! רק עכשיו ראיתי...!
יאללה עוד המשך 😊
איזהההההה יפההה =]]
הממששךך
יאאהההה זה מהמםםםםםםםםםםםם !!!
סיפורררר ללללל - יייייייי - גגגגגג - הההההההההה!!!!!!!!1
אין עלייווו יאללהה המשךך בובה
חחח אורטלי שלי יפפה אחתת תודה;]]
רק אתן עושות לי חשקק להמשיך בישבילכן ממשיכה
מוקדש לכל הנסיכות שקוראות לי תסייפוור;]
יובל:אני לא
אני:אז איך את יודעת שככה קוראים לו יובל נו באמת
יובל:כי זה קפץ
אני:אה נכון
יובל:ברוגז ביי
אני:יו יאו אין לי כח לשטויות שלה
עליתי למעלה ראיתי תהודעה מאופיר פתחתי אותה
[/B]אופירי החיים שלי:
מאי תקשיבי....
אני יודע שאת לא תחזרי
ואולי חשבתי שהכל יהיה שונה שתתרחקי מרון
אבל אני רואה שאת אוהבת אותו/;
הרגשות שלי נורא חזקות אליך אבל אני מצטער על הכל
אני לא יכול להפסיד אותך ובטח שלא עכשיו
מאיצו'ק3>:
אתה לא מבין כמה אני שמחה שאתה אומר לי את זה
גמלי מאוד קשה להיות איתך ככה
היינו כל החיים צמודים ופתאום ככה הכל השתנה
מצטערת שאני לא מרגישה אליך משהו
אבל אני חווולה עליך
אופירי החיים שלי:
אני מבין שאני ואת לא ניהיה ביחד
ואולי יהיה גם טוב ככה אני יחזור לאהוב אותך בתור
ידידה הכי טובה שבעולם למרות המרחק
מאיצו'ק3>:
המרחק כל כך לא אומר כלום
זה לא שהכרנו באיסיקיו אנחנו מכירים ממזמן
ידיידם טובים תמיד ניהיה
אופירי החיים שלי:
יופי אני שמחה שזה ככה;]
יש לך ד'ש ענק מאביתר עפנו לשחק בשכונה
מאיצו'ק3>:
בחזרה ואני מתגעגעת המוווון
תהנווו חתייכיים שלי
אופירי החיים שלי:
גמאנחנו
תוודה מללכה אחחת3>
סגרתי את המסך ירדתי למעטה התקשרתי לנדיה
נדיה:הלוו
אני:שמנננע אחחת
נדיה:הלו מיזאת
אני:נדיה?
נדיה:מייזאת
אני:זאת מאי/;
נדיה:מה מיזאת מאי
אני:נדיה דיי
נדיה:חח נלחצץ
אני:ירעהה
נדיה:לאלאלא מפתאום
אני:תצילי אותי
נדיה:למה?
אני:ממה ללבוש אני נפגשת עם אופיר
נדיה:ומה איתי אני ישנה אצלל?
אני:נו נפגשים כולם בשכונה
נדיה:הא נכון ממ תלבשי חצאית הגינס עם החגורה היפה השחורה וחולצה קצרה אבל גולף הלבנה יהיה
פיגווז
אני:טווב ישמננע ומה איזה נעליים?
נדיה:העקב שלך הלבנות
אני:טווב תוודה אחי
נדיה:בקשה גברתי
אני:שתקיי כבר לעעע
נדיה:תרגעי😛
אני:טווב עפתי לאיימוש קצת וליובלי להתחנף היא רבה איתי
נדיה:טוףף ב9 וחצי אני באה לאסוף אותך
אני:טווביייק אווהבת
נדיה:גמאני כככככככה
אני:ואני ככככככככככככככככככככה
סיימנו תשיחה והלכתי לאמא למעטה ראיתי אותה מכינה אוכל
אני:אוו מזה הריח הזה וחיבקתי אותה מאחורה
אמא:הכנתי רביולי עם פטריות
אני:יאממ
אמא:לכי תקראי לעיידו וטל ויובל
אני:טווף אימוש
עליתי למעלה פתחתי לכל אחד את החדר וצעקתי שירדו למעטה נכנסתי לחדר של עידו וראיתי שהוא ישן
קפצתי עליו וצעקתי שמייין קום שמיין קום
עידו:דיי חלאס צאי ממני
אני:לאלאל קום אוכל
עידו:מה אוכל שניה אני בא
אני:ידעתי שתקום מהר
עידו:באמת יש אוכל?
אני:כןכן;] אני למעטה צצחצח שיניים ימסרייח
עידו:ברור
אני:היום שכוונה
עידו:לא יוצא אחת באה אלי
אני:מי?
עידו:לא מספפר
אני:רע ביי
ירדתי למעטה אכלנו דיברנו כולם היה כיף התגעגעתי לארוחות ערב של המשפחה רק אבא היה חסר
אני יודעת שהוא לא יכול לבוא ולמרות שאני לא בקשר איתו טוב אני מתגעגעת אליו
שמתי את הצלחת שלי בכיור נתתי לאמא נשיקה אמרתי לה תודה ועליתי למעלה
נכנסתי להתקלח שמתי על השיר שרון הקדיש שלי ובנתיים התקלחתי יצאתי מהמקלחת
שמתי על השיער שלי קרם אחרי זה מוס בגדים והייתי מוכנה
"ואין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא"
מוופשעת אני מה לעשות חיפשתי את הפלא ראיתי אותו על המיטה לקחתי
"אהווובי"
אני:אהווווווווווווווובי
רון:חיים שלי מתי את באה?
אני:ממ ב9 וחצי שושה שלי באה לקחת אותי
רון:שוושה?
אני:נדיייה
רון:הא
אני:אתה?
רון:אני יהיה ב9 כי אני נפגש עם לידור הוא צריך להביא לי משהו
אני:טווףף יפה שלי
רון:מת לראות אותך כבר
אני:גמאני ;]
רון:נדבר אוהב אותך
אני:גמאני ;] המוןן
עליתי למעלה רשמתי אוואי חדש
------------------
עוד מעט עפפה לשכונה לראות תנסיך שלי
ואחרי זה שושה שלי באה לישון אצלי;]
נדיה---)פאקינג מאוהבת בך
רון שלי נסיך אחד אתה הכל אבל הכל בישבילי
אופיר אביתר שרון ואדרי מתגעגעת😢
עלל הסקסי שלי
----------------------------
ראיתי עוד כמה אוואי
אופיר
---------------------------------
ואאלה עם האחים משחק
ילדה אוהבים אותך מתגעגעיים
אדרי דבריאיתי יפה שלי
על הפלא
--------------------------------
נדיה
--------------------------------------
עפפתי לאהובתי לשים תיק
ואז לשכונה למכוערים
חיימשלי אני אוהבאותך כלכך
עידו יסטללה מתגעגעת ישמן אחחד
על אהוובי;]]]
--------------------------------------
זהו הייתי מוכנה ירדתי נדיה הגיעה יצאנו והגענו הערב התחיל והיה..[B]
פרק יפהה (:
המשךךךך
אוהבת מלאאא