פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~;~מלחמת אהבה~;~

✍️ chen-daskal 📅 07/08/2006 07:27 👁️ 4,688 צפיות 💬 200 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 11 מתוך 14
מההההההההההממממממממם
יאואוואוא
קראתי את הסיפור מהתחלה הוא פשוט מדהיים..
מאמי הממששךך
דחוףףף
יא אייזה כייףף לבוא מביצפפר ולראות תגובוות
יאאלה המששך;]
עבודה שניראלי שהם יספיקו לנו הבית היה ענק פשוט ממש מדהים היה לנו בריכה גם קטנה לאומת שלהם
אבל לפי דעתי מספיק כל כך הייתי מאושרת כל כך רציתי להודות להם ולא ידעתי איך חיבקתי אותם
ניראלי זה היה החיבוק הראשון שהם קיבלו אחרי הרבה שנים והם חייכו ואמרו אין לכם מה להודות לנו
אתם שיניתם את חיינו הכנסתם אהבה ואור לבית יובל רצה אלייהם וגם עידו וטל וכולנו התחבקנו
כשחזרנו הביתה ראיתי את נדיה יושבת בסלון ואיך שנכנסנו היא שאלה אמרו כן וכולנו עשינו לה עם הראש
והיא רצה אליינו והתחבקנו בכינו כולנו אפילו עידו שכל הזמן מנסה להראות שהוא גבר
בערב כשיצאנו אני החלטתי שאני עושה תרגיל לרון לראות אם באמת הוא אוהב אותי וגיליתי..



ש...יודעים מה אני לא יגיד אני יספר לכם יצאנו סתם לשבת במרכז
מאז שהגעתי אמרתי להם שזה שכונה לא מרכז אבל הם בלשהם
אני אומרת שכונה אז נגיד שכונה ישבנו בשכונה והייתי כאילו מבואסת כל הזמן ורון עדיין לא הגיע שאלו אותי אנשים מה קרה וכאלה אני לא אמרתי כלום פתאום רון בא הוא ישר בא אלי ונתן לי נשיקה והעפתי אותו ממני הוא הסתכל עלי לא הבין ראיתי שכואב לו
רון:מאי מה קרה לך?
אני:כלום עזוב רון
רון:לא מה קרה לך
פתאום ראיתי את נדיה עומדת על איזה ספסל וצעקה טוב היום זה מסיבת פרידה של מאי ועידו הם מחר עוזבים כולם הסתכלו עלי ואז על עידו ושמעו כל מיני לחשושים מה הם לא יחזרו והתחילו להגיד לנו שלא נלך ושנבוא לגור אצלהם כל מיני כאלה תמיד אומרים דברים רון הסתכל עלי בלי לומר מילה פשוט כלום הסתובב והלך אני לא רצתי אחריו שלחתי את עידו עידו הלך לראות מה איתו אחרי כמה דקות הוא חזר אמר לי בונא נסחפנו הוא בוכה ואני הייתי בשוק של החיים בוכה?מה בוכה לא רציתי שהוא יבכה רציתי פשוט סתם לראות אם הוא אוהב אותי באותו ערב לא ראיתי אותו כל כך רק אחרי שעתיים בערך הוא חזר עם שקית הסתכל עלי וביקש ממני ללכת איתו הגענו לאיזה מקום שבחיים לא ראיתי מקום שאפחד לא סיפר לי עליו הוא אמר שקוראים לזה הזהב הבודד כי זה לא קשור לאפחד ורק נדיה והוא יודעים על זה הוא הביא לי שקית היה בשקית דובי שכתוב לאב יא מיי גאר והיה שם מכתב
אני:מזה(החזקתי את המכתב)
רון:זה מכתב שכלכך לא רציתי לתת לך זה מכתב על זה שאת עוזבת
והפנים שלו היו ניראות כל כך עצובות
אני:למה אבל עצוב?
רון:כי אני אוהב אותך מאי עדיין לא הבנת את זה?
אני:הבנת/;
רון:יופי..
אני:אני רוצה לספר לך משהו אבל שררק את יודע
רון:מה?
אני:אני נשארת
רון:ממה?
אני:אני נשארת
רון:אבל..
אני:תשמע (סיפרתי לו את כל הסיפור )
רון:פאק למה אבל את אומרת לי סתם שאת הולכת
אני:מה אתה עצבני עלי?
רון:ממ דייי
אני:מה יותר חשוב לך שאני ילך או שאני שיקרתי וזה סתם בישביל הצחוק
רון:לאלאלא אל תגידי ללכת אני לא רוצה לשמוע את זה אוי מי גאד את נשארת לנצח?
אני:ממ עד להודעה חדשה כן
רון:אוי מי גאד
הוא התקרב אלי ושמעתי כל נשיפה ונשיפה כאילו הזמן לא זז אני לא יודעת למה אבל אולי בגלל שכלכך רציתי תנשיקה הזאת והיא הייתה ניראת לי שהיא לא תגיע בחיים לבסוף התנשקנו נשיקה מדהימה כמו שאומרים שסקס טוב זה סקס אחרי מריבה גם נשיקה נשיקה של להט של התרגשות של שמחה הכל ביחד
רון:זה אומר שאנחנו ביחד ביחד ?
אני:מזאת אומרת?
רון:שזה לא יגמר
אני:כאן הכל התחיל לא יגמר לעולם
רון:אחח נשמה שלי בעצם אני יודע למה שיקרת
אני:למה?
רון:כי את בכית כשנפגשנו פה בשכונה ורצית שגם אני נכון?
אני:תאמת ...
רון:היהייי תרגעי
אני:חח מפתאום כאב לי לשמוע שאתה בוכה
ושוב נישקתי אותו אחרי חצי שעה שהיינו לבד הלכנו לכולם ראיתי את כולם מסתכלים עלי והתחילו לצעוק יאאלה לכי נו לכי אני הסתכלתי על רון ורון הסתכל עלי לא מבין ואחרי שניה כולם רצו אלי וחיבקו אותי וכולם צעקו לאלאלאלא הם לא זזים מכאן וראיתי את נדיה מחייכת ואני צחקתי נגיד ככה זה היה לילה הזוי וכיף למחרת בבוקר כשקמתי אני לא ישכח את הבוקר הזה הבוקר הכי מדהים שהיה לי בחיים!!..




בנות סורי שזה היה קצר הפרק הבא אחד הטובים ;]]]
^^ אני סוממכתתת עלייך :>
כיי גםם זהה פרקק יפפפה לאלללה :>
מאמממיי זה מדהיים בטירוף י'מוכשרתת!!


המששך
דחוףףף
ואיי מזה תודה נסייכה;]
פרק מדהיםםם !!
מדהיםם!
ושוב מדהיםם אהבתיי מאודד!
יאללה המשךך בובה (:
תוןדה אורטלי המשך יותר מאוחר
אוהבת כ"כ
למרות שאין תגובות כימעט בכלל רק 2😢
אני רוושמת המשך כי באלליליללילי חח;]
יששש מחכה 😊

אני קוראת את הסיפור, אבל לא תמיד יוצא לי להגיב! סיפור מושלם!!!
ו...תכתבי המשכים בתדירות גבוה יותר 😊

לאב יו 😊 !~!
רון:אחח נשמה שלי בעצם אני יודע למה שיקרת
אני:למה?
רון:כי את בכית כשנפגשנו פה בשכונה ורצית שגם אני נכון?
אני:תאמת ...
רון:היהייי תרגעי
אני:חח מפתאום כאב לי לשמוע שאתה בוכה
ושוב נישקתי אותו אחרי חצי שעה שהיינו לבד הלכנו לכולם ראיתי את כולם מסתכלים עלי והתחילו לצעוק יאאלה לכי נו לכי אני הסתכלתי על רון ורון הסתכל עלי לא מבין ואחרי שניה כולם רצו אלי וחיבקו אותי וכולם צעקו לאלאלאלא הם לא זזים מכאן וראיתי את נדיה מחייכת ואני צחקתי נגיד ככה זה היה לילה הזוי וכיף למחרת בבוקר כשקמתי אני לא ישכח את הבוקר הזה הבוקר הכי מדהים שהיה לי בחיים!!..


מרטין ולידיה באו להעיר אותנו עם חיוך אמרו לנו להתארגן ולרדת למעטה כמובן שכולנו עשינו כך
זה היום הגדול שלנו ירדנו למעטה מתרגשים פתאום ראינו את אמא שלנו יושבת בסלון הלב שלי קפץ
לא יכולתי לזוז מרוב התרגשות הדמעות התחילו לרדת ורדת בלי הפסקה רצנו כולנו לאמא שלי
היה כל כך התרגשות במקום שאי אפשר לספר את זה כאילו לא ראינו אותה שנה החודש עבר כל כך קשה
כל שניה כל דקה שלנו זה היה נריאה כמו נצח בלעדייה ישבנו כולם בסלון וכמובן המפונקת מיכולם יובל
ישבה על אמא וטל לידה אני ועידו נתנו להם להיות איתה כי אנחנו יודעים שהיה להם הכי קשה להיות
בלעדייה ואני יודעת בגלל כל הבכי שהיה איתם אחרי שלוש שעות שהכרנו בין אמא שלי לבין הדודים;]
הם הסיעו אותנו הביתה לבית החדר שלנו ואיך שבאנו לצאת הם נתנו לנו את הפלא שלנו שהביאו לנו
בהתחלה נדיה אמרה שהיא תבוא אלי יותר מאוחר כי היא רוצה לתת לי להיות קצת בבית אני לא מבינה
למה אבל היא רוצה נכנסנו עליתי לחדר שלי לשים את הפלא ראיתי את החדר שלי עם מלא נרות
והיה שם מכתב פתחתי את המכתב הוא היה עם ריח של רון הריח הכי טוב שיכול להיות רעדתי שפתחתי
את המכתב

===========================================
מאיצצו'ק קטנה שלי
כל המילים שאני יגיד עכשיו ישמעו נדושים אבל בישבילי זה לא
את אהבה הראשונה שלי
את הנשיקה הראשונה שבאמת הרגשתי ממנה משהו
את היחידה שיכולה לגרום לי להתרגש כל פעם מחדש
את האחת והיחידה שלי
נסיכה שלי מהרגע הראשון היה לי משהו אבל הלב שלי לא ידע מה לעשות
ואני עשיתי הפוך הכל וכואב לי על זה אף פעם לא באמת ביקשתי סליחה
ועכשיו אני מבקש אני מצטער על ההתחלה שהייתה לנו שממש לא רציתי שתיהיה כזאת
כי כשכואב לך כואב לי הגוף הנשמה כולי אני מרגיש כמו בן אדם מת
באותו רגע שאמרת לי שאת עוזבת לא יכולתי עם ההרגשה הזאת אני תמיד
ידעתי שאת תעזבי אבל בתוכי אני רציתי שזה יהיה עוד הרבה זמן
היה לי כל כך קשה שבאותו רגע שאמרת לי אני הלכתי
לא יכולתי יותר נשברתי הלכתי לצד למרות שזה לא נורמלי בכיתי
ולא כי רציתי כי יצא הדמעות בלי שביקשתי והלב שלי כאב כל כך
רציתי לארוז ולעזוב איתך כי מה היו שווים החיים שלי פה בלעדייך
אבל אמרת לי שהכל בצחוק ואת עוברת לנצח והחיים חזרו אלי
כי את החיים שלי ולבעדייך אני לא קיים
אוהב בך כל נשימה של נשיפה כל מילה כל חיוך כל חלק ממך פשוט אוהב
סתם ככה בלי שום סיבה רק אוהב

אני רוצה להקדיש לך שיר שאני יודע שאהבת אותו בישבילך באהבה גדולה ממני

חשבתי שאולי
את לא תלכי ממני
כי איך תסתדרי בלעדי
את שוברת שתיקה
שאני מנסה
להבין אותך

קמתי עם עצמי
האור דולק בחדר
אולי זה עוד לילה בהיר
מנסה שוב לזכור את אותם הדברים
שהציקו לי

שוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת איתי
ושוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת לידי

חשבתי שאולי
את לא תלכי ממני
כי איך תסתדרי בלעדי
מנגן לך בלב
מנגינה חדשה
שתהיה שלך

ויש לך הגנה
שבליבי בוערת
אז אין לך סיבה לפחד
אם ילדי ואישתי הטובה
מבקש ממך

שוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת איתי
ושוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת לידי

חשבתי שאולי
את לא תלכי ממני.

ואני מקווה שלעולם לא תלכי לי
אוהב אותך לעולם וסתם בלי סיבה
רון שלי3>
===========================================

הלב שלי פשוט התרסק שקראתי את הסיפור הזה הלכתי לכייון הדלת סגרתי אותו חיפשתי בפלא
ראיתי "אהובי שלי" ופשוט התקשרתי

רון:אהבה שלי
אני:רון
רון:מה קרה את בוכה?
אני:רון אני אוהבת אותך
רון:קראת?
אני:כן אני כל כך אוהבת אותך ריגשת אותי
רון:אני אומר מה שעל ליבי
אני:ועל ליבך הדבר הכי יפה שאני יכולה לקבל
רון:אני נשבע לך מאי אם תעזבי אותי אני ימות
אני:בחיים אני לא יעזוב אותך
רון:אוהב אותך כל כך
אני:גמאני ,שניה מאמי יש לי ממתינה זאת נדיה
רון:טוב יפה שלי מחכה

.....
אני:הלוו מכווערת את לא מביינה
נדיה:אני יודעת יסטללה
אני:על המכתב? הנרות
נדיה:כן כן אני הכנתי את זה מי ניראלך הכניס
אני:בגלל זה לא רצית לבוא
נדיה:איזה לא רציתי לבוא אני אצלך בבית אני אצל עידו ביחד
אני:דיי בוואי בוואי
נדיה:טוב אחי למדתי הא?אני באה
אני:חחח טוב יפה שלי מחכה

....
אני:סורי שחיכת
רון:יחכה לעולם
אני:אוהבת אותך כלכך אתה לא מבין
רון:גמאני..שומעת יפה שלי אמא שלי רוצה שאני ילך עם אח שלי לאנשהו
אני ידבר איתך בערב טוב
אני:טוב נסיך שלי
רון:אוהב אותך
אני:גמאני
סגרתי את הפלא כי הוא נפתח וחייכתי נשכבתי על המיטה פתאום ראיתי משהו למעלה
לא הבנתי מזה נדיה נכנסה וצעקה שמנננננננננננננננננה
קמתי אליה והצבעתי על התיקרה
אני:מזה?
נדיה:את לא יודעת
אני:לא בחדר שלך אין את זה
נדיה:כי זה אמא שלך שילמה כדי להוסיף
אני:אמא שלי//;
נדיה:כן רק לך ולעידו יש כזה גם הוא לא הבין
אני:מווזר מה עושים עם זה
נדיה:מסתכלים על מה זה עושים עם זה באמת מאי חחח הרגת אותי
נדיה הלכה ומשכה את זה למעטה
אני:הייי מזה
QUOTE (stanik @ 23/10/2006) יששש מחכה 😊

אני קוראת את הסיפור, אבל לא תמיד יוצא לי להגיב! סיפור מושלם!!!
ו...תכתבי המשכים בתדירות גבוה יותר 😊

לאב יו 😊 !~!
מבטיחה;]
ואני מקווה שיבואו עווד קוראים;]
QUOTE (chen-daskal @ 23/10/2006) QUOTE (stanik @ 23/10/2006) יששש מחכה 😊

אני קוראת את הסיפור, אבל לא תמיד יוצא לי להגיב! סיפור מושלם!!!
ו...תכתבי המשכים בתדירות גבוה יותר 😊

לאב יו 😊 !~!
מבטיחה;]
ואני מקווה שיבואו עווד קוראים;]
יבואו...

נכון שתהיי חמודה ותפנקי אותנו בעוד המשךך???
QUOTE (stanik @ 23/10/2006) QUOTE (chen-daskal @ 23/10/2006) QUOTE (stanik @ 23/10/2006) יששש מחכה 😊

אני קוראת את הסיפור, אבל לא תמיד יוצא לי להגיב! סיפור מושלם!!!
ו...תכתבי המשכים בתדירות גבוה יותר 😊

לאב יו 😊 !~!
מבטיחה;]
ואני מקווה שיבואו עווד קוראים;]
יבואו...

נכון שתהיי חמודה ותפנקי אותנו בעוד המשךך???
יודעת מה
עםם יהיה לי עווד 2 תגובות יהיה המשךך;]]
1
2

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך