סיפור ממש יפה
אהבתי..שימי המשך
יפות אני סגרתי את הסיפור הזה כי סתם לא הלך ועיצבן
תקראו תחדשששששש;]
שלי ושל אורטלי
תיראו תקישור בחתימה שלי לאב יא
אני עושה המשך עכשיו באלי😛
ללא יצא משוו כי אני רוצה לראות מה נסגר אם בכלל שווה להמשיך;]
קמתי ב9 נכנסתי להתקלח יצאתי רק עם מגבת ראיתי את יובל יושבת לי על המיטה הבאתי קפיצה
אני:מה את עושה פה?
יובל:רק רציתי להגיד לך שאמא רוצה שנרד
אני:למה?
יובל:אני לא יודעת
אני:טוב טוב צאי אני רוצה להתלבש
יובל:טוובי וטל הכין לך את זה היא הביאה לי נייר בגודל רגיל היה מצוייר לב גדול והיה רשום לאחות הכי הכי חייכתי לעצמי שמתי אותו על המיטה עליתי למעלה למחשב ראיתי הודעות היו לי כמה
נדיה מיי סיס:
שוומעת אני עפתי לישון שאת מתעוררת דבריאיתי
חיימשלי:
יפה שלי את לא עונה לי;/
שתקומי דברי איתי מתגעגעת..
שלומי:
מאמי?
היו לי עוד כמה הודעות שלא הספקתי לקרוא כל כך ירדתי למעטה
שמתי גינס קצר שרואים קצת את התחת גופיה סבא ונעלי בית
היה חם בבית ובחוץ בכלל ירדתי למעטה לסלון ראיתי את אמא
יושבת והיא חייכה אלי
אמא:אני נותנת לכם להחליט
עידו:שוווטי
אמא:אני מחר עוזבת את המקום לארבע ימים
אני:מה לאן?
אמא:לסידורים אחרונים בכפר אני ישן אצל סבתא בימים האלה
מישו רוצה לבוא איתי
אני+טל+יובל:אני
אמא:מה איתך עידו?
עידו:אני מעדיף להיות כאן
אמא:טוב תסתדר לבד?
עידו:בטח 😉
אמא:טוב מחר יוצאים ב12 אני רוצה שתכינו תיק לא גדול
אני:טובטובטובטוב תאמת התרגשתי כל כך
באנו לעלות וראיתי את טל עולה לפני צעקתי לו הבאתי לו בוסה
ענקית "אני אוהבת אותך אתה יודע"
טל:באמת?
אני:בטח אתה אחי הקטן והכי יפה ביקום נכון?
טל:נכון
אני:אח נשמה שלי יאאלה לך לשחק ונתתי לו מכה קטנה בתחת
עליתי לחדר ישר לקחתי את הפלא רשמתי לרון הודעה
~יפה שלי קמתי מתי אתה אצלי?~
~10 דקות ~
~מחכה~
הסתכלי על השעון ממ טוב בערך 3 השעה בכפר חפשתי בטאלפונים תמספר ראיתי אופיר עשיתי להתקשר .
טוטוטוטו
אופיר:הלו
אני:הערתי אותך?
אופיר:מאי?
אני:כע;]
אופיר:מפתאום הערת מה קורה מאמי?
אני:מעולה אופירי אתה לא מאמין
אופיר:מה קרה?
אני:אני חוזרת לכמה ימים לכפר
אופיר:תשבעי לי באמא
אני:נודרת אלווהים אני מתגעגעת
אופיר:יאו חייב להגיד לכולם
אני:לאלאלא אני רוצה לעשות לאדר הפתעה
אופיר:חח טוב מתי את תהיי פה בערך?
אני:ממ ככה 4,5 אבל אז אני הולכת לסבתא קצת ואני יבוא בערך ב7 מתי תהיו ליד העץ?
אופיר:אני מארגן את כולם ב9 והוסף אותך ברבע ל9
אני:טווווווווב יאאלה עפפתי לחבר שלי
אופיר:תהני יפה שלי מחכה לך כבר
אני:גממאני;] מווואה אחי
סגרתי את הפלא חייכתי לעצמי שמתי לי עוד קצת בושם וירדתי לרון פתחתי תדלת והוא בדיוק בא לצלצל
אני:אהווווווווווווווובי וקפצתי עליו
רון:יאו כמה התגעגעתי לריח הזה וחיבק אותי אליו
אני:אמא אני הולכת
אמא:לא לחזור מאוחר רגע בואי שניה
..שמעי אם רון רוצה לבוא איתך אין בעיה כי קניתי כרטיס גם לעידו לא חשבתי שהואלא ירצה לבוא
אני:באמת אבל אני לא רוצה להטריד את סבתא
אמא:נו שטויות תשאלי אותו
אני:ייאא או נדיה טוב?
אמא:חח טוב טוב
יצאתי אליו נתתי לו נשיקה קטנה והלכנו לשבת בבית קפה ליד הבית שלי
אני:שמע רון אני מחר נוסעת לכמה ימים לכפר שלי לארגן כמה דברים אחרונים אתה רוצה לבוא איתנו
רון:ואי מאמי אלווהי ויכולתי יש לי משחקים פה
אני:/; לא נורא
הייתי עוד קצת עם רון כי לא יכולתי להיות יותר מידי הייתי צריכה לישון הודעתי לנדיה והיא שאלה את אמא שלה ואמא שלה אמרה לי שאם זה איתנו אין בעיה כל כך שמחתי הלכתי לישון למחורת..