פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~;~מלחמת אהבה~;~

✍️ chen-daskal 📅 07/08/2006 07:27 👁️ 4,687 צפיות 💬 200 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 13 מתוך 14
יותר מאווחר
מחכה...
סורי שלא עשיתי אתמול היה לי מלא דברים לעשות אני עווד עוד רבע שעה המשך
אוווהבת3>
נדיה
--------------------------------------
עפפתי לאהובתי לשים תיק
ואז לשכונה למכוערים

חיימשלי אני אוהבאותך כלכך
עידו יסטללה מתגעגעת ישמן אחחד
על אהוובי;]]]
--------------------------------------

זהו הייתי מוכנה ירדתי נדיה הגיעה יצאנו והגענו הערב התחיל והיה.

כיף הכרתי שני בנות עדי וספיר הן לא היו מתי שאני הייתי בהתחלה הן תאומות והן היו מחופשה עם המפחשה נדיה אמרה לי שהן תמיד מסתובבות ביחד היא ספיר ועדי אבל היא יותר עם עדי ובגלל זה גם
היא היית כל הערב עם עדי לא עם חבר שלה ואני הייתי עם רון כל הערב אבל בערך ב3 הוא היה צריך ללכת
כי למחרת היה לו משחק הוא אמר לי שלום אמר לכולם שלום והלך אני וספיר הלכנו לשבת ודיברנו על מלא
דברים והיא ממש בראש שלי ניראלי אני יסתדר איתה טוב הכרתי עוד שתי בנים לידור ואבי חברים הכי טובים
של רון תמיד הכרתי אבל היום ישבתי ודיברתי איתם הרבה והם חמודים היום באמת התחלתי להכיר אנשים
כי שחשבתי שאני רק חודש שם לא התאמצתי להכיר הייתי עם נדיה ורון וכל השאר לא ממש עיניינו אותי
אני וספיר הלכנו לשבת בספסל פתאום הגיעו 2 בנים שניראים יותר גדולים מאיתנו
...:מה בנות יפות כמוכן עושות פה לבד?
אני:מי אמר שאנחנו לבד?
..:קוראים לי אושרי ולזה רן
אושרי היה גבווה יחסית ממני הוא לא היהי כזה גבווה אבל יותר מרון הגוף שלא לא היה מעוצב אבל יפה
הוא היה כל כך יפה עניים כחולות ושיער שחור לא קוצים זרוק משהו יפה אני הייתי יוצאת איתו
רן היה עם עניים חומות קוצים וגוף מעוצב וגם הוא היה ניראה טוב מאוד ראיתי את ספיר מסתכל על רן
אושרי:מה מאיפה אתן?
ספיר:מיפה אתם?
אושרי:עשרים דקות נסיעה מיפה
ספיר:ואאלה בני כמה?
אושרי:18 אתן?
ספיר:בעזרת השם 16
אושרי:עולות לי'?
ספיר:כן
אושרי:יפה יפה קטנטנות
אני:יאוו עוד אחד
אושרי:מה קרה?
אני:שונאת שאומרים את זה גדול שלי
אושרי:נכון😊
רן:יאאלה אושרי צריך ללכת נטלי שלחה לי הודעה שהן זזות
אושרי:טוב אחי ניראה אותכן?
ספיר:בטח
ספיר ישר רשמה במספר איסיקיו שלה ואמרה שהיא תשלח אותי אליו ותאמת אני לא יודעת למה לא אמרתי
לו שיש לי חבר ולמה לא דיברתי הייתי קצת מסובכת עם עצמי אולי נדלקתי עליו כי הוא יפה אבל
אין בטוחה ב100 אחוז שאת רון שלי אני אוהבת הכי בעולם שלחתי לו הודעה

~לילה טוב נסיך שלי אוהבואתך~

~גמאני אותך יפה שלי שתחזרי הביתה שלחי הודעה שהכל בסדר~

~טוב מי לאב~

אני וספיר ישבנו עוד קצת עד שהיה כבר 4 וחצי קצת הזמן טס איתה הכי בראש שלי היא
הלכנו לאיפה שכולם ראיתי את עדי ואת נדיה לא ראיתי הלכתי לחפש אותה ראיתי אותה יושבת עם גל
זוכרים את גל? חבר שלה הקוודם אני הכי לא הבנתי למה היא יושבת איתו אבל אני יודעת שצריך להוציא
אותה מישם לקחתי אותה היא אמרה לו ביי מרחוק
אני:מה את דפוקה?
נדיה:רצה לדבר יאתי
אני:אז?
נדיה:מה אני יעשה
אני:איפה ?
נדיה:חבר שלי לא פה הוא הלך
אני:ואאלה טוב הוולכים
נדיה:יס סיסטרר;]
אמרנו לכולם ביי לקחנו מונית עם ספיר ועדי הן ירדו לפניינו ואחר כך אנחנו ירדנו שילמנו למונית ונכנסנו
הבית היה שקט כל כך עברנו ליד החדר של עידו והוא ישן בטח חגג בלילה
נכנסנו לחדר שלי שמנו פיגמה ציחצחנו שיניים עליתי למחשב רשמתי הודעה לרון שהגעתי
רשמתי אוואי
---------------------------------
חזרתי עם האחוות שלי האחת והיחידה
עפנוו לעשות שייחוות וכאלה ...

רון אוהבאותך נסיך יפה שלי 3>
בהצלחה מחר
אדרי ואופירי דברו איתי...
עלל הפווני שלנו
------------------------------
ירדנו למעטה נכנסנו למיטה נדיה ניראתה הכי מסטוולה בארץ אבל משו בי היה חייב להגיד לה
אני:הכרתי מישהו
נדיה:מההההההה? פתאום קמה
אני:כן וניראלי נדלקתי
נדיה:/; ומה עם רון
אני:אני אוהבאותו את נורמלית הוא הכל בישבילי זה סתם אני אומרת לך
נדיה:בטוחה.?
אני:כן פשוט הוא יפה אז יכול להיות קצת התבלבלתי אבל רון שלי הכי יפה
נדיה:כן חח מאוהבת
אני:כןן תשתקי
נדיה:שששששש שמה יד על הפה
אני:מזה? דפקתי לה כרית על הראש
נדיה:ששששששש ודפקה לי כרית
אני:אם היה לי כח הייתי מזיינת אותך מכות אבל אין לי כח
נדיה:אם היה לי כח הייתי מזיינת אותך אבל לא כריות
אני:משפפט נורא נכון את מדברת
נדיה:גם את משפט נכון אצלך
התחלנו לצחוק ונרדמנו בבוקר הרגשתי משהו כבד עליי..
😢
איזהה יפההההה
יאהה אל תפרידי אותה מרוןן הם זוגג חמודדד (:
חח יאללהה המששךךך
[FONT=Arial][B][COLOR=green]
שמנה שליייייייייייייייי
יפה...יפה לך לכתוב סיפורים חחחח
"סטרפלס שחור עם פרחים כאלה בצד..."
חחחחח
יא ראבקקקקק
אוהבת אותי בסיפורים שלך אהה?
חחחחח
תיהיי לי בריאה אמןן


קיצוווור חייייםם שלללללייייי
סיפור אששש
תמשיכיי אותווו דחופקייששש

אוהבתותךךך הכי בעולםםםםםםםםם
דברי איתיייי
יש פול לספרררר 😉
א.ו.ר.....
חחחח 😘


שבת שלוווווווווםםםםםםםם
מתיי המשךך נוונונונוו 😢
עוד מעט יכול להיות
נדיה:בטוחה.?
אני:כן פשוט הוא יפה אז יכול להיות קצת התבלבלתי אבל רון שלי הכי יפה
נדיה:כן חח מאוהבת
אני:כןן תשתקי
נדיה:שששששש שמה יד על הפה
אני:מזה? דפקתי לה כרית על הראש
נדיה:ששששששש ודפקה לי כרית
אני:אם היה לי כח הייתי מזיינת אותך מכות אבל אין לי כח
נדיה:אם היה לי כח הייתי מזיינת אותך אבל לא כריות
אני:משפפט נורא נכון את מדברת
נדיה:גם את משפט נכון אצלך
התחלנו לצחוק ונרדמנו בבוקר הרגשתי משהו כבד עליי..

אני:עידווווווווווווווו ישמן תעוף ממני אתה כבדד
עידו:לא באלי
אני:זוז
נדיה הסתובבה לצד השני
אני:לך לשכב על נדיה
עידו:לא רוצה מסכנה
אני:ואני לא?
עידו:לאלא את אחותי התפקיד שלך זה לסבול
שמעתי את נדיה צוחקת ועידו צחק איתה
אני:מפגרים הסתובבתי והוא נפל על המיטה ואני קמתי אמרתי אם כבר קמתי
הלכתי לצחצח שיניים שתפתי פנים וחזרתי ראיתי את נדיה שוכבת על הייד של עידו חייכתי הסתכלתי
על השעון היה 12 ממה? רק 12 יאו אני עיפפה רצח עליתי למעלה לאיסיקיו
ראיתי כמה הודעות עניתי עלייהם ראיתי הודעה נכנסת לפלא שלי

~נסיכה אוהב אותך אני חוזר בערב ממשפחה אני בא אליך~

~גמאני אותך יפה שלי בוקר טוב מחכה;]~

~פשוט אוהב אותך כלכך מת לחבק אותך כבר~

~גמאני אתה לא מבין כמה ~

נדיה:מה את עושה?
אני:אח חיבקתי את הפלא
נדיה:מה רון?
אני:כןן יפה שלי הוא אני אוהבת אותו ורק אותוו מובן כן?
נדיה:חח כן
אני:שקטט
נדיה:אימלה מה קרה
אני:סתם חשבתי על אושרי/; לא רוצה לחשוב עליו
נדיה:אדז אל תחשבי
אני:נכון בוואי לעייר
נדיה:למה?
אני:לאכוול
נדיה:אחח אחח רק קמת יאאלה בוואי ישמננע
אני:חח😛 בוואי אני רק מחליפה בגדים
נדיה:טוב אחי גמאני
שמתי גינס קצר גופיה חומה יפה כזאת נעלי אולסטר חומות הסטייל שלי ישאר שלי אני עם הנעליים
של נדיה לא מסתדרת עם העקבים
שמתי סוומק עיפרון שחור ליפקלוס אוואי?הייתי חייבת

-----------------
בווקר אור;]
עם היפה שלי בעייר אוכלוות😛 יאמ
אחיות אני לאב אוותכן ואארי מא'צ

רון3>אהווב שלי אתה הכל בישבילי
על הפווני
--------------------

ישבנו באיזה מקום שקוראים לו בורילה והזמנו ספגטי בולונז ביחד זה בא עננק פשוט
ישבנו דיברנו כל הכל כמו שתי זקנות רכלניות פתאום היה לי טאלפון ראיתי על הצג משהו לא מוכר
וכהרגלי שמתי על רמקול כי אני תמיד שמה על רמקול שנדיה איתי
אני:הלו
...:מה קורה יפה אחת?
אני:מיזה?
..: לא זוכרת?
אני:ממ לא תזכיר
...:אוושרי מאתמול
עשיתי לנדיה פרצוף של ואאט דה פאק
אני:האא כן מאיפה יש לך את הפללא שלי
אושרי:חברה שלך ספיר
אני:אהה
אושרי:למה מפריע לך אני ינתק
כל כך רציתי להגיד שכן אבל כמו מטומטמת אמרתי
אני:לא מפתאום מפריע פשוט לא הבנתי
אושרי:הא ואאלה? מה עושה היום נסיכה?
אני:יוצאת
אושרי:עם?
אני:חבר שלי
אושרי:חבל שלך? יש לך חבר?
אני:כן
אושרי:הא נשמע מאוכזב
אני:למה? (דפוקה למה שאלתי את זה)
אושרי:סתם וידעתי שהוא מחייך
אני:האא טוב קיצר אני פה עם חברה נדבר כבר
אושרי:בטח נדבר ביוש מדהימה תהני
אני:תודה ביי

איך הוא היה בשוק שיש לי חבר ידעתי שעשיתי טעות שלא אמרתי לו אני ונדיה הסתובבנו עוד קצת
קנינו לנו מחזיק חמוד לפלא כזה לשים שזה אותו הדבר עם השמות שלנו פתאום היה לי עוד טאלפון
אני:מה?
עידו:מה קורה אחי?
אני:טוב מה אתה צריך עידו
עידו:יאו ככה אני לא יכול להתקשר לשאול מה שלומך
אני:ממ
עידו:צודקת שאת חוזרת הביתתה תביא לי דונדורנט נגמר לי עוד מעט
אני:מתאר אוויר אני יביא לך עזוב אותי
עידו:נו נדיה יודעת מה אני שםם תגידי לה
אני:גמאני יטיפש
עידו:טוב חוומד תביא לי מחכה ביוש אחי
אני:היי יהוומו

הלכנו לסופר פארם קניתי לו רושאס נדיה קנתה חולצה סטרפלס היא הכי אוהבת אני לא לקחתי יותר מידי
כסף לקחנו מונית היא ירדה בבית שלה ואני בבית שלי עליתי למעלה הבאתי לעידו את הדונדורנט למסריח
ראיתי באיסיקיו שבאמת אושרי ביקש אישור אישרתי אותו ובלי לשים מידי לב
הלכתי לישון הייתי קרועה והיה כבר 5 וחצי אמרתי נשים שעות מעורר ב9 ונירדמתי


ייפהההההההההההה כל פרק יותר יפהה!

אוהבת מלאא
המשךךך
P:
נירלאלי אני מסיימת פה את הסיפור למה אפחד לא מגייב לי כימעט/;
לאלאלאלאלאאאאא זה סיפורר יפהה
אבל אורטלי אפחד לא מגייב😢
כננסי אלי שניה לאיסיקיו

306095173
בובה יפה שלייי=]

השלמתי כמה פרקיםםם...

בטח שמגיבייםםםם מה אני עזז?!

קיצר המשךךך😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך